loading...
مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید
عادل بازدید : 223 یکشنبه 02 اردیبهشت 1397 نظرات (0)

 برترین نرم افزار افزایش سرعت و بهینه ساز گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. برنامه تقویت کننده و افزایش فضای رم کلین مستر بیش از 600 میلیون کاربر داشته و از 30 زبان دنیا پشتیبانی می کند. این برنامه وظیفه پاکسازی کش ها و فایل هایی که پس از حذف یک برنامه در گوشی باقی می مانند را دارد. همچنین با بستن برنامه های درحال اجرا باعث افزایش سرعت گوشی و افزایش فضای رم می شود. فقط کافیست برنامه را نصب کرده و تنظیمات موردنظر آن را اعمال کنید تا به صورت خودکار وظایف را انجام دهد. این برنامه دارای ابزار قدرتمند آنتی ویروس با اسکن 8 ثانیه ای بوده که در مقایسه با دیگر برنامه ها 500% سریع تر عمل میکند. در صورتی که گوشی شما روت شده باشد شما میتوانید برنامه و بازی های نصب شده را به کارت حافظه SD خود منتقل کرده و در صورت نیاز میتوانید برنامه های پیشفرض نصب شده را هم پاک کنید و از اجرای برنامه هایی که به صورت خودکار در پس زمینه اجرا میشوند نیز جلوگیری کنید.

عادل بازدید : 243 شنبه 01 اردیبهشت 1397 نظرات (0)

|دانلود جدیدترین نسخه WhatsApp Messenger - نرم افزار واتس اپ برای اندروید|

| کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی |

دانلود WhatsApp Messenger 2.16.311 - مسنجر واتس اپ اندروید

WhatsApp Messenger یک مسنجر محبوب و پرطرفدار برای گوشی های اندروید و دیگر پلتفرم های موجود می باشد. واتس اپ از 4G , 3G یا WiFi برای ارتباط شما با دوستان و خانواده استفاده می کند. به جای SMS می توانید از طریق مسنجر واتس اپ  پیام های متنی , پیام های صوتی و پیام های ویدئویی خود را به راحتی ارسال کنید. پس از دانلود و نصب نرم افزار بر روی دستگاه اندروید خود می توانید از آن برای چت کردن با دوستان  و خانواده خود و ارسال میلیون ها پیام در روز و تماس صوتی رایگان نامحدود استفاده کنید. توسط این اپلیکیشن می توانید ویدئو , عکس و فایل های صوتی خود را برای دوستان و مخاطبین خود فرستاده و از قابلیت چت گروهی با مخاطبین خود لذت ببرید. برای ارسال پیام ها و ایمیل های بین المللی از طریق این برنامه باز هم نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای نیست. پس به دوستان خود در سراسر جهان پیام بفرستید و از شر هزینه های بین المللی پیام رسانی در امان باشید. فقط کافیست آن ها نیز نرم افزار را روی گوشی خود نصب کنند. با این نرم افزار نیاز به حفظ نام کاربری و رمز عبور نمی باشد و نرم افزار فقط با شماره تلفن و مخاطبین موجود در تلفن شما کار می کند. هیچگونه ابهامی در مورد اتصال یا قطع اتصال در این برنامه وجود ندارد و واتس اپ از طریق اطلاعیه هایی که به شما می دهد همواره روشن و وصل می باشد. از دفتر تلفن شما به طور خودکار برای اتصال به مخاطبین استفاده می شود و مخاطبینی که این نرم افزار را روی گوشی دارند به طور خودکار نمایش داده می شوند. حتی اگر شما متوجه اطلاعیه نرم افزار نشوید یا گوشی خود را خاموش کنید , واتس اپ پیام های شما را تا استفاده مجدد از نرم افزار ذخیره خواهد کرد.

ویژگی ها و قابلیت های برنامه WhatsApp Messenger :

  • دارا بودن شکلک هایی بسیار زیبا برای استفاده در محیط چت
  • امکان ایجاد چت های گروهی و چت به صورت چند نفره
  • امکان ارسال فایل های مختلف برای طرف مقابل
  • امکان بلوکه کردن (مسدود سازی) مخاطب خاص
  • امکان به اشتراک گذاری مکان شما برروی نقشه
  • ضبط صدا و ارسال سریع آن برای طرف مقابل
  • استفاده ی ناچیز از پهنای باند اینترنت
  • ثبت نام آسان با وارد کردن شماره موبایل خود
  • محیط کاربری ساده و بدون تبلیغات

عادل بازدید : 265 جمعه 31 فروردین 1397 نظرات (0)

نرم افزار رسمی گوگل برای سیستم نقشه های خود در گوشی می باشد که جدیدترین نسخه آن به تازگی برای اندروید منتشر شده است. این برنامه به شما کمک می کند تا مسیر خود را به راحتی و آسان ترین شکل ممکن پیدا کنید. می توانید اسم مبدا یا مقصد را وارد کرده و اطلاعات کاملی به همراه تصاویر و توضیحات در مورد آن مکان دریافت نمایید. گوگل مپ یکی از برترین نرم افزار های مکان یابی و راهنمای مسیر برای سیستم عامل اندروید میباشد که نقشه های دقیق شهری و ماهواره ای آن برای هر فردی هیجان آور است و امکان دسترسی به تمامی آدرس های مورد نظر را برای کاربران فراهم می کند. جزئیات موجود در نقشه های گوگل را شما در هیچ نرم افزار دیگر پیدا نخواهید. با توجه به اینکه گوگل مپ به صورت آنلاین کار می کند شما دیگری نیازی به دانلود نقشه های حجیم برای شهر ها و کشور های مختلف نیز نخواهید داشت. در صورتی که از یک منطقه مشخصی بیشتر از سایر مکان ها استفاده می کنید این امکان برای شما فراهم شده است که نقشه آن منطقه را هنگام آنلاین بودن ذخیره کنید تا بتوانید به صورت آفلاین استفاده کنید. 

عادل بازدید : 299 جمعه 31 فروردین 1397 نظرات (0)

یک برنامه بسیار ساده و کاربردی در زمینه برنامه ها و بازی هایی می باشد که به صورت کامل کرک نشده اند و برای اجرا نیاز به وصل شدن به مارکت دارند! اکنون نسخه جدید این برنامه که قادر به حذف تمام لایسنس ها میباشد برای شما عزیزان قرار داده ایم که با اندروید 4 سازگاری کامل دارد! شما با استفاده از لاکی پچر میتوانید لایسنس های برنامه و بازی ها را حذف کرده و مواردی که نیازمند پرداخت درون برنامه ای هستند را مشاهده کنید. از کاربرد های دیگر برنامه می توان به از بین بردن تبلیغات و نصب کاستوم پچ ها به منظور استفاده رایگان از نرم افزار و بازی های دارای محدودیت اشاره کرد. شما با استفاده از این برنامه کاربردی به راحتی می توانید مواردی اضافی که در برخی از بازی ها و برنامه ها به صورت پرداخت درون برنامه ای قرار گرفته اند را خریداری کنید. 

عادل بازدید : 339 جمعه 24 شهریور 1396 نظرات (1)

MX Player Pro v1.9.7 Cracked – جدیدترین نسخه ی ویدئوپلیر محبوب و نام آشنای “ام اکس” مخصوص اندروید !
قیمت 5.99 دلار و امتیاز 4.6 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل (Google Play)
کاملا تست شده و بدون نیاز به کدک

MX Player یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ویدئو پلیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن برروی اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت چرا که تمام انتظاراتی را که از یک پلیر کامل دارید در MX Player گنجانده شده است. این ویدئو پلیر قادر است تمامی فیلم های شما با هر فرمتی که باشد را با کیفیت فول اچ دی پخش کند و در صورت داشتن زیرنویس آن ها را با وضوح بالا نمایش دهد. یکی از دلایل محبوبیت این ویدئو پلیر محیط کاربری یوزر فرندلی و زیبای آن است که هر کاربری را جذب خود خواهد کرد! ویدئوپلیرهای مختلفی برای اندروید عرضه شده است که تقریبا همه ان ها در سایت معرفی شده و در این میان ام اکس پلیر توانسته نظر کاربران سراسر جهان را به سمت خودش جلب کند و کاربران بیشتر شیفته کیفیت بالای ساخت این ویدئوپلیر شده اند چرا که ویدئوها را با بالاترین کیفیت ممکن نمایش می دهد! اگر به دنیال کامل ترین، ساده ترین و در عین حال حرفه ای ترین ویدئوپلیر اندرویدی هستید تحت هیچ شرایطی MX Player Pro را از دست ندهید!

MX Player + Codecs - ویدئو پلیر بی نظیر اندروید

عادل بازدید : 53 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

| دانلود PicsArt Photo Studio - نرم افزار ویرایش عکس پیکس آرت اندروید |

| PicsArt Photo Studio Full APK For Android |

| کسب امتیاز 4.4 از 5 و بیش از 250 میلیون دانلود در گوگل پلی ! |

دانلود پیکس آرت PicsArt Photo Studio 5.32.3 - استدیو عکس اندروید

PicsArt Photo Studio یک اپلیکیشن قدرتمند در زمینه ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر است که برای دستگاه های اندروید ارائه شده است و با داشتن بیش از 200 میلیون کاربر به یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ویرایش عکس تبدیل شده است. این نرم افزار با داشتن ترکیبی کامل از انواع ابزارها و امکانات لازم جهت انجام انواع ویرایش و دستکاری های حرفه ای روی عکس ها و تصاویر می تواند نه تنها به عنوان یک ابزار ویرایش عکس بلکه به صورت یک حرکت اجتماعی که می تواند به بروز خلاقیت ها و استعدادها و زیباتر شدن جهان منجرب شود , مورد توجه قرار گیرد.

 

عادل بازدید : 41 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه NetGuard Pro|

| نسخه پرمیوم، پولی و پرداخت شده با تمامی قابلیت ها|

NetGuard  Pro- no-root firewall نرم افزاری کاربردی و محبوب در زمینه قطع دسترسی بازی ها و برنامه های نصب شده برروی دستگاه های اندرویدی به اتصال اینترنت است که استودیوی Marcel Bokhorst آن را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه نموده است و تا به این لحظه بیش از 5000 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و هم اکنون قصد معرفی نسخه کامل و پرداخت شده ان را داریم که تمامی قابلیت هایش در دسترس هستند! نت گارد یک اپلیکیشن ساده و بدون نیاز به روت برای جلوگیری از دسترسی برنامه و بازی ها به اینترنت است ؛ شما به کمک این نرم افزار می توانید برای هر یک از راه های دسترسی به اینترنت شامل وای فای و دیتا محدودیت هایی را برای برنامه و بازی های نصب شده بر روی دستگاه خود اعمال سازید! جالب است بدانید که شما با مسدود سازی دسترسی برنامه ها و بازی ها به اینترنت میتوانید استفاده از داده های خود را کاهش داده و در مصرف باتری خود نیز صرفه جویی کنید.

عادل بازدید : 39 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه CamScanner|

|نسخه آنلاک شده با تمامی قابلیت ها بدون نیاز به Key|

CamScanner -Phone PDF Creator یکی از قدرتمندترین، بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های اسکن صفحات توسط دوربین اسمارت فون اندرویدی شماست که با دارا بودنامتیاز 4.4 در پلی استوری و بیش از 10 میلیون دانلود از برترین نرم افزارهای اسکنر اندروید به شمار می رود. این برنامه که برای همه ی سازمان ها، افراد و مدارس می تواند مفید واقع شود به شما این امکان را می دهد که به آسانی و با کیفیت باورنکردنی از صفحات مختلف توسط دوربین گوشیتان عکس بگیرید و نرم افزار به صورت خودکار از آن را به صفحات پی دی اف تبدیل کند و در اختیار شما قرار دهد. این برنامه به صورت ماهرانه و خودکار گوشه ی صفحات را تشخیص می دهد و در سریع ترین زمان ممکن اسناد مختلفی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

عادل بازدید : 63 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه FotMob Full|

 

Soccer Scores Pro – FotMob Full Unlocked اپلیکیشنی محبوب و فوق العاده قدرتمند برای پیگیری نتایج زنده ی فوتبال برای سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی موبایل خود می توانید تمامی اخبار، نتایج، زمان مسابقات و … تیم مورد علاقه ی خود را بصورت آنلاین و در سریع ترین زمان ممکن دنبال کنید! این برنامه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اطلاع رسانی از نتایج و حواشی مسابقات فوتبال برای اندروید به شمار می رود تا به امروز بیش از 50 میلیون بار از مارکت اندروید دانلود شده است و از پردانلودترین و محبوب ترین نرم افزارهای اطلاع رسانی نتایج فوتبال برای اندروید است! پوشش جام جهانی، لیگ برتر، بوندسلیگا، لالیگا، لیگ 1، لیگ قهرمانان، سری آ، MLS، NASL و موارد ديگر همراه با تفسیر هاي مختلفي كه توسط کارشناسان فوتبال در لیگ های بزرگ انگلیسی، آلمانی و اسپانیایی نوشته شده است.

ویژگی های برنامه محبوب Soccer Scores Pro – FotMob Full :

  • نمایش اطلاعات دقیق و ثانیه ای مسابقات فوتبال
  • اطلاع رسانی نتایج زنده به صورت لحظه ای در استاتوس بار
  • نمایش اطلاعات کامل فوتبال همچون تعداد گلها، تعداد کارت زرد و قرمز و ..
  • نمایش جدول امتیازات به صورت کامل
  • نمایش جدیدترین اخبار دنیای فوتبال به همراه عکس
  • دارا بودن لیست علاقه مندی ها برای افزودن تیم های مورد علاقه شما
  • دارا بودن محیط کاربری ساده و کاربرپسند
  • پشتیبانی از لینگ جمهوری اسلامی ایران
عادل بازدید : 105 سه شنبه 16 خرداد 1396 نظرات (2)

|دانلود جدیدترین نسخه FL Studio Mobile Full|

|نسخه کامل و آنلاک شده بدون نیاز به روت + نصب آسان |

FL Studio Mobile کامل ترین، محبوب ترین و بهترین نرم افزار استودیوی موزیک و ساخت آهنگ حرفه ای از استودیوی Image-Line برای دستگاه های اندروید است! بالاخره پس از مدت ها استودیوی معروف و کامل "FL Studio Mobile" برای سیستم عامل اندروید عرضه شد که ابتدا برای ویندوز و بعدها برای آیفون منتشر شد بود و چند روز پیش نسخه ی جدید آن را برای اندروید منتشر کرد تا کاربرانن اندرویدی نیز بتوانند این برنامه ی بی نظیر را برروی دیوایس خود تجربه کنند. این نرم افزار این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید به آسانی به ساخت پروژه های موسیقی بپردازید و پس از اعملل تنظیمات گسترده برروی آن ، ترک ایجاد شده را ذخیره کنید! این نرم افزار امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و قابلیت انتقال ترک های موسیقی به کامپیوتر را دارا می باشد که می توانید پروژه های خود را از طریق PC مدیریت کنید.

برخی از ویژگی های برنامه FL Studio Mobile اندروید :

  • در اختیار قرار دادن 133 ابزار حرفه ای (کیت درام و beats)
  • دارا بودن تمام قابلیت هایی نسخه ی ویندوز
  • قابلیت برنامه نویسی به ساده ترین شکل ممکن
  • دارا بودن صفحه کلید مجازی
  • امکان تنظیم حجم و کیفیت انتشار برای هر پروژه
  • دارا بودن یک کتابچه راهنمای کاربر کامل
  • قابلیت به اشتراک گذاشتن آهنگ های ساخته شده به روش های گوناگونپ
  • قابلیت اینپورت و اکسپورت کردن فرمت های MIDI به برنامه
  • قابلیت ذخیره و بارگذاری آهنگ های ساخته شده
  • دارا بودن 99 آهنگ ترتیب سنج همراه گزینه های مختلف برای ویرایش
  • دارا بودن مترونوم با قابلیت تنظیم سرعت و زمان
  • امکان ایجاد خم و پیچ با کمک شتاب سنج
  • قابل نصب و اجرا برروی تبلت های با رزولیشین های مختلف
عادل بازدید : 61 سه شنبه 16 خرداد 1396 نظرات (0)

|دانلود جدیدترین نسخه Lumosity – Brain Training|

|امتیاز 4.1 از 5.0 و +60 میلیون طرفدار از سراسر جهان |

Lumosity اپلیکیشن فوق العاده در زمینه ی بهبود و پرورش ذهن و فکر برای دستگاه های اندرویدی است که ان را می توان محبوب ترین، بهترین و کامل ترین برنامه تقویت حافظه معرفی کرد! "Lumosity" اسم یکی از برترین موسسه‌ های تحقیقاتی است که در زمینه ی یافتن راهکارها به منظور افزایش سطح هوش، ذکاوت و بهبود حافظه ی افراد فعالیت می کند! این موسسه توسط شخصی به نام دکتر مایکل اسکنلون، فارغ التحصیل رشته ی عصب شناسی در مقطع دکتری از دانشگاه استنفورد آمریکا که سال ها در زمینه پرورش ذهن و فکر افراد تحقیقات جامعی نموده، تاسیس شده است! چند سال پیش که گجت‌های هوشمند چنین فراگیر نشده بودند، این موسسه با راه‌اندازی وبسایت خود سعی کرد خدمات خود را در قالب بازی هایی جذاب به مخاطبان ارائه دهد تا همه افراد بتوانند ذهن خود را روز به روز از نظر عملکرد تقویت نمایند.

 

 

عادل بازدید : 363 سه شنبه 16 خرداد 1396 نظرات (0)

Smart Launcher 3 3.09.14 - لانچر هوشمند اندروید

Smart Launcher یک لانچر مدرن با طراحی عالی و استفاده کم از منابع موبایل شما و یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند می باشد که به شما اجازه دسترسی سریع تنها با چند لمس به برنامه های کاربردی موردنظرتان را می دهد. در واقع  می توان گفت در حال حاضر تنها لانچری است که قابلیت مرتب سازی و فهرست نویسی خودکار برنامه های نصب شده را دارد.

ویژگی های لانچر Smart Launcher :

- صفحه اصلی با شروع سریع

- سازماندهی کشویی گروه ها

- آماده بودن برای استفاده بدون نیاز به تنظیمات خاص

- پشتیبانی از تصاویر پس زمینه زنده

- پشتیبانی از تمامی دستگاه های گوشی و تبلت

- پشتیبانی از ویجت

- قابلیت پنهان کردن هر نرم افزار با فشار دادن طولانی مدت آن

- جستجوی سریع

- صدها تم مختلف برای تغییر کلی رابط کاربری

- دسترسی سریع به برنامه ها

- استفاده آسان حتی برای حالت افقی

- قابلیت مخفی کردن نوار ابزار

عادل بازدید : 59 دوشنبه 15 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه Voice Aloud Reader Premium |

|نسخه آنلاک شده با دسترسی به تمام قابلیت ها |

اپلیکیشن هوشمند Voice Aloud Reader Premium Unlocked با استفاده از یک موتور داخلی فوق العاده قدرتمند قادر است انواع متن ها را از صفحات وب، ایمیل ها، مقالات طولانی، اسناد گوناگون با فرمت های مختلف و … خوانده و آنها را کیفیت صوتی بی نظیری در اختیارتان قرار دهد. یکی از مهم ترین قابلیت های به کار برده شده در این نرم افزار، در مقایسه بل برنامه های مشابه توانایی ضبططط صداست به گونه ای که در هنگام تبدیل متن به نوشتار تمامی متن خوانده شده ضبط شده و در قالب یک فایل صوتی در اختیار کاربران قرار داده می شود. به راحتی فرآیند خواندن متون را کنترل کرده و در هر قسمتی از متن اجرا را متوقف و یا مکث کنید. همچنین Voice Aloud Reader علاوه بر خواندن متون می تواند به آسانی کتاب های صوتی را اجرا کرده و آن ها را برای کاربران خود اجرا نماید. این برنامه فوق العاده را از دست نداده و برای دریافت آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

  

عادل بازدید : 55 دوشنبه 15 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه Stellio Music Player |

|فایل نصبی موزیک پلیر + فایل آنلاکر 1.69 دلاری|

Stellio Music Player یکی از بهترین، کامل ترین و محبوب ترین برنامه های موزیک پلیر (پخش موسیقی) برای اندروید است که تیم استلیو آن را در گوگل پلی عرضه نموده و تا به امروز بیش از 5000 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است. با استفاده از این موزیک پلیر می توانید آهنگ های موجود در دستگاهتان را در محیطی واقعا زیبا و شیک پخش کنید و از داشتنن یک موزیک پلی متفاوت لذت ببرید!  نکته قابل توجه این است که تم این موزیک پلیر با توجه به رنگ کاور تراک تغییر می کند و مناسب کسانی است که چیزهای عالی را می‌ پسندند! پخش کننده استلیو از تمامی فرمت های رایج پشتیبانی می کند و آن را به همه دوستانی که از موزیک پلیر پیش فرض دستگاهشان خسته شده اند پیشنهاد می دهیم! شاید با خود بگویید که چرا فارسروید در عنوان معرفی پست از کلمه “بی نظیر” استفاده کرده است .

عادل بازدید : 59 دوشنبه 15 خرداد 1396 نظرات (0)

قیمت 5.99 دلار و امتیاز 4.6 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل (Google Play)
کاملا تست شده و بدون نیاز به کدک

دانلود ام ایکس پلیر MX Player Pro 1.8.9 - پخش کننده ویدئویی اندروید

MX Player بهترین راه برای لذت بردن از تماشای فیلم ها در گوشی ها و تبلت های اندرویدی می باشد. با استفاده از نرم افزار ام ایکس پلیر می توانید انواع ویدئوها با فرمت های مختلف  را در بهترین  کیفیت ممکن مشاهده کنید.

امکانات نرم افزار MX Player :

- شتاب سخت افزاری : با تکنولوژی جدید به کار رفته در این پلیر می توان اکثر ویدئوها را با سرعت بالاتری اجرا کرد.

- رمزگشایی چند هسته ای : اولین پلیر اندروید که از قابلیت رمزگشایی چند هسته ای پشتیبانی می کند که باعث بهبود 70 درصدی عملکرد آن نسبت به نرم افزارهای مشابه میشود.

- قابلیت زوم : زوم بسیار ساده و یا خروج از حالت زوم از طریق لمس صفحه نمایش یا از طریق گزینه های موجود

- امکانات زیرنویس : قراردادن زیرنویس روی فیلم , حرکت به متن بعدی یا قبلی , قرار دادن متن زیرنویس در بالا یا پایین صفحه و تغییر سایز زیرنویس در کنار پشتیبانی از طیف وسیعی از زیرنویس ها

 

- قفل کودک : کودکان خود را سرگرم تماشای فیلم و کارتون کنید بدون اینکه نگران لمس صفحه توسط آنها باشید.

عادل بازدید : 49 دوشنبه 15 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه PRO Robot Note Call Recorder |

|نسخه خریداری شده به قیمت 3.49 دلار|

PRO Robot Note Call Recorder برنامه ای حرفه ای و پر کاربرد برای ضبط مکالمات در تبلت ها و گوشی های اندرویدی است! ما تاکنون مفتخر به انتشار برنامه های خریداری شده و کاربردی بوده ایم و با در نظر گرفتن نیاز های مخاطب توانسته ایم بدون هیچ گونه چشم داشتی توجه کاربران را به خودمان جلب کنیم، در این پست نیز قصد داریم نسخه خریداری شده برنامه ای کاربردی را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران همیشگی قرار دهیم .

  

عادل بازدید : 229 دوشنبه 15 خرداد 1396 نظرات (0)

Gallery Vault 2.6.3 - پنهان کردن ویدئوها و تصاویر اندروید

Gallery Vault با ارائه یک راه حل ابتکاری و خاص می تواند به شما امکان مخفی کردن تصاویر , فیلم ها و فایل هایی که نمی خواهید در معرض دید دیگران باشد را می دهد. این مجموعه یک فضای امنیتی در اختیار کاربر قرار می دهد که می تواند برنامه ها و فایل های خصوصی خود را در آن قرار داده تا به حالت مخفی درآیند به طوری که هیچ کس نتواند از وجود آن ها اطلاع پیدا کند.

ویژگی های نرم افزار Gallery Vault :

- طراحی زیبا و خاص برنامه

- امکان رمزگذاری فایل ها و پوشه ها

- پشتیبانی از کارت SD

- پشتیبانی از قفل اثر انگشت در گوشی های سامسونگ

- امکان بازیابی فایل ها پس از نصب مجدد برنامه


Gallery Vault 2.6.3 - پنهان کردن ویدئوها و تصاویر اندروید

عادل بازدید : 259 دوشنبه 15 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه Root Tool Case Premium |

نسخه پریمیوم با دسترسی به تمامی قابلیت ها|

برنامه عالی Root Tool Case premium مجموعه ای از ابزار برای دیوایس های روت شده اندرویدی می باشد که توسط cpu82 در مارکت بزرگ پلی استور منتشر شده است. مجموعه ابزار مجود در این اپلیکیشن این اجازه را به کاربران می دهد تا به صورت گسترده تر و حرفه ای تری اسمارت فون خود را مدیریت کرده و بر روی تمامی قسمت های آن نظارت داشته باشند. “روت تول کیس” از از شش بخش مختلف با زیر مجموعه هایی خاص در هر بخش در اختیار کاربران قرار داده شده است، که هر قسمتی می توان مدیریت قسمتی کاربردی از گوشی اندرویدی را به صورتی اختصاصی در دست گرفت. اولین مجموعه ی پر کاربرد در این نرم افزار سیستم مدیریتی برنامه های نصب شده می باشد به گونه ای که قادر خواهید بود دیتا و یا کش هر اپلیکیشنی را بدون اتلاف وقت حذف کرده و یا برای جلوگیری از مصرف زیاد باتری آن ها را به حالت فریز ( متوقف شده ) در آورید.

  

عادل بازدید : 41 دوشنبه 15 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه Caynax GPS Sports Tracker Pro|

| نسخه پرمیوم با دسترسی به تمامی قابلیت ها|

Caynax GPS Sports Tracker Pro Unlocked عنوان یک جی پی اس ورزشی با امکانات کامل و خاص خود می باشد که برای اندروید منتشر شده است. مجموعه ابزار به کار رفته شده در این برنامه به دسته بندی های خاص تقسیم می شوند که در میان آن ها می توان به جی پی اس فوق حرفه ای آن همراه با داشبورد ورزشی اختصاصی اشاره نمود ؛ با استفاده از این جی پی اس علاوه بر مطلععع شدن از مدت زمان و مسافت پیموده شده به اطلاعات دیگری نظیر میزان کالری سوزانده شده دسترسی خواهید داشت. اهداف تمرینی خود را انتخاب کرده تا به صورتی کاملا خاص بر ورزشتان تمرکز داشته باشید و در مدت زمان کوتاه تری به نتیجه مطلوبی برسید. تمامی فعالیت های ورزشی شما توسط جی پی اس اسپورت ترکر ذخیره شده و اطلاعات کاملی از آن ها، در هر زمانی در اختیار کاربران قرار داده می شود. علاوه بر این می توانید فعالیت های ورزشیتان را با دوستانتان در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و آن ها را برای ورزش و داشتن تناسب اندام تشویق کنید.

  

عادل بازدید : 215 دوشنبه 15 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه NetGuard Pro|

| نسخه پرمیوم، پولی و پرداخت شده با تمامی قابلیت ها|

NetGuard  Pro- no-root firewall نرم افزاری کاربردی و محبوب در زمینه قطع دسترسی بازی ها و برنامه های نصب شده برروی دستگاه های اندرویدی به اتصال اینترنت است که آن را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه نموده است و تا به این لحظه بیش از 5000 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و هم اکنون قصدد معرفی نسخه کامل و پرداختت شده ان را داریم که تمامی قابلیت هایش در دسترس هستند! نت گارد یک اپلیکیشن ساده و بدون نیاز به روت برای جلوگیری از دسترسی برنامه و بازی ها به اینترنت است ؛ شما به کمک این نرم افزار می توانید برای هر یک از راه های دسترسی به اینترنت شامل وای فای و دیتا محدودیت هایی را برای برنامه و بازی های نصب شده بر روی دستگاه خود اعمال سازید! جالب است بدانید که شما با مسدود سازی دسترسی برنامه ها و بازی ها به اینترنت میتوانید استفاده از داده های خود را کاهش داده و در مصرف باتری خود نیز صرفه جویی کنید.

عادل بازدید : 75 دوشنبه 15 خرداد 1396 نظرات (0)

 | دانلود Waze - GPS, Maps & Traffic – نرم افزار نقشه های GPS و ترافیک اندروید |

| کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی |

Waze - GPS, Maps & Traffic 4.7.0.902 - اپلیکیشن نقشه های GPS و ترافیک اندروید

Waze - GPS, Maps & Traffic نام بهترین نرم افزار مسیریابی و اطلاع از ترافیک جاده ها می باشد که توسط آن می توانید سریع ترین راه را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنید. این نرم افزار اندروید به صورت لحظه ای اطلاعات مکانی را که در آن هستید , با جزییات کامل نمایش می دهد. علاوه بر این این امکان را خواهید داشت که با مشخص کردن مکان مبدا و مقصد از زمان تقریبی رسیدن به مکاننن موردنظر اطلاع پیدا کنید. این اپلیکیشن اطلاعات کامل جاده ها نظیر حوادث , تصادفات , بسته شدن جاده ها , دوربین های کنترل سرعت , پمپ های گاز و بنزین و سایر موارد را به شما گزارش خواهد کرد. همچنین می توانید به صورت لحظه ای مکان دوستان خود را بر روی نقشه مشاهده کنید. با استفاده از این نرم افزار در هزینه ها , بنزین و زمان خود صرفه جویی کنید.

ویژگی های نرم افزار Waze - GPS, Maps & Traffic :

- مسیریابی زنده , نمایش لحظه ای ترافیک و اطلاعات جاده ها

- گزارش تصادفات , خطرات , بسته شدن جاده ها و غیره

- صدای هدایت ناوبری کامل

- قابلیت مسیریابی مجدد با بررسی شرایط تغییر جاده

- یافتن ارزان ترین ایستگاه های گاز در طول مسیر

- نقشه های زنده با ویرایش و بروزرسانی مداوم توسط نرم افزار

- قابلیت افزودن دوستان و مشاهده مکان آن ها در نقشه

- امکان افزودن اطلاعات مکان های محلی و کسب و کار


Waze - GPS, Maps & Traffic 4.7.0.902 - اپلیکیشن نقشه های GPS و ترافیک اندروید Waze - GPS, Maps & Traffic 4.7.0.902 - اپلیکیشن نقشه های GPS و ترافیک اندروید

عادل بازدید : 289 یکشنبه 14 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه Password Saver |

| نسخه خریداری شده به قیمت 0.999 دلار |

گیرد. Password Saver عنوان برنامه ای کاملا کاربردی و قدرتمند در زمینه محافظت از تمامی رمز های عبور شما کاربران محترم می باشد که در مارکت بزرگ اندروید منتشر شده است. این اپلیکیشن با جمع آوری تمامی رمز های عبور کاربران در محیطی امن امکان محافظت از آن ها چندین برابر افزایش داده و دسترسی به آن ها را در هر زمان و مکانی برای کاربران آسان تر می کند. الگوریتم موردد استفادهه توسط این اپلیکیشن بسیار پیچیده بوده و تا کنون کسی موفق به رمز گشایی اطلاعات آن نشده است. اگر نمی توانید رمز های عبور قوی برای اکانت های مختلف خود ایجاد کنید بهتر است این کار را نیز به پسوورد سیور محول سازید تا به وسیله ژنراتور داخلی خود کلمات عبوری بسیار قوی با تعداد کاراکتر های دلخواه ایجاد نماید؛ پس اگر به امنیت اطلاعات خود اهمیت می دهید با ما همراه بوده و برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

امکانات و قابلیت های برنامه Password Saver :

  • ذخیره رمز های عبور خود در محیطی امن بدون هیچ گونه نگرانی
  • رمزنگاری تمامی اطلاعات ذخیره شده در در برنامه به صورت کاملا منحصر به فرد
  • محافظت از تمامی رمز های عبور به وسیله یک پین مرکزی و اختصاصی
  • ذخیره اطلاعات تنها بر روی دستگاه هوشمند شما
  • ایجاد رمز های عبور بسیار قوی با استفاده از ژنراتور داخلی برنامه

اپلیکیشن امنیتی" Password Saver" با سیستم منحصر به فرد خود و هم چنین قیمت 0.99 دلاریش با جمع آوری صد ها رای توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را به دست آورد.

عادل بازدید : 41 یکشنبه 14 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه Speech to Text Translator TTS Full |

| نسخه آنلاک شده و کامل|

اپلیکیشن Speech to Text Translator TTS  به کاربران خود کمک می کند تا بتوانند تنها با گفتار متن ها خود را نوشته و به صورت همزمان به زبان های مختلف دیگری ترجمه کنند. قابلیتی که باعث شده است این برنامه در میان کاربران سراسر جهان به محبوبیت خاصی برسد توانایی دو طرفه بودن آن است ؛ به گونه ای که خواهید توانست متن های خود را تایپ کرده و ترجمه دریافت شده آن را در هر زبان دیگری به صورت صوتی پخش کنید تا بتوانید بسیار آسان و بدون دردسر با مردم سراسر جهان ارتباط بر قرار کنید. متن های تایپ شده به صورت صوتی را به آسانی کپی کرده و آن ها را با دیگر کاربران در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، واتس آپ، اینستاگرام، فیس بوک و … به اشتراک بگذارید.

بنا بر گفته سازنده برنامه Speech to Text Translator TTS کاربران می توانند از این نرم افزار برای آموزش دیگر زبان های زنده دنیا استفاده کنند ؛ زیرا خواهید توانست با زبان رسمی کشور خود صحبت کرده و ترجمه ان را با زبان دیگری به صورتی دقیق دریافت نمایید. علاوه بر این بهتر است بدانید که Speech to Text Translator TTS از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند! اپلیکیشن Speech tooo Text Translator TTS با تکیه بر توانایی های فوق العاده خود توانسته است با بیش از یک میلیون دانلود فعال امتیاز 4.0 از 5.0را دریافت نماید.

عادل بازدید : 221 یکشنبه 14 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود نسخه جدید Learn Languages: Rosetta Stone |

| نسخه کامل با تمامی قابلیت ها بدون نیاز به پرداخت |

Learn Languages: Rosetta Stone از بهترین، محبوب ترین و کاربردی ترین نرم افزارهای آموزش زبان برای دستگاه های آندرویدی است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده است به گونه ای که برای باز شدن قابلیت های دیگرش حدود 200 دلار باید پرداخت کنید و هم اکنون در گوگل پلی قصد معرفی نسخه فول آنلاک آن را داریم که تمامی قابلیت هایش را شامل میشود. با این نرم افزار می توانید به صورت حرفه ای آموزش زبان انگلیسی، فارسی، اسپانیایی، فرانسوی و 15 زبان زنده دنیا را به دو صورت تصویری و صوتی فرا بگیرید.

ویژگی ها و امکانات Learn Languages: Rosetta Stone :

  • امکان فراگیری 19 زبان زنده دنیا
  • دسترسی به آموزش در هر مکان
  • آموزش تصویری زبان های زنده دنیا
  • لول بندی درس ها برای فراگیری کامل
  • محیط کاربری ساده و بدون تبلیغات

نسخه رایگان اپلیکیشن "Learn Languages: Rosetta Stone" تا به این لحظه +5.000.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و جدیدترین نسخه تست شده، کامل و آنلاک شده  آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم

نکته: اپلیکیشن Learn Languages: Rosetta Stone اینترنتی است و به اتصال اینترنت نیاز دارد – در اجرای اولیه در برنامه ثبت نام کنید.

عادل بازدید : 215 یکشنبه 14 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود نسخه جدید Whistle Camera HD Pro  |

| نسخه کامل با تمامی قابلیت ها بدون نیاز به پرداخت |

 Whistle Camera HD Pro برنامه ای ساده و در عین حال حرفه ای برای ثبت تصاویر بدون لمس صفحه و با سوت برای سیستم عامل اندروید است. نها کافیست سوت بزنید تا تصاویری با کیفیت فوق العاده را به ثبت برسانید! برای افزایش کیفیت تصاویر از سیستم شمارش معکوس و تاخیر در عکس بهره ببرید تا پس از سوت و یا دست زدن بتوانید با ژست دلخواه خود و بدون هیچ گونه عجله ای عکسیی شفاف و زیبا داشته باشید. در این برنامه تمامی مشکلات تصویر برداری از راه دور و بدون لمس صفحه در نظر گرفته شده و برای هر کدام امکانات ویژه ای قرار داده شده است ؛ به عنوان مثال یکی از مشکلات عکس برداری از راه دور و بدون لمس، فوکوس می باشد که توجه نکردن به آن موجب افت شدید کیفیت در تصاویر می شود  اما Whistle Camera HD با سیستم هوشمند فوکوس خودکار اینن  مشکل را به راحتی بر طرف کرده و شما را قادر می سازد از هر فاصله ای با کیفیت ترین تصاویر را از خود به ثبت برسانید.

 

 امکانات و قابلیت های برنامه Whistle Camera HD Pro :

  • ثبت تصاویر با کیفیتی بالا از راه دور تنها با سوت و یا دست زدن
  • سیستم هوشمند ضبط ویدئو با امکانات ویژه
  • حالت سایلنت مود برای ثبت بدون صدای تصاویر
  • تایمر شمارش معکوس
  • قابلیت بی نظیر فوکوس خودکار
  • تنظیم تعادل رنگ سفید در تصاویر
  • حالت های صحنه
  • نور دهی دستی

اپلیکیشن "Whistle Camera HD Pro" توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه منتشر شده است و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را به دست آورد.

عادل بازدید : 241 یکشنبه 14 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود نسخه پریمیوم AZ Screen Recorder – نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش اندروید  |

| کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی |

AZ Screen Recorder Premium 4.3.3 - برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش اندروید

AZ Screen Recorder Premium بهترین نرم افزار ضبط فیلم از صفحه نمایش دستگاه های اندروید می باشد که با ارائه یک رابط کاربری ساده و زیبا برای کاربران امکان ضبط ویدئو از صفحه نمایش گوشی و تبلت های اندروید در کیفیت های HD و Full HD را فراهم می سازد. برای استفاده از این نرم افزار نیازی به روت بودن دستگاه نیست و به آسانی در هر زمان می توانید بدون محدودیت زمانی از صفحههه نمایش گوشی خود فیلم ضبط کنید. همچنین این نرم افزار اندروید قابلیت ضبط صدای ورودی از طریق میکروفون را داراست که این امکان شگفت انگیز می تواند به شما در ساخت فیلم های آموزشیی  ,, تیزرهای تبلیغاتی و ... کمک کند.

ویِژگی های نرم افزار AZ Screen Recorder Premium :

- رابط کاربری ساده و زیبای نرم افزار

- ضبط فیلم از صفحه نمایش در کیفیت های HD و Full HD

- قابلیت ضبط فیلم با دوربین جلو برای نمایش چهره و بیان احساسات در یک پنجره کوچک

- قابلیت منحصر به فرد افزودن نماد یا علامت به ویدئوهای آموزشی

- امکان ضبط صداهای ورودی از طریق میکروفون دستگاه

- امکان حذف و برش بخش های غیرضروری فیلم

- امکان انتخاب محل ذخیره ویدئو , تعیین رزولیشن , نرخ فریم و نرخ بیت و ...

- قابلیت اشتراک گذاری یا حذف فیلم های ضبط شده


AZ Screen Recorder Premium 4.3.3 - برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش اندروید AZ Screen Recorder Premium 4.3.3 - برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش اندروید

عادل بازدید : 101 دوشنبه 08 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه Everywhere Launcher Pro|

|نسخه آنلاک شده و PROO با تمامی قابلیت ها|

Everywhere Launcher Pro از محبوب ترین، زیباترین و کاربردی ترین لانچرهای ساخته شده برای دستگاه های با سیستم عامل هوشمند اندروید است که می توان لقب “لانچر چند وظیفه ای” را به آن داد و توسط استودیوی برنامه نویسی Michael Flisarr به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی منتشر شده و هم اکنون قصد معرفی نسخه پرداخت شده و کامل ان را حضور شما علاقهه مندان به لانچرهای کم نظیر داریم! همانطور که مستحضرید، محیط کاربری پیش فرض دستگاه های اندرویدی به دلیل محیط یکنواخت و عدم در اختیار قرار دادن امکانات زیاد پس از مدتی تکراری می شود و شما مجبورید برای جبران این کمبودهایی که واقعا نیازشان حس میشود، سراغ لانچرها بروید، لانچرها محیط کاربری دستگاه شما را دگرگون می سازند و امکانات فوق العاده ای را به دستگاهتان هدیه می دهند به طوری که تا به این لحظه ده ها لانچر شیک و منحصر به فرد حضور شما معرفی شده است.

  

عادل بازدید : 103 دوشنبه 08 خرداد 1396 نظرات (0)

 |دانلود  Hexlock App Lock & Photo Vault – قفل هوشمند برنامه های اندروید|

| کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی |

دانلود Hexlock App Lock & Photo Vault 1.8.3.33 - قفل گذاری برنامه های اندروید

Hexlock App Lock & Photo Vault یک نرم افزار امنیتی هوشمند در زمینه قفل گذاری برنامه ها می باشد که برای گوشی ها و تبلت های اندروید ارائه شده است. این اپلیکیشن یک راه حل نرم افزاری مناسب برای محافظت از حریم خصوصی و اطلاعات شخصی دستگاه های اندروید است و توسط آن می توانید به آسانی با تنظیم یک رمز عبور یا الگو , دسترسی دیگران به بخش های مختلف گوشی نظیر گالری , واتس اپ , تلگرام , جیمیل و دیگر بخش ها را محدود کرده و به این وسیله از حریم شخصی خود حفاظت نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار , این امکان را خواهید داشت که تصاویر , ویدئوها و دیگر فایل های شخصی خودتان را مخفی نمایید و از دسترس دیگر افراد دور نگه دارید. هم اکنون می توانید نسخه پریمیوم نرم افزار هکس لاک را در ادامه مطلب از وب سایتت دانلودیها دریافت کنید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Hexlock App Lock & Photo Vault :

- محیط کاربری ساده و بسیار زیبای نرم افزار

- قفل گذاری بر روی واتس اپ , تلگرام , ایمیل ها و پیام ها

- مخفی کردن تصاویر , ویدئوها و دیگر اسناد شخصی

- امکان قفل گذاری بر روی بازی های نصب شده

- حفاظت از نرم افزارهای ارتباطی نظیر واتس اپ , تلگرام , جیمیل و ..

- رمزگذاری بر روی بخش های مختلف نظیر دسترسی به WiFi و تنظیمات

- ابزار کنترل فرزندان و محدود کردن دسترسی به بخش های مختلف

- ایجاد پروفایل های اختصاصی برای قفل گذاری بر روی برنامه ها در زمان دلخواه

عادل بازدید : 237 یکشنبه 07 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه Glitch Pro|

|نسخه pro و پریمیوم با دسترسی به تمام ویژگی ها|

Glitch Pro عنوان اپلیکیشنی خاص برای تبلت ها و گوشی های با سیستم عامل اندروید بوده که به کمک آن خواهید توانست تصاویرتان را به گونه ای ناقص و مبهم ویرایش نمایید! شاید هنگام خواندن توضیحات برنامه ابتدا گیج شوید اما بهتر است بدانید که همین سبک ویرایش یکی از پر طرفدارترین سبک های موجود در شبکه های اجتماعی است! باید اعتراف کنید که بارها و بار ها در شبکه های اجتماعی پر بازدید همانند اینستاگرام با تصاویری مبهم از دوستان خود رو به رو شده اید که این نوع ویرایش تصویر نیازمند دانش خاصی در زمینه گرافیک می باشد؛ اما گلچ این نوع ویرایش ها را آسان کرده و آن ها را در نوک انگشتانتان قرار داده است. چندین افکت مختلف و گوناگون در این برنامه قرار داده شده است که به راحتی خواهید توانست هر کدام از آن ها را انتخاب کرده و با لمس هر قسمت از تصویر تنها همان ناحیه را ویرایش و مبهم کنید.

  

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 421
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 7,291
  • بازدید سال : 34,788
  • بازدید کلی : 184,965