loading...
مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید
عادل بازدید : 95 پنجشنبه 06 آبان 1395 نظرات (0)

Go Surf - The Endless Wave عنوانی جذاب در سبک ورزشی میباشد  عنوان Go Surf - The Endless Wave در نقش موج سواری حرفه ای قرار خواهید گرفت و باید در پهنای بیکران اقیانوس به موج سواری بپردازید. بازی در سبک ورزشی و صد البته بی پایان میباشد و رکورد شما در بازی تعیین کننده سطحتان خواهد بود. ورزش موج سواری یکی از زیباترین و مفرح ترین ورزش های آبی در جهان میباشد و دارای چالش هایی خطرناک نیز خواهد بود. حال تمامی این ویژگی ها در بازی Go Surf - The Endless Wave گردآوری شده است و تجربه ای نوین را در اختیار کاربر قرار میدهد. 

 

عادل بازدید : 342 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

 یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های اسکیت می باشد که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد! در این بازی زیبا می توانید یک اسکیت برد انتخاب کنید و مهارت های خود را افزایش دهید بدون اینکه زخمی شوید و یا زمین بخورید! از ویژگی های بازی می توان به گرافیک بالا و فیزیک عالی آن اشاره نمود. قابلیت صحنه آهسته و گیم پلی فوق العاده روان نیز از دیگر امکانات بازی می باشد.

عادل بازدید : 139 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

Pumped BMX 3 عنوانی جذاب در سبک ورزشی میباشد. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا 432 نفر امتیاز فوق العاده 4.9 از 5.0 و بیش از چندین هزار بار دانلود را تجربه نموده است.بدون شک بازی پیشرو یکی از بهترین بازی ها در سبک ورزش دوچرخه سواری BMX برای سیستم عامل اندروید میباشد. هم چنین Pumped BMX 3 نسخه سوم از سری بازی های Pumped BMX میباشد که نسبت به نسخه های قبلی خود پیشرفت قابل توجهی داشته و این پیشرفت در تک تک اجزا بازی قابل رویت خواهد بود. دوچرخه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و ماموریت های چالشی و هیجان انگیز بازی را تکمیل نمایید. 

عادل بازدید : 477 جمعه 23 مهر 1395 نظرات (0)

نسخه 2017 از بازی خارق العاده و بی نظیر فوتبال پی اس (PES) از استودیوی KONAMI برای دستگاه های اندرویدی است. چند سالی بود که کونامی بازی محبوبش را برای اندروید عرضه نمیکرد که این دفعه با دیدن این بازی واقعا به وجد آمدیم و واقعا نمیدانیم در توصیف بازی از چه کلماتی استفاده کنیم!در این بازی شما می توانید تیم مورد علاقه خود از باشگاه های مختلف را انتخاب کنید و تجربه یکی از زیباترین و فوق العاده ترین بازیهای ورزشی فوتبال را در دیوایس اندرویدیتان به ارمغان بیاورید! هم اکنون که چند سالی است فیفا در دستگاه های اندرویدی جولان می دهد نوبت به پی اس رسیده که ببینیم با طراحی و ساخت فوق العاده اش ایا میتواند نظر کاربران را به سمت خودش جلب کند و فیفا را به کلی کنار بزند؟! اگر از علاقه مندان به بازی های ورزشی و خصوصا فوتبال اندروید هستید بدون توجه به توضیحات و سریعا سراغ دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 بروید چرا که قرار است بهترین بازی فوتبال اندرویدی را تجربه کنید!

عادل بازدید : 50 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (0)

 بازی فوتبال موبایل از کمپانی مشهور الکترونیک آرت می باشد. این بازی زیبا یک محصول هیجان انگیز دیگر از سری محبوب فیفا است. شما در این بازی به ساخت و مدیریت تیم خودتان مشغول خواهید شد. با ایجاد تیم و گرفتن بازکینان مورد نیاز در پست های گوناگون خودتان را برای رویارویی با بزرگان جهان آماده کنید. شما برای اینکه تیم در اختیارتان را برای آینده آماده کنید باید مطالب روزانه به روز شده ای را که ارسال می شود را دنبال کنید. در این بازی جذاب شما یک کهنه سرباز زرنگ و دانا هستید و هر آنچه را که در طول سال ها بازی کسب کرده اید را باید در زمین بازی به نمایش بگذارید. فیفا هر روز به سمت بزرگ و بهتر شدن پیش می رود و با طراحی دوباره بازی فوتبال به طور انحصاری برای تلفن همراه که حجمی کمتر از 100 مگابایت دارد یک قدم دیگر برای افزایش کاربران برداشته است. با انتخاب تیم مورد علاقه خودتان مدیریت آن را به عهده گرفته با یک رویکرد تازه به جمع آوری و ساخت و ساز شاکله اصلی آن بپردازید. قبل از هر بازی ترکیب موردنظر از بازیکنان را تنظیم کرده و با انجام بازی های شایسته و تماشایی باشگاه را هر روز بهتر از قبل ببینید.

عادل بازدید : 92 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

ضربه نهایی یکی از پرطرفداترین، هیجان برانگیزترین و زیباترین بازی های سبک ورزشی اندروید می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Ivanovich Games به صورت کاملا رایگان عرضه شده است.نحوه ی کنترل و شوت زنی در بازی همگی با انگشت دست شما انجام می گیرد و در عرض چند ثانیه می توانید به یک شوت زنی متوسط تبدیل شوید ولی با گذر مراحل قدرت تشخیص دروازبان ها هم افزایش می یابد و در زاویه ی بسیار بدی قرار می گیرید و امکان گل زدن دشوارتر از قبل می شود و ای نبسیار چالش برانگیز است! پس از اینکه قسمت های اولیه را با موفقیت پشت سر گذاشتید، تیم خود را می سازید و بازیکنان مطرح جهان را در آن عضو می شوید و به رقابت با دیگر بازیکنان آنلاین می پردازید و …!

 

ویژگی های بازی ورزشی Final kick اندروید :

 انیمیشن های فوق العاده واقع گرایانه

 کنترلرهای ساده و شهودی برای زدن ضربات با لمس صفحه

 امکان بازی در مقابل دوستان خود به صورت آنلاین!

 ایجاد تیم رویایی خود با امکان سفارشی سازی بالا

 جام هفتگی با جوایز برای بدست اوردن پاداش های متعدد

 گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری بسیار مهیج

 

عادل بازدید : 70 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

 بازی فوق العاده محبوب Star Chef تجربه نمایید. این عنوان که توسط استدیو بازی سازی 99Games روانه گوگل پلی شده تا کنون بیش از یک میلیون بار دانلود را تجربه نموده و با توجه به محبوبیت بالایی که دارد موفق به کسب امتیاز قابل قبول 4.2 از 5 شده و توانسته است صاحب اثر خود را کاملا سربلند نماید.

کمپانی بازی ساز 99Games تا به حال بازی های مختلفی در زمینه آشپزی را در پلی استور منتشر کرده است که میتوان گفت ستاره آشپزی یکی از محبوب ترین بازی های این استودیوی بازی ساز می باشد. خود را آماده کنید برای تبدیل شدن به یک آشپز حرفه ای. ماجرای بازی از این قرار می باشد که شما باید نقش یک آشپز مبتدی را در بازی ایفا کنید حالا با تلاش و کوشش باید خود را به ستاره آشپزی تبدیل کنید حالا چگونه این عنوان را باید به دست آورید در ادامه با ما همراه باشید. سازنده بازی تا حدودی از مواد غذایی زیادی در بازی استفاده کرده است که شما باید با استفاده از آنها یک غذای خوشمزه را درست کنید و آن را به مشتریان رستوران خود بدهید.

عادل بازدید : 243 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

 بازی های شبیه ساز اگر از گیم پلی متفاوت، گرافیک قابل قبول و المان های گوناگون بهره ببرند، قطعا امتیاز بالای 4 را از آن خود خواهند کرد و طرفداران زیادی را نیز به خود اختصاص خواهند داد. یکی از آن دسته بازی های شبیه سازی که در چند سال اخیر مورد توجه منتقدان واقع شده است، پل سازی می باشد. عناوین "شبیه ساز پل سازی" بدون استثنا ویژگی خاصی دارند و آن هم گیم پلی مبتنی بر قوانین فیزیک می باشد که بر جذابیت و معروفیت این دسته از بازی ها افزوده است.Bridge Construction Simulator یک عنوان پرطرفدار، جذاب و سرگرم کننده در سبک شبیه سازی می باشد که توسط شرکت بازی سازی Aidem Media روانه گوگل پلی شده است. این عنوان نسبتا تکراری تا کنون نزدیک به 5 میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده و موفق به کسب امتیاز قابل قبول 4.1 از 5 نیز شده است. Bridge Construction Simulator کمتر از 1 ماه است که منتشر شده و در همین مدت کم به چنین آمار بالایی دست یافته که از دیدگاه 11 هزار نفر، خوب ارزیابی شده است.

عادل بازدید : 47 دوشنبه 19 مهر 1395 نظرات (0)

بازی محبوب، سرگرم کننده و عالی در سبک بازیهای ورزشی اسکیت سواری از SuperVillain Studiosاست که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و از پرمخاطب ترین ها به شمار می رود! با نصب این بازی برروی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان، می توانید کاراکتر خود را از بین پنج اسکیت باز ماهر انتخاب کرده و سفر جهانی خود را شروع کنید!  هدف در این بازی به دست آوردن بیشترین امتیاز است و اگر امتیازتان به حد نصاب برسد به زمان تان اضافه خواهد شد و فرصت بیشتری برای افزایش امتیاز خود پیدا خواهید کرد، فکر می کنید چقدر دوام بیاورید!؟ ضمنا با به دست آوردن بیشترین امتیازات اسکیت باز شما معروف شده و تصویرش را روی مجله اسکیت بازان خواهید دید! شما در نقش هر کدام از پنج اسکیت باز ماهر این بازی که دارای مهارت ها و حرکت های منحصر به فرد خود هستند

 

عادل بازدید : 144 دوشنبه 19 مهر 1395 نظرات (0)
نسخه 2016 از بازی فوق العاده زیبا و محبوب لیگ رویایی است که همین چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی ان در گوگل پلی بودیم و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های ورزشی مخصوصا فوتبال معرفی نماییم. فوتبالی که ما همیشه از آن یاد می کرده ایم اکنون دچار دگرگونی شده است! Dream League Soccer 2016 شانس شما برای ساخت برترین تیم فوتبال کره زمین می باشد! در این بازی شما می توانید بازیکنان جدید را به خدمت بگیرید، استادیوم خود را ارتقا بدهید و با قرار دادن تمرین های مختلف برای تیم خود آن ها را به شکوهی که در ذهن تان متصور هستید، برسانید!بازی معرفی شده بسیار مناسب برای آن دسته از افرادی است که می خواهند حس مالکیت یک باشگاه فوتبال را داشته باشند که همانند دنیای واقعی بتوانند با استفاده از پول هایی که در اختیارتان قرار میگیرد اقدام به ترانسفر کردن بازیکنان دلخواه به تیم خود یا فروختن آنها به تیم های دیگر نمایند!
عادل بازدید : 304 یکشنبه 18 مهر 1395 نظرات (0)

بسکتبال کله ای بازی جدید و هیجان انگیز در سبک بازیهای ورزشی از D&D Dream خالق بازی Head Soccer برای اندروید است که همین چند ساعت پیش در گوگل پلی منتشر شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های ورزشی اندروید معرفی کنیم! در این بازی همانند نسخه فوتبالی اش، شما در نقش انواع شخصیت های جالب در مکان هایی متنوع به بازی کردن از طریق ضربات سر به توپ به رقابت با دیگر بازیکنان سراسر جهان می پردازید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید! طبق سخنان طراح بازی و گوگل پلی بازی به گونه ای بسیار هیجان انگیز و سخت طراحی گردیده است.

عادل بازدید : 63 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

 بازی "ضربه نهایی" یک بازی جذاب ، مهیج و پر مخاطب برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های ورزشی بوده و توسط استودیو بازی سازی Ivanovich Games ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک شگفت انگیز سه بعدی با حضور کاراکتر ها و عناصر بسیار واقع گرایانه و پویا به علاوه برخورداری از گیم پلی دقیق و چالشی و البته سرگرم کننده ای که دارد توانسته است ده ها هزار کاربر را از سراسر جهان مجذوب خود کرده و ساعت ها در گوشی ها و تبلت های اندروید سرگرم نموده است.در طول مراحل بازی شما به بهتر کردن ضربات پنالتیِ ویژه ، ضربه با افکت های ویژه ، فریب دادن تنها رقیب شما یعنی دروازه بان ها و تاثیر گذار ترین مهار توپ های تاریخ در مسابقات قهرمانی برزیل مشغول می شوید. این بازی از جمله بازی هایی است که علاقه مندان به بازی های ورزشی و فوتبالی به هیچ وجه نباید آن را از دست بدهند

عادل بازدید : 109 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)
100% تست شده با اجرای آفلاین و زبان انگلیسی – بدون نیاز به اینترنت
GTA: San Andreas معروف ترین، محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی ماشین سواری و گنگستری از استودیوی معروف و نام آشنای Rockstar Games می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های مختلف عرضه شده و هم اکنون قصد معرفی جدیدترین و آخرین نسخه ی آن را برای اندروید داریم! این بازی همان جی تی آن 5 می باشد که بدون شک دیگر کسی را نمی توان یافت که برای یک بار هم که شده باشد این بازی پرطرفدار را تجربه نکرده باشد! باز هم به نزد سی جی و دار و دسته اش برمیگردیم و به ماشین سواری و گنگستری مشغول می شویم!
ویژگی های بازی معروف GTA: San Andreas اندروید:
انواع خودروها، موتورسیکلت ها و هواپیماها برای رانندگی

 انواع سلاح های مختلف برای بدست آوردن و استفاده توسط CJ

 امکان همراه شدن با دار و دسته سی جی برای شروع ماجراجویی جالب

طراحی بسیار گسترده با ده ها شهر و کشور مختلف برای سفر

 سازگاری کامل با کنترلرهای موگا، بلوتوث و USB گیم پد
 

عادل بازدید : 79 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (1)

سری دوم بازی جی تی ریسینگ تجربه ای فوق العاده واقع گرایانه از مسابقات اتومبیل رانی پر سرعت را در گوشی ها و تبلت های اندروید شما به ارمغان می آورد. قادر هستید با استفاده از بهترین ماشین های اسپرت و مسابقه ای جهان در جدال سرعت ساعت ها سرگرم شوید. کاربران در این بازی می توانند در قالب بخش انفرادی و چند نفره، سطح بی سابقه ای از هیجان اتومبیل رانی را تجربه کنند. همه چیز به بهترین نحو ممکن شبیه سازی شده است تا سر حد چالش و لذت مسابقات سریع السیر را در دیوایس اندروید خود به ارمغان آورید.

 یک بازی جذاب، مهیج و پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های مسابقه ای بوده و توسط کمپانی نام آشنای Gameloft ساخته و پرداخته شده است.

نکته مهم:

احتمال اینکه نسخه مود شده بازی (پول بی نهایت) به خاطر تغییرات زیاد و همچنین آنلاین بودن بازی به درستی اجرا نشود وجود دارد. همچنین احتمال بن شدن در این نسخه کاملاً محتمل می باشد. لطفاً در صورتی که هر گونه ناسازگاری اعم از اجرا نشدن یا اجرا شدن مشکل دار بازی وجود داشت، از نسخه معمولی استفاده کنید.

عادل بازدید : 139 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

سرانجام پس از مدت ها انتظار برای اندروید منتشر شده است و نسخه فیکس و بدون مشکل آن را که در هیچ کدام از سایت های پارسی زبان موجود نمی باشد را در اختیار شما قرار داده ایم. این بازی نسبت به نسخه های قبلی خود پیشرفت های بسیاری داشته است و یکی از بهترین و گرافیکی ترین عنوان های فیفا تا به امروز می باشد. برای اجرای این بازی شما باید اتصال خود به اینترنت را برقرار کنید و نسخه سیستم عامل شما اندروید 4.4 به بالا باشد. این نسخه از بازی نیز همانند نسخه های قبلی ساخته کمپانی ELECTRONIC ARTS می باشد.

عادل بازدید : 255 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

 بازی فوتبال موبایل از کمپانی مشهور الکترونیک آرت برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. این بازی زیبا یک محصول هیجان انگیز دیگر از سری محبوب فیفا است. شما در این بازی به ساخت و مدیریت تیم خودتان مشغول خواهید شد. با ایجاد تیم و گرفتن بازکینان مورد نیاز در پست های گوناگون خودتان را برای رویارویی با بزرگان جهان آماده کنید. شما برای اینکه تیم در اختیارتان را برای آینده آماده کنید باید مطالب روزانه به روز شده ای را که ارسال می شود را دنبال کنید. در این بازی جذاب شما یک کهنه سرباز زرنگ و دانا هستید و هر آنچه را که در طول سال ها بازی کسب کرده اید را باید در زمین بازی به نمایش بگذارید. فیفا هر روز به سمت بزرگ و بهتر شدن پیش می رود و با طراحی دوباره بازی فوتبال به طور انحصاری برای تلفن همراه که حجمی کمتر از 100 مگابایت دارد یک قدم دیگر برای افزایش کاربران برداشته است. با انتخاب تیم مورد علاقه خودتان مدیریت آن را به عهده گرفته با یک رویکرد تازه به جمع آوری و ساخت و ساز شاکله اصلی آن بپردازید. قبل از هر بازی ترکیب موردنظر از بازیکنان را تنظیم کرده و با انجام بازی های شایسته و تماشایی باشگاه را هر روز بهتر از قبل ببینید. با دریافت و مشاهده اتفاقات زنده در سراسر جهان در 365 روز سال خودتان را برای رویارویی با مشکلات و رویداد های مهم آماده کنید. 

عادل بازدید : 340 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)
بازی جدید موتورسواری در بزرگراه و ترافیک از استودیوی ZipZap Games برای اندروید است. این بازی همانند ترافیک رایدر سور کارا یک بازی مأموریتی است و در هر کدام باید هدف خاصی را دنبال کنید. مثلا امتیاز مشخصی کسب کنید، تک چرخ بزنید یا به سرعتی که بازی برایتان تعیین کرده برسید! هر چند مأموریت ها چندان عمیق نیستند، و جاده بازی هم یک جاده بدون پیچ و خم و طولانیست، Traffic Rider به خاطر جزئیات گرافیکی بسیار خوبش تا مدت ها می تواند انتخاب اول شما برای سرگرمی باشد! 10 موتور مختلف کوچک و بزرگ در اختیار شما قرار داده می شود تا در انواع مکان های مختلف با آب و هوای واقعی و منحصر به فرد به موتورسواری بپردازید و یکی از زیباترین بازی های موتوری اندروید را تجربه کنید. 

ویژگی های بازی موتورسواری Highway Traffic Rider اندروید:
10 موتور سیکلت مختلف برای انتخاب
طراحی کابین موتورها مشابه نمونه واقعی
شبیه سازی آب و هوای بارانی، غروب و غیره
دو حالت بازی : موتورسواری در بزرگراه یک طرفه و دو طرفه
پخش موسیقی های هیجان انگیز و متنوع
عادل بازدید : 299 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

در Bee Brilliant شما وظیفه دارید زنبور ها را از تله تار عنکبوت ها بیرون بیاورید قبل از اینکه عنکبوت ها به زنبورها برسند! برای مبارزه با عنکبوت ها و نجات دادن خود از دست آن ها آماده شوید. هر چقدر تعداد بیشتری از زنبور های مشابه را مچ کنید، امتیاز به دست آمده بیشتر خواهد بود. زنبور ها در خانه های شش ضلعی کندوی خود قرار دارند و این شما هستید که باید سعی کنید آن هایی را در کنار هم قرار دهید که امتیاز بیشتری برایتان به ارمغان می آورند. جور شدن زنبور ها در کنر هم با افکت های جذابی همراه است که جذابیت گیم پلی بازی را دوچندان کرده اند. زنبور های دوست داشتنی و آواز خوان را از دست تله های عنکبوتی نجات دهید.

عادل بازدید : 83 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

 Big Bang Racing عنوانی جدید در سبک بازی های مسابقه ای میباشد که توسط استودیو Traplight Ltd ساخته و پرداخته شده این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از مراحل متعدد , گیم پلی جذاب و هیجان انگیز و هم چنین گرافیک بصری زیبا میتواند گزینه مناسبی برای گذراندن اوقات فراغتتان باشد. 

عادل بازدید : 42 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)

دوچرخه سواری BMX برای سیستم عامل اندروید میباشد. هم چنین Pumped BMX 3 نسخه سوم از سری بازی های Pumped BMX میباشد که نسبت به نسخه های قبلی خود پیشرفت قابل توجهی داشته و این پیشرفت در تک تک اجزا بازی قابل رویت خواهد بود. دوچرخه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و ماموریت های چالشی و هیجان انگیز بازی را تکمیل نمایید. بیش از 24 حرکت نمایشی در بازی وجود خواهد داشت که میتوانید با ترکیب آنها امتیازات خود را افزایش دهید. 

عادل بازدید : 225 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)

همانگونه از نام بازی پیداست نسخه دوم بازی محبوب و پرطرفدار CSR Racing است . شما در این بازی نام آشنا با استاندارد جدیدی از تصاویر گرافیکی روبرو میشوید . وارد دنیای اتومبیل رانی شده و گاراژ رویایی خودتان را ساخته و از سوپر اسپرت های زیبای دنیا همچون LaFerrari , McLaren P1™ ,  Audi R8 V10 plus Coupé , Koenigsegg One:1 و غیره برای پر کردن آن استفاده کنید . به همراه دوستان خود تیم قدرتمند تشکیل داده و از حداکثر پتانسیل خودتان برای پیروز شدن در رقابت های هیجان انگیز بهره ببرید.

 

عادل بازدید : 234 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (0)

بازی مسابقات پر سرعت هاورکرفت را به تصویر می کشد که علاوه بر گیم پلی بسیار مهیج، جلوه های گرافیکی جذابی نیز برای کاربر به همراه دارد. بازی مسابقات هاورکرفت اولین عنوانی است که رقابت های هواناو سواری را در سیستم عامل اندروید شبیه سازی می کند و تجربه مسابقات آبی جذابی را به ارمغان می آورد. ترکیب بسیار جالبی از مسابقات اسکی روی آب و قایق سواری در گیم پلی بازی تدارک دیده شده است که تجربه اولین بازی هاورکرفت سواری را فراموش نشدنی کرده است. Hovercraft وسیله ای است که به واسطه نیروی فشار هوا می تواند هم بر روی آب و هم بر روی خشکی حرکت کند. این بار بازی Modern Hovercraft Racing این تکنولوژی را به دستگاه های اندروید شما آورده است.

عادل بازدید : 250 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

در بازی مسابقات خشمگین با استفاده از 60 ماشین منحصر به فرد مسابقات خود را آغاز کنید و برای رسیدن به قهرمان به نبرد بپردازید. مسابقات بسیار خطرناک برگزار میشود به این صورت که در میدان مسابقات تمامی رقبای شما برای رسیدن به اهدافشان دست به هر کاری می زنند. در صورتی یک لحظه از مسابقه غافل بمانید چیزی جز نابودی نصیبتان نحواهد شد. در هر سطح از بازی شما میتوانید از ماشین های بیشتر استفاده کنید البته ناگفته نماند که کار شما سخت تر می شود و باید تلاش خود را چند برابر کنید. گیم پلی بازی به طرز قابل توجهی زیبا طراحی شده است همچنین چهار آهنگ کاملاً متفاوت درون بازی قرار گرفته است که در سطوح مختلف قابل گوش دادن است.

عادل بازدید : 47 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

مسابقات موتور سواری را بدون هیچ محدودیت آزار دهنده ای در این بازی تجربه می کنید. مجموعه بزرگی از آیتم های سفارشی سازی برای موتور سیکلت های شما در دسترس هستند که بدون محدودیت های اضافی در اختیار شما قرار دارند. بازی در اکثر دستگاه های اندرویدی بسیار روان اجرا می شود و تجربه ای چند وجهی از ورزش موتور سواری را برای کاربر به ارمغان می آورد. در خیابان های یک طرفه یا دو طرفه به موتور سواری پر سرعت مشغول می شوید و باید از لا به لای اتومبیل های متراکم موجود در مسیر زوزه کشان عبور کنید.

عادل بازدید : 241 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)

خزیدن یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک اکشن می باشد تا کنون نزدیک به 100 بار دانلود را از گوگل پلی تجربه نموده و موفق به کسب امتیاز قابل قبول 4.2 از 5 شده که بهتر است بدانید در ثبت این امتیاز بیش از 2 میلیون نفر نقش داشته اند.

عادل بازدید : 135 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)

این بازی یک عنوان فوق العاده سرگرم کننده، جذاب و پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های آرکید و مرحله ای بوده و توسط استودیو بازی سازی Rovio Entertainment ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گیم پلی فوق العاده سرگرم کننده و جذاب می تواند هر کاربری را مجذوب خود نموده و در زمره برترین بازی ها در هر سیستم عاملی از دستگاه های هوشمند قرار می گیرد. 

   

 

 

 دانلود بازی پرندگان خشمگین Angry Birds v6.1.5

عادل بازدید : 302 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)

 Hunt 3D عنوانی در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو iGames Entertainment ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است.وارد جنگل های انبوه و وسیع شوید و به شکار حیوانات متنوع و صد البته خطرناک و وحشی بپردازید. شما میتوانید حیواناتی نظیر آهو , خرس , یوزپلنگ , کرگدن و بسیاری دیگر را شکار کنید و خود را به یکی از برترین شکارچیان البته در دنیای مجازی تبدیل کنید.

عادل بازدید : 97 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)

Candy Crush Saga بازی پرطرفدار و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی رنگارنگ در سبک بازی های پازل برای سیستم عامل اندروید می باشد که با بیش از پانصد میلیون بار دانلود از گوگل پلی در رده ی اول بازی های Casual قرار دارد و گرافیک اچ دی رنگارنگ و سبک پازلی متفاوت آن باعث شده لقب یک بازی اعتیادآور را به خود بگیرد! در این بازی شما می بایستی که با سرعت بالا آبنبات های شبیه به هم را کنار یکدیگر قرار دهید و چهارصد مرحله ی بسیار متنوع و چالش برانگیز را پشت سر بگذارید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 342
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,119
  • بازدید ماه : 7,176
  • بازدید سال : 34,673
  • بازدید کلی : 184,850