loading...
مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید
عادل بازدید : 221 یکشنبه 14 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود نسخه جدید Learn Languages: Rosetta Stone |

| نسخه کامل با تمامی قابلیت ها بدون نیاز به پرداخت |

Learn Languages: Rosetta Stone از بهترین، محبوب ترین و کاربردی ترین نرم افزارهای آموزش زبان برای دستگاه های آندرویدی است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده است به گونه ای که برای باز شدن قابلیت های دیگرش حدود 200 دلار باید پرداخت کنید و هم اکنون در گوگل پلی قصد معرفی نسخه فول آنلاک آن را داریم که تمامی قابلیت هایش را شامل میشود. با این نرم افزار می توانید به صورت حرفه ای آموزش زبان انگلیسی، فارسی، اسپانیایی، فرانسوی و 15 زبان زنده دنیا را به دو صورت تصویری و صوتی فرا بگیرید.

ویژگی ها و امکانات Learn Languages: Rosetta Stone :

  • امکان فراگیری 19 زبان زنده دنیا
  • دسترسی به آموزش در هر مکان
  • آموزش تصویری زبان های زنده دنیا
  • لول بندی درس ها برای فراگیری کامل
  • محیط کاربری ساده و بدون تبلیغات

نسخه رایگان اپلیکیشن "Learn Languages: Rosetta Stone" تا به این لحظه +5.000.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و جدیدترین نسخه تست شده، کامل و آنلاک شده  آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم

نکته: اپلیکیشن Learn Languages: Rosetta Stone اینترنتی است و به اتصال اینترنت نیاز دارد – در اجرای اولیه در برنامه ثبت نام کنید.

عادل بازدید : 49 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

برنامه آموزش زبان های خارجی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. دولینگو یک نرم افزار جالب و سرگرم کننده برای آموزش زبان های زنده دنیا مانند: انگلیسی، فرانسوی، پرتغالی، ایتالیایی، آلمانی و غیره است. این برنامه از پر طرفدارترین برنامه های موجود در فروشگاه گوگل پلی است و تمام امکانات آن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. این برنامه بر خلاف سایر نرم افزارها با استفاده از فشار به کاربر زبان نمی آموزد بلکه سعی می کند با بازی و حرکات جالب به آموزش زبان بپردازد. برنامه در دانشگاه های معتبر مورد آزمایش قرار گرفته است و از نظر علمی مورد تایید است.

محبوبترین دوره های آموزشی زبان :

- زبان انگلیسی برای اسپانیایی زبانان (60 میلیون دانشجو)

- زبان اسپانیایی برای انگلیسی زبانان (50 میلیون دانشجو)

- زبان فرانسه برای انگلیسی زبانان (30 میلیون دانشجو)

سریع ترین دوره های آموزشی زبان :

- زبان انگلیسی برای فرانسوی زبانان (8 میلیون دانشجو)

- زبان آلمان برای فرانسوی زبانان (100 هزار دانشجو)

 

عادل بازدید : 57 یکشنبه 02 آبان 1395 نظرات (0)

اگر روزی بنا به هر دلیلی تلگرام شما به چنین مشکلی برخورد کرد، کاری که باید بکنید ارسال یک ایمیل به زبان انگلیسی به آدرس ایمیلی است که تلگرام صرفا به همین منظور ایجاد کرده است. ایمیل را باید حتما با موضوع SPAM و به آدرس spam@telegram.org ارسال کنید. مضمون این ایمیل باید درخواست رفع ریپورت از اکانت (حساب کاربری) شما باشد و حتما شماره موبایلی که با استفاده از آن اکانت خود را ساخته اید، نام آی دی تلگرام شما و همچنین ایمیل شخصیتان باید در آن به وضوح ضمیمه شده باشد. برای مثال می توانید از قالب متن درخواستی زیر استفاده کنید:

Dear Telegram Support,

My Telegram account has been spammed suddenly and I cannot send message to any contacts whom I don't have their number, when I'm the chat starter.

When I send the message to these kind of people, it is showing a clock and nothing will be delivered.

It shows a message: Sorry, you can send messages to mutual contacts at the moment.

My Telegram No. is: +98 شماره تلفن شما

My Telegram ID is: @ آیدی تلگرام شما

My email: ایمیل شما

Kindly help to fix the issue and remove the spam report.

Best Regards.

ریپورت تلگرام

عادل بازدید : 37 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار مشاهده کتاب های الکترونیکی در گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. افزایش سرعت اینترنت و حافظه دستگاه و بهبود کیفیت صفحه نمایش گوشی و تبلت ها این فرصت را برای کاربران گوشی های هوشمند فراهم کرده است که بتوانند نسخه های الکترونیک کتاب های مورد علاقه خودشان را تهیه کرده و بر روی دستگاه های قابل حمل در مکان و زمان های دلخواه مطالعه کنند. برای مطالعه بهتر و هدفمند شما نیاز به یک برنامه قدرتمند دارید که کتاب های الکترونیکی را در فرمت های مختلف برای شما اجرا کند. این نرم افزار ویژه مطالعه و مشاهده کتاب های الکترونیکی با انواع فرمت ها اجرایی در گوشی یا تبلت اندرویدی است. برنامه با پشتیبانی از فرمت های epub, rtf, doc (MS Word), html, fb2(.zip), mobi می تواند گزینه ی مناسبی برای مطالعه کتاب های الکترونیکی باشد. برنامه دارای یک مرورگر پیش فرض است که می توانید با استفاده از آن کتاب های مورد نظر خود را دانلود و یا خریداری کنید. 


عادل بازدید : 238 جمعه 23 مهر 1395 نظرات (0)

یکی از بهترین و قدرتمند ترین دیکشنری های موجود

ویژگی ها:

وجود بیشتر از 100.000 لغت

وجود بیشتر 2.000 از نمونه جمله

وجود امکان عالی تلفظ صوتی

نشان دادن فنتیک (آوا) کلمات جهت تلفظ بهتر در دو لهجه آمریکایی و بریتانیایی

وجود آوا حتا به زبان فارسی

توضیحاتی در مورد هر کلمه

کاملا آفلاین

قابلیت اجرا بر روی تمامی دیوایس های آندرویدی

محیط کاربری آسان و سریع


عادل بازدید : 56 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (1)

 بهترین و کاملترین نرم افزار دیکشنری انگلیسی به فارسی می باشد. اگر شما دیکشنری آنلاین نیاز دارید به جرئت می توان گفت که کمتر برنامه ای توان رقابت با Google Translate را دارد. بلودیک یک فرهنگ لغت قدرتمند است که از M Dict که یکی از بهترین دیکشنری های پلتفرم ویندوز موبایل می باشد نیز پشتیبانی می کند. این برنامه با پشتیبانی از انواع مختلف متن و ویژگی شامل HTML، تصاویر، متن به گفتار، ضبط صدا، CSS تمامی رقبای خودش را پشت سر می گذارد. این برنامه یک رابط جستجو در سرویس های Google Search و  ColorDict را نیز برای کاربران فراهم می کند. این تمام ماجرا نبوده و شما می توانید بلودیک را به عنوان جستجوگر درونی فرهنگ لغت در نرم افزار های کتاب خوان مانند Moon+ Reader pro و ezPDF Reader استفاده کنید. خبر خوش برای کاربران ایرانی این که بلودیک به صورت کامل از زبان فارسی در دیکشنری های مختلف پشتیبانی کرده و با خیال راحت می توانید از آن بهره ببرید.

توجه: بلودیک درست مانند بسیاری از دیگر برنامه های شخص ثالث تنها یک خواننده پایگاه داده بوده و شما پس از نصب برنامه باید دیتابیس موردنیاز را دانلود کنید و این نکته را در نظر داشته باشید که به صورت همزمان تنها می توان از 10 دیکشنری استفاده کرد.

عادل بازدید : 392 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

برنامه آموزش زبان های خارجی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. دولینگو یک نرم افزار جالب و سرگرم کننده برای آموزش زبان های زنده دنیا مانند: انگلیسی، فرانسوی، پرتغالی، ایتالیایی، آلمانی و غیره است. این برنامه از پر طرفدارترین برنامه های موجود در فروشگاه گوگل پلی است و تمام امکانات آن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. این برنامه بر خلاف سایر نرم افزارها با استفاده از فشار به کاربر زبان نمی آموزد بلکه سعی می کند با بازی و حرکات جالب به آموزش زبان بپردازد.

محبوبترین دوره های آموزشی زبان :

- زبان انگلیسی برای اسپانیایی زبانان (60 میلیون دانشجو)

- زبان اسپانیایی برای انگلیسی زبانان (50 میلیون دانشجو)

- زبان فرانسه برای انگلیسی زبانان (30 میلیون دانشجو)

سریع ترین دوره های آموزشی زبان :

- زبان انگلیسی برای فرانسوی زبانان (8 میلیون دانشجو)

- زبان آلمان برای فرانسوی زبانان (100 هزار دانشجو)

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 327
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,104
  • بازدید ماه : 7,161
  • بازدید سال : 34,658
  • بازدید کلی : 184,835