loading...
مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید
عادل بازدید : 340 جمعه 24 شهریور 1396 نظرات (1)

MX Player Pro v1.9.7 Cracked – جدیدترین نسخه ی ویدئوپلیر محبوب و نام آشنای “ام اکس” مخصوص اندروید !
قیمت 5.99 دلار و امتیاز 4.6 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل (Google Play)
کاملا تست شده و بدون نیاز به کدک

MX Player یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ویدئو پلیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن برروی اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت چرا که تمام انتظاراتی را که از یک پلیر کامل دارید در MX Player گنجانده شده است. این ویدئو پلیر قادر است تمامی فیلم های شما با هر فرمتی که باشد را با کیفیت فول اچ دی پخش کند و در صورت داشتن زیرنویس آن ها را با وضوح بالا نمایش دهد. یکی از دلایل محبوبیت این ویدئو پلیر محیط کاربری یوزر فرندلی و زیبای آن است که هر کاربری را جذب خود خواهد کرد! ویدئوپلیرهای مختلفی برای اندروید عرضه شده است که تقریبا همه ان ها در سایت معرفی شده و در این میان ام اکس پلیر توانسته نظر کاربران سراسر جهان را به سمت خودش جلب کند و کاربران بیشتر شیفته کیفیت بالای ساخت این ویدئوپلیر شده اند چرا که ویدئوها را با بالاترین کیفیت ممکن نمایش می دهد! اگر به دنیال کامل ترین، ساده ترین و در عین حال حرفه ای ترین ویدئوپلیر اندرویدی هستید تحت هیچ شرایطی MX Player Pro را از دست ندهید!

MX Player + Codecs - ویدئو پلیر بی نظیر اندروید

عادل بازدید : 56 دوشنبه 15 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه Stellio Music Player |

|فایل نصبی موزیک پلیر + فایل آنلاکر 1.69 دلاری|

Stellio Music Player یکی از بهترین، کامل ترین و محبوب ترین برنامه های موزیک پلیر (پخش موسیقی) برای اندروید است که تیم استلیو آن را در گوگل پلی عرضه نموده و تا به امروز بیش از 5000 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است. با استفاده از این موزیک پلیر می توانید آهنگ های موجود در دستگاهتان را در محیطی واقعا زیبا و شیک پخش کنید و از داشتنن یک موزیک پلی متفاوت لذت ببرید!  نکته قابل توجه این است که تم این موزیک پلیر با توجه به رنگ کاور تراک تغییر می کند و مناسب کسانی است که چیزهای عالی را می‌ پسندند! پخش کننده استلیو از تمامی فرمت های رایج پشتیبانی می کند و آن را به همه دوستانی که از موزیک پلیر پیش فرض دستگاهشان خسته شده اند پیشنهاد می دهیم! شاید با خود بگویید که چرا فارسروید در عنوان معرفی پست از کلمه “بی نظیر” استفاده کرده است .

عادل بازدید : 60 دوشنبه 15 خرداد 1396 نظرات (0)

قیمت 5.99 دلار و امتیاز 4.6 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل (Google Play)
کاملا تست شده و بدون نیاز به کدک

دانلود ام ایکس پلیر MX Player Pro 1.8.9 - پخش کننده ویدئویی اندروید

MX Player بهترین راه برای لذت بردن از تماشای فیلم ها در گوشی ها و تبلت های اندرویدی می باشد. با استفاده از نرم افزار ام ایکس پلیر می توانید انواع ویدئوها با فرمت های مختلف  را در بهترین  کیفیت ممکن مشاهده کنید.

امکانات نرم افزار MX Player :

- شتاب سخت افزاری : با تکنولوژی جدید به کار رفته در این پلیر می توان اکثر ویدئوها را با سرعت بالاتری اجرا کرد.

- رمزگشایی چند هسته ای : اولین پلیر اندروید که از قابلیت رمزگشایی چند هسته ای پشتیبانی می کند که باعث بهبود 70 درصدی عملکرد آن نسبت به نرم افزارهای مشابه میشود.

- قابلیت زوم : زوم بسیار ساده و یا خروج از حالت زوم از طریق لمس صفحه نمایش یا از طریق گزینه های موجود

- امکانات زیرنویس : قراردادن زیرنویس روی فیلم , حرکت به متن بعدی یا قبلی , قرار دادن متن زیرنویس در بالا یا پایین صفحه و تغییر سایز زیرنویس در کنار پشتیبانی از طیف وسیعی از زیرنویس ها

 

- قفل کودک : کودکان خود را سرگرم تماشای فیلم و کارتون کنید بدون اینکه نگران لمس صفحه توسط آنها باشید.

عادل بازدید : 241 یکشنبه 14 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود نسخه پریمیوم AZ Screen Recorder – نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش اندروید  |

| کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی |

AZ Screen Recorder Premium 4.3.3 - برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش اندروید

AZ Screen Recorder Premium بهترین نرم افزار ضبط فیلم از صفحه نمایش دستگاه های اندروید می باشد که با ارائه یک رابط کاربری ساده و زیبا برای کاربران امکان ضبط ویدئو از صفحه نمایش گوشی و تبلت های اندروید در کیفیت های HD و Full HD را فراهم می سازد. برای استفاده از این نرم افزار نیازی به روت بودن دستگاه نیست و به آسانی در هر زمان می توانید بدون محدودیت زمانی از صفحههه نمایش گوشی خود فیلم ضبط کنید. همچنین این نرم افزار اندروید قابلیت ضبط صدای ورودی از طریق میکروفون را داراست که این امکان شگفت انگیز می تواند به شما در ساخت فیلم های آموزشیی  ,, تیزرهای تبلیغاتی و ... کمک کند.

ویِژگی های نرم افزار AZ Screen Recorder Premium :

- رابط کاربری ساده و زیبای نرم افزار

- ضبط فیلم از صفحه نمایش در کیفیت های HD و Full HD

- قابلیت ضبط فیلم با دوربین جلو برای نمایش چهره و بیان احساسات در یک پنجره کوچک

- قابلیت منحصر به فرد افزودن نماد یا علامت به ویدئوهای آموزشی

- امکان ضبط صداهای ورودی از طریق میکروفون دستگاه

- امکان حذف و برش بخش های غیرضروری فیلم

- امکان انتخاب محل ذخیره ویدئو , تعیین رزولیشن , نرخ فریم و نرخ بیت و ...

- قابلیت اشتراک گذاری یا حذف فیلم های ضبط شده


AZ Screen Recorder Premium 4.3.3 - برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش اندروید AZ Screen Recorder Premium 4.3.3 - برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش اندروید

عادل بازدید : 260 یکشنبه 07 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه Folder Player Pro|

|نسخه خریداری شده به قیمت 1.499 دلار |

Folder Player Pro عنوان یک پلیر کاملا حرفه ای برای دسترسی به پخش پوشه ای فایل های موسیقی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با قیمت 1.499 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به کاربران خود اجازه می دهد تا بدون ایجاد هیچ گونه تغییری در دسته بندی فایل های صوتی در پوشه ها، به تمامی آن ها دسترسی داشت و به صورت پوشه ای آن ها را اجرا نمایند. پشتیبانیی از انواع فرمت های صوتی محبوب و کیفیت بالای صدای خروجی این اپلیکیشن تمامی نیاز های کاربران را برطرف کرده و تجربه ای نو را در اجرای موسیقی در اختیارتان قرار می دهد. به دایرکتوری خود دسترسی کامل داشته و با تنظیم اکولایزر دستگاه به دلخواه خود یک صدای خروجی دلچسب و مورد علاقتان را دریافت کنید. از مهم ترین قابلیت های این پلیر هوشمند می توان به پشتیبانی کامل آن از هدفون های بلوتوثی اشاره نمود به گونه ای که حتی قادر خواهید بود کنترل پخش موسیقی را به وسیله دکمه های هدفون خود در دست بگیرید.

 

عادل بازدید : 271 شنبه 06 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه djay 2 Full |

| نسخه ی خریداری شده و پولی با قیمت 5.99 دلار در گوگل پلی|

djay 2 از محبوب ترین، پرطرفدارترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های دیجی عرضه شده برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت 5.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و با نصب آن برروی تبلت و یا گوشی اندرویدیتان می توانید دیوایس خود را به یک دستگاه  دیجی تمام عیار تبدیل کنید! با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود در محیطی واقعا حرفه ای چندین موزیک را ترکیب و یا به اصطلاح دیجیی کنید و تجربه ای متفاوت از کار کردن با برنامه های دیجی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. اگر به دنبال یک برنامه عالی برای میکس و مستر چند آهنگ با هم هستید ما به شما برنامه فوق را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن تمامی توابع و ویژگی های مورد نیاز شما را از داشتن یک اپلیکیشن دیجی عالی بی نیاز می سازد. به طور کلی همانند دستگاه DJ دو دیسک در اختیار دارید که هر کدام آهنگی را پخش می کنند و هرجا مایل بودید می توانید صدای یک آهنگ را کم و زیاد کنید یا از آهنگی به آهنگ دیگر پرش کنید و حتی از قابلیت های دیگر بهره ببرید.  از طریق این اپلیکشین می توانید به کلیه آهنگ هایی که در گوشی یا تبلت تان دارید و همچنین آهنگ ها و تون های ارائه شده در Spotify دسترسی داشته باشید و از ترکیب آن ها با یکدیگر لذت ببرید.

عادل بازدید : 215 شنبه 06 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه PlayerPro Music Player |

| نسخه پولی|

PlayerPro Music Player موزیک و ویدئو پلیری قدرتمند با امکانات بی نظیر برای اندروید است که با داشتن آن برروی گوشی خود ، دیگر نگران اجرا نشدن فایل های صوتی نباشید و آهنگ ها و ویدئوهای خود را با هر فرمتی که باشند با کیفیت و وضوح بالا مشاهده کنید. تا به امروز نرم افزارهای وزیک و ویدئوپلیر مختلفی را برای اندروید معرفی نموده ایم که در این میان کاربران نسبت به برخی از ان هاا استقبال بی نظیری کرده اند که یکی از ان ها همین PlayerPro Music Player بوده است چرا که کیفیت بسیار بالایش در اجرای ویدئوها و موزیک ها باعث شده است که هر کاربر دارنده دستگاه اندرویدی به این آسانی ها نتواند از ان دست بکشد!انواع پلاگین های مختلف برای افزایش امکانات این برنامه وجود دارد که یکی از کاربردی ترین ان ها برای دانلود قرار داده شده است.

 

عادل بازدید : 58 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

بزرگترین و کامل ترین وبسایت اشتراک و پخش ابری فايل‌‌ های صوتی میباشد که امكان آپلود فايل‌ های صوتی و ضبط صدا و قرار دادن در سرور اين سايت جهت پخش و اشتراك گذاری به صورت رسمی در فضای وب را ارائه می كند. ساوندکلاود یک گنجینه عظیم از فایل های صوتی است که به یوتیوب موزیک نیز معروف میباشد. شما بدون نیاز به دانلود فایل ها میتوانید به انواع مختلف از موزیک ها را به صورت آنلاین گوش کنید و از پادکست های موجود نیز لذت ببرید. نرم افزار اندرویدی این وبسایت نیز با همان امکانات سایت و با نام SoundCloud - Music & Audio منتشر شده است. هم اکنون میلیون ها نفر از خدمات رایگان ساندکلود برای گوش دادن به موسیقی و فایل های صوتی استفاده میکنند. در هر جایی باشید به کمک این نرم افزار به جدیدترین موزیک های دنیا خوانندگان مطرح جهان و حتی خوانندگان ایرانی در موضوعات هیپ هاپ , کلاسیک , الکترونیکی , هاوس , داب استپ و غیره دسترسی خواهید داشت.


 

عادل بازدید : 52 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

یک استودیو فوق العاده کاربردی و همه جانبه برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. اف ال استودیو یکی از محبوب ترین و هیجان انگیزترین نرم افزار های قدرتمند آهنگسازی و تنظیم و میکس مستر محصول شرکت نروژی ایمیج لاین است که پرودوسر های مختلف در سبک های گوناگون می توانند با استفاده از آن موزیک های خودشان را تولید کنند. نسخه موبایل این نرم افزار قدرتمند به شما این امکان را می دهد در هر زمان و مکانی پروژه های جدیدی را آغاز کرده و پس از انجام تغییرات دلخواه آن را به کامپیوتر شخصی خودتان منتقل کرده و ادامه کار را در استودیو خانگی خودتان دنبال کنید. شما با استفاده از اف ال استودیو موبایل به راحتی می توانید بیت های موردنظرتان را در پنجره استپ سکوئنسر بچینید و یک ملودی در پیانو رول نواخته و در انتها یک آهنگ کامل را در پلی لیست بسازید. این برنامه تمامی امکانات نسخه کامپیوتری را در سطحی پایین تر پوشش می دهد تا شما هیچ یک از ایده های خودتان را از دست ندهید.

عادل بازدید : 57 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار پخش زنده و آرشیو جامع تلویزیون ایران می باشد. تلوبیون نرم افزاری فوق العاده و کاملا رایگان برای پخش زنده و آنلاین تمامی شبکه های سراسری، دیجیتال، برون مرزی، استانی است، تقریبا تمام کانال های صدا و سیمای ایران با این برنامه در دسترس همگان قرار گرفته اند. تلوبیون قادر هست که کانال های سیما را با بهترین کیفیت ممکن به صورت آنلاین به نمایش بگذارد. این نرم افزار دارای محیط کاربری فوق العاده زیبا و رابط کاربری بی نظیر جهت دسترسی هرچه سریع تر به کانال ها و بخش های مختلف میباشد. همچنین شما میتوانید ارشیو روزانه ی تمامی شبکه ها را به صورت لحظه ای مشاهده کنید تا هیچ یک از برنامه های مدنظرتون را از دست ندهید. بسیاری از سریال های ایرانی (فارسی) و فیلم های پخش شده از تلویزیون به صورت کامل و با کیفیت مناسب در تلوبیون گنجانده شده اند و شما هر زمان که خواستید می توانید به عقب برگریدید و یک برنامه پخش شده از هر شبکه ای را دوباره مشاهده کنید. با این برنامه دیگر نگران از دست رفتن فرصت تماشای یک مسابقه هیجان انگیز ورزشی و یا سریالی زیبا را با خودتان نداشته باشید. 

عادل بازدید : 205 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار پخش کننده فایل های صوتی در گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. موزیک پلیر ان آر جی یک اپلیکیشن پخش موسیقی زیبا با رابط کاربری قابل تنظیم بوده که دارای اکولایزر داخلی برای تنظیم فرکانس ها است و شما می توانید آهنگ هایتان را با پوشه پخش کنید. این برنامه با پشتیبانی از بیش از 20 فرمت محبوب هیچ وقت شما را در اجرای موزیک های موردعلاقه تان تنها نمی گذارد! اگر شما یک شنونده حرفه ای موسیقی باشید گوشی دادن به موزیک به صورت غیر فشرده یک نیاز اولیه محسوب شده و احتمالا موزیک پلیر های پیشفرض گوشی شما در اجرای آن ها با شکست مواجه خواهند شد.

عادل بازدید : 40 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

 نرم افزار حرفه ای پخش کننده فایل های تصویری می باشد. تمامی فایل های تصویری توسط یک دستگاه واحد ضبط نمی شوند که فقط دارای یک مشخصات خاص باشند. از این رو شما حتما در اجرای بسیاری از فایل های تصویری توسط پلیر پیشفرض دستگاه اندرویدی خودتان با مشکل مواجه می شوید. هیچگونه نگرانی را از این بابت به خودتان راه ندهید! ام ایکس پلیر با پشتیبانی از اکثر فرمت ها در رزولوشن های مختلف یک پخش کننده قدرتمند فایل های تصویری است. در صورتی که ویدیوی اجرا شده دارای رزولوشن پایین بوده و تمامی صفحه نمایش شما را پوشش نمی دهد شما با استفاده از یک بار لمس بر روی دکمه مربوطه می توانید ویدیوی پخش شده را در حالت های مختلف با اندازه صفحه نمایش دستگاهتان تنظیم کنید. 

عادل بازدید : 57 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار ویرایش و ساخت کلیپ حرفه ای برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار ارزشمند می توانید عکس ها و ویدیو کلیپ های خود را به طور اتوماتیک در قالب فیلم های تدوین شده در آورید. فقط در عرض چند دقیقه قادر هستید که کلیپ های مورد نظر خود را به همراه موسیقی دلخواه ، و با استفاده از عناصر و افکت های گرافیکی جالب ویرایش کرده و ذخیره سازی نمایید.

عادل بازدید : 202 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)

MX Player برنامه حرفه ای پخش کننده فایل های تصویری برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. یکی از کاربرد های پر استفاده گوشی و تبلت های هوشمند توسط کاربران مختلف اجرای فایل های رسانه ای است. 

عادل بازدید : 436 یکشنبه 04 مهر 1395 نظرات (0)

jetAudio Music Player از محبوب ترین و پر قدرت ترین نرم افزار های پخش فیلم و موزیک برای گوشی و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید است.  توسط این نرم افزار می توان موزیک های گوشی خود را با بهترین کیفیت ممکن پخش کرد. این نرم افزار تقریبا تمامی فرمت های رایج صوتی از جمله wav, .mp3, .ogg, .flac, .m4a, .mpc, .tta, .wv, .ape, .mod, .spx را پشتیبانی و پخش می کند.

عادل بازدید : 453 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (0)

رادیو جوان برترین و بروزترین مرجع آهنگها و کلیپ های تصویری خواننده های ایرانی است. این برنامه دارای بهترین محیط کاربری ممکن می باشد چرا که هم از نظر راحتی کار با آن رضایت بخش خواهد بود و هم از لحاظ گرافیکی بی نظیر است که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد. میتوانید اهنگ موردنظر خود را دریافت کنید و از طریق پلیر خود برنامه در هرجایی که باشید آن را پخش کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 301
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,078
  • بازدید ماه : 7,135
  • بازدید سال : 34,632
  • بازدید کلی : 184,809