loading...
مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید
عادل بازدید : 44 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

 محبوب ترین و پردانلودترین بازیهای ورزشی بسکتبال از استودیوی مطرح ELECTRONIC ARTS برای اندروید است بر خلاف بازیهای بسکتبال دیگر از جمله NBA 2K 2016 در NBA LIVE Mobile Basketball می بایست با بازیکن های آماتور تیم بسازید و تیم و بازیکن ها را به تدریج و با دریافت امتیاز قوی تر کنید! سه حالت مختلف در این بازی دیده می شود، یکی اینکه تیم خود را در لیگ چهاره تیمی شرکت می دهید و به مسایقات پلی آف می فرستید تا قهرمان شوید، در واقع همان حالت سنتی بازی های NBA ؛ حالت دوم بازی Live Events نام دارد که در آن روزانه چالش هایی برای شما تعریف می شود که مهارت بازیتان را بالا می برد و در سومین حالت بازی، یعنی head-to-head، شما کنترل یک بازیکن را در طول یک کواتر بر عهده می گیرید و به صورت آنلاین با یکی که او هم کنترل یک بازیکن را بر عهده دارد بازی می کنید! به طور کلی نباید انتظار داشته باشید نسخه موبایل این بازی گرافیک و کنترل کنسول های بازی را داشته باشد ؛ گرافیک بازی خوب است، ولی چهره بازیکن ها را از نزدیک نمی بینیم ؛ کنترل بازی هم ساده تر است که به همین دلیل نسخه موبایل نسخه جذاب تری از آب درآمده است! اگر از علاقه مندان به بازیهای بسکتبال اندروید هستید بازی فوق انتخاب مناسبی است!

عادل بازدید : 342 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

 یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های اسکیت می باشد که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد! در این بازی زیبا می توانید یک اسکیت برد انتخاب کنید و مهارت های خود را افزایش دهید بدون اینکه زخمی شوید و یا زمین بخورید! از ویژگی های بازی می توان به گرافیک بالا و فیزیک عالی آن اشاره نمود. قابلیت صحنه آهسته و گیم پلی فوق العاده روان نیز از دیگر امکانات بازی می باشد.

عادل بازدید : 39 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

بازی پرطرفدار و محبوب مربیگری فوتبال برای گوشی و تبلت های اندرویدی است. شما در این بازی رایگان میتوانید هوش و استعداد مربیگری خودتان را به صورت کاملا رایگان و بدون هیچگونه استرسی به چالش بکشید . لذت بردن از بازی های زنده به مدیریت قوی شما وابسته بوده و هر روز باید تصمیم گیری های مهمی را بگیرید. شما برای کسب موفقیت باید ذهنیت خود را به سمت شکست رقبای خود و گل زدن بی وقفه و همیشه برنده بودن تغییر دهید. بنا به نیاز های خود در پست های مختلف دفاع و هافبک و غیره میتوانید وارد بازار نقل و انتقالات شوید و بازیکنان مورد نیاز خود را برای پوشش پست مورد نظر بخرید. اگر در تیم خودتان بازیکنی با ویژگی های جذاب دارید میتوانید آن را در مزایدات زنده به مناقصه بگذارید تا بتوانید به بهترین پیشنهاد ممکن بفروشید. در صورتی که با انجام مسابقات زیبا و کسب نتایج خوب اقدام به کسب درامد کنید میتوانید برای تیم خودتان یک استادیوم اختصاصی برای انجام بازی ها نیز بسازید. 

عادل بازدید : 477 جمعه 23 مهر 1395 نظرات (0)

نسخه 2017 از بازی خارق العاده و بی نظیر فوتبال پی اس (PES) از استودیوی KONAMI برای دستگاه های اندرویدی است. چند سالی بود که کونامی بازی محبوبش را برای اندروید عرضه نمیکرد که این دفعه با دیدن این بازی واقعا به وجد آمدیم و واقعا نمیدانیم در توصیف بازی از چه کلماتی استفاده کنیم!در این بازی شما می توانید تیم مورد علاقه خود از باشگاه های مختلف را انتخاب کنید و تجربه یکی از زیباترین و فوق العاده ترین بازیهای ورزشی فوتبال را در دیوایس اندرویدیتان به ارمغان بیاورید! هم اکنون که چند سالی است فیفا در دستگاه های اندرویدی جولان می دهد نوبت به پی اس رسیده که ببینیم با طراحی و ساخت فوق العاده اش ایا میتواند نظر کاربران را به سمت خودش جلب کند و فیفا را به کلی کنار بزند؟! اگر از علاقه مندان به بازی های ورزشی و خصوصا فوتبال اندروید هستید بدون توجه به توضیحات و سریعا سراغ دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 بروید چرا که قرار است بهترین بازی فوتبال اندرویدی را تجربه کنید!

عادل بازدید : 50 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (0)

 بازی فوتبال موبایل از کمپانی مشهور الکترونیک آرت می باشد. این بازی زیبا یک محصول هیجان انگیز دیگر از سری محبوب فیفا است. شما در این بازی به ساخت و مدیریت تیم خودتان مشغول خواهید شد. با ایجاد تیم و گرفتن بازکینان مورد نیاز در پست های گوناگون خودتان را برای رویارویی با بزرگان جهان آماده کنید. شما برای اینکه تیم در اختیارتان را برای آینده آماده کنید باید مطالب روزانه به روز شده ای را که ارسال می شود را دنبال کنید. در این بازی جذاب شما یک کهنه سرباز زرنگ و دانا هستید و هر آنچه را که در طول سال ها بازی کسب کرده اید را باید در زمین بازی به نمایش بگذارید. فیفا هر روز به سمت بزرگ و بهتر شدن پیش می رود و با طراحی دوباره بازی فوتبال به طور انحصاری برای تلفن همراه که حجمی کمتر از 100 مگابایت دارد یک قدم دیگر برای افزایش کاربران برداشته است. با انتخاب تیم مورد علاقه خودتان مدیریت آن را به عهده گرفته با یک رویکرد تازه به جمع آوری و ساخت و ساز شاکله اصلی آن بپردازید. قبل از هر بازی ترکیب موردنظر از بازیکنان را تنظیم کرده و با انجام بازی های شایسته و تماشایی باشگاه را هر روز بهتر از قبل ببینید.

عادل بازدید : 63 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

 بازی "ضربه نهایی" یک بازی جذاب ، مهیج و پر مخاطب برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های ورزشی بوده و توسط استودیو بازی سازی Ivanovich Games ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک شگفت انگیز سه بعدی با حضور کاراکتر ها و عناصر بسیار واقع گرایانه و پویا به علاوه برخورداری از گیم پلی دقیق و چالشی و البته سرگرم کننده ای که دارد توانسته است ده ها هزار کاربر را از سراسر جهان مجذوب خود کرده و ساعت ها در گوشی ها و تبلت های اندروید سرگرم نموده است.در طول مراحل بازی شما به بهتر کردن ضربات پنالتیِ ویژه ، ضربه با افکت های ویژه ، فریب دادن تنها رقیب شما یعنی دروازه بان ها و تاثیر گذار ترین مهار توپ های تاریخ در مسابقات قهرمانی برزیل مشغول می شوید. این بازی از جمله بازی هایی است که علاقه مندان به بازی های ورزشی و فوتبالی به هیچ وجه نباید آن را از دست بدهند

عادل بازدید : 129 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)

یکی از بهترین بازی های شبیه ساز پرواز برای اندروید می باشد که نسخه فول آنلاک و مود شده آن را در اختیار شما قرار داده ایم. این بازی دارای پرداخت درون برنامه ای می باشد و به همین دلیل در گوگل پلی به رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.مهارت های شما در پرواز ستودنی است و بدون شک به یکی از بهترین خلبان ها تبدیل خواهید شد! آیا آماده اید تا ماموریت های خود را به خوبی انجام دهید و با موفقیت به اتمام برسانید.

عادل بازدید : 42 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)

دوچرخه سواری BMX برای سیستم عامل اندروید میباشد. هم چنین Pumped BMX 3 نسخه سوم از سری بازی های Pumped BMX میباشد که نسبت به نسخه های قبلی خود پیشرفت قابل توجهی داشته و این پیشرفت در تک تک اجزا بازی قابل رویت خواهد بود. دوچرخه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و ماموریت های چالشی و هیجان انگیز بازی را تکمیل نمایید. بیش از 24 حرکت نمایشی در بازی وجود خواهد داشت که میتوانید با ترکیب آنها امتیازات خود را افزایش دهید. 

عادل بازدید : 67 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)

اسکیت یک بازی بسیار زیبا، سرگرم کننده و مهیج است که در سبک بازی های ورزشی بوده. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک سه بعدی بسیار زیبا و پر جزئیات، افکت ها و عناصر بصری بی نهایت واقع گرایانه و همچنین گیم حقیقیِ اسکیت بورد سواری می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای صرف اوقات فراغت هر کاربری در گوشی ها و تبلت های اندروید باشد. 

عادل بازدید : 50 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

NBA JAM  یکی از زیباترین، هیجان برانگیزترین و گرافیکی ترین بازی های بسکتبال محصولی از کمپانی بازیسازی ای آ اسپورت می باشد این بازی با شبیه سازی کردن ۳۰ تیم حاضر در رقابت های این لیگ شما را به انتخاب تیم مورد علاقه تان با ستاره هایی که در آنها بازی می کنند دعوت نموده تا مسابقاتی جذاب را رقم بزنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

 

برخی از ویژگی های بازی ورزشی NBA JAM by EA SPORTS اندروید :

 

امکان بازی به دو صورت آنلاین با دیگر کاربران و به صورت آفلاین!

بازی در سه حالت مختلف کلاسیک، چند نفره و Play Now توسط بازیکن

بودن 30 تیم مختلف برای انتخاب از میان آن ها توسط شما و بازیکن

انجام حرکات مختلف برای انداختن توپ در سبد و یا پس از به ثمر رساندن گل

دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده و خارق العاده به همراه صداگذاری هیجان انگیز

نصب سریع و آسان و به صورت آفلاین بدون نیاز به اینترنت و برنامه های اضافی

عادل بازدید : 134 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)

Championship Manager 17 عنوانی در سبک ورزشی میباشد که به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب SQUARE ENIX ساخته و پرداخته شده است. یکی از برترین عناوین موجود در سبک خود میباشد و شما را در نقش مدیریت باشگاه و هم چنین سرمربی تیم خود قرار خواهد داد و این شما هستید که باید تیم خود را برای رسیدن به اهداف مورد نظر آماده نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 355
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,132
  • بازدید ماه : 7,189
  • بازدید سال : 34,686
  • بازدید کلی : 184,863