loading...
مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید
عادل بازدید : 48 پنجشنبه 06 آبان 1395 نظرات (0)

یک بازی فوق العاده می باشد که دقایقی پس از انتشار نسخه جدید آن را به صورت کامل در اختیار شما قرار دادیم تا نهایت لذت را از این بازی بی نظیر ببرید. چه چیزی نیاز دارید تا یک تعطیلات عالی داشته باشید؟ در این بازی شخصیت بامزه و جذاب بازی برای گذراندن تعطیلاتش به یک جزیره گرمسیری سفر کرده است و سوار بر یک کشتی کروز شده است! در این جزیره انواع تفریح ها و سرسره ها برای خوش گذراندن وجود دارد و می توانید نهایت لذت را از آنها ببرید. از تمامی امکاناتی که در جزیره وجود دارد استفاده کنید و تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا بهترین تفریح عمر خود را در این جزیره بکنید! در این بازی شما باید علاوه بر تفریح امکانات و عوامل دیگری که فکر می کنید درست است را در جزیره قرار دهید و این جزیره را به یک جزیره بی نقص و بهشتی تبدیل نمایید. هیچ جزیره ای تاکنون امکاناتی را که شما اکنون در اختیار دارید نداشته است پس نهایت استفاده را ببرید و یا یک نقشه درست آن را به بهترین شکل ممکن توسعه دهید.

عادل بازدید : 184 چهارشنبه 05 آبان 1395 نظرات (0)

بازی محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای ماجراجویی است بازی Batman: The Telltale Series یک بازی اپیزودیک است که در پنج قسمت گوشه ای از داستان بتمن را برای شما نقل می کند ؛ استودیو سازنده در Batman: The Telltale Series قصد دارد تا داستان زندگی بروس وین‌ را که حال چند سال است در قالب بتمن به حساب خلافکاران گاتام می رسد به تصویر بکشد! داستان این بازی هیچ ربطی به فیلم یا بازی های گذشته ای که از این شخصیت دیده ایم ندارد، حتی از نظر مقایسه با کامیک های بتمن، Batman The Telltale Series فقط از اسامی و شخصیت های کامیک استفاده کرده تا داستان مختص به خود را بنویسد! با این حال بازی به کامیک های سری بتمن وفادار است

 

عادل بازدید : 601 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

اگر از طرفداران بازی های جی تی آی باشید قطعا این بازی نیز برایتان بسیار شگفت انگیز خواهد بود . در این بازی می توانید آزادانه در شهر به گردش و انجام ماموریت های مختلف پرداخته و در شهرهای بسیار بزرگ به گانگستری بپردازید ! بازی گانگستر وگاس قدرتمندتر از نسخه های دیگر بازی های گیم لافت ظاهر شده است و با گرافیکی در سطح بسیار بالا ، نقشه ای بسیار وسیع تر از نسخه ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه عرضه شده است. بازی Gangstar Vegas بیش از 80 ماموریت چالش برانگیز را شامل می شود و گرافیک و کیفیت بالای آن تحسین برانگیز است و در آن شما باید از طریق سوم شخص در شهرها به گانگستری پرداخته و قادر خواهید بود که انواع ماشین های اخرین سیستم لاس وگاس را برانید و هیجان را تجربه کنید !

عادل بازدید : 41 شنبه 24 مهر 1395 نظرات (1)

در این بازی انتقام جویان مارول را طوری تجربه می کنید که تا به حال هرگز تجربه نکرده اید! آکادمی ابر قهرمانی خویش را تدارک دیده و به قبول دانش آموزانی با توانایی های ویژه بپردازید. به کشف استعداد قهرمانان و انتقام جویان دیگر پرداخته، سرنونشت را به نفع خود تغییر داده و مبدل به یک قهرمان افسانه ای شوید. در مبارزات و ماموریت های چالش برانگیز بازی یاد می گیرید که چگونه از توانایی منحصر به فرد و استثنایی هر کاراکتر بر علیه نیرو ها و هیولا های شیطانی بهره ببرید. اکثر قهرمانان مشهور مارول در بازی حضور دارند و می توانید در نقش هر یک به مبارزات نفسگیر ملحق شوید. قهرمانانی چون: هالک، مرد آهنی،

بازی MARVEL Avengers Academy عنوانی زیبا، سرگرم کننده و جذاب برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های ماجرایی بوده و توسط استودیو بازی سازی TinyCo ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک خیره کننده و جذاب، حضور طیف کثیری از قهرمانان و هیولا های مارول و همچنین سبک موضوعی بسیار پر مخاطب می تواند یکی از بهترین بازی های ساخته شرکت مارول باشد.

عادل بازدید : 39 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (0)

در این بازی شما باید با دوستان خود همراه شده و به صورت آنلاین وارد میدان جنگ شوید تا بتوانید با تمام قوا دشمن را شکست داده و پایگاه ها، قهرمانان و تجهیزات خود را ارتقا دهید.شما در این بازی می توانید از بین 30 قهرمان منحصر به فرد و متنوع یکی را به دلخواه انتخاب کنید و یا در مواقع لزوم آن را با قهرمانان دیگر تعویض نمایید. توسعه و ارتقای مهارت ها و تجهیزات خود برای فتح و غلبه بر دشمنان یکی از ارکان اصلی بازی می باشد. همچنین شما می توانید به صورت انفرادی یا در حالت چند نفره (همراهی دوستان) وارد میدان جنگ شده و با جنگ های گروهی کاملا معتاد بازی شوید.

عادل بازدید : 59 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

داستان:

قرمز و آبی خواهرانی دوقلو هستند که عمیقا یک دیگر را دوست دارند ولی هر یک دارای شخصیت ها و ویژگی هایی منحصربفرد نیز میباشند. اما روزی و طی یک حسادت احمقانه قرمز خواهر خود آبی را هل میدهد و منجر به فلج شدن او میشود. پس از این اتفاق او متوجه میشود که میتواند وارد ذهن خواهر خود شود. حال قرمز که احساس گناه میکند میخواهد با کمک به خواهر خود او را از کما خارج کرده و باری دیگر او را به زندگی باز گرداند.

در طول بازی کنترل هر دو خواهر را به عهده خواهید داشت. در طول مراحل بازی و در هر زمانی میتوانید بین دو خواهر سوییچ کرده و کنترلشان را بدست بگیرید. در دنیای تاریک ذهن آبی موانعی خطرناک وجود دارند که قصدشان جلوگیری از بیدار شدن آبی میباشد با کنترل دقیقتان از موانع عبور کرده و داستان بازی را با پایانی خوب تکمیل نمایید.

برای سوییچ بین دو خواهر سمت راست صفحه نمایش و برای پرش از روی موانع سمت چپ صفحه نمایش را لمس نمایید.  

عادل بازدید : 227 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

 داستان بازی در سال 1942 میلادی جریان دارد و جوخه نظامی شما در دل اقیانوس جنوبی در جزیره ای گرمسیری گرفتار می شود. همین حالا بازی را شروع کنید تا بتوانید از افراد خود در برابر دشمنان دفاع کرده و با شکست نیرو های مخالف و کسب غنایمِ آن ها، برای جنگ بعدی آماده شوید. گیم پلی بازی به گونه ای طراحی شده است که شما را وادار به عکس العمل سریع و در عین حال هوشمندانه و استراتژیک خواهد نمود. شما در این بازی مهیج و استراتژیکی زیبا قادر هستید که نیرو های پر تعداد را از آسمان، زمین و دریا هدایت کرده و با تاکتیک های مختلف دشمن را به نابودی بکشانید. پادگان شخصی خود را بنا کرده، به مبارزه با دوستان رفته و اتحادیه های قدرتمند بسازید.

عادل بازدید : 221 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

 بازی جدید و فوق العاده زیبا با گیم پلی اعتیاداور در سبک بازیهای آرکید و موتورسواری است  در بازی Faily Rider همانند Faily Brakes شما در نقش Poor Phil بدشانس ظاهر می شوید که سر یک پیچ خطرناک متوجه میشود که ترمز موتورش خراب شده و به ناچار از جاده منحرف شده و به دره سقوط می کند! از اینجا به بعد کنترل این موتور در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می بایست با هدایت موتورسیکلت به راست یا چپ از برخورد آن با موانع مختلفی که در راه قرار گرفته اند، جلوگیری به عمل بیاورید! هرچقدر که بیشتر بتوانید این راننده‌ ی بخت برگشته را زنده نگه دارید و مسیر بیشتری را طی کنید، امتیاز بیشتری نیز کسب خواهید کرد! البته مسیر پیش رو همیشه هم بر ضد شما نیست و در طول مسیر بارها نیز سکه هایی در اختیارتان قرار خواهد داد که با جمع آوری آنها می‌توانید ماشین های جدید و زیباتر را آزاد کنید! 

    

عادل بازدید : 149 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی Valorware است .جهان گسترده و غنی بازی را کاوش کنید و برروی جنگل های انبوه و معادن سرمایه گذاری کنید و نتایج آن را ببینید! ویرانه ای باستانی، غارهای عمیق، شهرهای محاصره شده و یخچال های سرد شمال همه در دست محاصره هستند و شما می بایست تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا بهترین شکل ممکن آن ها را مدیریت کنید! با انواع هیولاها و سایر موجودات ناخوشایند به مبارزه بپردازید و آن ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. آیتم های مختلف را جمع آوری کنید و تا می توانید اسلحه و مهمات غارت کنید تا بتوانید هیولاهای قدرتمند را نابود بکنید! اگر از علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی هستید بدون شک بازی فوق العاده زیبای 9th Dawn II 2 RPG نظر شما را جلب خواهد نمود!

ویژگی های بازی نقش آفرینی 9th Dawn II 2 RPG اندروید :

طیف گسترده ای از دشمنان برای از بین بردن

انواع آیتم های مختلف برای کشف و جمع اوری

دو حالت تک نفره و چند نفره برای بازی کردن

ماجراجویی در انواع مکان ها و سیاه چاله ها

انواع زره ها و سلاح ها برای از بین بردن

کنترلرهای لمسی خوب برای هدایت کارکتر

عادل بازدید : 360 دوشنبه 19 مهر 1395 نظرات (0)

 یک عنوان پرطرفدار و سرگرم کننده در سبک بازی های دونده بی پایان می باشد این عنوان که توسط کمپانی بازی سازی Ace Viral روانه مارکت ها شده توانسته است امتیاز قابل قبول 4.2 از 5 را از دیدگاه 850 هزار نفر کاربر کسب نماید!

در این بازی شما کنترل یک مادربزرگ عصبانی را در دست می گیرید که دست بر قضا پا در خیابان گذاشته و هر مانعی که سر راهش باشد را یا رد می کند یا نابود! کار شما در این بازی زیاد هم سخت نخواهد بود چراکهکنترل این مادربزرگ نچندان دوست داشتنی همانند بقیه بازی های این سبک به سادگی سوایپ کردن بر روی صفحه نمایش گجت اندرویدی شما می باشد!

بدوید، بپرید، سرعت بگیرید و از موانع عبور کنید! این شاید خلاصه ی مفیدی از کاری باشد که شما در بازی باید انجام دهید. المان های جذابی در بازی وجود دارد که شاید وجه تمایز آن با برخی از بازی های این سبک در همین المان ها باشد. شما می توانید برای مادربزرگ عصبانی لباس بخرید و او را حسابی شخصی سازی کنید تا همان چیزی شود که باب میل شما می باشد!

عادل بازدید : 156 یکشنبه 18 مهر 1395 نظرات (0)

تفنگ سنگین یک بازی محبوب در سبک بازی های تیراندازی و اکشن است که نسخه ی جدید آن چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و در سریع ترین زمان ممکن آن را برای شما دوستدارن بازی های Shooter معرفی نماییم! داستان بازی از این قرار است که تروریست ها سرزمین شما را تسخیر کرده اند و شما باید با استفاده از انواع سلاح های قدرتمند ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و مناطق را از وجود آنان پاک سازید.

ویژگی های بازی اکشن Major GUN اندروید :

* در اختیار قرار دادن 13 سلاح مختلف با امکان ارتقا

* نواع مختلف دشمنان زره پوش، توپچی و غیره

* دو نوع مختلف کنترلر برای بازی کردن : SWIPE & GYRO

* انواع ماموریت های مختلف برای پیش بردن توسط شما

* امکان بازی به صورت انلاین با سیستم رتبه بندی دقیق

* شرکت در چالش های روزانه برای دریافت سلاح های جدید

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه گیم پلی اعتیاداور

عادل بازدید : 153 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)

اولین بازی کمپانی معروف و نام آشنای Bethesda Softworks LLC برای دستگاه های اندرویدی است که همین چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن نسخه جدید اندرویدی آن در گوگل پلی بودیم و تصمیم بر این شد تا مثل همیشه پیش قدم شویم و آن را برای اولین بار حضور شما کاربران ایرانی اندرویدی معرفی نماییم! Fallout Shelter همانطوری که از اسمش پیدا است، داستان پناه گرفتن بازمانده‌های فاجعه ای اتمی در زیر زمین است؛ والت‌هایی (Vault) که یکی از اجزای اساسی سری Fallout به حساب می آیند. نقش شما در بازی، فرمانده این پناهگاه و گسترش دادن آن است. شما باید با اندک بازمانده‌های فاجعه اتمی، وارد یکی از این پناهگاه‌ها شده و زندگی جدیدی را در زیرزمین آغاز کنید. در ابتدا، پناهگاهتان جز نیروگاه تأمین و توزیع برق، آب و البته غذا، چیز دیگری ندارد.

ویژگی های بازی Fallout Shelter اندروید :

بهترین طاق ها را بسازید تا شهروندانتان در امنیت باشند

بر جامعه پر رونق خود نظارت کنید و مردم خویش را به سوی خوشحالی سوق دهید

موفقیت شما در بازی نیاز یه ساکنانی با مهارت های مختلف است

ساکنین خود را به زمین های الوده بفرستید و مواد ارزشمند به دست اورید

از طاق خود با تقویت ساکنین در برابر بیگانگان محافظت کنید

عادل بازدید : 71 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)

 نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز فرار از معبد محصولی از کمپانی Imangi Studios می باشد که دارای گرافیکی عالی بوده و ان را به همه ی دوستداران بازی های ماجراجویی و هیجان انگیز پیشنهاد می دهیم! این بازی تا به امروز بیش از 500 میلیون کاربران از سراسر دنیا را به سمت خود کشانده است و امتیاز 4.3 از 5.0 پلی استور (مارکت بزرگ گوگل) را از ان خود کرده است. در این بازی که توانسه است جایگاه بازی پرندگان عصابی را بگیرد و جایگزین آن شود [!] شما در نقش شخصیت هایی جالب باید با پریدن و دویدن از معبد فرار کنید و امتیازهای موجود در طول مسیر را جمع اوری کنید تا به مراحل بعدی راه یابید. 

 

 ویژگی های بازی Temple Run 2 اندروید :

گرافیک عالی و بهبود یافته نسبت به ورژن قبلی خود

دارا بودن محیط هایی با کیفیت اچ دی و واقعی

بودن موانع چالش برانگیز و بسیار سخت

بودن دستاوردها و قدرت های مختلف موجود در بازی

بودن کاراکترهای متنوع

صدای هیجان انگیز

عادل بازدید : 201 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)
مسابقه جاده ای: تکامل بازی جدید و فوق العاده زیبا با ساخت عالی در سبک بازیهای ماشین سواری از Ave Creation برای اندروید است در این بازی طیف گسترده ای از ماشین های لوکس و رویایی در اختیار شما قرار داده می شود تا به دلخواه یکی را انتخاب کرده و وارد مسابقات جاده ای هیجان انگیز شوید، با سرعت بالا حرکت کنید و با انجام ویراژهای خطرناک به جمع آوری پول بپردازید! با افزایش سکه شما می توانید ماشین های جدید را خریداری کنید و یا به ارتقای ماشین خودتان بپردازید! تغییرات آب و هوایی باعث شده است تا تجربه ای منحصر به فرد از بازیهای ماشین سواری را بتوانید تجربه کنید.

عادل بازدید : 291 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)

بازی فوق العاده زیبا و خارق العاده نبرد تانک ها از استودیوی بازیسازی Wargaming World برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه +100.000.000 کاربر از سراسر جهان را به سمت خودش کشانده است و اگر بخواهیم یکی از محبوب ترین بازی های آنلاینِ حجیم اندرویدی را نام ببریم، نام زیبای World of Tanks Blitz خواهد درخشید! صد میلیون گیمر، بی خود و بی جهت طرفدار یک بازی خاص نمی شوند! بعضی بازی ها جاذبه عجیبی درون خود دارند که مثل یک سیاهچاله عظیم کیهانی، گیمرها را به سمت خود می کشانند! World of Tanks Blitz بازی اکشن پرطرفداری است که با گرافیک خیره کننده و گیم پلی اعتیادآور خود کاربران زیادی را به سمت خودش کشانده است!  بازی در جنگ جهانی دوم سپری می شود و شما کنترل بیش از ۱۰۰ تانک مختص به جبهه های متحد و متفق را بر عهده دارید. این تانک ها در چهار کلاس مختلف طبقه بندی می شوند که با بهره گیری از موتور گرافیکی قدرتمند بازی، با نهایت جزئیات طراحی شده اند. World of Tanks یک بازی آنلاین است و در آن می توانید در ده نقشه بزرگ، در قالب تیم های هفت نفره به مبارزه با تیم رقیب بروید.

ویژگی های بازی اکشن World of Tanks Blitz اندروید:

 +100 تانک مختلف از  آلمان، بریتانیا، ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی

 4 کلاس مختلف تانک : light, medium, heavy و tank destroyers

 نبرد در انواع مکان ها و محیط های مختلف ، بدون هیچ محیط تکراری

 امکان بازی به صورت چند نفره با ویژگی دعوت از دوستان خود از سراسر جهان

 امکان چت واقعی با دوستان به صورت آنلاین از داخل بازی

 گرافیک اچ دی، طراحی منحصر به فرد، کنترلرهای خوب و گیم پلی اعتیاداور

 

عادل بازدید : 366 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

شما در بازی به عنوان یک تیر انداز حرفه ای هستید و باید در ماموریت های خطرناک و پیچیده حاضر شوید. با دسترسی به سلاح های قدرتمند شما باید به صورت کاملا مخفیانه به انجام ماموریت بپردازید. سفر کنید به خاک دشمن و به صورت مخفیانه اهداف سری و مهم را از بین ببرید و بدون اینکه رد پایی از خود به جای بگذارید برگردید. تفنگ خود را همیشه آماده نگه دارید، زوم کنید تا بهتر بتوانید هدف خود را شناسایی کنید...یک نفس عمیق بکشید و شلیک.شما در نقش یک مامور مخفی عملیات های ویژه هستید و باید وظیفه محول شده خود را در حملات نظامی خشن به نحو احسن به انجام رسانید. در انواع مراحل تهاجمی و مخفیانه باید شلیک های دقیق و مرگبار انجام دهید و تا می توانید نیرو های دشمن را زمینگیر کنید.

 

عادل بازدید : 258 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

در بازی Kill Shot Bravo شما به عنوان یکی از اعضای نیروهای ویژه وظیفه دارید تا به مناطق مختلف جهان سفر کرده و دشمنان خود را از بین ببرید. مناطق این بازی از قسمت های جنگلی تا جزایر مدیترانه گسترده شده است و در هر کدام چالشی جدید شما را احاطه خواهد کرد.

عادل بازدید : 38 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)

نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه

تست شده با اجرای آفلاین

 در این بازی انواع موتور سیکلت های مختلف در اختیار شما قرار داده می شود تا در مکان های مختلف به موتورسواری مشغول شوید و در مسابقات مختلف شرکت کنید و با افزایش امتیاز و دارایی خود موتورهای جدید را بخرید و یا قدرت و سرعت موتور خود را افزایش دهید! کنترلرهای لمسی و ساده بازی به شما امکان هدایت آسان موتور سیکلت را می دهد، بازی به صورت اول شخص طراحی شده است به طوری که احساس می کنید خودتان پشت موتور نشسته اید و در حال موتور سواری هستید! اگر از علاقه مندان به بازی های موتورسواری اندروید هستید بدون شک طراحی خوب، گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و کنترلرهای لمسی عالی بازی World Of Riders نظر شما را جلب می کند.

از ویژگی های بازی موتورسواری World Of Riders اندروید :

شامل 12 مرحله مختلف و متنوع

شرایط مختلف آب و هوایی نظیر بارش باران

11 موتور مختلف برای باز کردن توسط شما

امکان ارتقا موتور برای افزایش سرعت و قدرت

گرافیک اچ دی و صداگذاری هیجان آور

 

 

عادل بازدید : 628 یکشنبه 11 مهر 1395 نظرات (0)

 نسخه ی چهارم بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز مبارزه ی پیشرفته می باشد که تجربه ی بهترین و مهیج ترین بازی اکشن اول شخص را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد. گرافیک بسیار بالای بازی قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد به گونه ای که گرافیک آن با بازی های کنسول های دستی برابری می کند. گرافیک بسیار بالای بازی ، صداگذاری و شخصیت های واقعی ، افکت های صوتی و تصویری فوق العاده و وجود سلاح های قدرتمند همگی دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی اکشن را به شما هدیه دهند! این بازی که همانند بازی های معروف کال آو دیوتی می باشد برای افراد بالای 17 سال طراحی شده است .

داستان بازی از این قرار است که ایالات متحده ی امریکا زیر حمله ی تروریست هاست و رهبر این گروه تروریستی را یکی از سربازان سابق ایالات متحده که تصمیم گرفته به کشور خود خیانت کند و با حمله و کشتار این جرم و فساد را در این کشور از بین ببرد ، بر عهده گرفته است .

عادل بازدید : 225 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)

همانگونه از نام بازی پیداست نسخه دوم بازی محبوب و پرطرفدار CSR Racing است . شما در این بازی نام آشنا با استاندارد جدیدی از تصاویر گرافیکی روبرو میشوید . وارد دنیای اتومبیل رانی شده و گاراژ رویایی خودتان را ساخته و از سوپر اسپرت های زیبای دنیا همچون LaFerrari , McLaren P1™ ,  Audi R8 V10 plus Coupé , Koenigsegg One:1 و غیره برای پر کردن آن استفاده کنید . به همراه دوستان خود تیم قدرتمند تشکیل داده و از حداکثر پتانسیل خودتان برای پیروز شدن در رقابت های هیجان انگیز بهره ببرید.

 

عادل بازدید : 207 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

 Angry Birds Goal با تمرینات مداوم و البته دشوار ؛ سرعت، دقت، تکنیک، دفاع و قدرت بازیکنان خود را افزایش دهید و با پیشرفت به استخدام مربی های جدید و بهتری فکر کرده و بازیکنان خود را قدرتمند تر از همیشه بکنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! در این بازی می توانید با بازیکنان خود صحبت کنید و برای رفع مشکل آنان هر کاری که از دستتان بر می اید را انجام دهید

عادل بازدید : 109 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

نسخه دوم بازی فوق العاده زیبا و محبوب برخورد با جنایتکاران تحت عنوان “Clash of Crime Mad City War” از Cactus Games برای اندروید است. در این بازی همانند بازی معروف جی تی آ شما در نقش شخصیت اصلی بازی می توانید انواع کارهای مختلف اعم از فریب پلیس، عبور از مافیا، رانندگی انواع ماشین ها، کسب درآمد، تیراندازی با سلاح های مختلف را انجام دهید و ساعت ها خود را سرگرم سازید

ویژگی های بازی ماشین سواری Clash of Crime 2 اندروید :

ساعت های طولانی از گیم پلی اعتیاداور

کسب در امد با قرار گرفتن در نقش راننده تاکسی، آمبولانس و غیره

انواع سلاح های قدرتمند برای استفاده

پارکینگ بزرگ برای انتخاب ماشین و یا هواپیما مورد علاقه خود

کنترلرهای لمسی عالی برای هدایت ماشین ها و کارکتر

از بین بردن دشمنان با ضربات مشت و لگد + استفاده از تفنگ ها

افتادن پلیس به دنبال شما هنگام مرتکب شدن جرم و جنایت

گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز و داستان فوق العاده

عادل بازدید : 625 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)

بازی DEER HUNTER 2014 در این عنوان باید برای شکار حماسی خود از شمال غربی اقیانوس آرام تا صحرای مرکزی سفر کنید و در هر منطقه به شکار حیوانات مختلف بپردازید. لوکیشن های بازی از گرافیکی زیبا بهره میبرد که حس یک شکارچی واقعی در دل طبیعت را به شما القاء خواهد کرد.

عادل بازدید : 66 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)

والیبال ساحلی تعدادی از بهترین زمین های والیبال ساحلی را دارد. و شما تیم محبوب خود را از میان 16 تیم زنان و مردان سراسر جهان انتخاب کرده و بازی را آغاز کنید، و در حالی که در مسابقات آنلاین دوستان خود را شکست می‌دهید، صدای تشویق جمعیت را بشنوید. پاس دهید، حمله و دفاع کنید و راه خود را به سوی قهرمانی و آوردن جایزه به کشور خود باز نمایید! امکان سفارشی سازی شخصیت ها در بازی نیز فراهم شده است که شما میتوانید مطابق با سلیقه ی خود کارکترها را با سبک و رنگ موهای مختلف و … شخصی سازی بکنید 

عادل بازدید : 275 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)

DEAD TARGET: Zombie در سبک بازی های اکشن می باشد. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک بی نظیر سه بعدی، افکت ها و عناصر با کیفیت بصری و همچنین گیم پلی شوتر اول شخص شایسته تقدیر توانسته است که اسم و رسمی در دنیای اندروید برای خود به دست آورد و یکی از برجسته ترین بازی های شوتر اول شخص به حساب می آید. 

  

عادل بازدید : 47 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)

در بازی اسنایپر ایکس کنترل بازیگر معروف فیلم های هالیوودی یعنی جیسون استتهام را برعهده خواهید داشت و وظیفه شما نابود کردن دشمنان میباشد. زیرا نیرو های معمولی قادر به از بین بردن آنها نیستند و شما به عنوان یک نیروی نخبه باید برای بازگرداندن آرامش به کشور های درگیر تلاش کنید. بازی اسنایپر ایکس دارای گرافیکی زیبا است که به هیچ وجه با حجم آن مطابقت ندارد هم چنین این عنوان تا به این لحظه بیش از 32 هزار بار دانلود شده است.

عادل بازدید : 235 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)

Dungeon Legends یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و شباهت بسیار زیادی به بازی شکارچی سیاهچال دارد که چندی پیش نسخه پنجم آن توسط شرکت گیم لافت منتشر شد با این تفاوت که از حجم مناسبی برخوردار است و بر روی اکثر گوشی ها و تبلت های اندروید که دارای اندروید 4.0 به بالا می باشند اجرا خواهد شد.

download (6).jpg

عادل بازدید : 202 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)

 بازی موج سواران مترو شما در نقش پسر بچه ای با نام جک هستید که با دوستانتان در حال فرار از دست مامور هستید و باید به آن ها کمک کنید تا بتوانند از دست مامور فرار کنند! فرار از دست ماموران به همین سادگی ها که فکر می کنید نیست ؛ چرا که در بین راه با موانعی روبرو می شوید که باید با سرعت عمل خود آن ها را پشت سر گذاشته و به راه خود ادامه دهید! در طول مسیر سکه هایی وجود دارد که که با جمع آوری آن ها می توانید هیجان را بالا برده ، بازی را به سادگی بکشانید و آپگرید ها را بخرید.

عادل بازدید : 364 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)

 بازی جنگجوی شیطان اندروید از استودیوی بازی سازی Stick Ghost Studio برای دستگاه های با سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شد. شما در این بازی اکشن اندرویدی در نقش قهرمان افسانه ای برای نجات جهان از شیاطین و انتقام پادشاهی خود یک نبرد حماسی در صفحه دو بعدی را آغاز می کنید و با جمع آوری سلاح های قدرتمند و زره ها و استفاده از مهارت های خود در مأموریت های افسانه ای برای شکست دیابلو تلاش می کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 237
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,014
  • بازدید ماه : 7,071
  • بازدید سال : 34,568
  • بازدید کلی : 184,745