loading...
مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید
عادل بازدید : 418 شنبه 01 اردیبهشت 1397 نظرات (0)

 Clash of Clans یک بازی استراتژی زیبا می باشد که در آن باید روستا خود را بسازید و نیرو های نظامی خود را تربیت نمایید. این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.

عادل بازدید : 257 یکشنبه 07 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه Doodle Army 2 : Mini Militia|

|نسخه معمولی + نسخه مود|

|آفلاین و آنلاین|

Doodle Army 2 : Mini Militia به فارسی “ارتش احمق 2” بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی Appsomniacs برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل منتشر شده و تا به این لحظه بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده است. این بازی یک بازی جنگی متاثر از سری بازی های تیراندازی با آدمک با تم کارتونی بسیاررر زیباست که در ان شما می توانید با اتصال به اینترنت با حداکثر 6 بازیکن به صورت آنلاین بازی کنید، با فرمانده دسته خود تمرین کنید و مهارت هایتان را در بخش “آموزش آفلاین” افزایش دهید. شما می توانید این بازی را در دو حالت “همکاری” و “دوام آوردن” تجربه کرده و از انواع و اقسام سلاح ها همچون تفنگ های شکاری، تک تیرانداز و شعله افکن استفاده کنید! در این بازی کنترل ارتش احمق در دستان شماست و باید با استفاده از سلاح های مختلف دیگر سربازان را یکی پس از دیگری از بین ببرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

عادل بازدید : 95 پنجشنبه 06 آبان 1395 نظرات (0)

Go Surf - The Endless Wave عنوانی جذاب در سبک ورزشی میباشد  عنوان Go Surf - The Endless Wave در نقش موج سواری حرفه ای قرار خواهید گرفت و باید در پهنای بیکران اقیانوس به موج سواری بپردازید. بازی در سبک ورزشی و صد البته بی پایان میباشد و رکورد شما در بازی تعیین کننده سطحتان خواهد بود. ورزش موج سواری یکی از زیباترین و مفرح ترین ورزش های آبی در جهان میباشد و دارای چالش هایی خطرناک نیز خواهد بود. حال تمامی این ویژگی ها در بازی Go Surf - The Endless Wave گردآوری شده است و تجربه ای نوین را در اختیار کاربر قرار میدهد. 

 

عادل بازدید : 48 پنجشنبه 06 آبان 1395 نظرات (0)

یک بازی فوق العاده می باشد که دقایقی پس از انتشار نسخه جدید آن را به صورت کامل در اختیار شما قرار دادیم تا نهایت لذت را از این بازی بی نظیر ببرید. چه چیزی نیاز دارید تا یک تعطیلات عالی داشته باشید؟ در این بازی شخصیت بامزه و جذاب بازی برای گذراندن تعطیلاتش به یک جزیره گرمسیری سفر کرده است و سوار بر یک کشتی کروز شده است! در این جزیره انواع تفریح ها و سرسره ها برای خوش گذراندن وجود دارد و می توانید نهایت لذت را از آنها ببرید. از تمامی امکاناتی که در جزیره وجود دارد استفاده کنید و تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا بهترین تفریح عمر خود را در این جزیره بکنید! در این بازی شما باید علاوه بر تفریح امکانات و عوامل دیگری که فکر می کنید درست است را در جزیره قرار دهید و این جزیره را به یک جزیره بی نقص و بهشتی تبدیل نمایید. هیچ جزیره ای تاکنون امکاناتی را که شما اکنون در اختیار دارید نداشته است پس نهایت استفاده را ببرید و یا یک نقشه درست آن را به بهترین شکل ممکن توسعه دهید.

عادل بازدید : 238 پنجشنبه 06 آبان 1395 نظرات (0)

Juice Cubes یک بازی بسیار خوشمزه و سرگرم کننده برای علاقه مندان به بازی های فکری و پازل می باشد! بازی مکعب های میوه ای یک بازی رایگان می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید. در این بازی شما باید میوه هایی با طعم یکسان را در کنار یکدیگر قرار دهید تا آنها منفجر شوند و امتیاز شما افزایش یابد. با گذشت مراحل این کار بسیار دشوار و پیچیده خواهد شد و باید سرعت عمل خود را بسیار بالا ببرید

عادل بازدید : 184 چهارشنبه 05 آبان 1395 نظرات (0)

بازی محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای ماجراجویی است بازی Batman: The Telltale Series یک بازی اپیزودیک است که در پنج قسمت گوشه ای از داستان بتمن را برای شما نقل می کند ؛ استودیو سازنده در Batman: The Telltale Series قصد دارد تا داستان زندگی بروس وین‌ را که حال چند سال است در قالب بتمن به حساب خلافکاران گاتام می رسد به تصویر بکشد! داستان این بازی هیچ ربطی به فیلم یا بازی های گذشته ای که از این شخصیت دیده ایم ندارد، حتی از نظر مقایسه با کامیک های بتمن، Batman The Telltale Series فقط از اسامی و شخصیت های کامیک استفاده کرده تا داستان مختص به خود را بنویسد! با این حال بازی به کامیک های سری بتمن وفادار است

 

عادل بازدید : 295 چهارشنبه 05 آبان 1395 نظرات (0)

بازی Nonstop Knight عنوانی در سبک نقش آفرینی میباشد که به تازگی توسط استودیو flaregames ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. در نقش شوالیه ای سخت کوش قرار بگیرید و بدون حتی لحظه ای استراحت دشمنان خود را یکی پس از دیگری نابود کنید.نقد سایت معتبر TouchArcade: بازی Nonstop Knight عنوانیست که قطعا ارزش تجربه کردن را خواهد داشت بازی که با انجام کارهایی ساده و در عین حال جذاب من را شگفت زده کرده است.بازی دارای محیط و گرافیک جذابی است که در کنار گیم پلی زیبا آن قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد و اگر جزو کسانی هستید که نیازی شدید به بازی های سرگرم کننده در زمان های فراغت دارید Nonstop Knight میتوانید کمک بسیاری برای شما باشد.

عادل بازدید : 67 سه شنبه 04 آبان 1395 نظرات (0)

در بازی Sonic Dash شما باید در محیطی 3 بعدی و زیبا تا می توانید سریع حرکت کنید، از روی موانع بپرید و سکه های بیشتری جمع کنید و لقب سریعترین خارپشت جهان را به خود اختصاص دهید. در طول مسیر ممکن است موانع مختلفی سر راه شما پدید آیند که باید با ضربه زدن آن ها را نابود کنید و امتیاز بیشتری کسب کنید. با استفاده از موشک صوتی می توانید تمامی دشمنان خود را در یک لحظه نابود کنید! از ویژگی های دیگر بازی می توان به گرافیک بسیار بالا و گیم پلی روان آن اشاره کرد. 

عادل بازدید : 87 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

یکی از بهترین عناوین شبیه ساز شکار با محیطی گرافیکی است که گیم پلی آن به صورت اول شخص یا FPS دنبال میشود. در این عنوان باید برای شکار حماسی خود از شمال غربی اقیانوس آرام تا صحرای مرکزی سفر کنید و در هر منطقه به شکار حیوانات مختلف بپردازید. لوکیشن های بازی از گرافیکی زیبا بهره میبرد که حس یک شکارچی واقعی در دل طبیعت را به شما القاء خواهد کرد.

خیلی از افراد دوست دارند کار هایی را انجام دهند که متاسفانه به دلایل گوناگون از جمله کمبود امکانات، عدم مهارت کافی و یا ناتوانی در تامین هزینه ها از انجام آن ها پشیمان می شوند. قطعا این اتفاق حس بدی را برای انسان تداعی می کند اما وقتی تمام اتفاقات اطراف ما مجازی شده و سر از گوشی های هوشمند، فبلت ها و یا حتی تبلت ها در آورده اند دیگر نیازی نیست نگران این باشیم که آرزوی برخی کار ها را با خود به گور ببریم! حالا فقط کافیست پلتفرم اندرویدی خود را در دست بگیرید و با دانلود بازی DEER HUNTER 2014 یک شکار واقعی را تجربه کنید.


عادل بازدید : 160 یکشنبه 02 آبان 1395 نظرات (0)

 The Pirate: Caribbean Hunt عنوانی جذاب در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو Home Net Games ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا 58 هزار نفر امتیاز 4.4 از 5.0 و بیش از 5 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. همان طور که از نام بازی پیداست شما به عنوان کاپیتان دزدان دریایی کارائیب در بازی حضور خواهید داشت و باید با بیرحمی تمام منابع و گنجینه های کشتی های دیگر را به غارت ببرید.

عادل بازدید : 46 شنبه 01 آبان 1395 نظرات (0)

 My Talking Tom یکی از پر طرفدارترین عناوین موجود در گوگل پلی به شمار می رود که تا کنون نزدیک به 500 میلیون بار دانلود شده است. این عنوان رایگان توسط کمپانی بازی سازی Outfit7 روانه گوگل پلی شده که بیشتر فعالیت شرکت نام برده نیز تا کنون در همین سبک خلاصه شده است.

در بازی My Talking Tom، مسئولیت مراقبت از یک حیوان خانگی به نام تام که گربه ای بیش نیست روی دوش شما قرار می گیرد که بسیار با مزه و در عین حال حساس می باشد. شما باید از تام به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید تا از تغذیه مناسب، خواب سر وقت و بازی های متناسب با سن خود بهره ببرد. تام آنقدر جذاب و دوست داشتنی است که طولی نمی کشد تا مانند عضوی مجازی وارد زندگی شخصی شما شود!

عادل بازدید : 136 شنبه 01 آبان 1395 نظرات (0)

Candy Crush Soda Saga عنوانی جذاب در سبک کژوال میباشد که به تازگی توسط استودیو مشهور و محبوب King ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است.ساخت عناوین مشهور دیگری نظیر Candy Soda Saga را نیز در کارنامه موفق خود به ثبت رسانده است.

عادل بازدید : 54 شنبه 01 آبان 1395 نظرات (0)

Infamous Machine عنوانی در سبک ماجرایی میباشد که به تازگی توسط استودیو Blyts ساخته و پرداخته شده و با قیمت بالا 5 دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. داستان بازی Infamous Machine بسیار جذاب و زیبا طراحی شده است در این عنوان در نقش پسری با نام کلوین و ماشین نفرت انگیز وارد ماجراجویی زیبا خواهید شد شما باید با همراهی پسر ماجراجو بازی و با سفر در طول تواریخ مختلف به نوابغ افسانه ای کمک نمایید تا شاهکارهای ماندگار خود را تکمیل نمایند. گیم پلی بازی به صورت نقطه و کلیک میباشد و درون مایه های طنز آن در نقاط مختلف لبخند را به لبتان خواهد آورد.

عادل بازدید : 89 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

Ninja Turtles: Legends یک بازی زیبا، سرگرم کننده و مهیج برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی udia Inc ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک سه بعدی زیبا، گیم پلی سراسر اکشن و پر برخورد و همچنین حضور کاراکتر های تحسین بر انگیز می تواند برای دوست داران سری انیمیشن های لاکپشت های نینجا یک خبر خوش باشد. 

عادل بازدید : 77 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

Talking Tom Gold Run عنوانی در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو مشهور و محبوب Outfit7 ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 31 هزار نفر امتیاز عالی 4.7 از 5.0 و بیش از 5 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. اینبار شخصیت های دوست داشتنی آنجلا و تام در دنیایی متفاوت آماده سرگرم کردن شما هستند و شما باید با انتخاب هر یک از آنان وارد ماجراجویی بی انتها و هیجان انگیز شوید.

عادل بازدید : 288 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

در این بازی شما باید وارد یک چالش آنلاین و واقعی شوید و با دوستان خود و سایر بازیکنان از سراسر دنیا به رقابت بپردازید و توانایی های خود را ثابت نمایید! به یکی از هزاران امپراتوری موجود در بازی بپیوندید و با حمله کردن و جمع آوری منابع و ساخت ساختمان های قدرتمند خود و ارتقای آن تمامی تلاش خود را به کار ببرید تا به قدرتمند ترین بازیکن موجود در بازی تبدیل شوید!

شما می بایست در نقش یک پادشاه قدرتمند و مستبد امپراطوری خود را بنا کنید و با جمع آوری سکه ها از راه ها مختلف، ساختمان های خدماتی، دفاعی و... برای شهر خود بسازید و درقبال آن ها از مردم مالیات بگیرید. اگر هوشمند باشید و بتوانید عملکرد خوبی از خودتان نشان دهید خیلی سریع پیشرفت می کنید و می توانید به راحتی امپراطوری خود را گسترده نمایید.

عادل بازدید : 181 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

بازی جدید و بسیار هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن آنلاین است  Walking War Robots شما را با نسل جدید بازی های آنلاین و تیمی اندروید آشنا خواهد کرد و در آن شما تمامی روبات های دشمن را نابود می کنید و با غارت منابع و وسایل با ارزش آن ها، تجهیزات جنگی و سلاح های خود را ارتقا می بخشید تا توانایی طول مبارزه و سرعت و دوام روبات های خود را افزایش دهید! قدرت خود را در مپ ها و نقشه های مختلف ثابت کرده و با استراتژی های و تاکتیک های منحصر به فرد پیروزی را ازان خود کنید و یکی از بهترین بازی های آنلاین اندرویدی را تجربه کنید!

 

 ویژگی های بازی اکشن Walking War Robots اندروید:

 

15 ربات با قدرت های منحصر به فرد

بیش از 20 نوع سلاح مختلف برای استفاده

ترکیب سلاح و روبات برای ایجاد ماشینی قوی!

امکان ایجاد اتحاد با دوستان و افزایش هیجان

تکمیل ماموریت ها برای دریافت امتیاز و پاداش

گرافیک اچ دی با صداگذاری مهیج و کنترلر خوب

 

عادل بازدید : 601 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

اگر از طرفداران بازی های جی تی آی باشید قطعا این بازی نیز برایتان بسیار شگفت انگیز خواهد بود . در این بازی می توانید آزادانه در شهر به گردش و انجام ماموریت های مختلف پرداخته و در شهرهای بسیار بزرگ به گانگستری بپردازید ! بازی گانگستر وگاس قدرتمندتر از نسخه های دیگر بازی های گیم لافت ظاهر شده است و با گرافیکی در سطح بسیار بالا ، نقشه ای بسیار وسیع تر از نسخه ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه عرضه شده است. بازی Gangstar Vegas بیش از 80 ماموریت چالش برانگیز را شامل می شود و گرافیک و کیفیت بالای آن تحسین برانگیز است و در آن شما باید از طریق سوم شخص در شهرها به گانگستری پرداخته و قادر خواهید بود که انواع ماشین های اخرین سیستم لاس وگاس را برانید و هیجان را تجربه کنید !

عادل بازدید : 142 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)
در بازی Dungeon Legends شما در نقش یکی از کوتوله های قهرمان می باشید که برای جمع آوری طلا و دفاع از شهر خودش دست به کار می شود و ماجراجویی خود را آغاز می کند. در این راه شما باید از میان خطرات و دشمنان بسیاری عبور کنید تا به هدف خود برسید. چالش هایی که پیش روی شما قرار می گیرند به تدریج سخت تر از گذشته خواهند شد تا اینکه شما را حسابی به چالش بکشند! با قابلیت مولتی پلیر بازی می توانید با دوستان خود وارد دنیای بزرگ بازی شوید و یکدیگر را بسنجید و مهارت های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. سیستم کنترل بازی برای دستگاه های لمسی طراحی شده است و بدون شک گیم پلی بی نظیری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.
عادل بازدید : 390 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

 تیرانداز فلزی بازی جدید و فوق العاده زیبا با گیم پلی اعتیاداور و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از Rocket Games Studio برای اندروید است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه حدود 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود! بازی Metal Shooter که امروز قصد معرفی ان را داریم از Metal Slug یا همان سربازان کوچک الهام گرفته و اگر دوست دارید با یک عنوان اکشن احساس نوستالژی خود را قلقلک دهید بدون شک بازی فوق مخصوص شما طراحی شده است! در بازی دقیقا همانند متال اسلاگ، شما نقش سربازی را خواهید داشت که می بایست رو به جلو حرکت کرده و دشمنان را از بین ببرید! چیزی که توانسته ساخته Rocket Games را نسبت به عناوین مشابه متمایز کند، چگونگی استفاده از المان های متال اسلاگ است، 

عادل بازدید : 34 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

 بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای فکری و ماجراجویی برای دستگاه های اندرویدی است که ساعت ها پیش کمپانی مطرح بازیسازی Big Fish Games آن ار در پلی استور عرضه نمود و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای فکری معرفی کنیم! داستان نهمین سری از بازیهای Hidden Expedition از این قرار است که یک سیگنال مشکوک در مجاورت یک رصدخانه شناسایی شده و باعث زمین لرزه های عجیب و غریب می شود ؛ هم اکنون وظیفه شماست که با پیگیری علل و امواج این سیگنال از فعالیت و عملکرد مشکوک آن برای یافتن حقیقت مطلع شوید تا جلوی یک اتفاق شوم گرفته شود! به نظر شما چه کسی پشت این زمین لرزه هست؟! آیا در پشت این قضیه کسی برای از بین بردن جهان تصمیم شومی گرفته است!؟ هم اکنون ماجراجویی جدید خود را برای پیدا کردن حقیقت آغاز کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! اگر از دوستداران بازیهای ماجراجویی و معمایی هستید بدون شک Hidden Expedition: Dawn با طراحی عالی و ساخت خوبش ساعت ها شما را مشغول می کند و نظرتان را نیز جلب خواهد کرد!

عادل بازدید : 44 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

 محبوب ترین و پردانلودترین بازیهای ورزشی بسکتبال از استودیوی مطرح ELECTRONIC ARTS برای اندروید است بر خلاف بازیهای بسکتبال دیگر از جمله NBA 2K 2016 در NBA LIVE Mobile Basketball می بایست با بازیکن های آماتور تیم بسازید و تیم و بازیکن ها را به تدریج و با دریافت امتیاز قوی تر کنید! سه حالت مختلف در این بازی دیده می شود، یکی اینکه تیم خود را در لیگ چهاره تیمی شرکت می دهید و به مسایقات پلی آف می فرستید تا قهرمان شوید، در واقع همان حالت سنتی بازی های NBA ؛ حالت دوم بازی Live Events نام دارد که در آن روزانه چالش هایی برای شما تعریف می شود که مهارت بازیتان را بالا می برد و در سومین حالت بازی، یعنی head-to-head، شما کنترل یک بازیکن را در طول یک کواتر بر عهده می گیرید و به صورت آنلاین با یکی که او هم کنترل یک بازیکن را بر عهده دارد بازی می کنید! به طور کلی نباید انتظار داشته باشید نسخه موبایل این بازی گرافیک و کنترل کنسول های بازی را داشته باشد ؛ گرافیک بازی خوب است، ولی چهره بازیکن ها را از نزدیک نمی بینیم ؛ کنترل بازی هم ساده تر است که به همین دلیل نسخه موبایل نسخه جذاب تری از آب درآمده است! اگر از علاقه مندان به بازیهای بسکتبال اندروید هستید بازی فوق انتخاب مناسبی است!

عادل بازدید : 41 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

در این بازی نیز همانند نسخه پیشین باید از خطراتی که جان شما را تهدید میکنند دوری کنید و با استفاده از مهارت های خود در رشته ورزشی پارکور مراحل بازی را یکی پس از دیگری به اتمام برسانید. بازی نسبت به نسخه پیشین دارای مکانیزم های جدید تر و هم چنین انیمیشن های بهتری است که قطعا تجربه لذت بخش تری را به شما القاء خواهد کرد.

این بار شما در مجموعه ای تحقیقاتی و بسیار بزرگ گرفتار شده اید و در بیش تر نقاط بازی سنسور های لیزری و دیگر سیستم های امنیتی کوچک ترین حرکتی را شناسایی خواهند کرد و در این شرایط شما باید بتوانید از این موانع عبور کنید و راهی برای خروج از این مکان پیدا کنید. البته در نسخه دوم این بازی میتوانید تکنولوژی هایی را خریداری کرده و یا مهارت های خود را در زمینه های مختلف ارتقاء دهید تا بتوانید مراحل را به شکلی آسان تر به اتمام برسانید.

عادل بازدید : 342 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

 یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های اسکیت می باشد که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد! در این بازی زیبا می توانید یک اسکیت برد انتخاب کنید و مهارت های خود را افزایش دهید بدون اینکه زخمی شوید و یا زمین بخورید! از ویژگی های بازی می توان به گرافیک بالا و فیزیک عالی آن اشاره نمود. قابلیت صحنه آهسته و گیم پلی فوق العاده روان نیز از دیگر امکانات بازی می باشد.

عادل بازدید : 205 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

نسخه دوم بازی محبوب و پر طرفدار به کاشی سفید ضربه نزنید میباشد که برای گوشی و تبلت های اندرویدی منتشر شده است . در این نسخه از بازی شاهد گیم پلی جدید، کیفیت صدا و یک حالت رقابت های جهانی هستیم .قوانین بازی کاملا مشخص بوده بر یک اصل ساده استوار شده بطوریکه هر کاری که در بازی می کنید، به کاشی های سفید دست نزنید . بازی چندین حالت جذاب دارد که هر کدامشان را هم می توانید در چند حالت بازی کنید ، اما قانون بازی در تمامشان ثابت و همان عدم برخورد دست با کاشی های سفید است . شما با فشردن هر یک از کاشی های سیاه و رنگی یک نت از پیانو را میشنوید که شاید در ابتدا آهنگی نا مفهوم باشد اما با تسلط بر بازی خواهید دید با لمس کاشی های رنگی و سیاه یک موزیک بیسار محبوب و مشهور را مینوازید و این همان قسمت جذاب ماجرای بازی است .

عادل بازدید : 39 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

بازی پرطرفدار و محبوب مربیگری فوتبال برای گوشی و تبلت های اندرویدی است. شما در این بازی رایگان میتوانید هوش و استعداد مربیگری خودتان را به صورت کاملا رایگان و بدون هیچگونه استرسی به چالش بکشید . لذت بردن از بازی های زنده به مدیریت قوی شما وابسته بوده و هر روز باید تصمیم گیری های مهمی را بگیرید. شما برای کسب موفقیت باید ذهنیت خود را به سمت شکست رقبای خود و گل زدن بی وقفه و همیشه برنده بودن تغییر دهید. بنا به نیاز های خود در پست های مختلف دفاع و هافبک و غیره میتوانید وارد بازار نقل و انتقالات شوید و بازیکنان مورد نیاز خود را برای پوشش پست مورد نظر بخرید. اگر در تیم خودتان بازیکنی با ویژگی های جذاب دارید میتوانید آن را در مزایدات زنده به مناقصه بگذارید تا بتوانید به بهترین پیشنهاد ممکن بفروشید. در صورتی که با انجام مسابقات زیبا و کسب نتایج خوب اقدام به کسب درامد کنید میتوانید برای تیم خودتان یک استادیوم اختصاصی برای انجام بازی ها نیز بسازید. 

عادل بازدید : 237 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)

 !Looney Tunes Dash به دوران کودکی خود بازگردید. فرار کنید، جاخالی دهید، بپرید و همه چیز را خراب کنید! با شخصیت های کارتونی دوران کودکی خود در بازی !Looney Tunes Dash به ماجراجویی بپردازید و لذت ببرید. شخصیت هایی موجود در بازی عبارت اند از: میگ میگ، توییطی، باگی بانی و بسیاری دیگر که با پشت سر گذاشتن مراحل می توانید به آن ها دست پیدا کنید. محیط متفاوت و زیبا در نقاط مختلف جهان و ماجراجویی بی نهایت را در این بازی مهیج و دوست داشتنی تجربه کنید.

عادل بازدید : 80 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)

 ATV Quad Bike Racing Mania نیز یکی از این دسته بازی های پرطرفدار در سبک ریسینگ می باشد که توسط استدیو بازی سازی Impact Mobile Games روانه گوگل پلی شده است. ATV Quad Bike Racing Mania تا کنون موفق به کسب امتیاز 3.8 از 5 شده و نزدیک به 5 میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است. بهتر است بدانید که در ثبت نمره نچندان خوب این بازی بیش از 24 هزار نفر نقش داشته اند.

در این عنوان شما موتور 4 چرخی در اختیار دارید که می بایست با آن به مسابقات هیجان انگیز و جذاب پرداخته و مدال قهرمانی را از آن خود کنید. در ابتدای بازی، مسابقات بسیار ساده و آسان بوده و به راحتی و با کمی دقت می توانید رقیبانتان را شکست دهید اما با پیشروی در بازی کار برای شما تا حدی سخت می شود که دیگر باید قید موتور 4 چرخ قدیمی خود را زده و به سراغ مدل های جدیدتر با قیمت های گران بروید!

عادل بازدید : 53 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)

 این کمپانی بزرگ مدت طولانی است که تمرکز خود را بر روی تولید بازی های HD و با گرافیک بالا معطوف کرده است. یکی از بازی های پر طرفدار این کمپانی که تا کنون ده ها میلیون کاربر را از سراسر جهان به خود اختصاص داده سری آسفالت می باشد. این شرکت با عرضه نسخه هشتم از سری آسفالت، مهارت و تجربه چندین ساله خود را به همگان ثابت کرد و  یک بار دیگر خوش درخشید.

عادل بازدید : 139 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

Pumped BMX 3 عنوانی جذاب در سبک ورزشی میباشد. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا 432 نفر امتیاز فوق العاده 4.9 از 5.0 و بیش از چندین هزار بار دانلود را تجربه نموده است.بدون شک بازی پیشرو یکی از بهترین بازی ها در سبک ورزش دوچرخه سواری BMX برای سیستم عامل اندروید میباشد. هم چنین Pumped BMX 3 نسخه سوم از سری بازی های Pumped BMX میباشد که نسبت به نسخه های قبلی خود پیشرفت قابل توجهی داشته و این پیشرفت در تک تک اجزا بازی قابل رویت خواهد بود. دوچرخه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و ماموریت های چالشی و هیجان انگیز بازی را تکمیل نمایید. 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 299
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,076
  • بازدید ماه : 7,133
  • بازدید سال : 34,630
  • بازدید کلی : 184,807