loading...
مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید
عادل بازدید : 95 پنجشنبه 06 آبان 1395 نظرات (0)

Go Surf - The Endless Wave عنوانی جذاب در سبک ورزشی میباشد  عنوان Go Surf - The Endless Wave در نقش موج سواری حرفه ای قرار خواهید گرفت و باید در پهنای بیکران اقیانوس به موج سواری بپردازید. بازی در سبک ورزشی و صد البته بی پایان میباشد و رکورد شما در بازی تعیین کننده سطحتان خواهد بود. ورزش موج سواری یکی از زیباترین و مفرح ترین ورزش های آبی در جهان میباشد و دارای چالش هایی خطرناک نیز خواهد بود. حال تمامی این ویژگی ها در بازی Go Surf - The Endless Wave گردآوری شده است و تجربه ای نوین را در اختیار کاربر قرار میدهد. 

 

عادل بازدید : 48 پنجشنبه 06 آبان 1395 نظرات (0)

یک بازی فوق العاده می باشد که دقایقی پس از انتشار نسخه جدید آن را به صورت کامل در اختیار شما قرار دادیم تا نهایت لذت را از این بازی بی نظیر ببرید. چه چیزی نیاز دارید تا یک تعطیلات عالی داشته باشید؟ در این بازی شخصیت بامزه و جذاب بازی برای گذراندن تعطیلاتش به یک جزیره گرمسیری سفر کرده است و سوار بر یک کشتی کروز شده است! در این جزیره انواع تفریح ها و سرسره ها برای خوش گذراندن وجود دارد و می توانید نهایت لذت را از آنها ببرید. از تمامی امکاناتی که در جزیره وجود دارد استفاده کنید و تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا بهترین تفریح عمر خود را در این جزیره بکنید! در این بازی شما باید علاوه بر تفریح امکانات و عوامل دیگری که فکر می کنید درست است را در جزیره قرار دهید و این جزیره را به یک جزیره بی نقص و بهشتی تبدیل نمایید. هیچ جزیره ای تاکنون امکاناتی را که شما اکنون در اختیار دارید نداشته است پس نهایت استفاده را ببرید و یا یک نقشه درست آن را به بهترین شکل ممکن توسعه دهید.

عادل بازدید : 87 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

یکی از بهترین عناوین شبیه ساز شکار با محیطی گرافیکی است که گیم پلی آن به صورت اول شخص یا FPS دنبال میشود. در این عنوان باید برای شکار حماسی خود از شمال غربی اقیانوس آرام تا صحرای مرکزی سفر کنید و در هر منطقه به شکار حیوانات مختلف بپردازید. لوکیشن های بازی از گرافیکی زیبا بهره میبرد که حس یک شکارچی واقعی در دل طبیعت را به شما القاء خواهد کرد.

خیلی از افراد دوست دارند کار هایی را انجام دهند که متاسفانه به دلایل گوناگون از جمله کمبود امکانات، عدم مهارت کافی و یا ناتوانی در تامین هزینه ها از انجام آن ها پشیمان می شوند. قطعا این اتفاق حس بدی را برای انسان تداعی می کند اما وقتی تمام اتفاقات اطراف ما مجازی شده و سر از گوشی های هوشمند، فبلت ها و یا حتی تبلت ها در آورده اند دیگر نیازی نیست نگران این باشیم که آرزوی برخی کار ها را با خود به گور ببریم! حالا فقط کافیست پلتفرم اندرویدی خود را در دست بگیرید و با دانلود بازی DEER HUNTER 2014 یک شکار واقعی را تجربه کنید.


عادل بازدید : 34 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

 بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای فکری و ماجراجویی برای دستگاه های اندرویدی است که ساعت ها پیش کمپانی مطرح بازیسازی Big Fish Games آن ار در پلی استور عرضه نمود و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای فکری معرفی کنیم! داستان نهمین سری از بازیهای Hidden Expedition از این قرار است که یک سیگنال مشکوک در مجاورت یک رصدخانه شناسایی شده و باعث زمین لرزه های عجیب و غریب می شود ؛ هم اکنون وظیفه شماست که با پیگیری علل و امواج این سیگنال از فعالیت و عملکرد مشکوک آن برای یافتن حقیقت مطلع شوید تا جلوی یک اتفاق شوم گرفته شود! به نظر شما چه کسی پشت این زمین لرزه هست؟! آیا در پشت این قضیه کسی برای از بین بردن جهان تصمیم شومی گرفته است!؟ هم اکنون ماجراجویی جدید خود را برای پیدا کردن حقیقت آغاز کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! اگر از دوستداران بازیهای ماجراجویی و معمایی هستید بدون شک Hidden Expedition: Dawn با طراحی عالی و ساخت خوبش ساعت ها شما را مشغول می کند و نظرتان را نیز جلب خواهد کرد!

عادل بازدید : 59 جمعه 23 مهر 1395 نظرات (0)

این بازی در حال حاضر در آمریکا به عنوان محبوب ترین بازی انتخاب شده است و دلیل آن نیز دارا بودن کاربران بسیار زیادی است که به صورت هم زمان آن را انجام می دهند. این بازی جدید، با گیم پلی منحصر به فرد و عالی توانسته است در حال حاضر کاربران بسیار زیادی را به سمت خود بکشاند. “پوکمن گو” در ابتدا برای نیتندو عرضه شد و بعد از آن شاهد عرضه نسخه های مخصوص اندروید و IOS این بازی محبوب بودیم. هم اکنون در سایت ApkTops اقدام به آماده سازی نسخه مخصوص اندروید این بازی کرده ایم.


روش بازی پوکمن گو

در واقع Pokémon GO یک بازی کاملا جدید و بی نظیر برای گوشی های اندرویدی می باشد که با استفده از واقعیت افزوده، سبب ایجاد سرگرمی بی نظیر برای کاربران می شود. این بازی از دوربین گوشی، سنسورها و همچنین GPS + اینترنت استفاده می کند. اساس بازی به این صورت است که شما باید از طریق گوشی همراهتان به دنبال پوکمون ها در سطح شهر باشید. این بازی شما را از خانه بیرون خواهد برد تا در شهر به دنبال پیدا کردن پوکمون ها باشید تا انها را بیابید.

 

عادل بازدید : 79 جمعه 23 مهر 1395 نظرات (0)

 Subway Surfers یکی از آن دست بازی هایی می باشد که اگر رقیبانی همچون Temple run بر سراهش نبود، قطعا از نگاه اندرویدکده برترین بازی موجود برای سیستم عامل اندروید در این سبک لقب می گرفت! این عنوان که توسط استدیو بازی سازی kiloo در گوگل پلی به انتشار رسیده تا کنون نزدیک به 1 میلیارد بار دانلود شده است و از نگاه بیش از 19 میلیون نفر که این بازی را تجربه نموده اند موفق به کسب امتیاز خوب 4.4 از 5 شده است.

این بازی زیبا داستان یک شخصیت کارتونی دوست داشتنی را به تصویر می کشد که با اسکیت خود در مترو در حال فرار از دست مامور مترو است. در بین راه با موانعی برخورد می کند و باید به او کمک کنید تا با سرعت عمل بالا این موانع را پشت سر بگذارد و به سلامت به مقصد برسد. همچنین شما باید بتوانید سکه های موجود در بین را را بخورید تا امیتاز کسب کنید، با کسب امتیاز شما می توانید ویژگی های بیشتری به شخصیت بازی اضافه کنید و قدرت او را برای فرار از دست مامور افزایش دهید.

 

عادل بازدید : 96 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

Infamous Machine عنوانی در سبک ماجرایی میباشد داستان بازی Infamous Machine که در این عنوان در نقش پسری با نام کلوین و ماشین نفرت انگیز وارد ماجراجویی زیبا خواهید شد شما باید با همراهی پسر ماجراجو بازی و با سفر در طول تواریخ مختلف به نوابغ افسانه ای کمک نمایید تا شاهکارهای ماندگار خود را تکمیل نمایند. گیم پلی بازی به صورت نقطه و کلیک میباشد و درون مایه های طنز آن در نقاط مختلف لبخند را به لبتان خواهد آورد.

اما چرا یک پسر باید چنین کاری را انجام دهد زیرا در گذشته سرانجام این نوابغ بدون کمک او نیز کار خود را تکمیل کرده اند. در اینجا ورق دیگری از داستان نمایان میشود. کلوین دستیار فیزیکدانی برجسته با نام دکتر لوپین میباشد اما دکتر شهرت خود را از دست داده است بنابراین دست به ساخت ماشینی میزند که قابلیت سفر در زمان را دارد. اما ساخته او توسط دیگر دانشمندان مورد تمسخر قرار میگیرد. همراهی کلوین در طول تاریخ به افراد نابغه ای نظیر لودویگ ون بتهوون , اسحاق نیوتن و لئوناردو داوینچی کمک کرده و ساخته های مهم آنها را تکمیل نمایید و برای چند ساعتی هم که شده خود را در کار آنان شریک بدانید.

عادل بازدید : 125 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

 The Pirate: Caribbean Hunt عنوانی جذاب در سبک اکشن میباشد هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا 58 هزار نفر امتیاز 4.4 از 5.0 و بیش از 5 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. همان طور که از نام بازی پیداست شما به عنوان کاپیتان دزدان دریایی کارائیب در بازی حضور خواهید داشت و باید با بیرحمی تمام منابع و گنجینه های کشتی های دیگر را به غارت ببرید.

عادل بازدید : 109 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)
100% تست شده با اجرای آفلاین و زبان انگلیسی – بدون نیاز به اینترنت
GTA: San Andreas معروف ترین، محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی ماشین سواری و گنگستری از استودیوی معروف و نام آشنای Rockstar Games می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های مختلف عرضه شده و هم اکنون قصد معرفی جدیدترین و آخرین نسخه ی آن را برای اندروید داریم! این بازی همان جی تی آن 5 می باشد که بدون شک دیگر کسی را نمی توان یافت که برای یک بار هم که شده باشد این بازی پرطرفدار را تجربه نکرده باشد! باز هم به نزد سی جی و دار و دسته اش برمیگردیم و به ماشین سواری و گنگستری مشغول می شویم!
ویژگی های بازی معروف GTA: San Andreas اندروید:
انواع خودروها، موتورسیکلت ها و هواپیماها برای رانندگی

 انواع سلاح های مختلف برای بدست آوردن و استفاده توسط CJ

 امکان همراه شدن با دار و دسته سی جی برای شروع ماجراجویی جالب

طراحی بسیار گسترده با ده ها شهر و کشور مختلف برای سفر

 سازگاری کامل با کنترلرهای موگا، بلوتوث و USB گیم پد
 

عادل بازدید : 89 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

در بازی Two Dots به دو نقطه ی شجاع ماجرا بپیوندید در حالی که از تندرای قطبی عبور می کنید. از جنگل های آتشین عبور کنید و به کاوش در محیط ها و دنیا های مختلف بپردازید. در اعماق اقیانوس ها غوطه ور شده و ساعت ها در قالب یک بازی فکری که در بیش از 70 کشور مختلف جهان مورد تحسین بوده است ساعت ها به سرگرمی چالشی و فعالیت مفید ذهنی در گوشی ها و تبلت های اندروید تان بپردازید.

در قالب ماجراجویی حماسی و پازلی بازی به وصل کردن نقطه ها مشغول شوید! گیم پلی بازی بدین شکل است که باید نقاط هم رنگ را به طوری که بیش ترین بازدهی را داشته باشند به هم وصل کنید. هر چقدر نقاط همرنگ بیشتری به هم متصل کنید امتیاز بیشتری کسب می کنید و همچنین حجم بزرگتری از آن ها را از بین خواهید برد. چالش گیم پلی بازی از جایی شروع می شود که تعداد بسیار زیادی از نقاط همرنگ برای وصل کردن وجود دارد اما نمی دانید به چه صورت آن ها را به هم وصل کنید که بیشترین تعداد ممکن را در بر بگیرد.

عادل بازدید : 211 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)

بازی Jetpack Joyride عنوانی جذاب در سبک آرکید میباشد که به تازگی توسط استودیو Halfbrick Studios عنوان Jetpack Joyride توسط سازندگان بازی مشهور Fruit Ninja ساخته شده است و یکی از محبوب ترین بازی های آرکید در سیستم عامل اندروید میباشد. در این بازی در نقش قهرمانی قرار خواهید گرفت که سوار بر جت پک خود باید مراحل بازی را یکی پس از دیگری به اتمام برساند. البته هر یک  از سطوح بازی دارای تعداد بالایی از تله ها و دشمنان متنوع میباشد که تکمیل مراحل را بسیار دشوار خواهند کرد.داستان بازی Jetpack Joyride در مورد فردی با نام Barry است که با ورود به آزمایشگاهی مخفی, جت پکی قوی و مهم را به سرقت میبرد اما برای خروج از آزمایشگاه باید از مقابل تله ها , دشمنان و باس فایت هایی قدرتمند عبور کند و خود را به در خروجی برساند.

عادل بازدید : 86 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)

بازی Dawn of Steel عنوانی در سبک بازی های استراتژی میباشد که به تازگی توسط استودیو flaregames ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا حدود 36 هزار نفر امتیاز خوب 4.3 از 5.0 و بیش از 5 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. در بای پیشرو باید پایگاه خود را احداث کرده و قرار دادن وسایل دفاعی فوق پیشرفته با تمام توان خود از آن در برابر حملات دشمن محافظت کنید.در طول نبرد با دشمنان کنترل مستقیمی روی نیروهای خود خواهید داشت و میتوانید هر یک از نیرو ها را با هدفی مشخص رها کرده و در نتیجه مهارت های خود در زمینه جنگ های استراتژیک را به رخ حریفان بکشید.

عادل بازدید : 44 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

Bubble Witch 2 Saga همان طور که میدانید استودیو King سازنده عناوین مشهوری نظیر Candy Crush Saga , Farm Heroes Saga و غیره میباشد که از محبوبیت بالایی در میان جامعه اندرویدی برخوردارند و بازی جدیدشان نیز از این قاعده مستثنی نمیباشد.

داستان بازی Bubble Witch 2 Saga در مورد دختری به نام استلا و گربه او میباشد که برای از بین بردن ارواح تاریک به سرزمین های گوناگون سفر میکنند. سرزمین های بازی مملو از حباب های جادویی میباشد که استلا و گربه او باید آنها را با هدف گیری دقیق خود و در گروه های 3 تایی و بیشتر نابود نمایند.

عادل بازدید : 226 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)

 MY LITTLE PONY یک بازی زیبا و جذاب می باشد که در آن شما در نقش یک اسب آبی دوست داشتنی می باشد و وظیفه دارید تا با حیواناتی که قصد تسخیر و نابودی دهکده شما را دارند مبارزه نمایید و سرانجام به کره ماه سفر کنید تا آنجا را از وجود دشمنان پاک کرده و برای همیشه به این کابوس پایان دهید! دهکده خود را بسازید و در آن اسب های بیشتری پرورش دهید تا با انبوهی از حیوانات مزاحم مبارزه نمایید.

بازی دارای دیتا است که باید توسط بازی دانلود شود 

عادل بازدید : 63 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)

بازی جزیره زمستانی توسط استودیوی بازی ساز Sparkling Society به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است که از یک محیط زمستانی و فوق‌العاده بهره می برد. در نقش یک شهردار مسولیت پذیر کار خود را آغاز کنید و برای این که جزیره ای خوبی داشته باشید دست به ساخت و ساز ساختمان ها و هتل و مکان های تفریحی بزنید. شما باید خیلی به فکر شهروندانتان باشید زیرا هوای جزیره بسیار سرد است و باید با انجام کارهای مختلف آن ها را راضی نگه دارید. برای این که بتوانید تجارت کنید و یا بهتر بگویم شهر خود را وسیع تر کنید میتوانید برای ساکنین شهر خود یک شغل خوب ایجاد کنید. 

عادل بازدید : 62 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

شما در این بازی در نقش یک کوسه عظیم الجثه قرار می گیرید که باید برای زنده ماندن هر چیزی که قابل خوردن است را بخورید! لاک پشت های دریایی، ماهی های کوچکتر و همچنین انسان هایی که برای تفریح به لب دریا آمده اند لقمه بسیار خوبی برای شما به شمار می روند. گیم پلی بازی کاملا عالی طراحی شده به طوری که حس واقعی کوسه بودن را به شما منتقل می کند.

عادل بازدید : 135 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)

این بازی یک عنوان فوق العاده سرگرم کننده، جذاب و پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های آرکید و مرحله ای بوده و توسط استودیو بازی سازی Rovio Entertainment ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گیم پلی فوق العاده سرگرم کننده و جذاب می تواند هر کاربری را مجذوب خود نموده و در زمره برترین بازی ها در هر سیستم عاملی از دستگاه های هوشمند قرار می گیرد. 

   

 

 

 دانلود بازی پرندگان خشمگین Angry Birds v6.1.5

عادل بازدید : 220 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)

بازی Looney Tunes Dash در سبک Casual یا تفننی، یکی از بازی های محبوب اندروید می باشد که توسط شرکت Zynga عرضه شده است. این بازی با بیش از 50 میلیون بار دانلود، از جمله بازی های پر طرفدار سیستم عامل های اندروید محسوب می شود. در بازی Looney Tunes Dash شما در نقش شخصیت های معروف لونی تونز یعنی باگز بانی، رود رانر، توئیتی، داکی و … بازی خواهید کرد

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 314
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,091
  • بازدید ماه : 7,148
  • بازدید سال : 34,645
  • بازدید کلی : 184,822