loading...
مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید
عادل بازدید : 79 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)

 ATV Quad Bike Racing Mania نیز یکی از این دسته بازی های پرطرفدار در سبک ریسینگ می باشد که توسط استدیو بازی سازی Impact Mobile Games روانه گوگل پلی شده است. ATV Quad Bike Racing Mania تا کنون موفق به کسب امتیاز 3.8 از 5 شده و نزدیک به 5 میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است. بهتر است بدانید که در ثبت نمره نچندان خوب این بازی بیش از 24 هزار نفر نقش داشته اند.

در این عنوان شما موتور 4 چرخی در اختیار دارید که می بایست با آن به مسابقات هیجان انگیز و جذاب پرداخته و مدال قهرمانی را از آن خود کنید. در ابتدای بازی، مسابقات بسیار ساده و آسان بوده و به راحتی و با کمی دقت می توانید رقیبانتان را شکست دهید اما با پیشروی در بازی کار برای شما تا حدی سخت می شود که دیگر باید قید موتور 4 چرخ قدیمی خود را زده و به سراغ مدل های جدیدتر با قیمت های گران بروید!

عادل بازدید : 53 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)

 این کمپانی بزرگ مدت طولانی است که تمرکز خود را بر روی تولید بازی های HD و با گرافیک بالا معطوف کرده است. یکی از بازی های پر طرفدار این کمپانی که تا کنون ده ها میلیون کاربر را از سراسر جهان به خود اختصاص داده سری آسفالت می باشد. این شرکت با عرضه نسخه هشتم از سری آسفالت، مهارت و تجربه چندین ساله خود را به همگان ثابت کرد و  یک بار دیگر خوش درخشید.

عادل بازدید : 115 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (1)

Assoluto Racing عنوانی جذاب در سبک ریسینگ میباشد هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 9 هزار نفر امتیاز 4.1 از 5.0 و بیش از 1 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. یکی از ماشین های لوکس و سوپر اسپرت بازی را انتخاب کنید و وارد مسابقاتی هیجان انگیز شوید و از گیم پلی و گرافیک واقع گرایانه بازی نهایت لذت را ببرید.

همان طور که سازندگان بازی اعلام کرده اند گیم پلی عنوان Assoluto Racing یکی از برترین شبیه ساز های مسابقات رانندگی میباشد و بسیار به واقعیت نزدیک خواهد بود و اگر شما نیز از طرفداران این سبک هستید قطعا از تجربه Assoluto Racing خوشنود خواهید شد. هم چنین تمامی اتومبیل های موجود در بازی کاملا از نوع واقعی آنان مدل سازی شده اند و سازندگان بازی لایسنس تمامی خودرو ها را به صورت رسمی از کمپانی های ساخت اتومبیل خریداری نموده اند.

عادل بازدید : 49 جمعه 23 مهر 1395 نظرات (0)

یک بازی مهیج موتور سواری مبتنی بر حرکت شتاب سنج گوشی می باشد. در این بازی هیجان انگیز شما کنترل یک موتور مسابقه ای را در دست دارید و با حرکت دادن گوشی خود می توانید آن را کنترل کنید. بازی Bike Race Pro by T. F. Games یکی از برترین و محبوب ترین بازی های موتور سواری برای اندروید می باشد گیم پلی بسیار روان و خوبی دارد. ویژگی های کنترلی بازی بسیار خوب طراحی شده است و شما می توانید از طریق لمس کردن قسمت های مخصوصی در بازی حرکت هایی از قبیل ترمز کردن، گاز دادن، حرکات نمایشی و... را انجام دهید.

عادل بازدید : 191 دوشنبه 19 مهر 1395 نظرات (0)

 محبوب ترین و زیباترین بازیهای پارکینگ و پارک کردن اتومبیل برشمرد که به صورت رایگان در پلی استور منتشر شده و تا به این لحظه بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و از پردانلودترین ها به شمار می رود! در این بازی وظیفه شماست که ماشین خود را با سرعت بالا قبل از اینکه کسی ان مکان را بگیرد، پارک کنید! انواع ماشین های لوکس دنیا در این بازی وجود دارند که شما می توانید پشت ان ها بنشینید و به پارک کردنشان بپردازید! پدال گاز و ترمز زیر پای شماست و می توانید با هر سرعتی که دوست دارید برانید و ماشین را پارک کنید! گرافیک اچ دی، طراحی واقعی ماشین ها، صداگذاری واقعی و محیط های واقع گرایانه در Luxury Parking بدون شک نظر شما را جلب خواهد نمود، به طوری کلی بازی با هدف تست مهارت پارک شما طراحی شده است و در ان وظیفه شماست که ماشین ها را در مکان های مشخص شده پارک کنید و مراحل مختلف را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید

عادل بازدید : 49 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

 بازی جدید و فوق العاده زیبا با طراحی واقع بیانه در سبک بازی های موتورسواری از استودیوی IsAndroid برای اندروید است در این بازی انواع موتور سیکلت های مختلف در اختیار شما قرار داده می شود تا در مکان های مختلف به موتورسواری مشغول شوید و در مسابقات مختلف شرکت کنید و با افزایش امتیاز و دارایی خود موتورهای جدید را بخرید و یا قدرت و سرعت موتور خود را افزایش دهید! کنترلرهای لمسی و ساده بازی به شما امکان هدایت آسان موتور سیکلت را می دهد، بازی به صورت اول شخص طراحی شده است به طوری که احساس می کنید خودتان پشت موتور نشسته اید و در حال موتور سواری هستید

 

 ویژگی های بازی موتورسواری World Of Riders اندروید :

شامل 12 مرحله مختلف و متنوع

شرایط مختلف آب و هوایی نظیر بارش باران

11 موتور مختلف برای باز کردن توسط شما

امکان ارتقا موتور برای افزایش سرعت و قدرت

گرافیک اچ دی و صداگذاری هیجان آور

عادل بازدید : 49 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

بازی ماشین سواری از نوع برن اوت با گرافیک کنسولی از استودیوی League of Monkeys برای اندروید است که ساعت ها قبل به صورت رایگان در پلی استور (Google Play) عرضه شده است و باز هم تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما کاربران دوستدار تکنیک برن اوت معرفی نماییم! این بازی رانندگی مبتنی بر حرکات نمایشی تقریبا سه ماه پیش برای پلتفرم iOS منتشر شده بود و هم اکنون نوبت به اندرویدی ها رسیده تا تبحرشان را در دریفت کشیدن و تیکاف کردن در رقابت های امتیازی بازی به نمایش بگذارند!در Torque Burnout خبری از مسابقه در جاده های صاف و طولانی نیست و چیزی به اسم خط پایان در آن نمی بینید. زمان و امتیاز، ملاک رتبه بندی در مسابقات حرکات نمایشی Torque Burnout هستند و برنده رقابت در آن کسی است که در زمان محدود، دریفت های زیباتر و طولانی تری انجام دهد!

عادل بازدید : 417 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

یک بازی سراسر هیجان و آدرنالینی با موضوع مسابقات سریع السیر در بزرگراه ها می باشد که با گرافیک سه بعدی و بسیار واقع گرایانه و گیم پلی بسیار جذاب می تواند در زمره برترین بازی های مسابقه ای اندروید قرار گیرد. با استفاده از سوپربایک های قدرتمند در بزرگراه های پر تردد به لایی کشی بی پایان پرداخته و سرعت عمل و مهارت خود را در رانندگی فوق سریع به چالش بکشید. آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که با یک موتور سیکلت تمام عیار به جاده بزنید و هیجان سرعت را تجربه کنید؟! با این بازی هیجان موتورسواری سریع السیر را بدون هیچ خطری فقط با استفاده از نوک انگشتان خود در دیوایس اندروید خویش تجربه می کنید.

بازی Highway Traffic Rider یک بازی جذاب، مهیج و زیبا برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های مسابقه ای بوده و توسط استودیو بازی سازی ZipZap Games ساخته و پرداخته شده است.

عادل بازدید : 79 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (1)

سری دوم بازی جی تی ریسینگ تجربه ای فوق العاده واقع گرایانه از مسابقات اتومبیل رانی پر سرعت را در گوشی ها و تبلت های اندروید شما به ارمغان می آورد. قادر هستید با استفاده از بهترین ماشین های اسپرت و مسابقه ای جهان در جدال سرعت ساعت ها سرگرم شوید. کاربران در این بازی می توانند در قالب بخش انفرادی و چند نفره، سطح بی سابقه ای از هیجان اتومبیل رانی را تجربه کنند. همه چیز به بهترین نحو ممکن شبیه سازی شده است تا سر حد چالش و لذت مسابقات سریع السیر را در دیوایس اندروید خود به ارمغان آورید.

 یک بازی جذاب، مهیج و پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های مسابقه ای بوده و توسط کمپانی نام آشنای Gameloft ساخته و پرداخته شده است.

نکته مهم:

احتمال اینکه نسخه مود شده بازی (پول بی نهایت) به خاطر تغییرات زیاد و همچنین آنلاین بودن بازی به درستی اجرا نشود وجود دارد. همچنین احتمال بن شدن در این نسخه کاملاً محتمل می باشد. لطفاً در صورتی که هر گونه ناسازگاری اعم از اجرا نشدن یا اجرا شدن مشکل دار بازی وجود داشت، از نسخه معمولی استفاده کنید.

عادل بازدید : 201 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)
مسابقه جاده ای: تکامل بازی جدید و فوق العاده زیبا با ساخت عالی در سبک بازیهای ماشین سواری از Ave Creation برای اندروید است در این بازی طیف گسترده ای از ماشین های لوکس و رویایی در اختیار شما قرار داده می شود تا به دلخواه یکی را انتخاب کرده و وارد مسابقات جاده ای هیجان انگیز شوید، با سرعت بالا حرکت کنید و با انجام ویراژهای خطرناک به جمع آوری پول بپردازید! با افزایش سکه شما می توانید ماشین های جدید را خریداری کنید و یا به ارتقای ماشین خودتان بپردازید! تغییرات آب و هوایی باعث شده است تا تجربه ای منحصر به فرد از بازیهای ماشین سواری را بتوانید تجربه کنید.

عادل بازدید : 339 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)
بازی جدید موتورسواری در بزرگراه و ترافیک از استودیوی ZipZap Games برای اندروید است. این بازی همانند ترافیک رایدر سور کارا یک بازی مأموریتی است و در هر کدام باید هدف خاصی را دنبال کنید. مثلا امتیاز مشخصی کسب کنید، تک چرخ بزنید یا به سرعتی که بازی برایتان تعیین کرده برسید! هر چند مأموریت ها چندان عمیق نیستند، و جاده بازی هم یک جاده بدون پیچ و خم و طولانیست، Traffic Rider به خاطر جزئیات گرافیکی بسیار خوبش تا مدت ها می تواند انتخاب اول شما برای سرگرمی باشد! 10 موتور مختلف کوچک و بزرگ در اختیار شما قرار داده می شود تا در انواع مکان های مختلف با آب و هوای واقعی و منحصر به فرد به موتورسواری بپردازید و یکی از زیباترین بازی های موتوری اندروید را تجربه کنید. 

ویژگی های بازی موتورسواری Highway Traffic Rider اندروید:
10 موتور سیکلت مختلف برای انتخاب
طراحی کابین موتورها مشابه نمونه واقعی
شبیه سازی آب و هوای بارانی، غروب و غیره
دو حالت بازی : موتورسواری در بزرگراه یک طرفه و دو طرفه
پخش موسیقی های هیجان انگیز و متنوع
عادل بازدید : 83 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

 Big Bang Racing عنوانی جدید در سبک بازی های مسابقه ای میباشد که توسط استودیو Traplight Ltd ساخته و پرداخته شده این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از مراحل متعدد , گیم پلی جذاب و هیجان انگیز و هم چنین گرافیک بصری زیبا میتواند گزینه مناسبی برای گذراندن اوقات فراغتتان باشد. 

عادل بازدید : 37 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)

نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه

تست شده با اجرای آفلاین

 در این بازی انواع موتور سیکلت های مختلف در اختیار شما قرار داده می شود تا در مکان های مختلف به موتورسواری مشغول شوید و در مسابقات مختلف شرکت کنید و با افزایش امتیاز و دارایی خود موتورهای جدید را بخرید و یا قدرت و سرعت موتور خود را افزایش دهید! کنترلرهای لمسی و ساده بازی به شما امکان هدایت آسان موتور سیکلت را می دهد، بازی به صورت اول شخص طراحی شده است به طوری که احساس می کنید خودتان پشت موتور نشسته اید و در حال موتور سواری هستید! اگر از علاقه مندان به بازی های موتورسواری اندروید هستید بدون شک طراحی خوب، گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و کنترلرهای لمسی عالی بازی World Of Riders نظر شما را جلب می کند.

از ویژگی های بازی موتورسواری World Of Riders اندروید :

شامل 12 مرحله مختلف و متنوع

شرایط مختلف آب و هوایی نظیر بارش باران

11 موتور مختلف برای باز کردن توسط شما

امکان ارتقا موتور برای افزایش سرعت و قدرت

گرافیک اچ دی و صداگذاری هیجان آور

 

 

عادل بازدید : 259 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)

یک بازی مهیج موتور سواری در این بازی هیجان انگیز شما کنترل یک موتور مسابقه ای را در دست دارید و با حرکت دادن گوشی خود می توانید آن را کنترل کنید. بازی Bike Race Pro by T. F. Games یکی از برترین و محبوب ترین بازی های موتور سواری برای اندروید می باشد گیم پلی بسیار روان و خوبی دارد. ویژگی های کنترلی بازی بسیار خوب طراحی شده است و شما می توانید از طریق لمس کردن قسمت های مخصوصی در بازی حرکت هایی از قبیل ترمز کردن، گاز دادن، حرکات نمایشی و... را انجام دهید. 

عادل بازدید : 35 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)

 گرافیک بازی Asphalt 8: Airborne بسیار تاثیر گذار و خیلی بهتر از نسخه های قبلی عمل کرده است به گونه ای که محیط بازی دارای جزییات بیشتری بوده و مدل های مختلف اتومبیل نیز واقعی تر از قبل به نظر میرسند. هم چنین باید به نورپردازی بازی نیز اشاره ای کنیم که عالی به نظر می آید و درخشان بوده و محیط دور و بر خود را بازتاب میکنند، همانند ساختمان های کنار جاده، بنر های بالای سر اتومبیل و آتش بازی هایی که در بعضی از مراحل وجود دارند!

عادل بازدید : 171 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)

CarX Drift یکی از پر طرفدارترین بازی های دریفت می باشد سازنده بازی ادعا کرده است بازی به قدری جذاب و سرگرم کننده می باشد که تا ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد و متوجه گذر زمان نخواهید شد.باید اظهار کنیم که فیزیک دریفت کشی بازی فوق العاده واقع گرایانه بوده و می تواند هر بازیکنی را معتاد کند. تخمین صحیح زمان شکستن فرمان و استفاده به موقع از ترمز دستی راز موفقیت در عبور از پیچ های بسیار چالشی در پیست های متنوع موجود است. اتومبیل های تقویت شده ای در اختیار شما قرار می گیرد که صرفا برای مسابقات دریفت کشی سفارشی سازی شده اند و از قدرت و شتاب خارق العاده ای برخوردار هستند. کافی است کمی پدال گاز را فشار دهید تا خودرو بر روی سطح آسفالت پیست شروع به لغزیدن کند! گرافیک اتومبیل ها، محیط پیست ها و دیگر المان های بصری موجود، فوق العاده زیبا و با جزئیات بالا شبیه سازی شده اند و هر کاربری را محو خود می نمایند. استرس حقیقی دریفت کشی را در بازی CarX Drift Racing تجربه می کنید، مواظب دیواره های پیست باشید و در عین حال حد اکثر سرعت ممکن را حفظ  کنید.

عادل بازدید : 225 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)

همانگونه از نام بازی پیداست نسخه دوم بازی محبوب و پرطرفدار CSR Racing است . شما در این بازی نام آشنا با استاندارد جدیدی از تصاویر گرافیکی روبرو میشوید . وارد دنیای اتومبیل رانی شده و گاراژ رویایی خودتان را ساخته و از سوپر اسپرت های زیبای دنیا همچون LaFerrari , McLaren P1™ ,  Audi R8 V10 plus Coupé , Koenigsegg One:1 و غیره برای پر کردن آن استفاده کنید . به همراه دوستان خود تیم قدرتمند تشکیل داده و از حداکثر پتانسیل خودتان برای پیروز شدن در رقابت های هیجان انگیز بهره ببرید.

 

عادل بازدید : 239 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (0)

Monster Truck Derby 2016 تمام شرکت کنندگان به دور یک آسیاب بادی حلقه می زنند و باید سعی کنند که رقیبان خود را نابود نمایند. با نهایت قدرت به ماشین های دیگر ضربه بزنید اما مراقب باشید؛ چرا که لبه های تیز پروانه آسیاب می توانند اتومبیل شما را ویران کنند. مراحلی که در بازی دربی مانستر تراک تجربه می کنید دارای محدودیت زمانی هستند پس هر چه سریع تر ماموریت انهدام خود را به اتام رسانید. 

عادل بازدید : 59 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (0)

 Amazing Taxi  عنوانی جذاب در سبک شبیه ساز میباشد که به تازگی توسط استودیو StrongUnion Games ساخته و پرداخته شده و با قیمت حدود 1.45 دلار در فروشگاه معتبر گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا 158 نفر امتیاز بالا 4.8 از 5.0 و بیش از 500 بار دانلود را در سراسر جهان تجربه نموده است.

در این بازی شما نقش راننده ای تاکسی قرار خواهید گرفت و باید با گشت و گذار در مناطق مختلف شهر مسافران را در حال انتظار را پیدا کرده و آنها را به مقصد مورد نظرشان برسانید. بازی Amazing Taxi Sim 1976 Pro را به جرات میتوان یکی از برترین عناوین شبیه ساز تاکسی نامگذاری کرد این عنوان با داشتن ماموریت های جذاب و هیجان انگیز , گرافیک زیبا به همراه جزییات فراوان و هم چنین گیم پلی لذت بخش میتواند گزینه ای مناسب برای طرفداران عناوین شبیه ساز رانندگی باشد.

 

عادل بازدید : 233 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (0)

بازی مسابقات پر سرعت هاورکرفت را به تصویر می کشد که علاوه بر گیم پلی بسیار مهیج، جلوه های گرافیکی جذابی نیز برای کاربر به همراه دارد. بازی مسابقات هاورکرفت اولین عنوانی است که رقابت های هواناو سواری را در سیستم عامل اندروید شبیه سازی می کند و تجربه مسابقات آبی جذابی را به ارمغان می آورد. ترکیب بسیار جالبی از مسابقات اسکی روی آب و قایق سواری در گیم پلی بازی تدارک دیده شده است که تجربه اولین بازی هاورکرفت سواری را فراموش نشدنی کرده است. Hovercraft وسیله ای است که به واسطه نیروی فشار هوا می تواند هم بر روی آب و هم بر روی خشکی حرکت کند. این بار بازی Modern Hovercraft Racing این تکنولوژی را به دستگاه های اندروید شما آورده است.

عادل بازدید : 249 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

در بازی مسابقات خشمگین با استفاده از 60 ماشین منحصر به فرد مسابقات خود را آغاز کنید و برای رسیدن به قهرمان به نبرد بپردازید. مسابقات بسیار خطرناک برگزار میشود به این صورت که در میدان مسابقات تمامی رقبای شما برای رسیدن به اهدافشان دست به هر کاری می زنند. در صورتی یک لحظه از مسابقه غافل بمانید چیزی جز نابودی نصیبتان نحواهد شد. در هر سطح از بازی شما میتوانید از ماشین های بیشتر استفاده کنید البته ناگفته نماند که کار شما سخت تر می شود و باید تلاش خود را چند برابر کنید. گیم پلی بازی به طرز قابل توجهی زیبا طراحی شده است همچنین چهار آهنگ کاملاً متفاوت درون بازی قرار گرفته است که در سطوح مختلف قابل گوش دادن است.

عادل بازدید : 215 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود نسخه بازی"راننده کامیون" یک بازی جذاب، سرگرم کننده و زیبا برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های شبیه ساز بوده و توسط استودیو بازی سازی Games89 ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک سه بعدی شگفت انگیز و بسیار پر جزئیات، افکت ها و جلوه های بصری شایسته تقدیر، فیزیک رانندگی تعلیقی و حیرت آور و همچنین گیم پلی جذاب می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان به بازی های شبیه ساز رانندگی باشد.

عادل بازدید : 253 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)

Turbo moto موتور سواری پر سرعت را در خیایان ها و بزرگراه ها است. این بازی یک عنوان موتور سواری پر سرعت است که تمامی المان های لازم برای آدرنالینی کردن خون شما را داراست! جنون سرعت خود را با استفاده از دستگاه اندروید خویش آرام کنید. در بین اتومبیل های دیگر و ترافیک شهری مانور دهید و استرس واقعی لایی کشی با موتور سیکلت را تجربه کنید. دوربین نمایشی بازی به صورت عمودی است و به همین خاطر اجرای بازی در گوشی ها موبایل آسان و لذت بخش خواهد بود. سکه های بیشتری از سطح خیابان ها جمع کنید و به دام پلیس های بی رحم نیافتید تا بتوانید موتور های قدرتمند تری آنلاک کنید.

  

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 421
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 7,288
  • بازدید سال : 34,785
  • بازدید کلی : 184,962