loading...
مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید
عادل بازدید : 211 پنجشنبه 29 مهر 1395 نظرات (0)

یک نرم افزار فایل منیجر قدرتمند بوده که برروی گوشی های سونی و رام های جدیدی که منتشر می کند این فایل منیجر به صورت پیش فرض نصب شده است. فایل کامندر با داشتن یک رابط تمیز و بصری اجازه مدیریت فایل های مختلف شامل عکس، موسیقی، فیلم ها، اسناد و غیره بر روی گوشی هوشمند را به شما می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی به فضاهای مجازی همچون دراپ باکس و گوگل درایو به صورت مستقیم دسترسی پیدا کنید. همچنین شما قادر خواهید بود به صورت جداگانه ویدئوها، عکس ها، آهنگ ها و اسناد را مشاهده کنید. به کمک این برنامه قدرتمند شما می توانید نام فایل ها را تغییر داده یا کپی و انتقال دهید. علاوه بر این این نرم افزاز ار فایل های فشرده پشتیبانی کرده و شما می توانید هر یک از فایل ها تنها با چند ضربه با دیگران از طریق راه های مختلف به اشتراک بگذارید. 

عادل بازدید : 54 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند مدیریت فایل برای گوشی و تبلت های اندرویدی است. شما با استفاده از این برنامه میتوانید به تمامی فایل های موجود بر روی حافظه گوشی و کارت SD دستگاه خودتان دسترسی پیدا کرده و آنها را مدیریت کنید. این برنامه یک اکسپلورر دو پنجره ای بوده و شما میتوانید در لحظه به دو پوشه دسترسی پیدا کرده و عملیات مشترک از قبیل کپی کردن فایل ها از یک پنجره به پنجره دیگری را انجام دهید. این برنامه پوشه ها را برای جهت گیری روشن و تعویض سریع به مکان دیگر در یک نمای درختی نشان می دهد. در این برنامه مشهور شما توانایی اجرا موسیقی و فیلم و مشاهده متن و گوش کردن به فایل های صوتی را به صورت مستقیم دارید.

عادل بازدید : 51 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار کاربردی و قدرتمند به منظور پشتیبان گیری و بازیابی می باشد. بکاپ یا فایل پشتیبان یک فایل رونوشت از اسناد و فایل های مختلف ویدئویی و صوتی و غیره است. کاربران همیشه باید یک نسخه بکاپ از آخرین فایل های و اطلاعات گوشی خود داشته باشند تا اگر زمانی به طور ناخواسته گوشی شخص فرمت شود هیچ گونه نگرانی بابت فایل های از بین رفته نداشته باشند. شما به کمک این برنامه می توانید از تمام برنامه های نصب شده بر روی گوشی خودتان نسخه پشتیبان تهیه کنید. شما با این برنامه توانایی ذخیره سازی فایل پشتیبان را در کارت SD گوشی داشته و در هنگام بازیابی نیز می توانید مستقیما از روی کارت حافظه خودتان فایل پشتیبان را بازیابی کنید. در محیط برنامه نرم افزار های نصب شده بر روی گوشی بر اساس نام، تاریخ نصب، اندازه قابل مشاهده بوده و در صورت داشتن تعداد زیادی برنامه می توانید سریعا از قسمت جستجو نرم افزار خاصی را پیدا کنید. این نرم افزار امکان پشتیبان گیری از چند نسخه یک برنامه را هم برای کاربران فراهم کرده است. 

عادل بازدید : 48 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)

یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. فایل منیجر سالید اکسپلورر یک فایل منیجر بسیار زیبا و قدرتمند برای سیستم عامل اندروید می باشد. با استفاده از این فایل منیجر می توانید کار خود را ساده تر کرده و استفاده های مفیدی از امکانات برنامه ببرید. شما با استفاده از این برنامه می توانید فایل های مختلف را در دو پنل جداگانه مشاهده کنید. سالید اکسپلورر با پشتیبانی از کشیدن و رها کردن فایل در محیط برنامه کار شما را برای مدیریت سریع تر فایل ها آسان کرده است. علاوه بر این بدون اینکه به نرم افزار ثانویه ای نیاز داشته باشید می توانید فایل های فشرده در فرمت های Zip و Rar و 7Zip را باز کنید. در صوتی که از سرویس FTP برای انتقال فایل استفاده می کنید این برنامه این قابلیت را به شما می دهد که فایل های خودتان را مستقیم از داخل برنامه ارسال کنید. همچنین شما امکان اتصال به حافظه های مجازی را پیدا خواهید کرد و علاوه بر فایل های معمولی به فایل های روت دستگاه نیز می توانید دسترسی پیدا کنید. این برنامه نه تنها یک ابزار مدیریت فایل بوده بلکه ابزار قدرتمند محافظت از فایل ها هم می باشد. سالید اکسپلورر این امکان را برای شما فراهم کرده است که تا از پوشه های مختلف با رمز عبور محافظت کنید. 

عادل بازدید : 223 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

این برنامه یکی از بهترین برنامه های مدیریت فایل ها در گوگل پلی به شمار می آید. این فایل منیجر دارای امکانات کاملا رایگان و بسیار کامل است. از ویژگی های اصلی آن می توان به مدیریت فایل، مدیریت برنامه ها، بستن برنامه ها، اتصال مستقیم به سرویس های ابری و فضاهای مجازی، اف تی پی اشاره کرد. 

عادل بازدید : 228 شنبه 03 مهر 1395 نظرات (0)

 نرم افزار افزایش سرعت و بهینه ساز گوشی و تبلت برنامه تقویت کننده و افزایش فضای رم کلین مستر بیش از 600 میلیون کاربر داشته و از 30 زبان دنیا پشتیبانی می کند. این برنامه وظیفه پاکسازی کش ها و فایل هایی که پس از حذف یک برنامه در گوشی باقی می مانند را دارد. 

عادل بازدید : 585 شنبه 03 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار مشهور انتقال فایل های مختلف با استفاده از فناوری WiFi با سرعت بالا برای اندروید می باشد. انتقال فایل از طریق بلوتوث سرعت بسیار پایینی دارد و انتقال از طریق وایرلس هم نیازمند طی کردن مراحل پیچیده ای می باشد. برای راحت تر شدن انتقال فایل از طریق وای فای نرم افزارهای زیادی معرفی شده اند. زاپیا یکی از آنهاست. با استفاده از زاپیا شما نرم افزار را بر روی دو گوشی اندروید که قصد انتقال فایل بین آنها دارید نصب کرده و فایل ها را با سرعت بسیار بالا نزدیک به 10 مگابایت بر ثانیه انتقال میدهید.

عادل بازدید : 230 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)

Zapya نرم افزار مشهور انتقال فایل های مختلف با استفاده از فناوری WiFi با سرعت بالا برای گوشی و تبلت های اندروید می باشد. همیشه انتقال فایل بین گوشی ها از مشکلات کاربران بوده است. انتقال فایل از طریق بلوتوث سرعت بسیار پایینی دارد و انتقال از طریق وایرلس هم نیازمند طی کردن مراحل پیچیده ای می باشد. برای راحت تر شدن انتقال فایل از طریق وای فای نرم افزارهای زیادی معرفی شده اند. زاپیا یکی از آنهاست.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 405
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,182
  • بازدید ماه : 7,239
  • بازدید سال : 34,736
  • بازدید کلی : 184,913