loading...
مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید
عادل بازدید : 243 شنبه 01 اردیبهشت 1397 نظرات (0)

|دانلود جدیدترین نسخه WhatsApp Messenger - نرم افزار واتس اپ برای اندروید|

| کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی |

دانلود WhatsApp Messenger 2.16.311 - مسنجر واتس اپ اندروید

WhatsApp Messenger یک مسنجر محبوب و پرطرفدار برای گوشی های اندروید و دیگر پلتفرم های موجود می باشد. واتس اپ از 4G , 3G یا WiFi برای ارتباط شما با دوستان و خانواده استفاده می کند. به جای SMS می توانید از طریق مسنجر واتس اپ  پیام های متنی , پیام های صوتی و پیام های ویدئویی خود را به راحتی ارسال کنید. پس از دانلود و نصب نرم افزار بر روی دستگاه اندروید خود می توانید از آن برای چت کردن با دوستان  و خانواده خود و ارسال میلیون ها پیام در روز و تماس صوتی رایگان نامحدود استفاده کنید. توسط این اپلیکیشن می توانید ویدئو , عکس و فایل های صوتی خود را برای دوستان و مخاطبین خود فرستاده و از قابلیت چت گروهی با مخاطبین خود لذت ببرید. برای ارسال پیام ها و ایمیل های بین المللی از طریق این برنامه باز هم نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای نیست. پس به دوستان خود در سراسر جهان پیام بفرستید و از شر هزینه های بین المللی پیام رسانی در امان باشید. فقط کافیست آن ها نیز نرم افزار را روی گوشی خود نصب کنند. با این نرم افزار نیاز به حفظ نام کاربری و رمز عبور نمی باشد و نرم افزار فقط با شماره تلفن و مخاطبین موجود در تلفن شما کار می کند. هیچگونه ابهامی در مورد اتصال یا قطع اتصال در این برنامه وجود ندارد و واتس اپ از طریق اطلاعیه هایی که به شما می دهد همواره روشن و وصل می باشد. از دفتر تلفن شما به طور خودکار برای اتصال به مخاطبین استفاده می شود و مخاطبینی که این نرم افزار را روی گوشی دارند به طور خودکار نمایش داده می شوند. حتی اگر شما متوجه اطلاعیه نرم افزار نشوید یا گوشی خود را خاموش کنید , واتس اپ پیام های شما را تا استفاده مجدد از نرم افزار ذخیره خواهد کرد.

ویژگی ها و قابلیت های برنامه WhatsApp Messenger :

  • دارا بودن شکلک هایی بسیار زیبا برای استفاده در محیط چت
  • امکان ایجاد چت های گروهی و چت به صورت چند نفره
  • امکان ارسال فایل های مختلف برای طرف مقابل
  • امکان بلوکه کردن (مسدود سازی) مخاطب خاص
  • امکان به اشتراک گذاری مکان شما برروی نقشه
  • ضبط صدا و ارسال سریع آن برای طرف مقابل
  • استفاده ی ناچیز از پهنای باند اینترنت
  • ثبت نام آسان با وارد کردن شماره موبایل خود
  • محیط کاربری ساده و بدون تبلیغات

عادل بازدید : 41 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه NetGuard Pro|

| نسخه پرمیوم، پولی و پرداخت شده با تمامی قابلیت ها|

NetGuard  Pro- no-root firewall نرم افزاری کاربردی و محبوب در زمینه قطع دسترسی بازی ها و برنامه های نصب شده برروی دستگاه های اندرویدی به اتصال اینترنت است که استودیوی Marcel Bokhorst آن را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه نموده است و تا به این لحظه بیش از 5000 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و هم اکنون قصد معرفی نسخه کامل و پرداخت شده ان را داریم که تمامی قابلیت هایش در دسترس هستند! نت گارد یک اپلیکیشن ساده و بدون نیاز به روت برای جلوگیری از دسترسی برنامه و بازی ها به اینترنت است ؛ شما به کمک این نرم افزار می توانید برای هر یک از راه های دسترسی به اینترنت شامل وای فای و دیتا محدودیت هایی را برای برنامه و بازی های نصب شده بر روی دستگاه خود اعمال سازید! جالب است بدانید که شما با مسدود سازی دسترسی برنامه ها و بازی ها به اینترنت میتوانید استفاده از داده های خود را کاهش داده و در مصرف باتری خود نیز صرفه جویی کنید.

عادل بازدید : 291 چهارشنبه 05 آبان 1395 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت دانلود حرفه ای می باشد. در گذشته دریافت فایل از اینترنت به وسیله تلفن های همراه با توجه به پهنای باند موجود و حافظه دستگاه بیشتر شبیه یک شوخی بود. اما با گسترش فوق العاده سریع اسمارت فون ها و عرضه نسل های جدید اینترنت پر سرعت در بسیاری از موارد دانلود فایل ها در گوشی و تبلت بسیار سریع تر و بهتر از کامپیوتر خواهد بود. دانلود اکسلریتور پلاس یک تقویت کننده قدرتمند سرعت دانلود بوده که فایل های دانلودی شما را به صورت پیشرفته مدیریت می کند. از این رو یکی از ابزار های مهمی است که باید بر روی هر گوشی و تبلت اندرویدی نصب شود. شاید در برخی از موارد که مایل به مشاهده آنلاین یک ویدیو هستید بروز برخی از اشکالات ارتباطی و کاهش سرعت باعث می شود که شما از این کار صرفه نظر کنید. ولی با وجود این نرم افزار جای هیچگونه نگرانی نبوده و می توانید به سرعت ویدئو مورد نظر را با سرعت بالا دانلود کرده و به صورت آفلاین مشاهده کنید. این برنامه که به اختصار با نام های ADA+ یا DAP نیز شناخته می شود یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود در دسته بندی مدیریت فایل ها به شمار می آید. دانلود اکسلریتور پلاس از طیف گسترده ای فرمت ها پشتیبانی می کند از این جهت شما به راحتی می توانید فایل های مختلف تصویری و صوتی و اسنادی را بر روی دستگاه قابل حمل خودتان دانلود کنید. علاوه بر این شما این توانایی را دارید که فرمت های دلخواه خودتان را وارد کنید تا برنامه فایل های مورد نیاز شما را هم دانلود کند. نرم افزار همیشه فعال بوده و زمانی که شما یک لینک را در کلیپ بورد کپی کنید و یا یک لینک دانلود را در مرورگر باز کنید به صورت خودکار و پاپ آپ اجرا شده با دریافت اجازه از شما شروع به دانلود فایل خواهد کرد. در پنجره باز شده قبل از شروع دانلود شما می توانید مکان ذخیره فایل را مشاهده و تغییر دهید. در این پنجره سایز فایل موردنظر قابل مشاهده بوده و شما می توانید با انتخاب گزینه Hidden File فایل دانلود شده را مخفی سازید.

عادل بازدید : 63 یکشنبه 02 آبان 1395 نظرات (0)

نرم افزار رسمی همراه بانک ملی ایران برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. بانک ملی ایران، شرکت خدمات مالی و بانکداری دولتی ایرانی است، که در سال 1392 با درآمدی بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان، از نظر میزان درآمد سالیانه، به‌ عنوان بزرگترین شرکت ایرانی شناخته شد. بانک ملی ایران با دارایی خالص 72 میلیارد دلار و شبکه گسترده‌ای از 3.400 شعبه بانکی، بعنوان بزرگترین بانک ایران بر پایه میزان دارایی‌ ها شناخته می‌شود. این بانک در سال 1306 تأسیس شد و نخستین بار اقدام به چاپ اسکناس در ایران کرد و پیش از تأسیس بانک مرکزی ایران این وظیفه را برعهده داشت.  این بانک با 18 شعبه خارجی و بالغ بر 53.000 پرسنل و بیش از 80 سال سابقه یکی از بانک‌ های مطرح در ایران است که در زمینه های مختلف اقدام به ارائه خدمات مختلف ریالی و ارزی می کند. از این رو تعداد قابل توجهی از مردم و اکثر ادارات ایران از این بانک به عنوان انجام دهنده کارهای اقتصادی خودشان استفاده می کنند.

عادل بازدید : 43 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار مرورگر فایرفاکس برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. موزیلا فایرفاکس مرورگری نام آشنا در فضای اینترنت است که با ارائه سرعت و امکانات عالی به کاربران در سراسر جهان شناخته شده است. کد نویسی این برنامه به صورت پیشرفته ای انجام شده و توانایی اجرای سنگین فناوری های استفاده شده در وبسایت ها را دارد. شما با استفاده این مرورگر حرفه ای می توانید جستجو ها و مطالعات موردنظرتان را بسیار سریع تر و راحت از گذشته انجام داده و با داشتن ویژگی های مناسب صفحات باز شده را بهتر از قبل مدیریت کنید. بنا بر توضیحات شرکت سازنده: ما فایرفاکس را تنها برای شخص شما ساخته ایم! با استفاده از گزینه Full Screan تمام تب های باز شده در یک صفحه و کنار یکدیگر داشته باشید. همچون نسخه کامپیوتری نرم افزار از قسمت Add-ons می توانید افزونه های جدید را مشاهده کرده و افزونه های مورد نیازتان را برای وبگردی بهتر نصب کنید.

عادل بازدید : 89 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار رسمی ویکیپدیا همان گونه که می دانید ویکی پدیا یکی از بزرگترین سایت های بزرگ اطلاع رسانی و در واقع بزرگترین مرجع اطلاعات افراد، منابع و هر چیز دیگر است. به ویکی پدیای سیستم عامل اندروید خوش آمدید، ویکی پدیا یک دانشنامه آزاد و همگانی است. این دانشنامه حاوی بیش از 32 میلیون مقاله در 280 زبان زنده جهانی بوده و هر کسی توانایی نوشتن و ویرایش مقاله ها را مطابق با اساس‌نامه ویکی‌پدیا را دارد. شکل و حالت همکاری گروهی که در دانشنامه ویکی‌پدیا ایجاد شده را می‌توان بی‌ سابقه دانست. اصول هوشمندانه‌ ای که ویکی‌پدیا بر پایه آن‌ها بنا شده باعث شده‌ است که این مجموعه از اطلاعات با پویایی دائمی به سوی تکمیل شدن و تکامل پیش برود. ویکی‌ پدیا را می‌ شود به مشابه انسانی بزرگ و خردمند در نظر گرفت که سلول‌ های پیکره‌ اش از میلیون‌ ها میلیون انسان فعال تشکیل یافته است. این برنامه با ارائه اطلاعات بروز در حجم وسیع شما را شگفت زده خواهد کرد.

عادل بازدید : 57 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

گوگل کروم یکی از برترین مرورگر های موجود در بازار برای کامپیوتر و گوشی و تبلت است که طرافداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. این مرورگر سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب داشته و به شما اجازه دسترسی به صفحات مورد علاقه تان با سرعت رعد و برق از هر تب جدید را می دهد. گوگل برای بروز رسانی و اضافه کردن ویژگی های جدید به مرورگر خود هرگز در مرحله اول سراغ Chrome Browser – Google نمیرود! گوگل برای شروع و تست امکانات جدید مرورگر خود ویژگی های جدید طراحی شده ابتدا بر روی نسخه های Developer و Beta تست می کند. سپس با دریافت نظرات کاربران استفاده کننده از این مرورگر در صورت وجود باگ های جزئی اقدام به رفع انها کرده و سپس در مرحله آخر با صرف زمان بیشتر بر روی مرورگر خود اجرا می سازد. 

عادل بازدید : 59 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)

 سایت سرویس دهی فضای مجازی رایگان می باشد که به شما اجازه می دهد تا تمامی عکس ها، فیلم ها، اسناد و به طور کلی هرگونه فایلی که دارید را بر روی آن آپلود کرده و برای همیشه نگهداری کنید و با توجه به امنیت بالای دراپ باکس، خیالتان از فایل ها راحت باشد. همچنین می توانید عکس ها، اسناد و غیره خود را اشتراک گذاری کرده تا دوستانتان بتوانند نیز آن را مشاهده و یا دریافت کنند. به کمک این برنامه می توانید تصاویر، شما به کمک برنامه Dropbox می توانید همیشه اطلاعات مهم خود را در فضایی کاملا ایمن همراه داشته باشد و هر زمان که به آن نیاز پیدا کردید با در اختیار داشتن یک کامپیوتر، لب تاب، تبلت و حتی گوشی موبایل به آن دسترسی پیدا کنید.

عادل بازدید : 47 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار کاربردی مشاهده انجمن های ساخته شده با سیستم های مدیریت محتوا مختلف برای گوشی و تبلت های اندرویدی میباشد. اگر عضو انجمن های اینترنتی هستید و مایلید که با گوشی و یا تبلت خود انجمن ها را مشاهده کنید. برنامه تپ تاک یک برنامه مخصوص برای مرور انجمن ها می باشد. همانطور که می دانید با مرورگر گوشی مشاهده انجمن ها بسیار سخت و دشوار است و به همین دلیل این برنامه به شما کمک می کند تا راحت تر مطالب انجمن ها را مشاهده کنید و همچنین دارای اطلاع رسانی مطالب جدید است و می توانید مطلب قرار دهید. 

عادل بازدید : 243 شنبه 03 مهر 1395 نظرات (0)

Dolphin نرم افزار قدرتمند و مشهور مرورگر وب می باشد. مرورگر محبوب دلفین یکی از بهترین مرورگرهای بوده و بیش از 150 میلیون بار توسظ گوشی و تبلت های با سیستم عامل اندروید و ios دریافت شده است. این مرورگر وبگردی و دیدن صفحات وب را برای شما آسان کرده و با سرعت زیاد بارگذاری می کند. همچنین دارای تنظیمات بسیاری بوده که متناسب با نیازتان می توانید آن ها را تغییر دهید. 

عادل بازدید : 431 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (0)

نرم افزار مرورگر فایرفاکس برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. فایرفاکس مرورگری نام آشنا در فضای اینترنت است که با ارائه سرعت و امکانات عالی به کاربران در سراسر جهان شناخته شده است. کد نویسی این برنامه به صورت پیشرفته ای انجام شده و توانایی اجرای سنگین فناوری های استفاده شده در وبسایت ها را دارد. شما با استفاده این مرورگر حرفه ای می توانید جستجو ها و مطالعات موردنظرتان را بسیار سریع تر و راحت از گذشته انجام داده و با داشتن ویژگی های مناسب صفحات باز شده را بهتر از قبل مدیریت کنید.

      

عادل بازدید : 453 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (0)

رادیو جوان برترین و بروزترین مرجع آهنگها و کلیپ های تصویری خواننده های ایرانی است. این برنامه دارای بهترین محیط کاربری ممکن می باشد چرا که هم از نظر راحتی کار با آن رضایت بخش خواهد بود و هم از لحاظ گرافیکی بی نظیر است که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد. میتوانید اهنگ موردنظر خود را دریافت کنید و از طریق پلیر خود برنامه در هرجایی که باشید آن را پخش کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 421
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 7,278
  • بازدید سال : 34,775
  • بازدید کلی : 184,952