loading...
مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید
عادل بازدید : 419 شنبه 01 اردیبهشت 1397 نظرات (0)

 Clash of Clans یک بازی استراتژی زیبا می باشد که در آن باید روستا خود را بسازید و نیرو های نظامی خود را تربیت نمایید. این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.

عادل بازدید : 257 یکشنبه 07 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه Doodle Army 2 : Mini Militia|

|نسخه معمولی + نسخه مود|

|آفلاین و آنلاین|

Doodle Army 2 : Mini Militia به فارسی “ارتش احمق 2” بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی Appsomniacs برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل منتشر شده و تا به این لحظه بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده است. این بازی یک بازی جنگی متاثر از سری بازی های تیراندازی با آدمک با تم کارتونی بسیاررر زیباست که در ان شما می توانید با اتصال به اینترنت با حداکثر 6 بازیکن به صورت آنلاین بازی کنید، با فرمانده دسته خود تمرین کنید و مهارت هایتان را در بخش “آموزش آفلاین” افزایش دهید. شما می توانید این بازی را در دو حالت “همکاری” و “دوام آوردن” تجربه کرده و از انواع و اقسام سلاح ها همچون تفنگ های شکاری، تک تیرانداز و شعله افکن استفاده کنید! در این بازی کنترل ارتش احمق در دستان شماست و باید با استفاده از سلاح های مختلف دیگر سربازان را یکی پس از دیگری از بین ببرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

عادل بازدید : 183 چهارشنبه 05 آبان 1395 نظرات (0)

بازی محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای ماجراجویی است بازی Batman: The Telltale Series یک بازی اپیزودیک است که در پنج قسمت گوشه ای از داستان بتمن را برای شما نقل می کند ؛ استودیو سازنده در Batman: The Telltale Series قصد دارد تا داستان زندگی بروس وین‌ را که حال چند سال است در قالب بتمن به حساب خلافکاران گاتام می رسد به تصویر بکشد! داستان این بازی هیچ ربطی به فیلم یا بازی های گذشته ای که از این شخصیت دیده ایم ندارد، حتی از نظر مقایسه با کامیک های بتمن، Batman The Telltale Series فقط از اسامی و شخصیت های کامیک استفاده کرده تا داستان مختص به خود را بنویسد! با این حال بازی به کامیک های سری بتمن وفادار است

 

عادل بازدید : 159 یکشنبه 02 آبان 1395 نظرات (0)

 The Pirate: Caribbean Hunt عنوانی جذاب در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو Home Net Games ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا 58 هزار نفر امتیاز 4.4 از 5.0 و بیش از 5 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. همان طور که از نام بازی پیداست شما به عنوان کاپیتان دزدان دریایی کارائیب در بازی حضور خواهید داشت و باید با بیرحمی تمام منابع و گنجینه های کشتی های دیگر را به غارت ببرید.

عادل بازدید : 89 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

Ninja Turtles: Legends یک بازی زیبا، سرگرم کننده و مهیج برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی udia Inc ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک سه بعدی زیبا، گیم پلی سراسر اکشن و پر برخورد و همچنین حضور کاراکتر های تحسین بر انگیز می تواند برای دوست داران سری انیمیشن های لاکپشت های نینجا یک خبر خوش باشد. 

عادل بازدید : 287 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

در این بازی شما باید وارد یک چالش آنلاین و واقعی شوید و با دوستان خود و سایر بازیکنان از سراسر دنیا به رقابت بپردازید و توانایی های خود را ثابت نمایید! به یکی از هزاران امپراتوری موجود در بازی بپیوندید و با حمله کردن و جمع آوری منابع و ساخت ساختمان های قدرتمند خود و ارتقای آن تمامی تلاش خود را به کار ببرید تا به قدرتمند ترین بازیکن موجود در بازی تبدیل شوید!

شما می بایست در نقش یک پادشاه قدرتمند و مستبد امپراطوری خود را بنا کنید و با جمع آوری سکه ها از راه ها مختلف، ساختمان های خدماتی، دفاعی و... برای شهر خود بسازید و درقبال آن ها از مردم مالیات بگیرید. اگر هوشمند باشید و بتوانید عملکرد خوبی از خودتان نشان دهید خیلی سریع پیشرفت می کنید و می توانید به راحتی امپراطوری خود را گسترده نمایید.

عادل بازدید : 181 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

بازی جدید و بسیار هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن آنلاین است  Walking War Robots شما را با نسل جدید بازی های آنلاین و تیمی اندروید آشنا خواهد کرد و در آن شما تمامی روبات های دشمن را نابود می کنید و با غارت منابع و وسایل با ارزش آن ها، تجهیزات جنگی و سلاح های خود را ارتقا می بخشید تا توانایی طول مبارزه و سرعت و دوام روبات های خود را افزایش دهید! قدرت خود را در مپ ها و نقشه های مختلف ثابت کرده و با استراتژی های و تاکتیک های منحصر به فرد پیروزی را ازان خود کنید و یکی از بهترین بازی های آنلاین اندرویدی را تجربه کنید!

 

 ویژگی های بازی اکشن Walking War Robots اندروید:

 

15 ربات با قدرت های منحصر به فرد

بیش از 20 نوع سلاح مختلف برای استفاده

ترکیب سلاح و روبات برای ایجاد ماشینی قوی!

امکان ایجاد اتحاد با دوستان و افزایش هیجان

تکمیل ماموریت ها برای دریافت امتیاز و پاداش

گرافیک اچ دی با صداگذاری مهیج و کنترلر خوب

 

عادل بازدید : 601 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

اگر از طرفداران بازی های جی تی آی باشید قطعا این بازی نیز برایتان بسیار شگفت انگیز خواهد بود . در این بازی می توانید آزادانه در شهر به گردش و انجام ماموریت های مختلف پرداخته و در شهرهای بسیار بزرگ به گانگستری بپردازید ! بازی گانگستر وگاس قدرتمندتر از نسخه های دیگر بازی های گیم لافت ظاهر شده است و با گرافیکی در سطح بسیار بالا ، نقشه ای بسیار وسیع تر از نسخه ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه عرضه شده است. بازی Gangstar Vegas بیش از 80 ماموریت چالش برانگیز را شامل می شود و گرافیک و کیفیت بالای آن تحسین برانگیز است و در آن شما باید از طریق سوم شخص در شهرها به گانگستری پرداخته و قادر خواهید بود که انواع ماشین های اخرین سیستم لاس وگاس را برانید و هیجان را تجربه کنید !

عادل بازدید : 141 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)
در بازی Dungeon Legends شما در نقش یکی از کوتوله های قهرمان می باشید که برای جمع آوری طلا و دفاع از شهر خودش دست به کار می شود و ماجراجویی خود را آغاز می کند. در این راه شما باید از میان خطرات و دشمنان بسیاری عبور کنید تا به هدف خود برسید. چالش هایی که پیش روی شما قرار می گیرند به تدریج سخت تر از گذشته خواهند شد تا اینکه شما را حسابی به چالش بکشند! با قابلیت مولتی پلیر بازی می توانید با دوستان خود وارد دنیای بزرگ بازی شوید و یکدیگر را بسنجید و مهارت های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. سیستم کنترل بازی برای دستگاه های لمسی طراحی شده است و بدون شک گیم پلی بی نظیری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.
عادل بازدید : 389 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

 تیرانداز فلزی بازی جدید و فوق العاده زیبا با گیم پلی اعتیاداور و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از Rocket Games Studio برای اندروید است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه حدود 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود! بازی Metal Shooter که امروز قصد معرفی ان را داریم از Metal Slug یا همان سربازان کوچک الهام گرفته و اگر دوست دارید با یک عنوان اکشن احساس نوستالژی خود را قلقلک دهید بدون شک بازی فوق مخصوص شما طراحی شده است! در بازی دقیقا همانند متال اسلاگ، شما نقش سربازی را خواهید داشت که می بایست رو به جلو حرکت کرده و دشمنان را از بین ببرید! چیزی که توانسته ساخته Rocket Games را نسبت به عناوین مشابه متمایز کند، چگونگی استفاده از المان های متال اسلاگ است، 

عادل بازدید : 41 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

در این بازی نیز همانند نسخه پیشین باید از خطراتی که جان شما را تهدید میکنند دوری کنید و با استفاده از مهارت های خود در رشته ورزشی پارکور مراحل بازی را یکی پس از دیگری به اتمام برسانید. بازی نسبت به نسخه پیشین دارای مکانیزم های جدید تر و هم چنین انیمیشن های بهتری است که قطعا تجربه لذت بخش تری را به شما القاء خواهد کرد.

این بار شما در مجموعه ای تحقیقاتی و بسیار بزرگ گرفتار شده اید و در بیش تر نقاط بازی سنسور های لیزری و دیگر سیستم های امنیتی کوچک ترین حرکتی را شناسایی خواهند کرد و در این شرایط شما باید بتوانید از این موانع عبور کنید و راهی برای خروج از این مکان پیدا کنید. البته در نسخه دوم این بازی میتوانید تکنولوژی هایی را خریداری کرده و یا مهارت های خود را در زمینه های مختلف ارتقاء دهید تا بتوانید مراحل را به شکلی آسان تر به اتمام برسانید.

عادل بازدید : 217 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

بازی جدید و هیجان انگیز در سبک بازیهای تفنگی، تک تیرانداز و اکشن از استودیوی ONEGAME INC برای اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل (Google Play) منتشر شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای اسنایپری اندروید معرفی کنیم! در این بازی شما در نقش سربازی از ارتش آمریکا ظاهر می شوید که با در دست گرفتن تفنگ تک تیرانداز باید طیف گسترده ای از ماموریت ها را پشت سر بگذارید! ماموریت های شما در انواع مکان های مختلف صورت می پذیرد و با سلاح هایی که در دست دارید می بایست جنایتکاران را یکی پس از دیگری از بین ببرید و شهر را از وجود آن ها پاک کنید! اگر از علاقه مندان به بازی های اسنایپری و تفنگی اندروید هستید که به صورت گسترده طراحی شده باشد بدون شک بازی Sniper 3D Silent Assassin Fury با طراحی سه بعدی و گرافیک اچ دی در کنار گیم پلی اعتیاداورش نظر شما را جلب می کند.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عادل بازدید : 41 شنبه 24 مهر 1395 نظرات (1)

در این بازی انتقام جویان مارول را طوری تجربه می کنید که تا به حال هرگز تجربه نکرده اید! آکادمی ابر قهرمانی خویش را تدارک دیده و به قبول دانش آموزانی با توانایی های ویژه بپردازید. به کشف استعداد قهرمانان و انتقام جویان دیگر پرداخته، سرنونشت را به نفع خود تغییر داده و مبدل به یک قهرمان افسانه ای شوید. در مبارزات و ماموریت های چالش برانگیز بازی یاد می گیرید که چگونه از توانایی منحصر به فرد و استثنایی هر کاراکتر بر علیه نیرو ها و هیولا های شیطانی بهره ببرید. اکثر قهرمانان مشهور مارول در بازی حضور دارند و می توانید در نقش هر یک به مبارزات نفسگیر ملحق شوید. قهرمانانی چون: هالک، مرد آهنی،

بازی MARVEL Avengers Academy عنوانی زیبا، سرگرم کننده و جذاب برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های ماجرایی بوده و توسط استودیو بازی سازی TinyCo ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک خیره کننده و جذاب، حضور طیف کثیری از قهرمانان و هیولا های مارول و همچنین سبک موضوعی بسیار پر مخاطب می تواند یکی از بهترین بازی های ساخته شرکت مارول باشد.

عادل بازدید : 249 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (0)

 رزمندگان کوچک یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های استراتژی از استودیوی معروف Triniti Interactive مخصوص سیستم عامل اندروید است که شما را به مبارزه ها و نبردهایی بسیار نفس گیر در مقابل میلیون ها بازیکن از سراسر جهان دعوت می نماید. در بازی Mini Warriors که دارای سبک شوتر استراتژیکیست شما می بایستی که ارتش خود را با صدها سرباز مبارز، پیاده نظام، شوالیه های قدرتمند و غیره بسازید و آن ها را آماده ی انجام ماموریت هایی بسیار هیجان انگیز نمایید!! در بازی هدف نابودی دشمنان سلطه گراست و در ان نیز قادر خواهید بود که افراد و نیروهای جدید را خریداری و برای قدرتمند تر شدن خود را تجهیز کرده و آماده جنگ های بزرگ تر شوید! اگر به بازی های استراتژی اندرویدی علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین، سرگرم کننده ترین و مهیج ترین بازی های استراتژی را تجربه کنید ما به شما بازی Mini Warriors را پیشنهاد می دهیم.

 

ویژگی های بازی استراتژی Mini Warriors اندروید :

 شامل بیش از 50 قهرمان مختلف برای فرمان دادن

 بودن بیش از 10 مهارت های منحصر به فرد برای هر قهرمان

 شامل بیش از 200 مراحل چالش برانگیز برای پیش بردن

بازی به صورت آنلاین با هزاران بازیکن دیگر از سراسر جهان

 دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالی

عادل بازدید : 217 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (0)

 Clash of Clans یک بازی استراتژی زیبا می باشد که در آن باید روستا خود را بسازید و نیرو های نظامی خود را تربیت نمایید. این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.

عادل بازدید : 47 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)
 یکی از بازی های پرطرفدار سبک اکشن برای اندروید میباشد. در دنیایی که همه مرده اند و به زامبی تبدیل شده اند شما جان سالم به در برده اید، اما برای چه مدت؟ حال شما باید برای حفظ جان خود با هر وسیله که می توانید زامبی ها را نابود کرده و سعی کنید جان سالم به در ببرید زیرا هر دقیقه تعداد آن ها بیشتر می شود. بازی از محیط ترسناک و گرافیک خوبی برخوردار می باشد که تا ساعت ها شما را سرگرم می کند. 
عادل بازدید : 149 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی Valorware است .جهان گسترده و غنی بازی را کاوش کنید و برروی جنگل های انبوه و معادن سرمایه گذاری کنید و نتایج آن را ببینید! ویرانه ای باستانی، غارهای عمیق، شهرهای محاصره شده و یخچال های سرد شمال همه در دست محاصره هستند و شما می بایست تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا بهترین شکل ممکن آن ها را مدیریت کنید! با انواع هیولاها و سایر موجودات ناخوشایند به مبارزه بپردازید و آن ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. آیتم های مختلف را جمع آوری کنید و تا می توانید اسلحه و مهمات غارت کنید تا بتوانید هیولاهای قدرتمند را نابود بکنید! اگر از علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی هستید بدون شک بازی فوق العاده زیبای 9th Dawn II 2 RPG نظر شما را جلب خواهد نمود!

ویژگی های بازی نقش آفرینی 9th Dawn II 2 RPG اندروید :

طیف گسترده ای از دشمنان برای از بین بردن

انواع آیتم های مختلف برای کشف و جمع اوری

دو حالت تک نفره و چند نفره برای بازی کردن

ماجراجویی در انواع مکان ها و سیاه چاله ها

انواع زره ها و سلاح ها برای از بین بردن

کنترلرهای لمسی خوب برای هدایت کارکتر

عادل بازدید : 213 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

 بازی جدید و گرافیکی در سبک بازی های اکشن است داستان بازی از این قرار است که یک ویروس ناشناخته وارد جهان شده و باعث ایجاد عفونت در میان انسان ها شده به گونه ای که همه انسان ها را به زامبی تبدیل می کند ؛ در این میان تنها افراد با سیستم ایمنی قوی می توانند زنده بمانند اما هم اکنون زامبی ها نیز انسان های زنده را مورد حمله خود قرار می دهند! شما با در دست گرفتن انواع سلاح های مختلف ماموریت های جدید را برای باز بین بردن زامبی ها شروع می کنید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید. کنترلرهای لمسی ساده و عالی در دو سمت صفحه نمایش به شما این امکان را می دهند که به آسانی شخصیت بازی را هدایت کنید و به سمت زامبی ها شلیک کنید! 16 اسحله ی مختلف در اختیار شما قرار داده می شود تا با ان ها زامبی ها را بکشید! اگر از علاقه مندان به بازی های گرافیکی و زامبی اندروید هستید که علی رغم گرافیک اچ دی و صداگذاری هیجان اور دارای گیم پلی اعتیاداور و حجم کمی باشد ما به شما بازی Infection Mode را پیشنهاد می دهیم.

 ویژگی های بازی اکشن و اچ دی Infection Mode اندروید:

شامل 18 مرحله مختلف با چالش های متنوع

در اختیار قرار دادن 16 سلاح گرم مختلف

ویژگی جالب توقف زمان در شرایط دشوار

تضعیف زامبی ها با استفاده از نارنجک

ارتقا سرعت، ایمنی و سلامت شخصیت

استفاده از anti-dote برای زمان مبتلا شدن به عفونت

انواع دستاوردهای مختلف برای بدست اوردن

عادل بازدید : 301 یکشنبه 18 مهر 1395 نظرات (0)

 بازی جدید و محبوب در سبک بازی های اکشن است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است. حقایق تلخ شکار و سوء استفاده های تجاری از حیوانات و حیات وحش به دنیای بازیها هم کشیده شده و باعث ساخته شدن یک بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی با اسم Crashing Season گردیده است که در آن شکارچیان به دنبال شکار حیوانات و غارت منابع جنگل آمده اند و شما در نقش حیوانات جنگل می بایست با نابود سازی آن ها، از منافع و آینده‌ جنگل دفاع کنید! 

عادل بازدید : 155 یکشنبه 18 مهر 1395 نظرات (0)

تفنگ سنگین یک بازی محبوب در سبک بازی های تیراندازی و اکشن است که نسخه ی جدید آن چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و در سریع ترین زمان ممکن آن را برای شما دوستدارن بازی های Shooter معرفی نماییم! داستان بازی از این قرار است که تروریست ها سرزمین شما را تسخیر کرده اند و شما باید با استفاده از انواع سلاح های قدرتمند ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و مناطق را از وجود آنان پاک سازید.

ویژگی های بازی اکشن Major GUN اندروید :

* در اختیار قرار دادن 13 سلاح مختلف با امکان ارتقا

* نواع مختلف دشمنان زره پوش، توپچی و غیره

* دو نوع مختلف کنترلر برای بازی کردن : SWIPE & GYRO

* انواع ماموریت های مختلف برای پیش بردن توسط شما

* امکان بازی به صورت انلاین با سیستم رتبه بندی دقیق

* شرکت در چالش های روزانه برای دریافت سلاح های جدید

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه گیم پلی اعتیاداور

عادل بازدید : 237 یکشنبه 18 مهر 1395 نظرات (0)

در بازی Dungeon Legends شما در نقش یکی از کوتوله های قهرمان می باشید که برای جمع آوری طلا و دفاع از شهر خودش دست به کار می شود و ماجراجویی خود را آغاز می کند. در این راه شما باید از میان خطرات و دشمنان بسیاری عبور کنید تا به هدف خود برسید. چالش هایی که پیش روی شما قرار می گیرند به تدریج سخت تر از گذشته خواهند شد تا اینکه شما را حسابی به چالش بکشند! با قابلیت مولتی پلیر بازی می توانید با دوستان خود وارد دنیای بزرگ بازی شوید و یکدیگر را بسنجید و مهارت های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. سیستم کنترل بازی برای دستگاه های لمسی طراحی شده است و بدون شک گیم پلی بی نظیری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

 

عادل بازدید : 61 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

Modern Combat 5: Blackout از کمپانی پرآوازه و خوش نام گیم لافت در ماه آپریل شنیده بودید گیم لافت نسخه ی اول بازی فوق العاده مهیج و کم نظیر مدرن کامبت 5 خود را در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی عرضه نمود تا بار دیگر کاربران دوستدار بازی های اکشن و تفنگی را به وجد آورده و باز هم مثل همیشه گرافیکی ترین و لذت بخش ترین بازی اکشن اول شخص را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورد! داستان بازی Modern Combat 5: Blackout نیز حول نسخه های 3 و 4 بازی می چرخد به گونه ای که ایالات متحده ی امریکا زیر حمله ی تروریست هاست و رهبر این گروه تروریستی را یکی از سربازان سابق ایالات متحده که تصمیم گرفته به کشور خود خیانت کند و با حمله و کشتار این جرم و فساد را در این کشور از بین ببرد، بر عهده گرفته است.

 ویژگی های بازی مدرن کامبت پنج Modern Combat 5: Blackout اندروید:

در دسترس قرار گرفتن انواع سلاح های قدرتمند، عالی و کاملا واقعی

نبرد و مبارزه در مکان هایی واقعی و شگفت انگیز از جمله محیط شهر و غیره

تجربه انواع مختلف گیم پلی : اسکورت، نابود، هلیکوپتر و غیره

امکان بازی به صورت مولتی پلیر با دوستان واقعی خود!

گرافیک خیره کننده با انفجارهای مهیج، نور و سایه و صحنه های عالی

عادل بازدید : 49 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

هایپربرنر نام یک سفینه فضایی سریع السیر است که در یک منظومه شمسی بسیار دور قرار دارد. شما به عنوان هدایت کننده این سفینه پر سرعت باید از مسیر های خطرناک عبور کنید و از سد چالش های مختلفی که در پیش رو دارید به سلامت بگذرید. می توانید در حالت بی نهایت رکورد لیدربورد رقابت ها را شکسته و از رقبا پیشی بگیرید. بازی قابلیت اجرا در هر دو حالت افقی و عمودی را دارد و به صورت اختصاصی برای دیوایس های هوشمند ساخته شده است که این امر سبب روان بودن گیم پلی و پاسخ گویی سریع رابط کنترلی گردیده است.

بازی Hyperburner یک بازی جدید در سبک بازی های مسابقه ای بوده و توسط استودیو بازی سازی Bad Potion ساخته و پرداخته شده است. این بازی با وجود گرافیک سه بعدی زیبا و الهام بخش، گیم پلی سراسر هیجان و نفسگیر و همچنین رابط کنترلی سریع و دقیق می تواند ساعت ها از اوقات فراغت هر سلیقه ای را به خود اختصاص دهد. 

عادل بازدید : 125 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

 The Pirate: Caribbean Hunt عنوانی جذاب در سبک اکشن میباشد هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا 58 هزار نفر امتیاز 4.4 از 5.0 و بیش از 5 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. همان طور که از نام بازی پیداست شما به عنوان کاپیتان دزدان دریایی کارائیب در بازی حضور خواهید داشت و باید با بیرحمی تمام منابع و گنجینه های کشتی های دیگر را به غارت ببرید.

عادل بازدید : 399 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

 “مافیا 3: رقبا” بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک کنسولی در سبک بازیهای نقش آفرینی از 2K, Inc برای اندروید است که همین چند دقیقه پیش به صورت رایگان در پلی استور معرفی شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های خاص اندرویدی معرفی کنیم! New Bordeaux جایی است که این عنوان اکشن و نقش آفرینی اتفاق می افتد، بازیکن می بایست به همراه دوستان خود به جنگ بقیه کاربرها برود تا به آن ها نشان دهد که قدرتمندترین خلافکاران شهر چه کسانی هستند! هدف بازی هم همین است؛ گروه مافیایی خود را راه انداخته، گسترش داده و با جنگ با بقیه بازیکن های جهان اسلحه یا غنیمت هایی به دست بیاورید!

عادل بازدید : 109 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)
100% تست شده با اجرای آفلاین و زبان انگلیسی – بدون نیاز به اینترنت
GTA: San Andreas معروف ترین، محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی ماشین سواری و گنگستری از استودیوی معروف و نام آشنای Rockstar Games می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های مختلف عرضه شده و هم اکنون قصد معرفی جدیدترین و آخرین نسخه ی آن را برای اندروید داریم! این بازی همان جی تی آن 5 می باشد که بدون شک دیگر کسی را نمی توان یافت که برای یک بار هم که شده باشد این بازی پرطرفدار را تجربه نکرده باشد! باز هم به نزد سی جی و دار و دسته اش برمیگردیم و به ماشین سواری و گنگستری مشغول می شویم!
ویژگی های بازی معروف GTA: San Andreas اندروید:
انواع خودروها، موتورسیکلت ها و هواپیماها برای رانندگی

 انواع سلاح های مختلف برای بدست آوردن و استفاده توسط CJ

 امکان همراه شدن با دار و دسته سی جی برای شروع ماجراجویی جالب

طراحی بسیار گسترده با ده ها شهر و کشور مختلف برای سفر

 سازگاری کامل با کنترلرهای موگا، بلوتوث و USB گیم پد
 

عادل بازدید : 61 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (1)

بازی فوق العاده زیبا و هیجان آور گنگستر وگاس از استودیوی بازیسازی Gameloft برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه +50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و توانسته امتیاز عالی 4.3 از 5.0 را از آن خود نماید ! اگر از طرفداران بازی های جی تی آی باشید قطعا این بازی نیز برایتان بسیار شگفت انگیز خواهد بود . در این بازی می توانید آزادانه در شهر به گردش و انجام ماموریت های مختلف پرداخته و در شهرهای بسیار بزرگ به گانگستری بپردازید ! بازی گانگستر وگاس قدرتمندتر از نسخه های دیگر بازی های گیم لافت ظاهر شده است و با گرافیکی در سطح بسیار بالا ، نقشه ای بسیار وسیع تر از نسخه ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه عرضه شده است. 


عادل بازدید : 221 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)

 بازی "فاینال فانتزی" یک بازی مهیج ، زیبا و پرمخاطب برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های نقش آفرینی بوده و توسط استودیو بازی سازی SQUARE ENIX Co ساخته و پرداخته گردیده است. این عنوان از بازی های اندروید با برخورداری از گرافیک تحسین برانگیز و تصاویر و انیمیشن های جذاب همچنین کاراکتر های افسانه ای شگفت انگیز می تواند یکی از جالب توجه ترین عناوین نقش آفرینی موجود برای سیستم عامل اندروید باشد. شایان ذکر است که این بازی هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی برای کاربران سراسر کره خاکی در دسترس است.

حتما با سری بازی های مشهور فاینال فانتزی برای پلتفرم های مختلف آشنا هستید. بر اساس گفته ی سازنده ی بازی FINAL FANTASY BRAVE EXVIUS هر آن چه که در سراسر بازی مشاهده می کنید کاملا جدید ، انحصاری و اصیل هستند. جلوه ی جدیدی از سری بازی های فاینال فانتزی که تا به حال همانند آن مشاهده نشده است را هم اکنون در اختیارتان قرار می دهیم. 

عادل بازدید : 79 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)

در این بازی ابتدا شما در یک منطقه بسیار خطرناک و مرموز به تنهایی حضور دارید و رفته رفته متوجه زامبی ها و سایر خطراتی که شما را تهدید می کنند می شوید، زمانی که تاریکی فرا می رسد شما متوجه می شوید که در این مکان تنها نیستید و موجودات دیگری همراه شما هستند که اگر لحظه ای غافل شوید جان شما را خواهند گرفت و همه چیز تمام می شود! با زامبی ها و سایر هیولاها به مبارزه بپردازید و تمام تلاش خود برای تکمیل ماموریت هایی که به شما داده می شود به کار ببرید.

عادل بازدید : 47 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)

Shadow Fight 2 سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو مشهور و محبوب NEKKI ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا بیش از 7 میلیون نفر امتیاز خارق العاده 4.6 از 5.0 و بیش از 500 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت بسیار بالا بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد. در این بازی به عنوان جنگجویی قدرتمند باید با دشمنان خود به مبارزه بپردازید و آنها را شکست دهید. با پیشروی در بازی میتوانید مبارز خود را با استفاده از انواع و اقسام زره ها و یا سلاح ها تجهیز نمایید.

عادل بازدید : 291 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)

بازی فوق العاده زیبا و خارق العاده نبرد تانک ها از استودیوی بازیسازی Wargaming World برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه +100.000.000 کاربر از سراسر جهان را به سمت خودش کشانده است و اگر بخواهیم یکی از محبوب ترین بازی های آنلاینِ حجیم اندرویدی را نام ببریم، نام زیبای World of Tanks Blitz خواهد درخشید! صد میلیون گیمر، بی خود و بی جهت طرفدار یک بازی خاص نمی شوند! بعضی بازی ها جاذبه عجیبی درون خود دارند که مثل یک سیاهچاله عظیم کیهانی، گیمرها را به سمت خود می کشانند! World of Tanks Blitz بازی اکشن پرطرفداری است که با گرافیک خیره کننده و گیم پلی اعتیادآور خود کاربران زیادی را به سمت خودش کشانده است!  بازی در جنگ جهانی دوم سپری می شود و شما کنترل بیش از ۱۰۰ تانک مختص به جبهه های متحد و متفق را بر عهده دارید. این تانک ها در چهار کلاس مختلف طبقه بندی می شوند که با بهره گیری از موتور گرافیکی قدرتمند بازی، با نهایت جزئیات طراحی شده اند. World of Tanks یک بازی آنلاین است و در آن می توانید در ده نقشه بزرگ، در قالب تیم های هفت نفره به مبارزه با تیم رقیب بروید.

ویژگی های بازی اکشن World of Tanks Blitz اندروید:

 +100 تانک مختلف از  آلمان، بریتانیا، ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی

 4 کلاس مختلف تانک : light, medium, heavy و tank destroyers

 نبرد در انواع مکان ها و محیط های مختلف ، بدون هیچ محیط تکراری

 امکان بازی به صورت چند نفره با ویژگی دعوت از دوستان خود از سراسر جهان

 امکان چت واقعی با دوستان به صورت آنلاین از داخل بازی

 گرافیک اچ دی، طراحی منحصر به فرد، کنترلرهای خوب و گیم پلی اعتیاداور

 

عادل بازدید : 49 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)

کاملا تست شده و بدون نیاز به برنامه های فیلت-رشکن نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار شورش پادشاهی از استودیوی بازیسازی flaregames برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه توانسته است بیش از 5 میلیون بازیکن از سراسر جهان را به سمت خودش بکشاند. مدت ها پیش نسخه ی یک این بازی را برای شما معرفی کرده بودیم که داستان آن حول نبرد میان شما و بستگانتان برای باز پس گرفتن تاج و تخت پادشاهی بود و هم اکنون در نسخه ی دوم شما تاج و تخت پادشاهی را پس گرفته اید و برای این تلاش می کنید که به همه ثابت کنید تنها شما پادشاه کل جهان هستید! این بازی که سبک برج دفاعی و اکشن را دارد، شما را به مکان هایی فوق العاده برای از بین بردن دشمنان می کشاند که در کنار این جنگ ها باید با ساخت قلعه از پادشاهی خود محافظت به عمل بیاورید. 

برخی از ویژگی های بازی اکشن Royal Revolt 2 اندروید :

 کنترلرهای لمسی عالی برای کنترل شخصیت و نبرد

 توسعه و ارتقاء نیروهای خود برای از بین بردن دشمنان

 سخت دیوار دفاعی مستحکم با استقرار نگهبان برای دفاع از پایگاه

 انواع مختلفی از دشمنان برای نابود کردن توسط شما

 نبرد در برابر هزاران بازیکن سراسر جهان برای انتخاب شدن به پادشاه برتر

عادل بازدید : 231 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

نسخه معمولی + نسخه مود با پول بی نهایت

با ماشین های مختلفی که در اختیار شما قرار داده شده است بازی را آغاز می کنید و در مسیری بی پایان می بایست از دست پلیس فرار کنید و رکورد بزنید! کنترل بازی توسط شما با شتابسنج و یا فرمان لمسی صورت می پذیرد و یک دکمه تحت عنوان Jump نیز در سمت راست صفحه نمایش قرار دارد که ماشین خودش در حال حرکت است و با برخورد به عابرین، ماشین های دیگر و اشیاء اطراف پلیس دنبال شما می افتد و شما باید با سرعت عمل بالای خود دکمه Jump را بفشارید و از ماشین خود به بیرون پریده و سوار ماشین کناری شوید و پلیس را گمراه کرده و مانع از به دام افتادن شوید!

 

ویژگی های بازی اکشن Nitro Dash اندروید :

بازی در 8 محیط مختلف با طراحی خاص

باز کردن 17 کارکتر مختلف با ماشینش

جمع آوری آیتم های موجود در مسیر

کنترلرهای لمسی ساده و عالی

ربودن اتومبیل های دیگر و یا استفاده از نیترو برای فرار از پلیس

عادل بازدید : 365 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

شما در بازی به عنوان یک تیر انداز حرفه ای هستید و باید در ماموریت های خطرناک و پیچیده حاضر شوید. با دسترسی به سلاح های قدرتمند شما باید به صورت کاملا مخفیانه به انجام ماموریت بپردازید. سفر کنید به خاک دشمن و به صورت مخفیانه اهداف سری و مهم را از بین ببرید و بدون اینکه رد پایی از خود به جای بگذارید برگردید. تفنگ خود را همیشه آماده نگه دارید، زوم کنید تا بهتر بتوانید هدف خود را شناسایی کنید...یک نفس عمیق بکشید و شلیک.شما در نقش یک مامور مخفی عملیات های ویژه هستید و باید وظیفه محول شده خود را در حملات نظامی خشن به نحو احسن به انجام رسانید. در انواع مراحل تهاجمی و مخفیانه باید شلیک های دقیق و مرگبار انجام دهید و تا می توانید نیرو های دشمن را زمینگیر کنید.

 

عادل بازدید : 257 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

در بازی Kill Shot Bravo شما به عنوان یکی از اعضای نیروهای ویژه وظیفه دارید تا به مناطق مختلف جهان سفر کرده و دشمنان خود را از بین ببرید. مناطق این بازی از قسمت های جنگلی تا جزایر مدیترانه گسترده شده است و در هر کدام چالشی جدید شما را احاطه خواهد کرد.

عادل بازدید : 61 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت+بدون تبلیغ) و با اجرای آفلاین

در این بازی هدایت انواع تانک های مختلف بر عهده شما قرار می گیرد تا دشمنان دیگر را نابود کنید! با سوار شدن بر تانک اختصاصی خود در انواع مکان های منحصر به فردی قرار می گیرد که تانک های دیگر به سمت شما شلیک می کنند و با سرعت عمل بالای خود باید ان ها را یکی پس از دیگری نابود کنید! کنترل های لمسی تعبیه شده در سمت چپ صفحه نمایش به شما امکان هدایت تانک را می دهد و شما باید با پیش بردن مراحل و دریافت پول ؛ تانک های قوی تر را بخرید و یا مهارت، سرعت و قدرت تانک ها را به لول های بالاتر ارتقا دهید و مراحل را آسان تر پشت سر بگذارید.

 

ویژگی های بازی اکشن Block Tank Wars 2 اندروید:

+72 مرحله متنوع و چالش برانگیز

بازی در 4 محیط متنوع و منحصر به فرد

7 تانک مختلف برای خرید و باز کردن

امکان ارتقا سرعت و قدرت تانک ها

گرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان اور 

عادل بازدید : 163 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

 نسخه دوم بازی زیبا و هیجان انگیز هدف مرده از استودیوی بازیسازی VNG GAME STUDIOS برای اندروید است که همین چند دقیقه پیش به صورت بتا (اولیه) در مارکت بزرگ گوگل عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های اکشن و تیراندازی معرفی نماییم! داستان بازی را اینگونه از زبان سازنده بیان می کنیم: “هم اکنون در سال 2072 میلادی هستیم ؛ سالی که جهان توسط زامبی ها احاظه شده است و هرکجا که چشم می رود چیزی جز زامبی دیده نمی شود! یک گروه با اسم MPS-16 با هدف نجات بازماندگان ماموریت خود را آغاز می کند تا جهان را از این مهلکه نجات دهد.

 ویژگی های بازی اکشن فوق العاده DEAD TARGET 2 اندروید :

 طیف گسترده ای از سلاح ها برای استفاده

لذت بردن از شخصیت ها و محیط های 3D واقع بینانه

انتخاب هم تیمی و سلاح های دلخواه برای تاکتیک خود

دفاع از پایگاه خود و مبارزه با مخالفان دیگر در سراسر جهان

نجات بازمانده ها برای بدست اوردن منابع و سلاح های جدید

مواجه شدن با انواع زامبی های خطرناک و کارفرمایان مختلف

امکان بازی به صورت آنلاین با دیگر کاربران سراسر جهان

پیش بردن ماموریت های چالش برانگیز در انواع مکان های مختلف

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 421
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 7,295
  • بازدید سال : 34,792
  • بازدید کلی : 184,969