loading...
مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید
عادل بازدید : 59 جمعه 07 آبان 1395 نظرات (0)

نرم افزار رسمی اسکایپ برای اندروید می باشد. نرم افزار اسکایپ نرم افزار نام اشنایی برای تماس های صوتی و تصویری می باشد. اسکایپ از سال های گذشته قبل از به دنیا آمدن اندروید یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تماس اینترنتی بوده است و همواره کیفیت بالایی را  برای کاربران فراهم کرده است. از سال 2011 که این نرم افزار توسط شرکت بزرگ مایکروسافت خریداری شد تغییرات و بهبود چشمگیری در نرم افزار ایجاد شد و روز به روز شاهد پیشرفت و بهبود کیفیت تماس های آن هستیم. نسخه اندرویدی مسنجر اسکایپ هم از این قاعده پیروی کرده و به کاربران اجازه برقراری تماس ها صوتی و تصویری با کیفیت فوق العاده بالا از هر نقطه دنیا را می دهد که یکی از انتخاب های عالی برای ارتباط با اقوام و خانواده خود در خارج از کشور می باشد. در اسکایپ با استفاده از اینترنت با سرعت مناسب کوچکترین تاخیری در صدا را حس نخواهید کرد.

عادل بازدید : 269 پنجشنبه 06 آبان 1395 نظرات (0)

گوگل الو جدیدترین نرم افزار کمپانی بزرگ گوگل این بار در زمینه پیام رسانی و ارسال پیام برای دستگاه های با سیستم عامل اندروید است که ساعت ها پیش در پلی استور منتشر شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار ان را حضور شما کاربران دوستدار اپلیکیشن های کمپانی گوگل معرفی کنیم! این اپلیکیشن چند ماه پیش و در جریان کنفرانس Google I/O رونمایی شد و از رمزگذاری دوطرفه بهره می برد، در حالی که کاربران قادر هستند پیام هایی خصوصی به شکل موقتی ارسال کنند و اما مهم ترین نکته ای که Allo را از سایر رقبایش متمایز می کند، هوش مصنوعی به کار رفته در آن است! 

 

ویژگی های برنامه پیام رسان Google Allo اندروید :

پاسخ هوشمند به پیام ها بدون تایپ کردن یک کلمه

بخش جالب ALL CAPS برای ارسال پیام جهانی

حالت ناشناس : ارسال پیام با رمزنگاری دو طرفه

محیط کاربری بسیار ساده و بدون هیچ تبلیغات

طراحی عالی و دوست داشتنی + ارسال سریع کد

عادل بازدید : 219 پنجشنبه 06 آبان 1395 نظرات (0)

Instagram نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید ! با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ، Hudson یا Sutro را برروی عکس هایتان اعمال کنید و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید ! یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوی در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.

 

ویزگی های اپلیکیشن Instagram اندروید :

 

 امکان اشتراک گذاری تصاویر خود و یا دوستان

 لایک کردن عکس های شما توسط دیگران

 اعمل جلوه های عالی و شگفت انگیز برروی عکس ها

ثبت نام اسان و بدون دردسر و بدون نیاز به فیلت-رشکن

ویزگی های عالی و بی نظیر برای سرگرم ساختن شما

 

عادل بازدید : 67 سه شنبه 04 آبان 1395 نظرات (0)

نرم افزار مشهور برقراری تماس صوتی و ارسال پیام های صوتی و متنی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. واتس اپ امروزه در میان تمامی کاربران ایرانی استفاده می شود و یکی از دلایلی که این مسنجر را به یکی از بهترین ها تبدیل کرد رابط کاربری آن و محیط برنامه می باشد که ساختاری بسیار ساده و در عین حال سریع دارد! به گونه ای که این مسنجر از دیدگان بسیاری از کاربران بسیار سریعتر و کاربردی تر از برنامه هایی مانند وایبر و لاین می باشد. کار با این برنامه بسیار راحت می باشد و هر زمان که گوشی خود را عوض کرده باشید بازهم به راحتی می توانید با وارد کردن شماره خود و ارسال عددی که برنامه برای شما می فرستد اکانت خود را بازیابی نمایید و اکانت قبلی خود بر روی گوشی جدید را فعال سازید! واتس آپ نرم افزار مسنجر رایگان است که با استفاده از اینترنت ۳G یا Wi-Fi یا GPRS/Edge می توانید با دوستان خود که این نرم افزار را دارند به طور رایگان پیام دهید و چیز های مختلفی از قبیل عکس و ویدئو ارسال کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که برنامه به طور کامل رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی برای سرویس های بیشتر در بر ندارد.

عادل بازدید : 197 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار مشهور برقراری تماس صوتی و ارسال پیام های صوتی و متنی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. واتس اپ امروزه در میان تمامی کاربران ایرانی استفاده می شود و یکی از دلایلی که این مسنجر را به یکی از بهترین ها تبدیل کرد رابط کاربری آن و محیط برنامه می باشد که ساختاری بسیار ساده و در عین حال سریع دارد! به گونه ای که این مسنجر از دیدگان بسیاری از کاربران بسیار سریعتر و کاربردی تر از برنامه هایی مانند وایبر و لاین می باشد. کار با این برنامه بسیار راحت می باشد و هر زمان که گوشی خود را عوض کرده باشید بازهم به راحتی می توانید با وارد کردن شماره خود و ارسال عددی که برنامه برای شما می فرستد اکانت خود را بازیابی نمایید و اکانت قبلی خود بر روی گوشی جدید را فعال سازید! واتس آپ نرم افزار مسنجر رایگان است که با استفاده از اینترنت ۳G یا Wi-Fi یا GPRS/Edge می توانید با دوستان خود که این نرم افزار را دارند به طور رایگان پیام دهید و چیز های مختلفی از قبیل عکس و ویدئو ارسال کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که برنامه به طور کامل رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی برای سرویس های بیشتر در بر ندارد. اگر شما هم به دنبال یک مسنجر بی نظیر، ساده، سریع و کاربر پسند می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. 

عادل بازدید : 65 پنجشنبه 29 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار رسمی شبکه اجتماعی اینستاگرام برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. اگر هنوز به 1 میلیارد کاربر در "اینستاگرام" نپیوستید هم اکنون اقدام کنید و عکس ها و فیلم های خاص خود را به اشتراک بگذارید تا دوستان و افراد در سراسر جهان آن را مشاهده کنند. شبکه اجتماعی اینستاگرام ساده ترین برنامه در عین حال بهترین برنامه اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای شما می باشد. در محیط برنامه می توانید عکس های خود را طراحی کنید و افکت های مختلف را بر روی آن استفاده کنید. از امکانات دیگر این شبکه اجتماعی اینستاگرام می توان به وجود فیلترهای مختلف درون برنامه اشاره نمود که هنگام آپلود عکس ها و فیلم ها به شما این اجازه را می دهد تا از آنها استفاده نمایید و فیلتر مورد علاقه خود را به کار ببرید. همچنین برنامه با استفاده از GPS گوشی یا تبلت اندرویدی شما می تواند موقعیت مکانی شما را تشخیص داده و عکس هایی که در مکانی خاص گرفته اید را برای همگان بر روی نقشه گوگل به اشتراک بگذارید! کار با برنامه اینستاگرام بسیار ساده و لذت بخش است و رابط کاربری ساده و فوق العاده زیبایی که این برنامه دارد اینستاگرام را به یکی از برترین و محبوبترین شبکه های اشتراک گذاری فیلم و عکس تبدیل کرده است.

عادل بازدید : 57 پنجشنبه 29 مهر 1395 نظرات (0)

یک نرم افزار پیام رسان غیر رسمی است. این برنامه که از API مسنجر معروف تلگرام استفاده میکند برخی ویژگی های اضافی را به نسخه رسمی Telegram می افزاید. تلگرام سریعترین و امن ترین برنامه منتشر شده در زمینه چت و پیام رسانی می باشد که در گوگل پلی وجود دارد و شما هرجای دنیا که باشید برنامه به نزدیکترین سرور متصل شده و دلیل سرعت بسیار بالای برنامه در انتقال فایل ها و پیام ها نیز همین امر است. اگر رنگ محیط برنامه برای شما تکراری شده است شما میتوانید با این برنامه رنگ و طرح و اندازه محیط کاربری تلگرام را تغییر دهید و یا متناسب با سلیقه خود پوسته هایی جدیدی را ساخته و با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. در این برنامه گزینه ای برای اشتراک گذاری سریع تر موسیقی ها قرار داده شده است که سبب صرفه جویی در زمان برای کاربران میشود. برای افرادی که تمایلی به نمایش داده شدن شماره تلفن خود ندارند نیز گزینه ای برای مخفی سازی شماره تلفن وجود دارد و پلاس مسنجر با مخفی سازی شماره کاربر به حفظ حریم خصوصی شخص کمک میکند.

عادل بازدید : 165 پنجشنبه 29 مهر 1395 نظرات (0)

مسنجری رایگان که در آن هیچ محدودیتی وجود ندارد و تماس و ارسال پیام در آن به همان اندازه است که شما می خواهید. LINE یک برنامه ارتباطی جدید است که به شما اجازه می دهد تماس صوتی و ارسال پیام رایگان در هر مکان و در هر زمانی که هستید می توانید در ۲۴ ساعت با بقیه در ارتباط باشید. این برنامه بیش از 500 میلیون بار دریافت و بیشتر کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر می توانید به وسیله این برنامه تماس صوتی در هر مکان با دوستان و همکاران خود برقرار کنید. امکان ارسال پیام های شما با این برنامه است که دیگر نیازی به ایمیل فرستادن به دوستان و صرف وقت نیست. علاوه بر آن دارای شکلک ها وعکس های زیباست و می توانید عکس ها وفایل های خود را نیز بفرستید. شما می توانید با دوستان خود عکس ها، ویدئو ها، متن ها غیره خود را به اشتراک بگذارید و همچنین از آن ها را مشاهده نمایید. جالب است بدانید پس از مسدود سازی برنامه ویچت این برنامه با امکانات بسیار مشابهی که نسبت به ویچت دارد به یکی از بهترین و برترین برنامه ها در میان کاربران ایرانی تبدیل شده است و امروزه بر روی هر گوشی یا تبلت اندرویدی شاهد استفاده کاربران از این برنامه می باشیم! امکان تماس تصویری بهبود یافته، تماس صوتی با کیفیت بسیار بالا، چت و ارسال پیام و اشتراک گذاری پست ها یا همان تایم لاین از ویژگی های کلیدی برنامه می باشد. 

عادل بازدید : 33 شنبه 24 مهر 1395 نظرات (0)

 یک نرم افزار پیام رسان غیر رسمی است. این برنامه که از API مسنجر معروف تلگرام استفاده میکند برخی ویژگی های اضافی را به نسخه رسمی Telegram می افزاید. اگر رنگ محیط برنامه برای شما تکراری شده است شما میتوانید با این برنامه رنگ و طرح و اندازه محیط کاربری تلگرام را تغییر دهید و یا متناسب با سلیقه خود پوسته هایی جدیدی را ساخته و با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. در این برنامه گزینه ای برای اشتراک گذاری سریع تر موسیقی ها قرار داده شده است که سبب صرفه جویی در زمان برای کاربران میشود. برای افرادی که تمایلی به نمایش داده شدن شماره تلفن خود ندارند نیز گزینه ای برای مخفی سازی شماره تلفن وجود دارد و پلاس مسنجر با مخفی سازی شماره کاربر به حفظ حریم خصوصی شخص کمک میکند. این امکانات به اینجا محدود نشده و شما امکان اسکرین مخفی کردن شات گفتگو در چت مخفی را هم دارید. 


 

عادل بازدید : 189 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

 یکی از سریعترین نرم افزار های پیام رسان برای گوشی و تبلت های اندرویدی است. این برنامه که محصول شرکت چینی شیائومی بوده یکی از محبوب ترین برنامه های کاربردی تلفن همراه در بازار خارجی در زمینه ارتباطی می باشد. مسنجر میتاک کاملا رایگان و کراس پلت فرم بوده و در حال حاضر از زبان انگلیسی و چینی ساده و سنتی پشتیبانی می کند. طراحی این مسنجر به صورت ساده و شیک بوده و کاربران در هنگام استفاده زیاد از آن دچار خستگی نخواهند شد. این مسنجر به شما کمک می کند تا به راحتی با خانواده، دوستان و همکاران، بدون توجه به جایی که آنها در جهان هستند به صورت رایگان ارتباط برقرار کنید. در این برنامه هنگام رسیدن پیام جدید به صورت پاپ اپ از آن باخبر خواهید شد. میتاک از منابع دیتا شما کمترین استفاده را کرده و شما می توانید با استفاده از فناوری های 3G / GPRS / WiFi به اینترنت متصل شده و اقدام به برقراری ارتباط کنید. با استفاده از میتاک به راحتی می توان پیام های صوتی به مخاطبان ارسال کرد و تماس های صوتی و تصویری برقرار کرد. برای گسترش ارتبابطات و آشنایی با افراد جدید شما می توانید گروه هایی با ظرفیت 500 نفری را در موضوعات مختلف ایجاد کنید.

عادل بازدید : 43 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

 نرم افزار رسمی شرکت گوگل به منظور برقراری تماس های تصویری می باشد. دیوِ یک نرم افزار جدید برقراری ارتباطات یک به یک تصویری است که توسط همه افراد قابل بهره برداری است. این برنامه به صورت ساده، قابل اعتماد و سرگرم کننده طراحی شده و شما هر لحظه که نیاز به برقراری ارتباط ویدیویی داشتید می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. گوگل که بار ها دست به توسعه سرویس های مختلف در زمینه پیام رسانی و شبکه های اجتماعی زده است این بار با توسعه دو اپلیکیشن جدید که دارای امکانات جالبی هستند تصمیم به بازگشت دوباره به بازار اپلیکیشن های ارتباطی را گرفته و امیداوار است که با این دو اپلیکیشن جدید Duo و Allo شکست های قبلی خود را فراموش کند. دیوِ با توجه به استفاده از فناوری Real-Time Communication در اجزای داخلی سرعت بسیار بالایی را در ارتباط ویدیوی به کاربران ارائه داده و به گفته گوگل به ندرت شاهد قطع شدن تماس ها در این برنامه خواهیم بود. با ورود به محیط نرم افزار به راحتی می توان دید که گوگل در طراحی و ساخت این برنامه سادگی را در دستور کار خودش قرار داده است. رابط کاربری آن بسیار ساده و سریع بوده و برای پاسخ دادن به تماس های دریافتی کافی است که بر روی صفحه نمایش سوایپ کنید. دیوِ با آنالیز پهنای باند در اختیار کاربران اقدام به تنظیم کیفیت ویدیو نمایش داده شده کرده و با این عمل سرعت برقراری ارتباط میان 2 کاربر نیز افزایش می باد. 

عادل بازدید : 53 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار مشهور برقراری تماس صوتی و ارسال پیام های صوتی و متنی می باشد. واتس اپ امروزه در میان تمامی کاربران ایرانی استفاده می شود و یکی از دلایلی که این مسنجر را به یکی از بهترین ها تبدیل کرد رابط کاربری آن و محیط برنامه می باشد که ساختاری بسیار ساده و در عین حال سریع دارد! به گونه ای که این مسنجر از دیدگان بسیاری از کاربران بسیار سریعتر و کاربردی تر از برنامه هایی مانند وایبر و لاین می باشد. کار با این برنامه بسیار راحت می باشد و هر زمان که گوشی خود را عوض کرده باشید بازهم به راحتی می توانید با وارد کردن شماره خود و ارسال عددی که برنامه برای شما می فرستد اکانت خود را بازیابی نمایید و اکانت قبلی خود بر روی گوشی جدید را فعال سازید! واتس آپ نرم افزار مسنجر رایگان است که با استفاده از اینترنت ۳G یا Wi-Fi یا GPRS/Edge می توانید با دوستان خود که این نرم افزار را دارند به طور رایگان پیام دهید و چیز های مختلفی از قبیل عکس و ویدئو ارسال کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که برنامه به طور کامل رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی برای سرویس های بیشتر در بر ندارد. 

عادل بازدید : 399 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

یک برنامه فوق العاده در زمینه چت و پیام رسانی می باشد که آخرین نسخه آن را به همراه نسخه کامپیوتر آن در اختیار شما قرار داده ایم. در حال حاضر یکی از بهترین برنامه ها می باشد که تمرکز اصلی آن بر روی امنیت اطلاعات و سرعت بسیار بالا می باشد. این برنامه با تمامی گوشی ها و تبلت های اندروید دارای اندروید نسخه 2.2 به بالا قابل نصب بوده و حتی نسخه کامپیوتر آن را در اختیار شما قرار داده ایم تا بر روی کامپیوترهای رومیزی خود بتوانید از آن استفاده و نهایت لذت را ببرید! تلگرام دارای سرور های قدرتمند در سراسر جهان میباشد که تبادل اطلاعات ارسالی و دریافتی شما با نزدیک ترین سرور انجام میشود. به همین سبب از سرعت بسیار بالایی نسبت به دیگر برنامه های پیام رسان بهره میبرد.

عادل بازدید : 89 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

 نرم افزار رسمی شبکه اجتماعی موبایل محور پینترست می باشد. پینترست یکی از شبکه های اجتماعی بزرگ در زمینه اشتراک گذاری تصاویر در فضای مجازی است، که این بار برای راحتی کاربران و افزایش دسترسی آن ها به سایت نسخه اندرویدی را نیز ارائه کرده اند. انبوهی عظیم از انواع تصاویر در این شبکه اجتماعی وجود دارد و از این به بعد شما هم می توانید تصاویر مورد علاقه خود را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید یا تصاویر مورد نیاز خود را از این سایت پیدا کنید. در ضمن قادر خواهید بود برای خود یک گروه ایجاد کنید تا فقط افراد گروه به تصاویر دسترسی داشته باشند. همانگونه که گفته شد این شبکه اجتماعی مبتنی بر تصاویر بوده و از این جهت شباهت زیادی با شبکه اجتماعی مشهور اینستاگرام دارد. ولی شیوه پیاده سازی این نوع از شبکه اجتماعی در این دو متفاوت بوده و از این رو پینترست می تواند یک شبکه اجتماعی خاص باشد.

عادل بازدید : 53 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

اگر هنوز به "اینستاگرام" نپیوستید هم اکنون اقدام کنید و عکس ها و فیلم های خاص خود را به اشتراک بگذارید تا دوستان و افراد در سراسر جهان آن را مشاهده کنند. شبکه اجتماعی اینستاگرام ساده ترین برنامه در عین حال بهترین برنامه اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای شما می باشد. در محیط برنامه می توانید عکس های خود را طراحی کنید و افکت های مختلف را بر روی آن استفاده کنید.

از امکانات دیگر این شبکه اجتماعی اینستاگرام می توان به وجود فیلترهای مختلف درون برنامه اشاره نمود که هنگام آپلود عکس ها و فیلم ها به شما این اجازه را می دهد تا از آنها استفاده نمایید و فیلتر مورد علاقه خود را به کار ببرید. همچنین برنامه با استفاده از GPS گوشی یا تبلت اندرویدی شما می تواند موقعیت مکانی شما را تشخیص داده و عکس هایی که در مکانی خاص گرفته اید را برای همگان بر روی نقشه گوگل به اشتراک بگذارید! کار با برنامه اینستاگرام بسیار ساده و لذت بخش است و رابط کاربری ساده و فوق العاده زیبایی که این برنامه دارد اینستاگرام را به یکی از برترین و محبوبترین شبکه های اشتراک گذاری فیلم و عکس تبدیل کرده است. 

عادل بازدید : 51 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار رسمی اسکایپ برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. نرم افزار اسکایپ نرم افزار نام اشنایی برای تماس های صوتی و تصویری می باشد. اسکایپ از سال های گذشته قبل از به دنیا آمدن اندروید یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تماس اینترنتی بوده است و همواره کیفیت بالایی را  برای کاربران فراهم کرده است. از سال 2011 که این نرم افزار توسط شرکت بزرگ مایکروسافت خریداری شد تغییرات و بهبود چشمگیری در نرم افزار ایجاد شد و روز به روز شاهد پیشرفت و بهبود کیفیت تماس های آن هستیم. نسخه اندرویدی مسنجر اسکایپ هم از این قاعده پیروی کرده و به کاربران اجازه برقراری تماس ها صوتی و تصویری با کیفیت فوق العاده بالا از هر نقطه دنیا را می دهد که یکی از انتخاب های عالی برای ارتباط با اقوام و خانواده خود در خارج از کشور می باشد.

عادل بازدید : 63 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

م LINE یک برنامه ارتباطی جدید است که به شما اجازه می دهد تماس صوتی و ارسال پیام رایگان در هر مکان و در هر زمانی که هستید می توانید در ۲۴ ساعت با بقیه در ارتباط باشید. این برنامه بیش از 500 میلیون بار دریافت و بیشتر کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر می توانید به وسیله این برنامه تماس صوتی در هر مکان با دوستان و همکاران خود برقرار کنید. امکان ارسال پیام های شما با این برنامه است که دیگر نیازی به ایمیل فرستادن به دوستان و صرف وقت نیست. علاوه بر آن دارای شکلک ها وعکس های زیباست و می توانید عکس ها وفایل های خود را نیز بفرستید. شما می توانید با دوستان خود عکس ها، ویدئو ها، متن ها غیره خود را به اشتراک بگذارید و همچنین از آن ها را مشاهده نمایید. جالب است بدانید پس از مسدود سازی برنامه ویچت این برنامه با امکانات بسیار مشابهی که نسبت به ویچت دارد به یکی از بهترین و برترین برنامه ها در میان کاربران ایرانی تبدیل شده است و امروزه بر روی هر گوشی یا تبلت اندرویدی شاهد استفاده کاربران از این برنامه می باشیم

عادل بازدید : 225 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

امروزه در میان تمامی کاربران ایرانی استفاده می شود به گونه ای که این مسنجر از دیدگان بسیاری از کاربران بسیار سریعتر و کاربردی تر از برنامه هایی مانند وایبر و لاین می باشد. کار با این برنامه بسیار راحت می باشد و هر زمان که گوشی خود را عوض کرده باشید بازهم به راحتی می توانید با وارد کردن شماره خود و ارسال عددی که برنامه برای شما می فرستد اکانت خود را بازیابی نمایید و اکانت قبلی خود بر روی گوشی جدید را فعال سازید! واتس آپ نرم افزار مسنجر رایگان است که با استفاده از اینترنت ۳G یا Wi-Fi یا GPRS/Edge می توانید با دوستان خود که این نرم افزار را دارند به طور رایگان پیام دهید و چیز های مختلفی از قبیل عکس و ویدئو ارسال کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که برنامه به طور کامل رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی برای سرویس های بیشتر در بر ندارد.

عادل بازدید : 349 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

Google Duo نرم افزار رسمی شرکت گوگل به منظور برقراری تماس های تصویریمی باشد. این برنامه به صورت ساده، قابل اعتماد و سرگرم کننده طراحی شده و شما هر لحظه که نیاز به برقراری ارتباط ویدیویی داشتید می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. گوگل که بار ها دست به توسعه سرویس های مختلف در زمینه پیام رسانی و شبکه های اجتماعی زده است این بار با توسعه دو اپلیکیشن جدید که دارای امکانات جالبی هستند تصمیم به بازگشت دوباره به بازار اپلیکیشن های ارتباطی را گرفته و امیداوار است که با این دو اپلیکیشن جدید Duo و Allo شکست های قبلی خود را فراموش کند. دیوِ با توجه به استفاده از فناوری Real-Time Communication در اجزای داخلی سرعت بسیار بالایی را در ارتباط ویدیوی به کاربران ارائه داده و به گفته گوگل به ندرت شاهد قطع شدن تماس ها در این برنامه خواهیم بود. با ورود به محیط نرم افزار به راحتی می توان دید که گوگل در طراحی و ساخت این برنامه سادگی را در دستور کار خودش قرار داده است. 

عادل بازدید : 277 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)

 تلگرام سریعترین و امن ترین برنامه منتشر شده در زمینه چت و پیام رسانی می باشد که در گوگل پلی وجود دارد و شما هرجای دنیا که باشید برنامه به نزدیکترین سرور متصل شده و دلیل سرعت بسیار بالای برنامه در انتقال فایل ها و پیام ها نیز همین امر است. اگر رنگ محیط برنامه برای شما تکراری شده است شما میتوانید با این برنامه رنگ و طرح و اندازه محیط کاربری تلگرام را تغییر دهید و یا متناسب با سلیقه خود پوسته هایی جدیدی را ساخته و با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. در این برنامه گزینه ای برای اشتراک گذاری سریع تر موسیقی ها قرار داده شده است که سبب صرفه جویی در زمان برای کاربران میشود. برای افرادی که تمایلی به نمایش داده شدن شماره تلفن خود ندارند نیز گزینه ای برای مخفی سازی شماره تلفن وجود دارد و پلاس مسنجر با مخفی سازی شماره کاربر به حفظ حریم خصوصی شخص کمک میکند. این امکانات به اینجا محدود نشده و شما امکان اسکرین مخفی کردن شات گفتگو در چت مخفی را هم دارید.

عادل بازدید : 57 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)

کار با این برنامه بسیار راحت می باشد و هر زمان که گوشی خود را عوض کرده باشید بازهم به راحتی می توانید با وارد کردن شماره خود و ارسال عددی که برنامه برای شما می فرستد اکانت خود را بازیابی نمایید و اکانت قبلی خود بر روی گوشی جدید را فعال سازید! واتس آپ نرم افزار مسنجر رایگان است که با استفاده از اینترنت ۳G یا Wi-Fi یا GPRS/Edge می توانید با دوستان خود که این نرم افزار را دارند به طور رایگان پیام دهید و چیز های مختلفی از قبیل عکس و ویدئو ارسال کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که برنامه به طور کامل رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی برای سرویس های بیشتر در بر ندارد. اگر شما هم به دنبال یک مسنجر بی نظیر، ساده، سریع و کاربر پسند می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

عادل بازدید : 81 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)

اسنپ یک برنامه ارسال دریافت تصاویر مخصوص پلتفرم موبایل می‌ باشد که توسط ایوان اشپیگل از دانشجویان دانشگاه استنفورد توسعه داده شده است. شما با استفاده از این برنامه میتوانید عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنید و سپس به آنها متون یا نقاشی اضافه نمایید. پس از انجام فرایند های مورد نظر خود محصول نهایی را به لیستی از دریافت کنندگان مشخص شده ارسال کنید. این تصاویر و ویدئوها اصطلاحا Snaps نامیده می‌ شوند. امکان جالب این برنامه قابلیت تعریف یک زمان دلخواه برای نمایش عکس و فیلم برای گیرندگان است که آنها میتوانند تنها در ان زمان مورد نظر شما آن فیلم و عکس را ببینند. پس از به پایان رسیدن این محدوده زمانی، این تصاویر از دید دریافت کنندگان مخفی شده و از سرورهای اسنپ چت نیز حذف می‌ شوند. این برنامه به شما اجازه برقرای یک ارتباط خوب مبتنی بر صوت و تصویر را داده و شما میتوانید با همدیگر در ارتباط باشید.

عادل بازدید : 163 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار اسکایپ نرم افزار نام اشنایی برای تماس های صوتی و تصویری می باشد. اسکایپ از سال های گذشته قبل از به دنیا آمدن اندروید یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تماس اینترنتی بوده است و همواره کیفیت بالایی را  برای کاربران فراهم کرده است. از سال 2011 که این نرم افزار توسط شرکت بزرگ مایکروسافت خریداری شد تغییرات و بهبود چشمگیری در نرم افزار ایجاد شد و روز به روز شاهد پیشرفت و بهبود کیفیت تماس های آن هستیم. نسخه اندرویدی مسنجر اسکایپ هم از این قاعده پیروی کرده و به کاربران اجازه برقراری تماس ها صوتی و تصویری با کیفیت فوق العاده بالا از هر نقطه دنیا را می دهد که یکی از انتخاب های عالی برای ارتباط با اقوام و خانواده خود در خارج از کشور می باشد. در اسکایپ با استفاده از اینترنت با سرعت مناسب کوچکترین تاخیری در صدا را حس نخواهید کرد. برای مکالمه با اسکایپ هر دو طرف  باید یکی از نسخه های موبایل یا کامپیوتر آن را نصب کرده باشند. 

عادل بازدید : 441 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

 اگر هنوز به 500 میلیون کاربر در "اینستاگرام" نپیوستید هم اکنون اقدام کنید و عکس ها و فیلم های خاص خود را به اشتراک بگذارید تا دوستان و افراد در سراسر جهان آن را مشاهده کنند. شبکه اجتماعی اینستاگرام ساده ترین برنامه در عین حال بهترین برنامه اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای شما می باشد. در محیط برنامه می توانید عکس های خود را طراحی کنید و افکت های مختلف را بر روی آن استفاده کنید.از امکانات دیگر این شبکه اجتماعی اینستاگرام می توان به وجود فیلترهای مختلف درون برنامه اشاره نمود که هنگام آپلود عکس ها و فیلم ها به شما این اجازه را می دهد تا از آنها استفاده نمایید و فیلتر مورد علاقه خود را به کار ببرید.

عادل بازدید : 279 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

تلگرام پلاس یک نرم افزار پیام رسان غیر رسمی است. این برنامه که از API مسنجر معروف تلگرام استفاده میکند یک سری ویژگی های به تلگرام افزوده است. تلگرام سریعترین و امن ترین برنامه منتشر شده در زمینه چت و پیام رسانی می باشد که در گوگل پلی وجود دارد و شما هرجای دنیا که باشید برنامه به نزدیکترین سرور متصل شده و دلیل سرعت بسیار بالای برنامه در انتقال فایل ها و پیام ها نیز همین امر است. 

عادل بازدید : 221 شنبه 03 مهر 1395 نظرات (0)

 "تلگرام" سریع ترین، قدرتمند ترین و امن ترین پیام رسان برای تمامی سیستم عامل ها می باشد که میلیون ها کاربر را به خود اختصاص داده است. 

 

 

 

 

 

تغییرات نسخه 3.12.0

- امکان نقاشی کشیدن بر روی تصاویر و اعمال ماسک های جذاب، استیکر ها و متن بر روی آن ها

- تلگرام در این آپدیت یک پلتفرم برای ماسک ها راه اندازی کرده است که هر کس می تواند مجموعه ای از ماسک ها، ریش ها، عینک ها و لایک را داخل آن آپلود کند

- امکان ایجاد گیف های شخصی شما با قابلیت جدید mute بعد از ضبط ویدیو

- دسترسی به استیکر های پر کاربرد به صورت مستقیم از پنل استیکر ها در تمامی چت های شما

- پشتیبانی از اندروید 7.0

عادل بازدید : 131 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)

Instagram شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار برای به اشتراک گذاری ویدئو و عکس با دوستان و آشنایان می باشد.اگر هنوز به 500 میلیون کاربر در "اینستاگرام" نپیوستید هم اکنون اقدام کنید و عکس ها و فیلم های خاص خود را به اشتراک بگذارید تا دوستان و افراد در سراسر جهان آن را مشاهده کنند.

عادل بازدید : 75 پنجشنبه 01 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار جدید شرکت گوگل با عنوان الو برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. الوی ل یک برنامه پیام رسان جدیدی است که باعث می شود مکالمات شما با دوستان و آشنایان ساده تر انجام شود. الو جایگزینی برای دیگر سیستم های ارتباطی گوگل نبوده و تنها شروعی دوباره برای این شرکت بزرگ خواهد بود. برنامه‌ی پیام‌رسان جدید الو به گونه ای طراحی شده است که از تمامی امکاناتی که گوگل در طول سالیان اخیر به عنوان یک موتور جستجوی قدرتمند فراهم کرده بهره مند شود.

عادل بازدید : 273 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (0)

این برنامه یک نرم افزار پیام رسان غیر رسمی است. این برنامه که از API مسنجر معروف تلگرام استفاده میکند برخی ویژگی های اضافی را به نسخه رسمی Telegram می افزاید. اگر رنگ محیط برنامه برای شما تکراری شده است شما میتوانید با این برنامه رنگ و طرح و اندازه محیط کاربری تلگرام را تغییر دهید و یا متناسب با سلیقه خود پوسته هایی جدیدی را ساخته و با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

عادل بازدید : 55 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)

Telegram یک برنامه فوق العاده در زمینه چت و پیام رسانی می باشد که آخرین نسخه آن را به همراه نسخه کامپیوتر آن در اختیار شما قرار داده ایم. این برنامه دارای امتیاز 4.2 در گوگل پلی می باشد و در حال حاضر یکی از بهترین برنامه ها می باشد که تمرکز اصلی آن بر روی امنیت اطلاعات و سرعت بسیار بالا می باشد.

عادل بازدید : 69 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (1)

اینستاگرام نرم افزار رسمی شبکه اجتماعی اینستاگرام برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. اگر هنوز به 500 میلیون کاربر در "اینستاگرام" نپیوستید هم اکنون اقدام کنید و عکس ها و فیلم های خاص خود را به اشتراک بگذارید تا دوستان و افراد در سراسر جهان آن را مشاهده کنند. شبکه اجتماعی اینستاگرام ساده ترین برنامه در عین حال بهترین برنامه اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای شما می باشد. در محیط برنامه می توانید عکس های خود را طراحی کنید و افکت های مختلف را بر روی آن استفاده کنید.

عادل بازدید : 659 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)

WhatsApp Messenger یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل می باشد که نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و … منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن آن برای اندروید آماده کرده ایم . با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال 3G یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید . 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 421
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 7,292
  • بازدید سال : 34,789
  • بازدید کلی : 184,966