loading...
مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید
عادل بازدید : 418 شنبه 01 اردیبهشت 1397 نظرات (0)

 Clash of Clans یک بازی استراتژی زیبا می باشد که در آن باید روستا خود را بسازید و نیرو های نظامی خود را تربیت نمایید. این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.

عادل بازدید : 184 چهارشنبه 05 آبان 1395 نظرات (0)

بازی محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای ماجراجویی است بازی Batman: The Telltale Series یک بازی اپیزودیک است که در پنج قسمت گوشه ای از داستان بتمن را برای شما نقل می کند ؛ استودیو سازنده در Batman: The Telltale Series قصد دارد تا داستان زندگی بروس وین‌ را که حال چند سال است در قالب بتمن به حساب خلافکاران گاتام می رسد به تصویر بکشد! داستان این بازی هیچ ربطی به فیلم یا بازی های گذشته ای که از این شخصیت دیده ایم ندارد، حتی از نظر مقایسه با کامیک های بتمن، Batman The Telltale Series فقط از اسامی و شخصیت های کامیک استفاده کرده تا داستان مختص به خود را بنویسد! با این حال بازی به کامیک های سری بتمن وفادار است

 

عادل بازدید : 295 چهارشنبه 05 آبان 1395 نظرات (0)

بازی Nonstop Knight عنوانی در سبک نقش آفرینی میباشد که به تازگی توسط استودیو flaregames ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. در نقش شوالیه ای سخت کوش قرار بگیرید و بدون حتی لحظه ای استراحت دشمنان خود را یکی پس از دیگری نابود کنید.نقد سایت معتبر TouchArcade: بازی Nonstop Knight عنوانیست که قطعا ارزش تجربه کردن را خواهد داشت بازی که با انجام کارهایی ساده و در عین حال جذاب من را شگفت زده کرده است.بازی دارای محیط و گرافیک جذابی است که در کنار گیم پلی زیبا آن قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد و اگر جزو کسانی هستید که نیازی شدید به بازی های سرگرم کننده در زمان های فراغت دارید Nonstop Knight میتوانید کمک بسیاری برای شما باشد.

عادل بازدید : 67 سه شنبه 04 آبان 1395 نظرات (0)

در بازی Sonic Dash شما باید در محیطی 3 بعدی و زیبا تا می توانید سریع حرکت کنید، از روی موانع بپرید و سکه های بیشتری جمع کنید و لقب سریعترین خارپشت جهان را به خود اختصاص دهید. در طول مسیر ممکن است موانع مختلفی سر راه شما پدید آیند که باید با ضربه زدن آن ها را نابود کنید و امتیاز بیشتری کسب کنید. با استفاده از موشک صوتی می توانید تمامی دشمنان خود را در یک لحظه نابود کنید! از ویژگی های دیگر بازی می توان به گرافیک بسیار بالا و گیم پلی روان آن اشاره کرد. 

عادل بازدید : 87 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

یکی از بهترین عناوین شبیه ساز شکار با محیطی گرافیکی است که گیم پلی آن به صورت اول شخص یا FPS دنبال میشود. در این عنوان باید برای شکار حماسی خود از شمال غربی اقیانوس آرام تا صحرای مرکزی سفر کنید و در هر منطقه به شکار حیوانات مختلف بپردازید. لوکیشن های بازی از گرافیکی زیبا بهره میبرد که حس یک شکارچی واقعی در دل طبیعت را به شما القاء خواهد کرد.

خیلی از افراد دوست دارند کار هایی را انجام دهند که متاسفانه به دلایل گوناگون از جمله کمبود امکانات، عدم مهارت کافی و یا ناتوانی در تامین هزینه ها از انجام آن ها پشیمان می شوند. قطعا این اتفاق حس بدی را برای انسان تداعی می کند اما وقتی تمام اتفاقات اطراف ما مجازی شده و سر از گوشی های هوشمند، فبلت ها و یا حتی تبلت ها در آورده اند دیگر نیازی نیست نگران این باشیم که آرزوی برخی کار ها را با خود به گور ببریم! حالا فقط کافیست پلتفرم اندرویدی خود را در دست بگیرید و با دانلود بازی DEER HUNTER 2014 یک شکار واقعی را تجربه کنید.


عادل بازدید : 160 یکشنبه 02 آبان 1395 نظرات (0)

 The Pirate: Caribbean Hunt عنوانی جذاب در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو Home Net Games ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا 58 هزار نفر امتیاز 4.4 از 5.0 و بیش از 5 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. همان طور که از نام بازی پیداست شما به عنوان کاپیتان دزدان دریایی کارائیب در بازی حضور خواهید داشت و باید با بیرحمی تمام منابع و گنجینه های کشتی های دیگر را به غارت ببرید.

عادل بازدید : 46 شنبه 01 آبان 1395 نظرات (0)

 My Talking Tom یکی از پر طرفدارترین عناوین موجود در گوگل پلی به شمار می رود که تا کنون نزدیک به 500 میلیون بار دانلود شده است. این عنوان رایگان توسط کمپانی بازی سازی Outfit7 روانه گوگل پلی شده که بیشتر فعالیت شرکت نام برده نیز تا کنون در همین سبک خلاصه شده است.

در بازی My Talking Tom، مسئولیت مراقبت از یک حیوان خانگی به نام تام که گربه ای بیش نیست روی دوش شما قرار می گیرد که بسیار با مزه و در عین حال حساس می باشد. شما باید از تام به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید تا از تغذیه مناسب، خواب سر وقت و بازی های متناسب با سن خود بهره ببرد. تام آنقدر جذاب و دوست داشتنی است که طولی نمی کشد تا مانند عضوی مجازی وارد زندگی شخصی شما شود!

عادل بازدید : 54 شنبه 01 آبان 1395 نظرات (0)

Infamous Machine عنوانی در سبک ماجرایی میباشد که به تازگی توسط استودیو Blyts ساخته و پرداخته شده و با قیمت بالا 5 دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. داستان بازی Infamous Machine بسیار جذاب و زیبا طراحی شده است در این عنوان در نقش پسری با نام کلوین و ماشین نفرت انگیز وارد ماجراجویی زیبا خواهید شد شما باید با همراهی پسر ماجراجو بازی و با سفر در طول تواریخ مختلف به نوابغ افسانه ای کمک نمایید تا شاهکارهای ماندگار خود را تکمیل نمایند. گیم پلی بازی به صورت نقطه و کلیک میباشد و درون مایه های طنز آن در نقاط مختلف لبخند را به لبتان خواهد آورد.

عادل بازدید : 89 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

Ninja Turtles: Legends یک بازی زیبا، سرگرم کننده و مهیج برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی udia Inc ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک سه بعدی زیبا، گیم پلی سراسر اکشن و پر برخورد و همچنین حضور کاراکتر های تحسین بر انگیز می تواند برای دوست داران سری انیمیشن های لاکپشت های نینجا یک خبر خوش باشد. 

عادل بازدید : 77 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

Talking Tom Gold Run عنوانی در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو مشهور و محبوب Outfit7 ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 31 هزار نفر امتیاز عالی 4.7 از 5.0 و بیش از 5 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. اینبار شخصیت های دوست داشتنی آنجلا و تام در دنیایی متفاوت آماده سرگرم کردن شما هستند و شما باید با انتخاب هر یک از آنان وارد ماجراجویی بی انتها و هیجان انگیز شوید.

عادل بازدید : 288 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

در این بازی شما باید وارد یک چالش آنلاین و واقعی شوید و با دوستان خود و سایر بازیکنان از سراسر دنیا به رقابت بپردازید و توانایی های خود را ثابت نمایید! به یکی از هزاران امپراتوری موجود در بازی بپیوندید و با حمله کردن و جمع آوری منابع و ساخت ساختمان های قدرتمند خود و ارتقای آن تمامی تلاش خود را به کار ببرید تا به قدرتمند ترین بازیکن موجود در بازی تبدیل شوید!

شما می بایست در نقش یک پادشاه قدرتمند و مستبد امپراطوری خود را بنا کنید و با جمع آوری سکه ها از راه ها مختلف، ساختمان های خدماتی، دفاعی و... برای شهر خود بسازید و درقبال آن ها از مردم مالیات بگیرید. اگر هوشمند باشید و بتوانید عملکرد خوبی از خودتان نشان دهید خیلی سریع پیشرفت می کنید و می توانید به راحتی امپراطوری خود را گسترده نمایید.

عادل بازدید : 181 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

بازی جدید و بسیار هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن آنلاین است  Walking War Robots شما را با نسل جدید بازی های آنلاین و تیمی اندروید آشنا خواهد کرد و در آن شما تمامی روبات های دشمن را نابود می کنید و با غارت منابع و وسایل با ارزش آن ها، تجهیزات جنگی و سلاح های خود را ارتقا می بخشید تا توانایی طول مبارزه و سرعت و دوام روبات های خود را افزایش دهید! قدرت خود را در مپ ها و نقشه های مختلف ثابت کرده و با استراتژی های و تاکتیک های منحصر به فرد پیروزی را ازان خود کنید و یکی از بهترین بازی های آنلاین اندرویدی را تجربه کنید!

 

 ویژگی های بازی اکشن Walking War Robots اندروید:

 

15 ربات با قدرت های منحصر به فرد

بیش از 20 نوع سلاح مختلف برای استفاده

ترکیب سلاح و روبات برای ایجاد ماشینی قوی!

امکان ایجاد اتحاد با دوستان و افزایش هیجان

تکمیل ماموریت ها برای دریافت امتیاز و پاداش

گرافیک اچ دی با صداگذاری مهیج و کنترلر خوب

 

عادل بازدید : 601 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

اگر از طرفداران بازی های جی تی آی باشید قطعا این بازی نیز برایتان بسیار شگفت انگیز خواهد بود . در این بازی می توانید آزادانه در شهر به گردش و انجام ماموریت های مختلف پرداخته و در شهرهای بسیار بزرگ به گانگستری بپردازید ! بازی گانگستر وگاس قدرتمندتر از نسخه های دیگر بازی های گیم لافت ظاهر شده است و با گرافیکی در سطح بسیار بالا ، نقشه ای بسیار وسیع تر از نسخه ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه عرضه شده است. بازی Gangstar Vegas بیش از 80 ماموریت چالش برانگیز را شامل می شود و گرافیک و کیفیت بالای آن تحسین برانگیز است و در آن شما باید از طریق سوم شخص در شهرها به گانگستری پرداخته و قادر خواهید بود که انواع ماشین های اخرین سیستم لاس وگاس را برانید و هیجان را تجربه کنید !

عادل بازدید : 142 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)
در بازی Dungeon Legends شما در نقش یکی از کوتوله های قهرمان می باشید که برای جمع آوری طلا و دفاع از شهر خودش دست به کار می شود و ماجراجویی خود را آغاز می کند. در این راه شما باید از میان خطرات و دشمنان بسیاری عبور کنید تا به هدف خود برسید. چالش هایی که پیش روی شما قرار می گیرند به تدریج سخت تر از گذشته خواهند شد تا اینکه شما را حسابی به چالش بکشند! با قابلیت مولتی پلیر بازی می توانید با دوستان خود وارد دنیای بزرگ بازی شوید و یکدیگر را بسنجید و مهارت های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. سیستم کنترل بازی برای دستگاه های لمسی طراحی شده است و بدون شک گیم پلی بی نظیری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.
عادل بازدید : 390 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

 تیرانداز فلزی بازی جدید و فوق العاده زیبا با گیم پلی اعتیاداور و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از Rocket Games Studio برای اندروید است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه حدود 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود! بازی Metal Shooter که امروز قصد معرفی ان را داریم از Metal Slug یا همان سربازان کوچک الهام گرفته و اگر دوست دارید با یک عنوان اکشن احساس نوستالژی خود را قلقلک دهید بدون شک بازی فوق مخصوص شما طراحی شده است! در بازی دقیقا همانند متال اسلاگ، شما نقش سربازی را خواهید داشت که می بایست رو به جلو حرکت کرده و دشمنان را از بین ببرید! چیزی که توانسته ساخته Rocket Games را نسبت به عناوین مشابه متمایز کند، چگونگی استفاده از المان های متال اسلاگ است، 

عادل بازدید : 41 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

در این بازی نیز همانند نسخه پیشین باید از خطراتی که جان شما را تهدید میکنند دوری کنید و با استفاده از مهارت های خود در رشته ورزشی پارکور مراحل بازی را یکی پس از دیگری به اتمام برسانید. بازی نسبت به نسخه پیشین دارای مکانیزم های جدید تر و هم چنین انیمیشن های بهتری است که قطعا تجربه لذت بخش تری را به شما القاء خواهد کرد.

این بار شما در مجموعه ای تحقیقاتی و بسیار بزرگ گرفتار شده اید و در بیش تر نقاط بازی سنسور های لیزری و دیگر سیستم های امنیتی کوچک ترین حرکتی را شناسایی خواهند کرد و در این شرایط شما باید بتوانید از این موانع عبور کنید و راهی برای خروج از این مکان پیدا کنید. البته در نسخه دوم این بازی میتوانید تکنولوژی هایی را خریداری کرده و یا مهارت های خود را در زمینه های مختلف ارتقاء دهید تا بتوانید مراحل را به شکلی آسان تر به اتمام برسانید.

عادل بازدید : 342 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

 یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های اسکیت می باشد که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد! در این بازی زیبا می توانید یک اسکیت برد انتخاب کنید و مهارت های خود را افزایش دهید بدون اینکه زخمی شوید و یا زمین بخورید! از ویژگی های بازی می توان به گرافیک بالا و فیزیک عالی آن اشاره نمود. قابلیت صحنه آهسته و گیم پلی فوق العاده روان نیز از دیگر امکانات بازی می باشد.

عادل بازدید : 205 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

نسخه دوم بازی محبوب و پر طرفدار به کاشی سفید ضربه نزنید میباشد که برای گوشی و تبلت های اندرویدی منتشر شده است . در این نسخه از بازی شاهد گیم پلی جدید، کیفیت صدا و یک حالت رقابت های جهانی هستیم .قوانین بازی کاملا مشخص بوده بر یک اصل ساده استوار شده بطوریکه هر کاری که در بازی می کنید، به کاشی های سفید دست نزنید . بازی چندین حالت جذاب دارد که هر کدامشان را هم می توانید در چند حالت بازی کنید ، اما قانون بازی در تمامشان ثابت و همان عدم برخورد دست با کاشی های سفید است . شما با فشردن هر یک از کاشی های سیاه و رنگی یک نت از پیانو را میشنوید که شاید در ابتدا آهنگی نا مفهوم باشد اما با تسلط بر بازی خواهید دید با لمس کاشی های رنگی و سیاه یک موزیک بیسار محبوب و مشهور را مینوازید و این همان قسمت جذاب ماجرای بازی است .

عادل بازدید : 237 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)

 !Looney Tunes Dash به دوران کودکی خود بازگردید. فرار کنید، جاخالی دهید، بپرید و همه چیز را خراب کنید! با شخصیت های کارتونی دوران کودکی خود در بازی !Looney Tunes Dash به ماجراجویی بپردازید و لذت ببرید. شخصیت هایی موجود در بازی عبارت اند از: میگ میگ، توییطی، باگی بانی و بسیاری دیگر که با پشت سر گذاشتن مراحل می توانید به آن ها دست پیدا کنید. محیط متفاوت و زیبا در نقاط مختلف جهان و ماجراجویی بی نهایت را در این بازی مهیج و دوست داشتنی تجربه کنید.

عادل بازدید : 218 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

بازی جدید و هیجان انگیز در سبک بازیهای تفنگی، تک تیرانداز و اکشن از استودیوی ONEGAME INC برای اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل (Google Play) منتشر شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای اسنایپری اندروید معرفی کنیم! در این بازی شما در نقش سربازی از ارتش آمریکا ظاهر می شوید که با در دست گرفتن تفنگ تک تیرانداز باید طیف گسترده ای از ماموریت ها را پشت سر بگذارید! ماموریت های شما در انواع مکان های مختلف صورت می پذیرد و با سلاح هایی که در دست دارید می بایست جنایتکاران را یکی پس از دیگری از بین ببرید و شهر را از وجود آن ها پاک کنید! اگر از علاقه مندان به بازی های اسنایپری و تفنگی اندروید هستید که به صورت گسترده طراحی شده باشد بدون شک بازی Sniper 3D Silent Assassin Fury با طراحی سه بعدی و گرافیک اچ دی در کنار گیم پلی اعتیاداورش نظر شما را جلب می کند.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عادل بازدید : 64 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

Nonstop Knight عنوانی در سبک نقش آفرینی میباشد. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 150 هزار نفر امتیاز فوق العاده 4.6 از 5.0 و بیش از 5 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. در نقش شوالیه ای سخت کوش قرار بگیرید و بدون حتی لحظه ای استراحت دشمنان خود را یکی پس از دیگری نابود کنید.

نقد سایت معتبر TouchArcade: بازی Nonstop Knight عنوانیست که قطعا ارزش تجربه کردن را خواهد داشت بازی که با انجام کارهایی ساده و در عین حال جذاب من را شگفت زده کرده است.

عادل بازدید : 75 شنبه 24 مهر 1395 نظرات (0)

بازی  سفر از دست رفته Lost Journey v1.3.11  فرشته ای در قالب پروانه ای زیبا از آسمان به سمت جنیفر می آید. او آمده است تا به این دختر بچه کمک کند تا بتواند از خاطرات و گذشته فراموش شده خود آگاه شود. آیا شما نیز علاقه مندید تا او را در این سفر پر رمز و راز و شگفت انگیز یاری کنید؟ به جنیفر از طریق معکوس کردن زمان و مکان و قدرت های گرانشی کمک کنید تا بتواند حقایقی که به دنبال آنهاست را دریابد تا بتواند به بهشت بروید.  

عادل بازدید : 41 شنبه 24 مهر 1395 نظرات (1)

در این بازی انتقام جویان مارول را طوری تجربه می کنید که تا به حال هرگز تجربه نکرده اید! آکادمی ابر قهرمانی خویش را تدارک دیده و به قبول دانش آموزانی با توانایی های ویژه بپردازید. به کشف استعداد قهرمانان و انتقام جویان دیگر پرداخته، سرنونشت را به نفع خود تغییر داده و مبدل به یک قهرمان افسانه ای شوید. در مبارزات و ماموریت های چالش برانگیز بازی یاد می گیرید که چگونه از توانایی منحصر به فرد و استثنایی هر کاراکتر بر علیه نیرو ها و هیولا های شیطانی بهره ببرید. اکثر قهرمانان مشهور مارول در بازی حضور دارند و می توانید در نقش هر یک به مبارزات نفسگیر ملحق شوید. قهرمانانی چون: هالک، مرد آهنی،

بازی MARVEL Avengers Academy عنوانی زیبا، سرگرم کننده و جذاب برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های ماجرایی بوده و توسط استودیو بازی سازی TinyCo ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک خیره کننده و جذاب، حضور طیف کثیری از قهرمانان و هیولا های مارول و همچنین سبک موضوعی بسیار پر مخاطب می تواند یکی از بهترین بازی های ساخته شرکت مارول باشد.

عادل بازدید : 59 جمعه 23 مهر 1395 نظرات (0)

این بازی در حال حاضر در آمریکا به عنوان محبوب ترین بازی انتخاب شده است و دلیل آن نیز دارا بودن کاربران بسیار زیادی است که به صورت هم زمان آن را انجام می دهند. این بازی جدید، با گیم پلی منحصر به فرد و عالی توانسته است در حال حاضر کاربران بسیار زیادی را به سمت خود بکشاند. “پوکمن گو” در ابتدا برای نیتندو عرضه شد و بعد از آن شاهد عرضه نسخه های مخصوص اندروید و IOS این بازی محبوب بودیم. هم اکنون در سایت ApkTops اقدام به آماده سازی نسخه مخصوص اندروید این بازی کرده ایم.


روش بازی پوکمن گو

در واقع Pokémon GO یک بازی کاملا جدید و بی نظیر برای گوشی های اندرویدی می باشد که با استفده از واقعیت افزوده، سبب ایجاد سرگرمی بی نظیر برای کاربران می شود. این بازی از دوربین گوشی، سنسورها و همچنین GPS + اینترنت استفاده می کند. اساس بازی به این صورت است که شما باید از طریق گوشی همراهتان به دنبال پوکمون ها در سطح شهر باشید. این بازی شما را از خانه بیرون خواهد برد تا در شهر به دنبال پیدا کردن پوکمون ها باشید تا انها را بیابید.

 

عادل بازدید : 79 جمعه 23 مهر 1395 نظرات (0)

 Subway Surfers یکی از آن دست بازی هایی می باشد که اگر رقیبانی همچون Temple run بر سراهش نبود، قطعا از نگاه اندرویدکده برترین بازی موجود برای سیستم عامل اندروید در این سبک لقب می گرفت! این عنوان که توسط استدیو بازی سازی kiloo در گوگل پلی به انتشار رسیده تا کنون نزدیک به 1 میلیارد بار دانلود شده است و از نگاه بیش از 19 میلیون نفر که این بازی را تجربه نموده اند موفق به کسب امتیاز خوب 4.4 از 5 شده است.

این بازی زیبا داستان یک شخصیت کارتونی دوست داشتنی را به تصویر می کشد که با اسکیت خود در مترو در حال فرار از دست مامور مترو است. در بین راه با موانعی برخورد می کند و باید به او کمک کنید تا با سرعت عمل بالا این موانع را پشت سر بگذارد و به سلامت به مقصد برسد. همچنین شما باید بتوانید سکه های موجود در بین را را بخورید تا امیتاز کسب کنید، با کسب امتیاز شما می توانید ویژگی های بیشتری به شخصیت بازی اضافه کنید و قدرت او را برای فرار از دست مامور افزایش دهید.

 

عادل بازدید : 249 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (0)

 رزمندگان کوچک یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های استراتژی از استودیوی معروف Triniti Interactive مخصوص سیستم عامل اندروید است که شما را به مبارزه ها و نبردهایی بسیار نفس گیر در مقابل میلیون ها بازیکن از سراسر جهان دعوت می نماید. در بازی Mini Warriors که دارای سبک شوتر استراتژیکیست شما می بایستی که ارتش خود را با صدها سرباز مبارز، پیاده نظام، شوالیه های قدرتمند و غیره بسازید و آن ها را آماده ی انجام ماموریت هایی بسیار هیجان انگیز نمایید!! در بازی هدف نابودی دشمنان سلطه گراست و در ان نیز قادر خواهید بود که افراد و نیروهای جدید را خریداری و برای قدرتمند تر شدن خود را تجهیز کرده و آماده جنگ های بزرگ تر شوید! اگر به بازی های استراتژی اندرویدی علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین، سرگرم کننده ترین و مهیج ترین بازی های استراتژی را تجربه کنید ما به شما بازی Mini Warriors را پیشنهاد می دهیم.

 

ویژگی های بازی استراتژی Mini Warriors اندروید :

 شامل بیش از 50 قهرمان مختلف برای فرمان دادن

 بودن بیش از 10 مهارت های منحصر به فرد برای هر قهرمان

 شامل بیش از 200 مراحل چالش برانگیز برای پیش بردن

بازی به صورت آنلاین با هزاران بازیکن دیگر از سراسر جهان

 دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالی

عادل بازدید : 39 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (0)

در این بازی شما باید با دوستان خود همراه شده و به صورت آنلاین وارد میدان جنگ شوید تا بتوانید با تمام قوا دشمن را شکست داده و پایگاه ها، قهرمانان و تجهیزات خود را ارتقا دهید.شما در این بازی می توانید از بین 30 قهرمان منحصر به فرد و متنوع یکی را به دلخواه انتخاب کنید و یا در مواقع لزوم آن را با قهرمانان دیگر تعویض نمایید. توسعه و ارتقای مهارت ها و تجهیزات خود برای فتح و غلبه بر دشمنان یکی از ارکان اصلی بازی می باشد. همچنین شما می توانید به صورت انفرادی یا در حالت چند نفره (همراهی دوستان) وارد میدان جنگ شده و با جنگ های گروهی کاملا معتاد بازی شوید.

عادل بازدید : 218 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (0)

 Clash of Clans یک بازی استراتژی زیبا می باشد که در آن باید روستا خود را بسازید و نیرو های نظامی خود را تربیت نمایید. این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.

عادل بازدید : 48 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)
 یکی از بازی های پرطرفدار سبک اکشن برای اندروید میباشد. در دنیایی که همه مرده اند و به زامبی تبدیل شده اند شما جان سالم به در برده اید، اما برای چه مدت؟ حال شما باید برای حفظ جان خود با هر وسیله که می توانید زامبی ها را نابود کرده و سعی کنید جان سالم به در ببرید زیرا هر دقیقه تعداد آن ها بیشتر می شود. بازی از محیط ترسناک و گرافیک خوبی برخوردار می باشد که تا ساعت ها شما را سرگرم می کند. 
عادل بازدید : 96 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

Infamous Machine عنوانی در سبک ماجرایی میباشد داستان بازی Infamous Machine که در این عنوان در نقش پسری با نام کلوین و ماشین نفرت انگیز وارد ماجراجویی زیبا خواهید شد شما باید با همراهی پسر ماجراجو بازی و با سفر در طول تواریخ مختلف به نوابغ افسانه ای کمک نمایید تا شاهکارهای ماندگار خود را تکمیل نمایند. گیم پلی بازی به صورت نقطه و کلیک میباشد و درون مایه های طنز آن در نقاط مختلف لبخند را به لبتان خواهد آورد.

اما چرا یک پسر باید چنین کاری را انجام دهد زیرا در گذشته سرانجام این نوابغ بدون کمک او نیز کار خود را تکمیل کرده اند. در اینجا ورق دیگری از داستان نمایان میشود. کلوین دستیار فیزیکدانی برجسته با نام دکتر لوپین میباشد اما دکتر شهرت خود را از دست داده است بنابراین دست به ساخت ماشینی میزند که قابلیت سفر در زمان را دارد. اما ساخته او توسط دیگر دانشمندان مورد تمسخر قرار میگیرد. همراهی کلوین در طول تاریخ به افراد نابغه ای نظیر لودویگ ون بتهوون , اسحاق نیوتن و لئوناردو داوینچی کمک کرده و ساخته های مهم آنها را تکمیل نمایید و برای چند ساعتی هم که شده خود را در کار آنان شریک بدانید.

عادل بازدید : 59 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

داستان:

قرمز و آبی خواهرانی دوقلو هستند که عمیقا یک دیگر را دوست دارند ولی هر یک دارای شخصیت ها و ویژگی هایی منحصربفرد نیز میباشند. اما روزی و طی یک حسادت احمقانه قرمز خواهر خود آبی را هل میدهد و منجر به فلج شدن او میشود. پس از این اتفاق او متوجه میشود که میتواند وارد ذهن خواهر خود شود. حال قرمز که احساس گناه میکند میخواهد با کمک به خواهر خود او را از کما خارج کرده و باری دیگر او را به زندگی باز گرداند.

در طول بازی کنترل هر دو خواهر را به عهده خواهید داشت. در طول مراحل بازی و در هر زمانی میتوانید بین دو خواهر سوییچ کرده و کنترلشان را بدست بگیرید. در دنیای تاریک ذهن آبی موانعی خطرناک وجود دارند که قصدشان جلوگیری از بیدار شدن آبی میباشد با کنترل دقیقتان از موانع عبور کرده و داستان بازی را با پایانی خوب تکمیل نمایید.

برای سوییچ بین دو خواهر سمت راست صفحه نمایش و برای پرش از روی موانع سمت چپ صفحه نمایش را لمس نمایید.  

عادل بازدید : 227 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

 داستان بازی در سال 1942 میلادی جریان دارد و جوخه نظامی شما در دل اقیانوس جنوبی در جزیره ای گرمسیری گرفتار می شود. همین حالا بازی را شروع کنید تا بتوانید از افراد خود در برابر دشمنان دفاع کرده و با شکست نیرو های مخالف و کسب غنایمِ آن ها، برای جنگ بعدی آماده شوید. گیم پلی بازی به گونه ای طراحی شده است که شما را وادار به عکس العمل سریع و در عین حال هوشمندانه و استراتژیک خواهد نمود. شما در این بازی مهیج و استراتژیکی زیبا قادر هستید که نیرو های پر تعداد را از آسمان، زمین و دریا هدایت کرده و با تاکتیک های مختلف دشمن را به نابودی بکشانید. پادگان شخصی خود را بنا کرده، به مبارزه با دوستان رفته و اتحادیه های قدرتمند بسازید.

عادل بازدید : 213 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

 بازی جدید و گرافیکی در سبک بازی های اکشن است داستان بازی از این قرار است که یک ویروس ناشناخته وارد جهان شده و باعث ایجاد عفونت در میان انسان ها شده به گونه ای که همه انسان ها را به زامبی تبدیل می کند ؛ در این میان تنها افراد با سیستم ایمنی قوی می توانند زنده بمانند اما هم اکنون زامبی ها نیز انسان های زنده را مورد حمله خود قرار می دهند! شما با در دست گرفتن انواع سلاح های مختلف ماموریت های جدید را برای باز بین بردن زامبی ها شروع می کنید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید. کنترلرهای لمسی ساده و عالی در دو سمت صفحه نمایش به شما این امکان را می دهند که به آسانی شخصیت بازی را هدایت کنید و به سمت زامبی ها شلیک کنید! 16 اسحله ی مختلف در اختیار شما قرار داده می شود تا با ان ها زامبی ها را بکشید! اگر از علاقه مندان به بازی های گرافیکی و زامبی اندروید هستید که علی رغم گرافیک اچ دی و صداگذاری هیجان اور دارای گیم پلی اعتیاداور و حجم کمی باشد ما به شما بازی Infection Mode را پیشنهاد می دهیم.

 ویژگی های بازی اکشن و اچ دی Infection Mode اندروید:

شامل 18 مرحله مختلف با چالش های متنوع

در اختیار قرار دادن 16 سلاح گرم مختلف

ویژگی جالب توقف زمان در شرایط دشوار

تضعیف زامبی ها با استفاده از نارنجک

ارتقا سرعت، ایمنی و سلامت شخصیت

استفاده از anti-dote برای زمان مبتلا شدن به عفونت

انواع دستاوردهای مختلف برای بدست اوردن

عادل بازدید : 70 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

 بازی فوق العاده محبوب Star Chef تجربه نمایید. این عنوان که توسط استدیو بازی سازی 99Games روانه گوگل پلی شده تا کنون بیش از یک میلیون بار دانلود را تجربه نموده و با توجه به محبوبیت بالایی که دارد موفق به کسب امتیاز قابل قبول 4.2 از 5 شده و توانسته است صاحب اثر خود را کاملا سربلند نماید.

کمپانی بازی ساز 99Games تا به حال بازی های مختلفی در زمینه آشپزی را در پلی استور منتشر کرده است که میتوان گفت ستاره آشپزی یکی از محبوب ترین بازی های این استودیوی بازی ساز می باشد. خود را آماده کنید برای تبدیل شدن به یک آشپز حرفه ای. ماجرای بازی از این قرار می باشد که شما باید نقش یک آشپز مبتدی را در بازی ایفا کنید حالا با تلاش و کوشش باید خود را به ستاره آشپزی تبدیل کنید حالا چگونه این عنوان را باید به دست آورید در ادامه با ما همراه باشید. سازنده بازی تا حدودی از مواد غذایی زیادی در بازی استفاده کرده است که شما باید با استفاده از آنها یک غذای خوشمزه را درست کنید و آن را به مشتریان رستوران خود بدهید.

عادل بازدید : 57 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

بازی "کیس کلیکر" یک بازی بسیار پر طرفدار و سرگرم کننده است که در سبک بازی های کژوال بوده و توسط استودیو بازی سازی Hawk Games ساخته و پرداخته گردیده است. این عنوان از بازی های اندرویدی به سبب سبک گیم پلی منحصر به فرد و گرافیک بسیار بالای خود توانسته است هزاران کاربر را از سراسر کره خاکی به سمت خود جذب کند و مورد تایید مراجع مختلف نیز گردیده است. در این بازی که تا حد زیادی در حال و هوای بازی مشهور کانتر استرایک است باید مجموعه های مختلف از اسلحه های شبیه سازی شده را که به زیبایی تمام با جزئیات بسیار بالا تدارک دیده شده اند ، از آن خود نمایید و با خرید کلید ها به مجموعه های خود افزوده و بهترین رکورد بازی را به دست آورید.

عادل بازدید : 47 دوشنبه 19 مهر 1395 نظرات (0)

بازی محبوب، سرگرم کننده و عالی در سبک بازیهای ورزشی اسکیت سواری از SuperVillain Studiosاست که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و از پرمخاطب ترین ها به شمار می رود! با نصب این بازی برروی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان، می توانید کاراکتر خود را از بین پنج اسکیت باز ماهر انتخاب کرده و سفر جهانی خود را شروع کنید!  هدف در این بازی به دست آوردن بیشترین امتیاز است و اگر امتیازتان به حد نصاب برسد به زمان تان اضافه خواهد شد و فرصت بیشتری برای افزایش امتیاز خود پیدا خواهید کرد، فکر می کنید چقدر دوام بیاورید!؟ ضمنا با به دست آوردن بیشترین امتیازات اسکیت باز شما معروف شده و تصویرش را روی مجله اسکیت بازان خواهید دید! شما در نقش هر کدام از پنج اسکیت باز ماهر این بازی که دارای مهارت ها و حرکت های منحصر به فرد خود هستند

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 266
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,043
  • بازدید ماه : 7,100
  • بازدید سال : 34,597
  • بازدید کلی : 184,774