loading...
مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید
عادل بازدید : 215 دوشنبه 15 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه NetGuard Pro|

| نسخه پرمیوم، پولی و پرداخت شده با تمامی قابلیت ها|

NetGuard  Pro- no-root firewall نرم افزاری کاربردی و محبوب در زمینه قطع دسترسی بازی ها و برنامه های نصب شده برروی دستگاه های اندرویدی به اتصال اینترنت است که آن را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه نموده است و تا به این لحظه بیش از 5000 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و هم اکنون قصدد معرفی نسخه کامل و پرداختت شده ان را داریم که تمامی قابلیت هایش در دسترس هستند! نت گارد یک اپلیکیشن ساده و بدون نیاز به روت برای جلوگیری از دسترسی برنامه و بازی ها به اینترنت است ؛ شما به کمک این نرم افزار می توانید برای هر یک از راه های دسترسی به اینترنت شامل وای فای و دیتا محدودیت هایی را برای برنامه و بازی های نصب شده بر روی دستگاه خود اعمال سازید! جالب است بدانید که شما با مسدود سازی دسترسی برنامه ها و بازی ها به اینترنت میتوانید استفاده از داده های خود را کاهش داده و در مصرف باتری خود نیز صرفه جویی کنید.

عادل بازدید : 290 یکشنبه 14 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه Password Saver |

| نسخه خریداری شده به قیمت 0.999 دلار |

گیرد. Password Saver عنوان برنامه ای کاملا کاربردی و قدرتمند در زمینه محافظت از تمامی رمز های عبور شما کاربران محترم می باشد که در مارکت بزرگ اندروید منتشر شده است. این اپلیکیشن با جمع آوری تمامی رمز های عبور کاربران در محیطی امن امکان محافظت از آن ها چندین برابر افزایش داده و دسترسی به آن ها را در هر زمان و مکانی برای کاربران آسان تر می کند. الگوریتم موردد استفادهه توسط این اپلیکیشن بسیار پیچیده بوده و تا کنون کسی موفق به رمز گشایی اطلاعات آن نشده است. اگر نمی توانید رمز های عبور قوی برای اکانت های مختلف خود ایجاد کنید بهتر است این کار را نیز به پسوورد سیور محول سازید تا به وسیله ژنراتور داخلی خود کلمات عبوری بسیار قوی با تعداد کاراکتر های دلخواه ایجاد نماید؛ پس اگر به امنیت اطلاعات خود اهمیت می دهید با ما همراه بوده و برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

امکانات و قابلیت های برنامه Password Saver :

  • ذخیره رمز های عبور خود در محیطی امن بدون هیچ گونه نگرانی
  • رمزنگاری تمامی اطلاعات ذخیره شده در در برنامه به صورت کاملا منحصر به فرد
  • محافظت از تمامی رمز های عبور به وسیله یک پین مرکزی و اختصاصی
  • ذخیره اطلاعات تنها بر روی دستگاه هوشمند شما
  • ایجاد رمز های عبور بسیار قوی با استفاده از ژنراتور داخلی برنامه

اپلیکیشن امنیتی" Password Saver" با سیستم منحصر به فرد خود و هم چنین قیمت 0.99 دلاریش با جمع آوری صد ها رای توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را به دست آورد.

عادل بازدید : 103 دوشنبه 08 خرداد 1396 نظرات (0)

 |دانلود  Hexlock App Lock & Photo Vault – قفل هوشمند برنامه های اندروید|

| کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی |

دانلود Hexlock App Lock & Photo Vault 1.8.3.33 - قفل گذاری برنامه های اندروید

Hexlock App Lock & Photo Vault یک نرم افزار امنیتی هوشمند در زمینه قفل گذاری برنامه ها می باشد که برای گوشی ها و تبلت های اندروید ارائه شده است. این اپلیکیشن یک راه حل نرم افزاری مناسب برای محافظت از حریم خصوصی و اطلاعات شخصی دستگاه های اندروید است و توسط آن می توانید به آسانی با تنظیم یک رمز عبور یا الگو , دسترسی دیگران به بخش های مختلف گوشی نظیر گالری , واتس اپ , تلگرام , جیمیل و دیگر بخش ها را محدود کرده و به این وسیله از حریم شخصی خود حفاظت نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار , این امکان را خواهید داشت که تصاویر , ویدئوها و دیگر فایل های شخصی خودتان را مخفی نمایید و از دسترس دیگر افراد دور نگه دارید. هم اکنون می توانید نسخه پریمیوم نرم افزار هکس لاک را در ادامه مطلب از وب سایتت دانلودیها دریافت کنید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Hexlock App Lock & Photo Vault :

- محیط کاربری ساده و بسیار زیبای نرم افزار

- قفل گذاری بر روی واتس اپ , تلگرام , ایمیل ها و پیام ها

- مخفی کردن تصاویر , ویدئوها و دیگر اسناد شخصی

- امکان قفل گذاری بر روی بازی های نصب شده

- حفاظت از نرم افزارهای ارتباطی نظیر واتس اپ , تلگرام , جیمیل و ..

- رمزگذاری بر روی بخش های مختلف نظیر دسترسی به WiFi و تنظیمات

- ابزار کنترل فرزندان و محدود کردن دسترسی به بخش های مختلف

- ایجاد پروفایل های اختصاصی برای قفل گذاری بر روی برنامه ها در زمان دلخواه

عادل بازدید : 328 چهارشنبه 05 آبان 1395 نظرات (0)

 یک قفل صفحه یا همان لاک اسکرین چشم نواز و پر سرعت ساخته استودیو Cheetah Mobile می باشد که سازنده مرورگر معروف CM Browser ان را توسعه داده است. با استفاده از این قفل صفحه می توانید با سرعت و به سادگی از صفحه ابتدایی دیوایس خود به اپلیکشن ها و عوامل مختلف دستگاهتان دسترسی داشته باشید. این لاک اسکرین جدید با چهره بسیار جذاب و دیدنی خود علاوه بر این که شما را مجذوب خود خواهد کرد، اطرافیانتان را نیز به پرسش راجع به آن وا می دارد. رابط کاربری نرم افزار بسیار کاربر پسند و مطلوب بوده همچنین با وجود ویژگی ها و امکانات متعدد آن قادر هستید بسیاری از نیاز های خود را برای سرعت بخشیدن به فعالیت های روزمره و البته ایمن سازی دستگاهتان به طور کامل بر طرف سازید.

عادل بازدید : 439 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

کم حجم ترین و مورد اعتمادترین برنامه امنیتی و آنتی ویروس برای سیستم عامل اندروید است. این آنتی ویروس یک برنامه جامع برای تامین امنیت گوشی و از بین بردن فایل ها و برنامه های مخرب است. برنامه می تواند ویروس ها، بد افزارها، تروجان ها، افزارهای جاسوسی، آگهی های تبلیغاتی و غیره را شناسایی کند و به صورت حرفه ای آن ها را از بین ببرد. از مزیت های اصلی نرم افزار موتور جستجوی قدرتمند است که می تواند اطلاعات موجود در کارت داخلی و جانبی را تجزیه و تحلیل کند و در صورت مشکل امنیتی یا وجود ویروس ها آن را از بین ببرد. سرعت و قدرت نرم افزار 5 برابر نرم افزارهای مشابه در اسکن و پاک سازی است و می تواند در زمان شما نیز صرفه جویی کند. همچنین نرم افزار می تواند نرم افزارهای موجود در تلفن همراه یا تبلت اندرویدی شما را آنالیز کند و در صورت تبلیغاتی بودن یا بد افزار بودن آن ها را پاک کند. از قابلیت های برنامه می توان به مواردی چون: امکان اسکن برنامه ریزی شده، تامین امنیت وبگردی، پشتیبانی از زبان های زنده دنیا، قدرت بالا در حذف فایل های ناخواسته و غیره اشاره کرد.

عادل بازدید : 260 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

 کم حجم ترین و مورد اعتمادترین برنامه امنیتی و آنتی ویروس برای سیستم عامل اندروید در سراسر جهان است که توسط استودیوی مشهور چیتا موبایل روانه مارکت های اندرویدی شده است. این آنتی ویروس یک برنامه جامع برای تامین امنیت گوشی و از بین بردن فایل ها و برنامه های مخرب است. برنامه می تواند ویروس ها، بد افزارها، تروجان ها، افزارهای جاسوسی، آگهی های تبلیغاتی و غیره را شناسایی کند و به صورت حرفه ای آن ها را از بین ببرد. از مزیت های اصلی نرم افزار موتور جستجوی قدرتمند است که می تواند اطلاعات موجود در کارت داخلی و جانبی را تجزیه و تحلیل کند و در صورت مشکل امنیتی یا وجود ویروس ها آن را از بین ببرد. سرعت و قدرت نرم افزار 5 برابر نرم افزارهای مشابه در اسکن و پاک سازی است و می تواند در زمان شما نیز صرفه جویی کند. همچنین نرم افزار می تواند نرم افزارهای موجود در تلفن همراه یا تبلت اندرویدی شما را آنالیز کند و در صورت تبلیغاتی بودن یا بد افزار بودن آن ها را پاک کند. از قابلیت های برنامه می توان به مواردی چون: امکان اسکن برنامه ریزی شده، تامین امنیت وبگردی، پشتیبانی از زبان های زنده دنیا، قدرت بالا در حذف فایل های ناخواسته و غیره اشاره کرد.

عادل بازدید : 45 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار حفاظت از گوشی های هوشمند اندرویدی در برابر بد افزارهای مختلف است. برنامه امنیتی و آنتی ویروس 360 می تواند از گوشی شما در برابر ویروس ها، فایل های مخرب یا ورود افراد غیر مجاز جلوگیری کند. شاید باورتان نشود که برنامه بیش از 467 میلیون کاربر دارد! برنامه می تواند فایل ها و برنامه های موجود در گوشی یا تبلت اندرویدی شما را آنالیز و در صورت وجود فایل های مخرب آن ها را به صورت کامل حذف می کند. در ضمن نرم افزار می تواند یک گزینه ی مناسب برای بهینه سازی تلفن همراه باشد و فایل های اضافی را از حافظه حذف کند. 360 سکوریتی یک بسته امنیتی و بهینه ساز کامل برای گوشی های هوشمند بوده و در یک نرم افزار واحد امکانات مختلفی را عرضه کرده است. ناگفته نماند که این برنامه دارای سیستم صرفه جویی هوشمند انرژی بوده که سبب افزایش طول عمر باتری و استفاده بیشتر از گوشی هوشمند خواهد شد.

عادل بازدید : 55 دوشنبه 19 مهر 1395 نظرات (0)

 کم حجم ترین و مورد اعتمادترین برنامه امنیتی و آنتی ویروس برای سیستم عامل اندروید در سراسر جهان است. این آنتی ویروس یک برنامه جامع برای تامین امنیت گوشی و از بین بردن فایل ها و برنامه های مخرب است. برنامه می تواند ویروس ها، بد افزارها، تروجان ها، افزارهای جاسوسی، آگهی های تبلیغاتی و غیره را شناسایی کند و به صورت حرفه ای آن ها را از بین ببرد. از مزیت های اصلی نرم افزار موتور جستجوی قدرتمند است که می تواند اطلاعات موجود در کارت داخلی و جانبی را تجزیه و تحلیل کند و در صورت مشکل امنیتی یا وجود ویروس ها آن را از بین ببرد. سرعت و قدرت نرم افزار 5 برابر نرم افزارهای مشابه در اسکن و پاک سازی است و می تواند در زمان شما نیز صرفه جویی کند. همچنین نرم افزار می تواند نرم افزارهای موجود در تلفن همراه یا تبلت اندرویدی شما را آنالیز کند و در صورت تبلیغاتی بودن یا بد افزار بودن آن ها را پاک کند. از قابلیت های برنامه می توان به مواردی چون: امکان اسکن برنامه ریزی شده، تامین امنیت وبگردی، پشتیبانی از زبان های زنده دنیا، قدرت بالا در حذف فایل های ناخواسته و غیره اشاره کرد.

عادل بازدید : 65 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تامین امنیت و از بین بردن ویروس ها برای تمامی سیستم عامل ها است که هم اکنون می توانید با استفاده از نسخه اندروید آن امنیت گوشی خود را در برابر نفوذ افراد غیر مجاز و ویروس ها تضمین کنید. برنامه امینتی اوست می تواند با موتور جستجو قدرتمند خود تمام اطلاعات موجود در گوشی را آنالیز کند و در صورت وجود ویروس، تروجان، کرم، بد افزار و … آن ها به بهترین شکل از بین می برد. همچنین اگر گوشی یا تبلت شما به سرقت برود می توانید گوشی خود را با استفاده از اطلاعات ایمیلتان از طریق سایت اوست پیدا کنید. همچنین می توانید بر روی بازی ها و نرم افزارهای موجود در تلفن همراهتان رمز عبور قرار دهید.

عادل بازدید : 268 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (0)

 نرم افزار قدرتمند امنیتی و آنتی ویروس لوک اوت برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. تهدیدات و بد افزار های مختلف وجود یک اپلیکیشن امنیتی بر روی گوشی که همیشه حواسش به همه چیز جمع باشد از ضروری ترین کار ها است. آنتی ویروس لوک اوت یک ابزار امنیتی و حفاظت درجه یک در برابر تهدیدات داخلی و خارجی تلفن همراه و گم شدن و به سرقت رفتن گوشی های هوشمند است. شما با استفاده از ایمیل ثبت نام شده در سایت لوک اوت می توانید به تمامی اطلاعات گوشی شامل تصاویر و مخاطبین و گزارش های تماس و غیره دسترسی پیدا کرده و راحتی هر چه تمام در هر زمان و هر جایی دستگاه های خودتان را مدیریت کنید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 360
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,137
  • بازدید ماه : 7,194
  • بازدید سال : 34,691
  • بازدید کلی : 184,868