loading...
مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید
عادل بازدید : 418 شنبه 01 اردیبهشت 1397 نظرات (0)

 Clash of Clans یک بازی استراتژی زیبا می باشد که در آن باید روستا خود را بسازید و نیرو های نظامی خود را تربیت نمایید. این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.

عادل بازدید : 181 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

بازی جدید و بسیار هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن آنلاین است  Walking War Robots شما را با نسل جدید بازی های آنلاین و تیمی اندروید آشنا خواهد کرد و در آن شما تمامی روبات های دشمن را نابود می کنید و با غارت منابع و وسایل با ارزش آن ها، تجهیزات جنگی و سلاح های خود را ارتقا می بخشید تا توانایی طول مبارزه و سرعت و دوام روبات های خود را افزایش دهید! قدرت خود را در مپ ها و نقشه های مختلف ثابت کرده و با استراتژی های و تاکتیک های منحصر به فرد پیروزی را ازان خود کنید و یکی از بهترین بازی های آنلاین اندرویدی را تجربه کنید!

 

 ویژگی های بازی اکشن Walking War Robots اندروید:

 

15 ربات با قدرت های منحصر به فرد

بیش از 20 نوع سلاح مختلف برای استفاده

ترکیب سلاح و روبات برای ایجاد ماشینی قوی!

امکان ایجاد اتحاد با دوستان و افزایش هیجان

تکمیل ماموریت ها برای دریافت امتیاز و پاداش

گرافیک اچ دی با صداگذاری مهیج و کنترلر خوب

 

عادل بازدید : 238 جمعه 23 مهر 1395 نظرات (0)

بازی "های دی Hay Day" یکی از پرطرفدارترین عناوینی استامروز روز آن فرا رسیده است تا کشاورزی کاملا جدیدی را با استفاده از کنترل های لمسی هوشمند در دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید. لطفا توجه کنید! این بازی کاملا رایگان است اما با این حال برای بری موارد که مایلید می توانید با پول واقعی خریداری کنید. طبق گفته سازنده این بازی برای سنین 13 به بالا مناسب است.

بازگشت به طبیعت و تجربه های مفید، زندگی کردن ساده در زمین و پرورش جوجه ها، خوک، گاو و گوسفند از اتفاقات بازیست. همچنین شما می توانید با نام خود محصولات کساورزی را برداشت کنید و علاوه بر آن نانوایی، کارخانه های تولید شکر و لبنیات برای تولید محصولات تازه و سالم ایجاد کنید. هم چنین می توانید تجارتی با دوستان خود در مغازه های کنار جاده راه اندازی کنید و در روزنامه ها تبلیغ کنید.

عادل بازدید : 249 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (0)

 رزمندگان کوچک یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های استراتژی از استودیوی معروف Triniti Interactive مخصوص سیستم عامل اندروید است که شما را به مبارزه ها و نبردهایی بسیار نفس گیر در مقابل میلیون ها بازیکن از سراسر جهان دعوت می نماید. در بازی Mini Warriors که دارای سبک شوتر استراتژیکیست شما می بایستی که ارتش خود را با صدها سرباز مبارز، پیاده نظام، شوالیه های قدرتمند و غیره بسازید و آن ها را آماده ی انجام ماموریت هایی بسیار هیجان انگیز نمایید!! در بازی هدف نابودی دشمنان سلطه گراست و در ان نیز قادر خواهید بود که افراد و نیروهای جدید را خریداری و برای قدرتمند تر شدن خود را تجهیز کرده و آماده جنگ های بزرگ تر شوید! اگر به بازی های استراتژی اندرویدی علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین، سرگرم کننده ترین و مهیج ترین بازی های استراتژی را تجربه کنید ما به شما بازی Mini Warriors را پیشنهاد می دهیم.

 

ویژگی های بازی استراتژی Mini Warriors اندروید :

 شامل بیش از 50 قهرمان مختلف برای فرمان دادن

 بودن بیش از 10 مهارت های منحصر به فرد برای هر قهرمان

 شامل بیش از 200 مراحل چالش برانگیز برای پیش بردن

بازی به صورت آنلاین با هزاران بازیکن دیگر از سراسر جهان

 دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالی

عادل بازدید : 218 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (0)

 Clash of Clans یک بازی استراتژی زیبا می باشد که در آن باید روستا خود را بسازید و نیرو های نظامی خود را تربیت نمایید. این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.

عادل بازدید : 400 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

 “مافیا 3: رقبا” بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک کنسولی در سبک بازیهای نقش آفرینی از 2K, Inc برای اندروید است که همین چند دقیقه پیش به صورت رایگان در پلی استور معرفی شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های خاص اندرویدی معرفی کنیم! New Bordeaux جایی است که این عنوان اکشن و نقش آفرینی اتفاق می افتد، بازیکن می بایست به همراه دوستان خود به جنگ بقیه کاربرها برود تا به آن ها نشان دهد که قدرتمندترین خلافکاران شهر چه کسانی هستند! هدف بازی هم همین است؛ گروه مافیایی خود را راه انداخته، گسترش داده و با جنگ با بقیه بازیکن های جهان اسلحه یا غنیمت هایی به دست بیاورید!

عادل بازدید : 79 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (1)

سری دوم بازی جی تی ریسینگ تجربه ای فوق العاده واقع گرایانه از مسابقات اتومبیل رانی پر سرعت را در گوشی ها و تبلت های اندروید شما به ارمغان می آورد. قادر هستید با استفاده از بهترین ماشین های اسپرت و مسابقه ای جهان در جدال سرعت ساعت ها سرگرم شوید. کاربران در این بازی می توانند در قالب بخش انفرادی و چند نفره، سطح بی سابقه ای از هیجان اتومبیل رانی را تجربه کنند. همه چیز به بهترین نحو ممکن شبیه سازی شده است تا سر حد چالش و لذت مسابقات سریع السیر را در دیوایس اندروید خود به ارمغان آورید.

 یک بازی جذاب، مهیج و پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های مسابقه ای بوده و توسط کمپانی نام آشنای Gameloft ساخته و پرداخته شده است.

نکته مهم:

احتمال اینکه نسخه مود شده بازی (پول بی نهایت) به خاطر تغییرات زیاد و همچنین آنلاین بودن بازی به درستی اجرا نشود وجود دارد. همچنین احتمال بن شدن در این نسخه کاملاً محتمل می باشد. لطفاً در صورتی که هر گونه ناسازگاری اعم از اجرا نشدن یا اجرا شدن مشکل دار بازی وجود داشت، از نسخه معمولی استفاده کنید.

عادل بازدید : 139 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

سرانجام پس از مدت ها انتظار برای اندروید منتشر شده است و نسخه فیکس و بدون مشکل آن را که در هیچ کدام از سایت های پارسی زبان موجود نمی باشد را در اختیار شما قرار داده ایم. این بازی نسبت به نسخه های قبلی خود پیشرفت های بسیاری داشته است و یکی از بهترین و گرافیکی ترین عنوان های فیفا تا به امروز می باشد. برای اجرای این بازی شما باید اتصال خود به اینترنت را برقرار کنید و نسخه سیستم عامل شما اندروید 4.4 به بالا باشد. این نسخه از بازی نیز همانند نسخه های قبلی ساخته کمپانی ELECTRONIC ARTS می باشد.

عادل بازدید : 255 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

 بازی فوتبال موبایل از کمپانی مشهور الکترونیک آرت برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. این بازی زیبا یک محصول هیجان انگیز دیگر از سری محبوب فیفا است. شما در این بازی به ساخت و مدیریت تیم خودتان مشغول خواهید شد. با ایجاد تیم و گرفتن بازکینان مورد نیاز در پست های گوناگون خودتان را برای رویارویی با بزرگان جهان آماده کنید. شما برای اینکه تیم در اختیارتان را برای آینده آماده کنید باید مطالب روزانه به روز شده ای را که ارسال می شود را دنبال کنید. در این بازی جذاب شما یک کهنه سرباز زرنگ و دانا هستید و هر آنچه را که در طول سال ها بازی کسب کرده اید را باید در زمین بازی به نمایش بگذارید. فیفا هر روز به سمت بزرگ و بهتر شدن پیش می رود و با طراحی دوباره بازی فوتبال به طور انحصاری برای تلفن همراه که حجمی کمتر از 100 مگابایت دارد یک قدم دیگر برای افزایش کاربران برداشته است. با انتخاب تیم مورد علاقه خودتان مدیریت آن را به عهده گرفته با یک رویکرد تازه به جمع آوری و ساخت و ساز شاکله اصلی آن بپردازید. قبل از هر بازی ترکیب موردنظر از بازیکنان را تنظیم کرده و با انجام بازی های شایسته و تماشایی باشگاه را هر روز بهتر از قبل ببینید. با دریافت و مشاهده اتفاقات زنده در سراسر جهان در 365 روز سال خودتان را برای رویارویی با مشکلات و رویداد های مهم آماده کنید. 

عادل بازدید : 310 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

بازی مزرعه داری و مدیریت مزرعه از پرطرفدارترین بازی های اندرویدی هستند که تا به امروز ده ها مورد از ان ها را معرفی کرده ایم و اتفاقا با استقبال بی نظیر روبرو گردیده اند در این بازی یک مزرعه به شما داده می شود که مدیریت ان را بر عهده می گیرید و برای گسترش و توسعه ان تلاش می کنید! بله شما باید با کاشت و برداشت محصولات و فروش ان ها به کسب ثروت بپردازید و یا در انواع معدن های مختلف آثارهای باستانی را کشف کنید و رویای خود را در یک بازی مزرعه داری اندرویدی بسازید. اگر به بازی های مزرعه داری علاقه مندید به هیچ وجه بازی فوق را از دست ندهید.

 

 ویژگی های بازی استراتژی Township اندروید :

استفاده از انواع ساختمان ها و دکوراسیون های متعدد

 کاشت انواع محصولات کشاورزی با امکان برداشت محصول

 شامل انواع شخصیت کاریزماتیک و سرگرم کننده دوست داشتنی

 امکان ارتباط با دوستان و به اشتراک گذاری کالاهای مفید در فیسبوک

 دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری مهیج

عادل بازدید : 139 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)

100% تست شده و سالم- بازی همیشه به اتصال اینترنت نیاز دارد بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی مبارزه قهرمانان مارول از استودیوی بازیسازی معروف Kabam برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 50.000.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از محبوب ترین بازی های اکشن به شمار می رود و تصمیم گرفتیم ان را حضور شما دوستداران بازی های مبارزه ای معرفی نماییم! در این بازی همه قهرمانان معروف حضور دارند از مرد عنکبوتی بگیرید تا مرد آهنی! شما در نقش این شخصیت های افسانه ای در مقابل انواع حیوانات و موجودات وحشتناک و قوی قرار میگیرید و می بایستی ان ها را با ضربات خود از پای دراورید و قهرمانان جدید را آنلاک کنید

 

ویژگی های بازی اکشن Marvel Contest of Champions اندروید:

 باز کردن قهرمانان جدید و افسانه ای توسط شما

مبارزه با انواع موجودات گوشت خوار وحشتناک و قوی

 مبارزه در انواع مکان ها و محیط های متنوع و هیجان انگیز

طراحی منحصر به فرد با گیم پلی اعتیاداور و کنترلرهای عالی

 گرافیک HD به همراه صداگذاری هیجان انگیز و عالی

عادل بازدید : 49 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)

کاملا تست شده و بدون نیاز به برنامه های فیلت-رشکن نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار شورش پادشاهی از استودیوی بازیسازی flaregames برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه توانسته است بیش از 5 میلیون بازیکن از سراسر جهان را به سمت خودش بکشاند. مدت ها پیش نسخه ی یک این بازی را برای شما معرفی کرده بودیم که داستان آن حول نبرد میان شما و بستگانتان برای باز پس گرفتن تاج و تخت پادشاهی بود و هم اکنون در نسخه ی دوم شما تاج و تخت پادشاهی را پس گرفته اید و برای این تلاش می کنید که به همه ثابت کنید تنها شما پادشاه کل جهان هستید! این بازی که سبک برج دفاعی و اکشن را دارد، شما را به مکان هایی فوق العاده برای از بین بردن دشمنان می کشاند که در کنار این جنگ ها باید با ساخت قلعه از پادشاهی خود محافظت به عمل بیاورید. 

برخی از ویژگی های بازی اکشن Royal Revolt 2 اندروید :

 کنترلرهای لمسی عالی برای کنترل شخصیت و نبرد

 توسعه و ارتقاء نیروهای خود برای از بین بردن دشمنان

 سخت دیوار دفاعی مستحکم با استقرار نگهبان برای دفاع از پایگاه

 انواع مختلفی از دشمنان برای نابود کردن توسط شما

 نبرد در برابر هزاران بازیکن سراسر جهان برای انتخاب شدن به پادشاه برتر

عادل بازدید : 62 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)

بازی جزیره زمستانی توسط استودیوی بازی ساز Sparkling Society به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است که از یک محیط زمستانی و فوق‌العاده بهره می برد. در نقش یک شهردار مسولیت پذیر کار خود را آغاز کنید و برای این که جزیره ای خوبی داشته باشید دست به ساخت و ساز ساختمان ها و هتل و مکان های تفریحی بزنید. شما باید خیلی به فکر شهروندانتان باشید زیرا هوای جزیره بسیار سرد است و باید با انجام کارهای مختلف آن ها را راضی نگه دارید. برای این که بتوانید تجارت کنید و یا بهتر بگویم شهر خود را وسیع تر کنید میتوانید برای ساکنین شهر خود یک شغل خوب ایجاد کنید. 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 288
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,065
  • بازدید ماه : 7,122
  • بازدید سال : 34,619
  • بازدید کلی : 184,796