loading...
مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید
عادل بازدید : 47 پنجشنبه 06 آبان 1395 نظرات (0)

یک بازی فوق العاده می باشد که دقایقی پس از انتشار نسخه جدید آن را به صورت کامل در اختیار شما قرار دادیم تا نهایت لذت را از این بازی بی نظیر ببرید. چه چیزی نیاز دارید تا یک تعطیلات عالی داشته باشید؟ در این بازی شخصیت بامزه و جذاب بازی برای گذراندن تعطیلاتش به یک جزیره گرمسیری سفر کرده است و سوار بر یک کشتی کروز شده است! در این جزیره انواع تفریح ها و سرسره ها برای خوش گذراندن وجود دارد و می توانید نهایت لذت را از آنها ببرید. از تمامی امکاناتی که در جزیره وجود دارد استفاده کنید و تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا بهترین تفریح عمر خود را در این جزیره بکنید! در این بازی شما باید علاوه بر تفریح امکانات و عوامل دیگری که فکر می کنید درست است را در جزیره قرار دهید و این جزیره را به یک جزیره بی نقص و بهشتی تبدیل نمایید. هیچ جزیره ای تاکنون امکاناتی را که شما اکنون در اختیار دارید نداشته است پس نهایت استفاده را ببرید و یا یک نقشه درست آن را به بهترین شکل ممکن توسعه دهید.

عادل بازدید : 237 پنجشنبه 06 آبان 1395 نظرات (0)

Juice Cubes یک بازی بسیار خوشمزه و سرگرم کننده برای علاقه مندان به بازی های فکری و پازل می باشد! بازی مکعب های میوه ای یک بازی رایگان می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید. در این بازی شما باید میوه هایی با طعم یکسان را در کنار یکدیگر قرار دهید تا آنها منفجر شوند و امتیاز شما افزایش یابد. با گذشت مراحل این کار بسیار دشوار و پیچیده خواهد شد و باید سرعت عمل خود را بسیار بالا ببرید

عادل بازدید : 45 شنبه 01 آبان 1395 نظرات (0)

 My Talking Tom یکی از پر طرفدارترین عناوین موجود در گوگل پلی به شمار می رود که تا کنون نزدیک به 500 میلیون بار دانلود شده است. این عنوان رایگان توسط کمپانی بازی سازی Outfit7 روانه گوگل پلی شده که بیشتر فعالیت شرکت نام برده نیز تا کنون در همین سبک خلاصه شده است.

در بازی My Talking Tom، مسئولیت مراقبت از یک حیوان خانگی به نام تام که گربه ای بیش نیست روی دوش شما قرار می گیرد که بسیار با مزه و در عین حال حساس می باشد. شما باید از تام به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید تا از تغذیه مناسب، خواب سر وقت و بازی های متناسب با سن خود بهره ببرد. تام آنقدر جذاب و دوست داشتنی است که طولی نمی کشد تا مانند عضوی مجازی وارد زندگی شخصی شما شود!

عادل بازدید : 135 شنبه 01 آبان 1395 نظرات (0)

Candy Crush Soda Saga عنوانی جذاب در سبک کژوال میباشد که به تازگی توسط استودیو مشهور و محبوب King ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است.ساخت عناوین مشهور دیگری نظیر Candy Soda Saga را نیز در کارنامه موفق خود به ثبت رسانده است.

عادل بازدید : 77 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

Talking Tom Gold Run عنوانی در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو مشهور و محبوب Outfit7 ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 31 هزار نفر امتیاز عالی 4.7 از 5.0 و بیش از 5 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. اینبار شخصیت های دوست داشتنی آنجلا و تام در دنیایی متفاوت آماده سرگرم کردن شما هستند و شما باید با انتخاب هر یک از آنان وارد ماجراجویی بی انتها و هیجان انگیز شوید.

عادل بازدید : 75 شنبه 24 مهر 1395 نظرات (0)

بازی  سفر از دست رفته Lost Journey v1.3.11  فرشته ای در قالب پروانه ای زیبا از آسمان به سمت جنیفر می آید. او آمده است تا به این دختر بچه کمک کند تا بتواند از خاطرات و گذشته فراموش شده خود آگاه شود. آیا شما نیز علاقه مندید تا او را در این سفر پر رمز و راز و شگفت انگیز یاری کنید؟ به جنیفر از طریق معکوس کردن زمان و مکان و قدرت های گرانشی کمک کنید تا بتواند حقایقی که به دنبال آنهاست را دریابد تا بتواند به بهشت بروید.  

عادل بازدید : 59 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

داستان:

قرمز و آبی خواهرانی دوقلو هستند که عمیقا یک دیگر را دوست دارند ولی هر یک دارای شخصیت ها و ویژگی هایی منحصربفرد نیز میباشند. اما روزی و طی یک حسادت احمقانه قرمز خواهر خود آبی را هل میدهد و منجر به فلج شدن او میشود. پس از این اتفاق او متوجه میشود که میتواند وارد ذهن خواهر خود شود. حال قرمز که احساس گناه میکند میخواهد با کمک به خواهر خود او را از کما خارج کرده و باری دیگر او را به زندگی باز گرداند.

در طول بازی کنترل هر دو خواهر را به عهده خواهید داشت. در طول مراحل بازی و در هر زمانی میتوانید بین دو خواهر سوییچ کرده و کنترلشان را بدست بگیرید. در دنیای تاریک ذهن آبی موانعی خطرناک وجود دارند که قصدشان جلوگیری از بیدار شدن آبی میباشد با کنترل دقیقتان از موانع عبور کرده و داستان بازی را با پایانی خوب تکمیل نمایید.

برای سوییچ بین دو خواهر سمت راست صفحه نمایش و برای پرش از روی موانع سمت چپ صفحه نمایش را لمس نمایید.  

عادل بازدید : 89 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

در بازی Two Dots به دو نقطه ی شجاع ماجرا بپیوندید در حالی که از تندرای قطبی عبور می کنید. از جنگل های آتشین عبور کنید و به کاوش در محیط ها و دنیا های مختلف بپردازید. در اعماق اقیانوس ها غوطه ور شده و ساعت ها در قالب یک بازی فکری که در بیش از 70 کشور مختلف جهان مورد تحسین بوده است ساعت ها به سرگرمی چالشی و فعالیت مفید ذهنی در گوشی ها و تبلت های اندروید تان بپردازید.

در قالب ماجراجویی حماسی و پازلی بازی به وصل کردن نقطه ها مشغول شوید! گیم پلی بازی بدین شکل است که باید نقاط هم رنگ را به طوری که بیش ترین بازدهی را داشته باشند به هم وصل کنید. هر چقدر نقاط همرنگ بیشتری به هم متصل کنید امتیاز بیشتری کسب می کنید و همچنین حجم بزرگتری از آن ها را از بین خواهید برد. چالش گیم پلی بازی از جایی شروع می شود که تعداد بسیار زیادی از نقاط همرنگ برای وصل کردن وجود دارد اما نمی دانید به چه صورت آن ها را به هم وصل کنید که بیشترین تعداد ممکن را در بر بگیرد.

عادل بازدید : 329 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)

نسخه معمولی + نسخه مود با سکه بی نهایت به صورت جداگانه

یکی از محبوب ترین بازی هامیباشد  پو اکنون به یک شخصیت جهانی بدل شده است نقش یک حیوان خانگی را به صورت مجازی برای شما بازی خواهد کرد. در این بازی شما باید از این حیوان خانگی مانند یک بچه نگهداری کرده و هر لحظه از روز و شب که نیازی پیدا کرد را برایش برطرف سازید. شما باید به پو در مواقع گرسنگی غذا بدهید، زمان کثیف شدن او را بشویید و تمیز کنید، با آن حرف بزنید، بازی کنید، لباس بخرید. انجام دادن این کار های روزمره و نیاز اولیه این شخصیت شما را آنقدر در طول روز مشغول و سرگرم خواهد کرد که ممکن از برنامه های زندگی خود عقب بمانید.

عادل بازدید : 53 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)

بازی عنوانی جذاب در سبک کژوال میباشد که به تازگی توسط استودیو مشهور و محبوب King ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است.داستان بازی Candy Crush Soda Saga بسیار دوست داشتنی است، داستان از این قرار است که شخصیت اصلی بازی یعنی Kimmy  دنبال دوستش Tiffi می گردد. شما باید با کنار هم گذاشتن آب نبات ها به Kimmy برای پیدا کردن دوستش کمک کنید. گیم پلی بازی بسیار اعتیاد آور می باشد و می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند.

عادل بازدید : 65 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)

 عنوانی جذاب در سبک آرکید میباشد که به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب Rovio Entertainment ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است.بازی فوق همان طور که از نامش پیداست با هر به روزرسانی وارد فصلی منحصربفرد و جذاب خواهد شد که هر یک دارای خط داستانی هیجان انگیز و منحصر به خود میباشد. گیم پلی بازی همانند دیگر عناوین مشهور سری پرندگان خشمگین به صورت نشانه گیری به ساختمان های خوک ها دنبال خواهد شد. با پیشروی در بازی قوانین فیزیک نیز وارد بازی میشوند و شما باید از آنها به درستی و برای نابودی خوک های بدجنس بازی استفاده نمایید.

عادل بازدید : 43 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

Bubble Witch 2 Saga همان طور که میدانید استودیو King سازنده عناوین مشهوری نظیر Candy Crush Saga , Farm Heroes Saga و غیره میباشد که از محبوبیت بالایی در میان جامعه اندرویدی برخوردارند و بازی جدیدشان نیز از این قاعده مستثنی نمیباشد.

داستان بازی Bubble Witch 2 Saga در مورد دختری به نام استلا و گربه او میباشد که برای از بین بردن ارواح تاریک به سرزمین های گوناگون سفر میکنند. سرزمین های بازی مملو از حباب های جادویی میباشد که استلا و گربه او باید آنها را با هدف گیری دقیق خود و در گروه های 3 تایی و بیشتر نابود نمایند.

عادل بازدید : 299 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

در Bee Brilliant شما وظیفه دارید زنبور ها را از تله تار عنکبوت ها بیرون بیاورید قبل از اینکه عنکبوت ها به زنبورها برسند! برای مبارزه با عنکبوت ها و نجات دادن خود از دست آن ها آماده شوید. هر چقدر تعداد بیشتری از زنبور های مشابه را مچ کنید، امتیاز به دست آمده بیشتر خواهد بود. زنبور ها در خانه های شش ضلعی کندوی خود قرار دارند و این شما هستید که باید سعی کنید آن هایی را در کنار هم قرار دهید که امتیاز بیشتری برایتان به ارمغان می آورند. جور شدن زنبور ها در کنر هم با افکت های جذابی همراه است که جذابیت گیم پلی بازی را دوچندان کرده اند. زنبور های دوست داشتنی و آواز خوان را از دست تله های عنکبوتی نجات دهید.

عادل بازدید : 227 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

در عنوان جاده کراسی به مرغی دوست داشتنی کمک کنید تا از جاده ای شلوغ که ماشین ها با سرعت زیاد از آن عبور میکنند رد شود. Crossy Road با داشتن همین گیم پلی ساده در حال حاضر یکی از محبوب ترین عناوین کلاسیک در سیستم عامل اندروید میباشد که با یکبار تجربه آن به احتمال فراوان معتاد این بازی میشوید.

عادل بازدید : 43 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

عنوانی جذاب در سبک حدس کلمات میباشد هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا 83 هزار نفر امتیاز 4.0 از 5.0 و بیش از 5 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. بازی فوق یکی از محبوب ترین و بهترین عناوین نقاشی در جهان به شمار میرود و اگر شما و دوستان و هم چنین خانواده تان مهارت هایی در زمینه هنری و نقاشی داشته باشید قطعا تجربه این بازی لحظات شاد و مفرحی را برایتان رقم خواهد زد.

عادل بازدید : 225 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)

 MY LITTLE PONY یک بازی زیبا و جذاب می باشد که در آن شما در نقش یک اسب آبی دوست داشتنی می باشد و وظیفه دارید تا با حیواناتی که قصد تسخیر و نابودی دهکده شما را دارند مبارزه نمایید و سرانجام به کره ماه سفر کنید تا آنجا را از وجود دشمنان پاک کرده و برای همیشه به این کابوس پایان دهید! دهکده خود را بسازید و در آن اسب های بیشتری پرورش دهید تا با انبوهی از حیوانات مزاحم مبارزه نمایید.

بازی دارای دیتا است که باید توسط بازی دانلود شود 

عادل بازدید : 207 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

 Angry Birds Goal با تمرینات مداوم و البته دشوار ؛ سرعت، دقت، تکنیک، دفاع و قدرت بازیکنان خود را افزایش دهید و با پیشرفت به استخدام مربی های جدید و بهتری فکر کرده و بازیکنان خود را قدرتمند تر از همیشه بکنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! در این بازی می توانید با بازیکنان خود صحبت کنید و برای رفع مشکل آنان هر کاری که از دستتان بر می اید را انجام دهید

عادل بازدید : 241 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)

خزیدن یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک اکشن می باشد تا کنون نزدیک به 100 بار دانلود را از گوگل پلی تجربه نموده و موفق به کسب امتیاز قابل قبول 4.2 از 5 شده که بهتر است بدانید در ثبت این امتیاز بیش از 2 میلیون نفر نقش داشته اند.

عادل بازدید : 219 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)

بازی Looney Tunes Dash در سبک Casual یا تفننی، یکی از بازی های محبوب اندروید می باشد که توسط شرکت Zynga عرضه شده است. این بازی با بیش از 50 میلیون بار دانلود، از جمله بازی های پر طرفدار سیستم عامل های اندروید محسوب می شود. در بازی Looney Tunes Dash شما در نقش شخصیت های معروف لونی تونز یعنی باگز بانی، رود رانر، توئیتی، داکی و … بازی خواهید کرد

عادل بازدید : 65 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)

Talking Tom Cat 2 دیگر نیازی به معرفی ندارد و قطعا همه دوستداران اندروید آن را می شناسند. در این بازی گربه سخنگو هر آنچه که شما می گویید را با صدای زیبای خود تکرار می کند. همچنین می توانید او را بزنید، نوازش کنید، قلقلک دهید و بازی کنید. دراین نسخه نیز لباس های جدید و امکانات جدیدی اضافه شده است. با تام صحبت کنید و بازی کنید و فیلم آن را پرکنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 421
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 7,298
  • بازدید سال : 34,795
  • بازدید کلی : 184,972