loading...
مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید
عادل بازدید : 61 سه شنبه 16 خرداد 1396 نظرات (0)

|دانلود جدیدترین نسخه Lumosity – Brain Training|

|امتیاز 4.1 از 5.0 و +60 میلیون طرفدار از سراسر جهان |

Lumosity اپلیکیشن فوق العاده در زمینه ی بهبود و پرورش ذهن و فکر برای دستگاه های اندرویدی است که ان را می توان محبوب ترین، بهترین و کامل ترین برنامه تقویت حافظه معرفی کرد! "Lumosity" اسم یکی از برترین موسسه‌ های تحقیقاتی است که در زمینه ی یافتن راهکارها به منظور افزایش سطح هوش، ذکاوت و بهبود حافظه ی افراد فعالیت می کند! این موسسه توسط شخصی به نام دکتر مایکل اسکنلون، فارغ التحصیل رشته ی عصب شناسی در مقطع دکتری از دانشگاه استنفورد آمریکا که سال ها در زمینه پرورش ذهن و فکر افراد تحقیقات جامعی نموده، تاسیس شده است! چند سال پیش که گجت‌های هوشمند چنین فراگیر نشده بودند، این موسسه با راه‌اندازی وبسایت خود سعی کرد خدمات خود را در قالب بازی هایی جذاب به مخاطبان ارائه دهد تا همه افراد بتوانند ذهن خود را روز به روز از نظر عملکرد تقویت نمایند.

 

 

عادل بازدید : 260 دوشنبه 15 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه Root Tool Case Premium |

نسخه پریمیوم با دسترسی به تمامی قابلیت ها|

برنامه عالی Root Tool Case premium مجموعه ای از ابزار برای دیوایس های روت شده اندرویدی می باشد که توسط cpu82 در مارکت بزرگ پلی استور منتشر شده است. مجموعه ابزار مجود در این اپلیکیشن این اجازه را به کاربران می دهد تا به صورت گسترده تر و حرفه ای تری اسمارت فون خود را مدیریت کرده و بر روی تمامی قسمت های آن نظارت داشته باشند. “روت تول کیس” از از شش بخش مختلف با زیر مجموعه هایی خاص در هر بخش در اختیار کاربران قرار داده شده است، که هر قسمتی می توان مدیریت قسمتی کاربردی از گوشی اندرویدی را به صورتی اختصاصی در دست گرفت. اولین مجموعه ی پر کاربرد در این نرم افزار سیستم مدیریتی برنامه های نصب شده می باشد به گونه ای که قادر خواهید بود دیتا و یا کش هر اپلیکیشنی را بدون اتلاف وقت حذف کرده و یا برای جلوگیری از مصرف زیاد باتری آن ها را به حالت فریز ( متوقف شده ) در آورید.

  

عادل بازدید : 103 دوشنبه 08 خرداد 1396 نظرات (0)

 |دانلود  Hexlock App Lock & Photo Vault – قفل هوشمند برنامه های اندروید|

| کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی |

دانلود Hexlock App Lock & Photo Vault 1.8.3.33 - قفل گذاری برنامه های اندروید

Hexlock App Lock & Photo Vault یک نرم افزار امنیتی هوشمند در زمینه قفل گذاری برنامه ها می باشد که برای گوشی ها و تبلت های اندروید ارائه شده است. این اپلیکیشن یک راه حل نرم افزاری مناسب برای محافظت از حریم خصوصی و اطلاعات شخصی دستگاه های اندروید است و توسط آن می توانید به آسانی با تنظیم یک رمز عبور یا الگو , دسترسی دیگران به بخش های مختلف گوشی نظیر گالری , واتس اپ , تلگرام , جیمیل و دیگر بخش ها را محدود کرده و به این وسیله از حریم شخصی خود حفاظت نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار , این امکان را خواهید داشت که تصاویر , ویدئوها و دیگر فایل های شخصی خودتان را مخفی نمایید و از دسترس دیگر افراد دور نگه دارید. هم اکنون می توانید نسخه پریمیوم نرم افزار هکس لاک را در ادامه مطلب از وب سایتت دانلودیها دریافت کنید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Hexlock App Lock & Photo Vault :

- محیط کاربری ساده و بسیار زیبای نرم افزار

- قفل گذاری بر روی واتس اپ , تلگرام , ایمیل ها و پیام ها

- مخفی کردن تصاویر , ویدئوها و دیگر اسناد شخصی

- امکان قفل گذاری بر روی بازی های نصب شده

- حفاظت از نرم افزارهای ارتباطی نظیر واتس اپ , تلگرام , جیمیل و ..

- رمزگذاری بر روی بخش های مختلف نظیر دسترسی به WiFi و تنظیمات

- ابزار کنترل فرزندان و محدود کردن دسترسی به بخش های مختلف

- ایجاد پروفایل های اختصاصی برای قفل گذاری بر روی برنامه ها در زمان دلخواه

عادل بازدید : 413 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

 نرم افزار قدرمند مدیریت حافظه رم برای گوشی و تبلت های اندروید می باشد. با این برنامه حافظه رم دستگاه اندرویدی خود را افزایش داده و بهینه سازی کنید. با استفاده از این برنامه می توانید رم گوشی خود را مدیریت کرده و فضای آن را خالی و سرعت گوشی را افزایش دهید. این برنامه با برقرای تعادل بین برنامه های در حال اجرا، باعث افزایش فضای آزاد رم گوشی شما خواهد شد. نحوه کار این نرم افزار به این صورت بوده که شما وارد تیونر رم خواهید شد و در آن صفحه می توانید توسط یک اسلایدر مشخص کنید که چگونه فضای اضافی اشغال شده در حافظه رم شما آزاد شود. همچنین این برنامه برای کسانی که گوشی های با رم پایین دارند بسیار مناسب و مفید می باشد. به این ترتیب شما هنگام استفاده از برنامه های سنگین یا اجرای بازی های حجیم می توانید از حداکثر فضای رم دستگاه خودتان استفاده کنید. البته توجه داشته باشید برنامه نیازمند به روت می باشد.

عادل بازدید : 345 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت پیام های ارسالی و دریافتی می باشد. اگر گوشی شما از نسخه های پایین تر اندروید استفاده می کند که این اتفاق بسیار بدتر بوده و حتما با مشکلاتی در زمینه مدیریت پیام ها روبرو خواهید شد. اپلیکیشن تکسترا برای مدیریت اس ام اس ها و ام ام اس ها بوده و می تواند جایگزین خوبی برای برنامه اصلی مدیریت پیام های شما باشد. رابط کاربری برنامه بسیار زیبا بوده و با استفاده از آن می توانید SMS و MMS های خود را مرور کنید و یا بفرستید. این برنامه دارای بیش از 1600 شکلک اندرویدی و توئیتری متنوع و زیبا بوده که برخلاف سایر برنامه ها دارای شکلک های متحرک نیز می باشد. همچنین دارای تم تاریک و روشن است تا از حالت خسته کننده خارج شود. نکته جالب توجه برنامه وجود ویجت نمایش شناور پیام هنگام دریافت پیام ها به سبک اندروید 5 بوده و شما با ضربه زدن می توانید متن کامل پیام را مشاهده کنید و در غیر اینصورت با سوایپ به چپ یا راست می توانید پیام را بدون مشاهده ببندید. 

عادل بازدید : 48 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)

یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. فایل منیجر سالید اکسپلورر یک فایل منیجر بسیار زیبا و قدرتمند برای سیستم عامل اندروید می باشد. با استفاده از این فایل منیجر می توانید کار خود را ساده تر کرده و استفاده های مفیدی از امکانات برنامه ببرید. شما با استفاده از این برنامه می توانید فایل های مختلف را در دو پنل جداگانه مشاهده کنید. سالید اکسپلورر با پشتیبانی از کشیدن و رها کردن فایل در محیط برنامه کار شما را برای مدیریت سریع تر فایل ها آسان کرده است. علاوه بر این بدون اینکه به نرم افزار ثانویه ای نیاز داشته باشید می توانید فایل های فشرده در فرمت های Zip و Rar و 7Zip را باز کنید. در صوتی که از سرویس FTP برای انتقال فایل استفاده می کنید این برنامه این قابلیت را به شما می دهد که فایل های خودتان را مستقیم از داخل برنامه ارسال کنید. همچنین شما امکان اتصال به حافظه های مجازی را پیدا خواهید کرد و علاوه بر فایل های معمولی به فایل های روت دستگاه نیز می توانید دسترسی پیدا کنید. این برنامه نه تنها یک ابزار مدیریت فایل بوده بلکه ابزار قدرتمند محافظت از فایل ها هم می باشد. سالید اکسپلورر این امکان را برای شما فراهم کرده است که تا از پوشه های مختلف با رمز عبور محافظت کنید. 

عادل بازدید : 48 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)

 جعبه ابزار 3C یکی از اپلیکیشن هایی است که هر کاربر اندرویدی دارای دستگاه روت شده باید بر روی دستگاه خود داشته باشد. این برنامه ترکیبی از ویژگی دیگر نرم افزار های مشابه موجود بوده و برنامه های بزرگی را در خود جای داده است. همانگونه که از نام این اپلیکیشن پیداست شما با یک برنامه جامع و کاربردی روبرو هستید که ابزار های گوناگونی را در یک بسنه به شما ارائه می دهد. در طراحی این نرم افزار یک از رابط کاربری مدرن استفاده شده و همه اجزا موجود در جای خود قرار گرفته اند. همین علت ساده استفاده از آن را برای تمامی کاربران از مبتدی تا حرفه ای آسان ساخته است. شما با نصب این برنامه کم حجم نرم افزار هایی مثل مدیریت دستگاه، مدیریت وظایف، مدیریت فایل، مدیریت برنامه، مدیریت باتری، بهینه ساز، نظارت، پشتیبان گیری، ویرایشگر فایل، تقویت کننده و غیره را همگی در کنار هم خواهید داشت. 

عادل بازدید : 50 یکشنبه 11 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت پیام های ارسالی و دریافتی بر روی گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. رابط کاربری برنامه بسیار زیبا بوده و با استفاده از آن می توانید SMS و MMS های خود را مرور کنید و یا بفرستید. این برنامه دارای بیش از 1600 شکلک اندرویدی و توئیتری متنوع و زیبا بوده که برخلاف سایر برنامه ها دارای شکلک های متحرک نیز می باشد. همچنین دارای تم تاریک و روشن است تا از حالت خسته کننده خارج شود. نکته جالب توجه برنامه وجود ویجت نمایش شناور پیام هنگام دریافت پیام ها به سبک اندروید 5 بوده و شما با ضربه زدن می توانید متن کامل پیام را مشاهده کنید و در غیر اینصورت با سوایپ به چپ یا راست می توانید پیام را بدون مشاهده ببندید. 

عادل بازدید : 52 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)

 

ین برنامه با داشتن یک رابط کاربری ساده و یک روند گام به گام منطقی برای انجام اتوماتیک کارها ارئه داده است. شما میتوانید چندین عمل مختلف را برای برنامه تعریف کنید تا نرم افزار بدون دخالت شما به صورت خودکار کار های مد نظر شما را انجام دهد. برای مثال شما میتوانید دستور لرزش دستگاه هنگام آپلود آخرین عکس به فیس بوک یا روشن شدن داده و WiFi و اتصال به اینترنت هنگام اجرای بازی و برنامه ای خاص را به برنامه بدهید. این برنامه امکان ارسال مکان فعلی شما به عنوان پاسخ sms های دریافتی در یک زمان خاص را دارد و یا اینکه شما هر زمان کلید پاور گوشی را فشار دادید زمان برای شما به نمایش دراید.

پاسخ خودکار تماس - کنترل رسانه ها - نمایش اطلاعیه ها - حذف SMS - فعال کردن / غیر فعال کردن بلوتوث و اتصال به دستگاه صوتی - فعال / غیر فعال چرخش خودکار - فعال / غیر فعال همگام سازی خودکار - فعال / غیر فعال داده ها - فعال / غیر فعال کردن GPS - فعال / غیر فعال Wifi - فوروارد کردن sms - راه اندازی نرم افزار - برقراری ارتباط - بارگزاری سایت - پخش صدا - ارسال اس ام اس - تنظیم روشنایی  - اشتراک گذاری مکان - خاموش کردن گوشی - تنظیم والپیپر - عکس گرفتن - ویبره - حالت پرواز - بستن برنامه ها -  پخش صدا - تنظیم زمان خاموشی صفحه نمایش - تنظیم صدای

عادل بازدید : 223 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

این برنامه یکی از بهترین برنامه های مدیریت فایل ها در گوگل پلی به شمار می آید. این فایل منیجر دارای امکانات کاملا رایگان و بسیار کامل است. از ویژگی های اصلی آن می توان به مدیریت فایل، مدیریت برنامه ها، بستن برنامه ها، اتصال مستقیم به سرویس های ابری و فضاهای مجازی، اف تی پی اشاره کرد. 

عادل بازدید : 211 شنبه 03 مهر 1395 نظرات (0)

برنامه  Automatic Call Recorder می توانید تمامی تماس های ورودی و خروجی را به صورت خودکار بر روی دستگاه ضبط کنید. کار با این برنامه بسیار ساده است. هر وقت که خواستید مکالمات شما ضبط شود گوشی خودتان را تکان دهید. فایل های ضبط شده توسط این برنامه با کیفیت بالا و فرمت MP3 ذخیره می شوند و شما با همگام سازی حساب کاربری دراپ باکس می توانید فایل ها را مستقیم در سیستم ابری ذخیره کنید.

عادل بازدید : 101 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)

SwiftKey Keyboard این برنامه یک کیبورد هوشمند برای گوشی های هوشمند بوده که با حدس سریع کلمات در تایپ سریع تر به شما کمک می کند. این کیبورد قابل نصب بر روی گوشی و تبلت بوده و در بیش از 58 کشور دنیا پرفروش ترین کیبورد می باشد. این کیبورد دارای تم های مختلف و زیبا می باشد که با استفاده از آنها احساس یکنواختی به شما دست نخواهد داد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 395
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,172
  • بازدید ماه : 7,229
  • بازدید سال : 34,726
  • بازدید کلی : 184,903