loading...
مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید
عادل بازدید : 238 پنجشنبه 06 آبان 1395 نظرات (0)

Juice Cubes یک بازی بسیار خوشمزه و سرگرم کننده برای علاقه مندان به بازی های فکری و پازل می باشد! بازی مکعب های میوه ای یک بازی رایگان می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید. در این بازی شما باید میوه هایی با طعم یکسان را در کنار یکدیگر قرار دهید تا آنها منفجر شوند و امتیاز شما افزایش یابد. با گذشت مراحل این کار بسیار دشوار و پیچیده خواهد شد و باید سرعت عمل خود را بسیار بالا ببرید

عادل بازدید : 136 شنبه 01 آبان 1395 نظرات (0)

Candy Crush Soda Saga عنوانی جذاب در سبک کژوال میباشد که به تازگی توسط استودیو مشهور و محبوب King ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است.ساخت عناوین مشهور دیگری نظیر Candy Soda Saga را نیز در کارنامه موفق خود به ثبت رسانده است.

عادل بازدید : 205 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

نسخه دوم بازی محبوب و پر طرفدار به کاشی سفید ضربه نزنید میباشد که برای گوشی و تبلت های اندرویدی منتشر شده است . در این نسخه از بازی شاهد گیم پلی جدید، کیفیت صدا و یک حالت رقابت های جهانی هستیم .قوانین بازی کاملا مشخص بوده بر یک اصل ساده استوار شده بطوریکه هر کاری که در بازی می کنید، به کاشی های سفید دست نزنید . بازی چندین حالت جذاب دارد که هر کدامشان را هم می توانید در چند حالت بازی کنید ، اما قانون بازی در تمامشان ثابت و همان عدم برخورد دست با کاشی های سفید است . شما با فشردن هر یک از کاشی های سیاه و رنگی یک نت از پیانو را میشنوید که شاید در ابتدا آهنگی نا مفهوم باشد اما با تسلط بر بازی خواهید دید با لمس کاشی های رنگی و سیاه یک موزیک بیسار محبوب و مشهور را مینوازید و این همان قسمت جذاب ماجرای بازی است .

عادل بازدید : 293 یکشنبه 18 مهر 1395 نظرات (0)

 چرخ دنده ها بازی محبوب و فوق العاده زیبا با طراحی عالی در سبک بازی های پازل  است که با قیمت 1.99 دلار در سال 2013 در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 5 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و توانسته نظر خریداران را به خودش جلب کند و ما امروز در فارسروید برای اولین بار در ایران تصمیم گرفته ایم ان را حضور شما کاربران همیشگی معرفی نماییم! با نصب این بازی برروی تبلت و یا گوشی اندرویدیتان، به جهان خیالی چرخ دنده ها سفر می کنید، جهانی که در ان شما باید با هدایت توپ صدها مرحله متنوع را پشت سر بگذارید! در این بازی وظیفه شماست که با لمس صفحه نمایش توپ را هدایت و به سمت جلو حرکت کنید و در مانع از افتادن توپ به کناره ها شوید

عادل بازدید : 165 یکشنبه 18 مهر 1395 نظرات (0)

Egg, Inc در آینده ای نزدیک راز هستی قرار است در تخم مرغ ها کشف شود! باید عظم خود را جزم کنید تا هر قدر که می توانید تعداد بیشتری از تخم مرغ ها را بفروشید. مرغ های اصلاح شده را پرورش داده، خانه های بزرگ پرورش مرغ ساخته، رانندگان مختلف استخدام کرده و کمیسیونی برای تشکیل بزرگ ترین و پیشرفته ترین مرغداری جهان ایجاد کنید. بازی با توجه به المان های بسیار متنوع و گیم پلی شبیه ساز تجربه و حس کاملا منحصر به فردی برای کاربر به ارمغان می آورد. گرافیک سه بعدی زیبا و رنگارنگ و گیم پلی شبیه ساز توانسته است رضایت کاربران را جلب نماید. آگاه باشید که سرمایه گذاری های خود را هوشمندانه انجام دهید.

بازی "کمپانی تخم مرغ" یک بازی منحصر به فرد، سرگرم کننده و پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های شبیه ساز بوده و توسط استودیو بازی سازی Auxbrain Inc ساخته و پرداخته شده است.

عادل بازدید : 54 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)

بازی عنوانی جذاب در سبک کژوال میباشد که به تازگی توسط استودیو مشهور و محبوب King ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است.داستان بازی Candy Crush Soda Saga بسیار دوست داشتنی است، داستان از این قرار است که شخصیت اصلی بازی یعنی Kimmy  دنبال دوستش Tiffi می گردد. شما باید با کنار هم گذاشتن آب نبات ها به Kimmy برای پیدا کردن دوستش کمک کنید. گیم پلی بازی بسیار اعتیاد آور می باشد و می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند.

عادل بازدید : 44 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

Bubble Witch 2 Saga همان طور که میدانید استودیو King سازنده عناوین مشهوری نظیر Candy Crush Saga , Farm Heroes Saga و غیره میباشد که از محبوبیت بالایی در میان جامعه اندرویدی برخوردارند و بازی جدیدشان نیز از این قاعده مستثنی نمیباشد.

داستان بازی Bubble Witch 2 Saga در مورد دختری به نام استلا و گربه او میباشد که برای از بین بردن ارواح تاریک به سرزمین های گوناگون سفر میکنند. سرزمین های بازی مملو از حباب های جادویی میباشد که استلا و گربه او باید آنها را با هدف گیری دقیق خود و در گروه های 3 تایی و بیشتر نابود نمایند.

عادل بازدید : 74 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

تست شده با اجرای افلاین

 بازی محبوب و سرگرم کننده با ساخت فوق العاده و گرافیک خیره کننده در سبک بازی های پازل و جورچین است یک بازی پازلی جالب در سبک تطبیق ساز با داستانی پر فراز و نشیب و اتفاقاتی غیر منتظره که در آن باید باغ زیبایی را به همان زیبایی گذشته اش باز گردانید! شما با کنار هم قرار دادن میوه ها و سیبزیجات خوشمزه و پیش بردن مراحل بخش های مختلف باغ را نوسازی و تزئین می کنید، پرده از رازهای باغ برمیدارید و از بازی در کنار کاراکترهای بامزه ای همچون آوستین و خدمتکارتان لذت خواهید برد.

عادل بازدید : 343 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

بازی جدید و فوق العاده زیبا با گیم پلی اعتیاداور و دوست داشتنی در سبک بازی های پازل از استودیوی mobcast برای اندروید است که ساعت ها پیش نسخه اول ان با قیمت 3.24 دلار در مارکت بزرگ گوگل عرضه شد به عنوان یکی از بهترین بازی های کنسول دستی سونی شناخته می شد

عادل بازدید : 30 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)

شما در این بازی باید شما میوه های مختلف را در کنار هم قرار دهید تا آن ها حذف شوند و به شما امتیاز تعلق گیرد. حداقل تعدادی که باید در کنار هم قرار گیرند سه عدد میوه مشابه است، که اگر به سبکی بازی کنید که تعداد میوه های هم نوع در کنار هم بیشتر باشد، امتیازات به صورت دو برابر شرایط عادی محاسبه می شود و می توانید رکورد بهتری را ثبت کنید.

عادل بازدید : 239 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)

بازی"طناب را ببر: جادو" یک بازی بسیار زیبا، پر طرفدار است که در سبک بازی های پازل بوده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک جذاب و چشم نواز فانتزی، گیم پلی فوق العاده سرگرم کننده و اعتیاد آور، سبک موضوعی خاص و عامه پسند و همچنین فیزیک واقع گرایانه در برش ها و حرکات دینامیکی می تواند یکی از بهترین گزینه ها در میان تمام بازی های منتشر شده برای پلتفرم اندروید باشد. 

  

 

عادل بازدید : 40 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)

Pipe Lines بازی در سبک پازل می باشد که در همین مدت انتشار در مارکت ها و سایت های مختلف اندرویدی طرفداران زیادی پیدا کرده است. شما در Pipe Lines وظیفه دارید که با بهره گیری از هوش و ذکاوت خود معما های مختلف را حل کرده و لوله های همرنگ را با در نظرگیری شرایط موجود به یکدیگر وصل نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 320
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,097
  • بازدید ماه : 7,154
  • بازدید سال : 34,651
  • بازدید کلی : 184,828