loading...
مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید
عادل بازدید : 230 دوشنبه 15 خرداد 1396 نظرات (0)

Gallery Vault 2.6.3 - پنهان کردن ویدئوها و تصاویر اندروید

Gallery Vault با ارائه یک راه حل ابتکاری و خاص می تواند به شما امکان مخفی کردن تصاویر , فیلم ها و فایل هایی که نمی خواهید در معرض دید دیگران باشد را می دهد. این مجموعه یک فضای امنیتی در اختیار کاربر قرار می دهد که می تواند برنامه ها و فایل های خصوصی خود را در آن قرار داده تا به حالت مخفی درآیند به طوری که هیچ کس نتواند از وجود آن ها اطلاع پیدا کند.

ویژگی های نرم افزار Gallery Vault :

- طراحی زیبا و خاص برنامه

- امکان رمزگذاری فایل ها و پوشه ها

- پشتیبانی از کارت SD

- پشتیبانی از قفل اثر انگشت در گوشی های سامسونگ

- امکان بازیابی فایل ها پس از نصب مجدد برنامه


Gallery Vault 2.6.3 - پنهان کردن ویدئوها و تصاویر اندروید

عادل بازدید : 41 یکشنبه 14 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه Speech to Text Translator TTS Full |

| نسخه آنلاک شده و کامل|

اپلیکیشن Speech to Text Translator TTS  به کاربران خود کمک می کند تا بتوانند تنها با گفتار متن ها خود را نوشته و به صورت همزمان به زبان های مختلف دیگری ترجمه کنند. قابلیتی که باعث شده است این برنامه در میان کاربران سراسر جهان به محبوبیت خاصی برسد توانایی دو طرفه بودن آن است ؛ به گونه ای که خواهید توانست متن های خود را تایپ کرده و ترجمه دریافت شده آن را در هر زبان دیگری به صورت صوتی پخش کنید تا بتوانید بسیار آسان و بدون دردسر با مردم سراسر جهان ارتباط بر قرار کنید. متن های تایپ شده به صورت صوتی را به آسانی کپی کرده و آن ها را با دیگر کاربران در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، واتس آپ، اینستاگرام، فیس بوک و … به اشتراک بگذارید.

بنا بر گفته سازنده برنامه Speech to Text Translator TTS کاربران می توانند از این نرم افزار برای آموزش دیگر زبان های زنده دنیا استفاده کنند ؛ زیرا خواهید توانست با زبان رسمی کشور خود صحبت کرده و ترجمه ان را با زبان دیگری به صورتی دقیق دریافت نمایید. علاوه بر این بهتر است بدانید که Speech to Text Translator TTS از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند! اپلیکیشن Speech tooo Text Translator TTS با تکیه بر توانایی های فوق العاده خود توانسته است با بیش از یک میلیون دانلود فعال امتیاز 4.0 از 5.0را دریافت نماید.

عادل بازدید : 215 یکشنبه 14 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود نسخه جدید Whistle Camera HD Pro  |

| نسخه کامل با تمامی قابلیت ها بدون نیاز به پرداخت |

 Whistle Camera HD Pro برنامه ای ساده و در عین حال حرفه ای برای ثبت تصاویر بدون لمس صفحه و با سوت برای سیستم عامل اندروید است. نها کافیست سوت بزنید تا تصاویری با کیفیت فوق العاده را به ثبت برسانید! برای افزایش کیفیت تصاویر از سیستم شمارش معکوس و تاخیر در عکس بهره ببرید تا پس از سوت و یا دست زدن بتوانید با ژست دلخواه خود و بدون هیچ گونه عجله ای عکسیی شفاف و زیبا داشته باشید. در این برنامه تمامی مشکلات تصویر برداری از راه دور و بدون لمس صفحه در نظر گرفته شده و برای هر کدام امکانات ویژه ای قرار داده شده است ؛ به عنوان مثال یکی از مشکلات عکس برداری از راه دور و بدون لمس، فوکوس می باشد که توجه نکردن به آن موجب افت شدید کیفیت در تصاویر می شود  اما Whistle Camera HD با سیستم هوشمند فوکوس خودکار اینن  مشکل را به راحتی بر طرف کرده و شما را قادر می سازد از هر فاصله ای با کیفیت ترین تصاویر را از خود به ثبت برسانید.

 

 امکانات و قابلیت های برنامه Whistle Camera HD Pro :

  • ثبت تصاویر با کیفیتی بالا از راه دور تنها با سوت و یا دست زدن
  • سیستم هوشمند ضبط ویدئو با امکانات ویژه
  • حالت سایلنت مود برای ثبت بدون صدای تصاویر
  • تایمر شمارش معکوس
  • قابلیت بی نظیر فوکوس خودکار
  • تنظیم تعادل رنگ سفید در تصاویر
  • حالت های صحنه
  • نور دهی دستی

اپلیکیشن "Whistle Camera HD Pro" توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه منتشر شده است و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را به دست آورد.

عادل بازدید : 241 یکشنبه 14 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود نسخه پریمیوم AZ Screen Recorder – نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش اندروید  |

| کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی |

AZ Screen Recorder Premium 4.3.3 - برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش اندروید

AZ Screen Recorder Premium بهترین نرم افزار ضبط فیلم از صفحه نمایش دستگاه های اندروید می باشد که با ارائه یک رابط کاربری ساده و زیبا برای کاربران امکان ضبط ویدئو از صفحه نمایش گوشی و تبلت های اندروید در کیفیت های HD و Full HD را فراهم می سازد. برای استفاده از این نرم افزار نیازی به روت بودن دستگاه نیست و به آسانی در هر زمان می توانید بدون محدودیت زمانی از صفحههه نمایش گوشی خود فیلم ضبط کنید. همچنین این نرم افزار اندروید قابلیت ضبط صدای ورودی از طریق میکروفون را داراست که این امکان شگفت انگیز می تواند به شما در ساخت فیلم های آموزشیی  ,, تیزرهای تبلیغاتی و ... کمک کند.

ویِژگی های نرم افزار AZ Screen Recorder Premium :

- رابط کاربری ساده و زیبای نرم افزار

- ضبط فیلم از صفحه نمایش در کیفیت های HD و Full HD

- قابلیت ضبط فیلم با دوربین جلو برای نمایش چهره و بیان احساسات در یک پنجره کوچک

- قابلیت منحصر به فرد افزودن نماد یا علامت به ویدئوهای آموزشی

- امکان ضبط صداهای ورودی از طریق میکروفون دستگاه

- امکان حذف و برش بخش های غیرضروری فیلم

- امکان انتخاب محل ذخیره ویدئو , تعیین رزولیشن , نرخ فریم و نرخ بیت و ...

- قابلیت اشتراک گذاری یا حذف فیلم های ضبط شده


AZ Screen Recorder Premium 4.3.3 - برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش اندروید AZ Screen Recorder Premium 4.3.3 - برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش اندروید

عادل بازدید : 59 یکشنبه 07 خرداد 1396 نظرات (0)

| دانلود جدیدترین نسخه FaceApp Pro|

|نسخه پریمیوم با دسترسی به تمام قابلیت ها|

| پیشنهاد ویژه|

FaceApp Pro عنوان اپلیکیشنی حرفه ای برای ساخت تصاویری جذاب از چهره شما کاربران محترم می باشد که توسط استودیو برنامه سازی  Wireless Lab برای اندروید منتشر شده است. فیس اپ با پشتیبانی از یک هوش مصنوعی بسیار قدرتمند چهره افراد را به آسانی شناسایی کرده و تغییراتی خاص و چشم گیر را بر روی آن ها اعمال می کند. چندین حالت گوناگون در این برنامه بی نظیر گنجاندههه است که هر کدام از حالت ها تصاویر را به صورتی منحصر به فرد تغییر می دهد. چهره خود را چندین سال پیر تر کنید و یا اینکه چندین سال خودتان را جوان تر نشان دهید. همچنین این هوش مصنوعی قدرتمند با شناسایی لبخند، دو حالت خنده را در اختیار کاربران قرار می دهد که تنها با انتخاب هر کدام خواهید توانست لبخندی عمیق و جذاب را بر روی چهرتان بنشانید. توضیحات این اپلیکیشن تنها به اینجا ختم نمی شود زیرا یکی از مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های بی نظیر و در عین حال سرگرم کننده آن تغییر چهره به جنس مخالف می باشد.

 

عادل بازدید : 607 جمعه 07 آبان 1395 نظرات (0)

نرم افزار عکاسی استاندارد موبایلی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. این برنامه یک راه برتر برای عکس گرفتن، ویرایش، و به اشتراک گذاری عکس های خود در شبکه های اجتماعی است. آیا شما هم جزو افرادی هستید که هر وقت عکس میگیرد پس از مشاهده انها یک حس تکراری به شما دست داده و احساس عدم جذابیت به تصاویر خود دارید؟ با استفاده از این برنامه تصاویر موبایلی شما هرگز به این اندازه جذاب نخواهند بود.

عادل بازدید : 267 پنجشنبه 06 آبان 1395 نظرات (0)

به کمک موزیکالی می توانید برروی تصاویر ویدیو های خود صداگذاری کنید و البته افکته با مزه ای نیز به آن اضافه کنید. در ادامه همراه جوان موبایل باشید تا به معرفی musical.ly بپردازیم ..به تازگی نیز اپلیکیشنی با عنوان musical.ly در حال رواج یافتن در بین کاربران است که البته این موضوع که موج فراگیری آن به کاربران ایرانی هم برسد هنوز مشخص نیست. این اپلیکیشن قادر است با ضبط ویدئو از شما، و انجام افکت‌هایی همچون آهسته، تند یا حتی معکوس کردن پخش ویدئو، آثار جالبی را از ویدئوهای شما به وجود بیاورد.

عادل بازدید : 248 سه شنبه 04 آبان 1395 نظرات (0)

نرم افزاری حرفه ای برای ساخت ویدئو هایی بصورت کلاژ می باشد . برنامه های زیادی برای ساخت تصاویر کلاژ وجود دارد ولی ساخت ویدئو کلاژ بسیار هیجان انگیزتر از عکس است . شما به کمک این برنامه با دوربین گوشی خود ویدئو ها را ضبط کرده و به دوستان و آشنایان خود در یک آلبوم خصوصی ارسال کنید . استفاده از این برنامه بسیار آسان بوده و بصورت سریع و بصری طراحی شده است . شما کافی است که تنها عکس ها را برای ایجاد یک کولاژ فیلم کوتاه زیبا انتخاب کرده و همه چیز را به برنامه بسپارید و در آخر محصول خروجی خود را بصورت ویدئو کلاژ یا تصاویر کلاژ دریافت کنید . شما به کمک این برنامه میتوانید به کولاژ های خودتان را با اضافه کردن موسیقی های جذاب و جلوه های ویژه شگفت انگیز آب و رنگ بدهید . با استفاده از این برنامه میتوانید تصاویر را با کیفیت HD رد گالری خود ذخیره کرده و  ویدئو های ساخته شده را با کیفیت بالا و با فرمت MP4خروجی بگیرید تا بتوانید در صفحه نمایش های بزرگ با کیفیت  مطلوب تماشا کنید .

عادل بازدید : 75 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار جالب و خلاقانه برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. این برنامه در حال حاظر بهترین اپلیکیشن سرگرم کننده بوده و باعث می شود که شما هر دقیقه از روز خود را جالب و شادتر سپری کنید. شما با دانلود این برنامه و نصب بر روی دستگاه اندرویدی خود به میلیون ها تصاویر خنده دار، تصاویر GIF، الگوهای رفتاری و ویدئویی که با تمام بی ربط بودن بسیار خنده دار هستند دسترسی پیدا میکنید. در این برنامه هر جور تصویری را که فکر کنید در ژانر خنده دار و در موضوعاتی مثل ورزشی، تاریخی، حیوانات، مسافرت و غیره پیدا خواهید کرد.

عادل بازدید : 100 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (1)

نرم افزار ویرایش کامل و حرفه ای تصاویر برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد که توسط گوگل در حال توسعه است. پیشرفت موازی سخت افزار و نرم افزار گوشی های هوشمند این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که اغلب کارهای خودشان را در گوشی های هوشمند انجام دهند. نرم افزار های زیادی به منظور ویرایش تصاویر وجود دارد که شما بنا به نیازتان می توانید از آن ها استفاده کنید. اگر با انجام جستجو های مختلف به اپلیکیشن موردنیاز خودتان نرسیدید و با هر برنامه ای هم کار نمی کنید اسنپ سید می تواند یک پیشنهاد فوق العاده برای شما باشد. این برنامه با ارائه ابزار های قدرتمند دست شما را در ویرایش تصاویر کاملا باز گذاشته و تجربه ای عالی از داشتن عکس های با کیفیت بالا را به شما هدیه می کند. اسنپ سید 25 ابزار و فیلتر را که شامل هیلینگ، پرسپکتیو، براش، استراکچر و غیره می شوند را در اختیار شما قرار می دهد که توانایی ایجاد تصاویر خارق العاده را در شما به وجود خواهد آورد. در این برنامه شما می توانید فایل های تصویری با فرمت های JPG و DNG RAW را اجرا کرده و اقدام به توسعه آن ها کنید.

عادل بازدید : 47 دوشنبه 19 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار ویرایش و افکت گذاری تصاویر به صورت کاملا خلاقانه و نوین می باشد. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر در زمان هنرمندانی بزرگ همچون مونک و پیکاسو زنگی می کردید تصاویر کشیده شده از شما به چه شکلی می توانست باشد؟ در حالت عادی به هیچ وجه شما نمی توانید تصاویر خودتان به صورت آثار شاخص هنری خلق شده به دست هنرمندان بزرگ جهان ببینید. اما با وجود تکنولوژی های اعجاب انگیز جای نامیدی وجود ندارد! پریسما با استفاده از شبکه های عصبی و هوش مصنوعی دقیق طراحی شده توانایی تبدیل تصاویر شما را به آثار هنری مطرح در سبک های مختلف هنرمندان مشهور جهانی مانند ادوارد مونک و پیکاسو را به شما هدیه می دهد. اگرچه پریسما نیز همچون دیگر برنامه ها برای تغییر تصاویر از سیستم اضافه کردن فیلتر استفاده می کند اما به دلیل استفاده از هوش مصنوعی کارکرد خودش را از دیگر نرم افزار های فیلتر گذاری جدا کرده است. 

عادل بازدید : 250 یکشنبه 18 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزاری متفاوت برای ویرایش تصاویر سیستم عامل اندروید می باشد. شما با استفاده از این برنامه به یک راه سریع و آسان برای ویرایش عکس ها بر روی گوشی هوشمند خود دسترسی پیدا خواهید کرد. تمامی ابزار های مورد نیاز یک کاربر موبایلی در این برنامه قرار داده شده است و با رابط کاربری فوق العاده بصری خود تجربه ای لذت بخش را به کاربران خود ارائه میدهد. شما در این برنامه میتوانید بر روی تصاویر خودتان افکت های مختلف و برچسب قرار داده و میزان فوکوس را تنظیم کنید. با استفاده از ابزار موجود در برنامه قرمزی چشم ایجاد شده در عکس را رفع کرده و لکه های روی صورت خود را برای داشتن پوست بهتر حذف کرده و دندان های خودتان را سفید کنید. ناگفته نماند که این برنامه توسط Mashable, LifeHacker, USA Today تحسین شده است. 

 

 

عادل بازدید : 274 یکشنبه 18 مهر 1395 نظرات (0)

یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزار ویرایش و ساخت ویدئو ها برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. شما با استفاده از این برنامه میتوانید ویدئو های خود را در یک جدول زمانی ویرایش کنید. پاور دایکتور امکان استفاده از افکت های گوناگون را در به شما داده و میتوانید در ویدئو خود از یک موسیقی متن و یا دوبله صوتی نیز استفاده کنید. کاربران میتوانند برای ویدئو های خود زیر نویس اضافه کنند و یا کلمات خاصی را در قسمت های خاص در ویدئو نمایش دهند. این اپلیکشن تقریبا نقشی مشابه برنامه معروف iMovie سیستم عامل آی او اس را دارد. شما در این برنامه امکان استفاده از ویدئو های با کیفیت HD را دارید. 

- پشتیبانی از فرمت های :

- ویدیویی: H.263 (.3PG, .MP4), H.264 AVC (.3PG, .MP4, .TS), MPEG-4 SP (.3PG), VP8 (.WEBM, .MKV)

- تصویری: JPEG, GIF, PNG, BMP, WebP

- صوتی: WAV, OGG, MKV, MID, XMF, MXMF, RTTTL, RTX, OTA, IMY, MID, MP3, FLAC, 3PG, MP4, M4A, AAC, TS

عادل بازدید : 304 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار ویرایش تصاویر و تبدیل عکس به نقاشی های زیبا می باشد. اس و اندروید قرار گرفت. حال پس از آن اپلیکیشنی جدید با نام وینسی در مارکت های مختلف عرضه شده است که علاوه بر 2 سیستم عامل محبوب آی. او. اس و اندروید در دسترس کاربران ویندوز فون نیز قرار گرفته است. وینسی با استفاده از یک الگتوریتم قدرتمند دقیقا شبیه پریسما عمل کرده و شما می توانید تصاویر گرفته شده از مناظر مختلف را به آثار فاخر هنری تبدیل کنید. برای استفاده از این برنامه همچون دیگر نرم افزار های ویرایش تصاویر شما می توانید به گالری گوشی رفته و یک عکس را انتخاب کنید یا مستقیما از طریق دوربین یک عکس را ثبت کرده و عملیات زیبا سازی را شروع کنید.

عادل بازدید : 224 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار رسمی فتوشاپ میکس شرکت ادوبی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. فتوشاپ میکس یکی دیگر از محصولات فوق العاده شرکت ادوبی در زمینه ویرایش تصاویر در سیستم عامل اندروید است. شما با استفاده از این برنامه قدرتمند می توانید قسمتی از یک تصویر را برش داده و با تصاویر دیگر میکس کنید. هنگامی که یک قسمت دلخواه از عکسی را برای برش دادن انتخاب کردید می توانید به راحتی قبل و بعد از میکس با تصویر ثانویه رنگ آن را تغییر داده یا از افکت های موجود برای زیبا سازی آن استفاده کنید. ابزار هایی در برنامه قرار داده شدن اند که به شما توانایی بهبود کیفیت تصاویر را به راحتی ارائه می دهند.

اگر شما هم از عاشقان عکاسی هستید استفاده از نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom و Adobe Photoshop Express در کنار این برنامه می تواند دست شما را برای ایجاد تصاویر باکیفیت باز بگذارد و با اتصال به سرویس CREATIVE CLOUD می توانید یک همگام سازی فوق العاده را بین برنامه های مورد استفاده در دستگاه های مختلف ایجاد کنید.

عادل بازدید : 384 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند و حرفه ای ویرایش و ساخت تصاویر برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. این برنامه که رتبه اول نرم افزار های ویرایش تصاویر در مارکت را در اختیار خود دارد بهترین انتخاب شما برای انجام ویرایش های عکس شگفت انگیز میباشد. با نصب برنامه ویرایش عکس  هرکسی یک هنرمند بزرگ خواهد شد. این برنامه بدون شک بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای سیستم عامل اندروید بوده که بیش از 250 میلیون بار دریافت شده و دارای امکانات بسیار فراوان است.

راهنمای استفاده از فونت های فارسی :

1 - نرم افزار را دانلود کرده و پس از نصب اجرا کنید.

2 - بسته فونت های فارسی قرار داده شده را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - با استفاده از یک نرم افزار فایل منیجر به مسیر Storage/picsart/fonts رفته و فونت ها را منتقل کنید.

4 - نرم افزار را اجرا کرده و به بخش My fonts مراجعه کرده و از فونت های اضافه شده لذت ببرید.

عادل بازدید : 34 یکشنبه 11 مهر 1395 نظرات (0)

 نرم افزار اشتراک گذاری عکس ها، موسیقی ها، و فیلم . این برنامه کاربردی به شما اجازه می دهد تا به تلویزیون هوشمند خود از طزیق گوشی یا تبلت اندرویدی فایل هایی مانند: عکس، موسیقی، فیلم و غیره ارسال کنید. جالب است بدانید که برنامه از تلویزیون های هوشمند شرکت های سامسونگ، سونی و تلویزیون های هوشمند پاناسونیک به صورت کامل پشتیبانی می کند، آل کست نرم افزاری مفید و جامع برای اجرای فایل های مختلف در سیستم های گوناگون بوده و به شما امکان مشاهده اطلاعات موجود بر روی گوشی هوشمند را بر روی یک دستگاه را می دهد. در واقع این برنامه محتوی موجود بر روی صفحه نمایش گوشی شما را به صورت استریم بر روی تلویزیون هوشمند پخش می کند. فقط توجه داشته باشید که برای برقراری ارتباط بین تلفن همراه و تلویزیون باید هر دو آن ها دارای بستر ارتباطی یکسان مانند شبکه بی سیم و غیره باشند.

عادل بازدید : 38 یکشنبه 11 مهر 1395 نظرات (0)

برنامه بی نظیر در زمینه ویرایش تصاویر و شخصی سازی ان ها است. این برنامه  ویرایش و افکت گذاری تصاویری هم وجود دارند که نسبت به بقیه اپلیکیشن های این دسته بندی، یک سر و گردن بالاتر می ایستند. این برنامه بیش از 100 افکت برای ویرایش در اختیار کاربر قرار می دهد، که می توان با استفاده از ابزار ویرایشی آن کیفیت و وضوح تصاویر را افزایش داد و به صورت حرفه ای اقدام به ایجاد و ویرایش تصاویر کرد. با استفاده از 22 کلاژ و 80 اثر حرفه ای برنامه می توانید هرکاری که فکر می کنید با عکس ها انجام دهید. عکس های مد نظرتان را ویرایش و با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا کیفیت و زیبایی عکس ها دوستان شما را شگفت زده کند.

عادل بازدید : 39 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)

بهترین نرم افزار رایگان در زمینه عکاسی در 100 کشور جهان است که می تواند گزینه ای مناسب برای جایگزینی با برنامه پیشفرض دوربین گوشی باشد. برنامه کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن بهترین تصویر برداری و بهره برداری را از دوربین گوشی یا تبلت اندرویدی خود کنید. برنامه دارای افکت هایی مانند: HDR،LOMO، شیب Shift و بسیاری دیگر است. پس از تهیه تصاویر می توانید آن ها را با دوستان و آشنایان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید جلوه هایی ویژه و ماندگار به تصاویر اضافه کنید تا آن ها منحصر به فرد شوند. این برنامه به شما این امکان را می دهد که با گوشی هوشمندتان تصاویر زنده ای به طول چند ثانیه ثبت کنید. این عکس های متحرک با فرمت GIF در حافظه دستگاه ذخیره شده و شما می توانید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

عادل بازدید : 245 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزاری جهت گرفتن اسکرین شات و ضبط فیلم از صفحه نمایش دستگاه های اندرویدی است.ضبط فیلم و گرفتن تصویر برای افرادی که کارهای آموزشی ارائه میدهند بسیار لازم و ضروری بوده و میتواند کیفیت مطالب ارائه شده توسط این افراد را چند برابر بالاتر ببرد و فهم مسائل مطرح شده برای افراد بسیار راحت تر میشود. نکته مورد تمایز این برنامه با سایر نرم افزار های موجود عدم نیاز به روت بودن میباشد. کلیه عملیات ضبط با دو موتور قدرتمند پیشفرض و پیشرفته انجام شده و شما بنا به نیاز خود میتوانید از هر یک از آن ها استفاده کنید. در هنگام ضبط با موتور پیشرفته امکان Pause برای شما باز خواهد بود که در میانه راه میتوانید ضبط را متوقف کرده و ادامه آن را بعد از مدتی کوتاه انجام دهید. علاوه بر این کاربر هنگام تهیه فیلم میتواند با استفاده از ابزار نقاشی موجود یک متن یا شکلی را برای برجسته سازی یک موضوع و یا نکته بر روی صفحه بکشد. این برنامه را میتوان جزو یکی از برترین نرم افزار های موجود در ضبط فیلم و عکس برای سیستم عامل اندروید دانست و پیشنهاد میکنیم از این برنامه استفاده کنید.

عادل بازدید : 310 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)

 بهترین نرم افزار برای تهیه فیلم از صفحه نمایش آب نبات چوبی (Lollipop) خود می باشد. شما با استفاده از این برنامه حرفه ای و رایگان میتوانید اقدام به تهیه فیلم از صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود بدون نیاز به روت بودن کنید . شما با استفاده از این برنامه میتوانید فیلم های خود را به صورت HD و FullHD ضبط کرده و به کمک میکروفن دستگاه در حین ضبط صدای خود را نیز بر روی فیلم قرار دهید . این کار برای ساخت فیلم تبلیغاتی و اموزشی و اظهار نظر درباره گیم پلی بازی ها بسیار ایده آل خواهد بود . پنجره شناور برنامه این امکان را به کاربر میدهد تا در لحظه, اقدام به ضبط ویدئو از صفحه نمایش کند.

نکته: اگر شما با مشکل سبز بودن صفحه نمایش روبرو هستید لطفا به Settings - Encoder مراجعه کرده و تیک فعال سازی Fix green screen mode را بزنید.

عادل بازدید : 41 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند و حرفه ای ویرایش و ساخت تصاویر می باشد. این برنامه که رتبه اول نرم افزار های ویرایش تصاویر در مارکت را در اختیار خود دارد بهترین انتخاب شما برای انجام ویرایش های عکس شگفت انگیز میباشد. با نصب برنامه ویرایش عکس  هرکسی یک هنرمند بزرگ خواهد شد. این برنامه بدون شک بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای سیستم عامل اندروید بوده که بیش از 250 میلیون بار دریافت شده و دارای امکانات بسیار فراوان است. اگر می خواهید در دستگاه خود یک گالری عکس بزرگ و شگفت انگیز ایجاد کنید این برنامه را به شما پیشنهاد می دهیم چرا که با دارا بودن امکانات بسیار باعث می شود که عکس های بیشتری بگیرید و آن ها را ویرایش و زیباتر کنید و از آن لذت ببرید. این برنامه علاوه بر ویرایش تصاویر امکان ساخت تصویر و نقاشی کشیدن را هم به شما داده و همچنین میتوانید تصاویر کلاژ زیبا با افکت های فوق العاده طراحی کنید. نکته جالب توجه این برنامه امکان شرکت در مسابقات هنری با به اشتراک گذاری تصاویر بر روی انواع شبکه های اجتماعی با هشتگ #FreeToEdit می باشد.


راهنمای استفاده از فونت های فارسی :

1 - نرم افزار را دانلود کرده و پس از نصب اجرا کنید.

2 - بسته فونت های فارسی قرار داده شده را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - با استفاده از یک نرم افزار فایل منیجر به مسیر Storage/picsart/fonts رفته و فونت ها را منتقل کنید.

4 - نرم افزار را اجرا کرده و به بخش My fonts مراجعه کرده و از فونت های اضافه شده لذت ببرید.

عادل بازدید : 305 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)

این برنامه یکی از محبوب ترین برنامه های عکسبرداری می باشد. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید یک عکاسی ساده و در عین حال حرفه ای را تجربه کنید، برنامه 30 فیلتر مختلف را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید نسبت به سلیقه خود از آن ها استفاده کنید.

عادل بازدید : 57 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)

نرم افزار ویرایش و ساخت کلیپ حرفه ای برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار ارزشمند می توانید عکس ها و ویدیو کلیپ های خود را به طور اتوماتیک در قالب فیلم های تدوین شده در آورید. فقط در عرض چند دقیقه قادر هستید که کلیپ های مورد نظر خود را به همراه موسیقی دلخواه ، و با استفاده از عناصر و افکت های گرافیکی جالب ویرایش کرده و ذخیره سازی نمایید.

عادل بازدید : 66 یکشنبه 04 مهر 1395 نظرات (0)
YouCam Makeup یکی از نرم افزار های قدرتمند به منظور آرایش کردن چهره می باشد. شما در این برنامه میتوانید از ابزار های رژ لب، آرایش چشم، سرخ کردن گونه و غیره استفاده کرده و شغل آرایشگری را در گوشی هوشمند خود بدون هیگونه هزینه ای تجربه کنید. شما در این برنامه میتوانید رنگ مو و مدل مو را فورا و در لحظه بر روی عکس تغییر داده و با راهنمایی و آموزش های برنامه لباس و صورت افراد را تغییر دهید. 

عادل بازدید : 223 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)

یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند برای ویرایش و تدوین ویدئوها در گوشی یا تبلت اندرویدی است. هر عمل ویرایشی که فکر کنید را این نرم افزار می تواند برای شما عملی سازد. به کمک این نرم افزار می توانید از ویدئوها تکه برداری کنید یا صدای آن ها را از بین برده و صدای جدید به آن ها بیافزایید. 

عادل بازدید : 48 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)

Photo Grid نرم افزار مشهور ایجاد عکس های شبکه ای و کلاژ برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. بدون تردید مواقعی اتفاق افتاده که شما تعدادی عکس گرفته اید و می خواهید به جای آن که آن ها را تک تک به اشتراک بگذارید مایلید که تمامی آن ها را به یک عکس زیبا و خارق العاده تبدیل کنید. برنامه Photo Grid یک برنامه برای ایجاد تصاویر بسیار زیبا و خلاقانه است و به راحتی می توانید تصاویر خود را شبکه ای کرده و برای آن قاب و موارد دیگر قرار دهید. 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 315
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,092
  • بازدید ماه : 7,149
  • بازدید سال : 34,646
  • بازدید کلی : 184,823